Het is echt een heel mooi pakketjequote:Op zondag 18 oktober 2009 21:26 schreef kahlie het volgende:
[..]
Dat klinkt goed! Ik vind de normale bruisballen altijd zo groot voor het bad en ze slopen is best vervelend als je geen eigen bad hebt. Zit je weer maanden met kruimels enzo die je ergens in een plastic zakje weer kwijt moet. Dit klinkt als echt iets voor mij, kan ik mijn trommel ook makkelijk meenemen als ik weereens naar m'n ouders ga of in een hotel zit.
Dat is ook geen goede timing hequote:Op maandag 19 oktober 2009 11:46 schreef RandomMoron het volgende:
[..]
balen dat ik in september ontslag heb genomen! haha, net te laat voor de training.
Trainingen bij Lush zijn altijd leuk! Je moet het ook zien als een soort teambonding. Zij doen hun best het voor ons leuk te maken en zo kunnen wij die vibe weer meegeven aan de klanten.
Ik denk een gram of 300. Maar door het potje CP wel pakketpost. Of ik moet die 50 gram in een zakje doen. Dan kost brievenbuspost zo'n 2,20 euro (die ik kan afsnijden van je extra zeep).quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:22 schreef -Peach het volgende:
Ff denken, hoeveel gram is het in totaal? En het enige wat ik nog krijg is die lipbalm, charity pot en dan die zeep toch?
Neem je tijd, really.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:53 schreef Dipkip het volgende:
Ik red het alleen niet meer voor morgen te verpakken voor je, dus het zal wat later worden eer ik het kan laten versturen door iemand
Maar wat is het alternatief voor ons verslaafden? Duur bestellen in NL of 60 km naar een winkel reizen voorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:55 schreef GotC het volgende:
Jeetje wat een gedoe en gezeik van DHL!! Ook hoe die doos eruit ziet..
En slecht van Lush dat je zoveel mist Dipkip!
Bleh, dit soort dingen stopt me echt om Lush online te bestellen
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:00 schreef Mirjam het volgende:![]()
[ afbeelding ]
*gaat terug in lurk-modus*
Het is iig nooit goedquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar wat is het alternatief voor ons verslaafden? Duur bestellen in NL of 60 km naar een winkel reizen voor
-weer- dure spullen.Dan toch maar goedkoop in de UK.
Het lost zich altijd achteraf weer op, maar ik ga in november persoonlijk flink shoppen in Londen.Desnoods stuur ik het naar mezelf op, dan komt het mooi via RM en vervolgens TNT of Slectvracht en die zijn een stuk beter dan DHL.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik laat me niet weerhouden om vaker via MO te bestellen hoor.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:01 schreef CherryLips het volgende:
En ik zo helemaal blij met m'n cc eindelijk, dat ik nu ook eens in Engeland kan bestellen, en ik nu zo van 'ja maar lush MO is raar ik durf niet'.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:29 schreef Dipkip het volgende:
Maar nu sturen ze dat dus ipv dream cream dus kan ik het toch gebruiken, want terugsturen doen we niet aan. Degene die dream cream besteld had krijgt dat gewoon alsnog en ik heb iets om mn gruwelijke oorlogswonden mee te soppen![]()
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:42 schreef Dipkip het volgende:
De eerste keer dat zoiets me gebeurde had ik echt zoiets van oooh jeeeeee en nu denk ik EN TERECHT.
Royal Fail gaat morgen beginnen met staken, en ik vermoed dat die lang gaan duren. Dus als je via hen besteld houd rekening met een vertraging.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:22 schreef Cat22 het volgende:
onder de 2 kilo blijven, dan kun je laten verzenden via Royal mail.
RM staakt toch al weken? En sinds de staking is begonnen zijn mijn pakketjes uit de UK supersnel aangekomen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:04 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Royal Fail gaat morgen beginnen met staken, en ik vermoed dat die lang gaan duren. Dus als je via hen besteld houd rekening met een vertraging.
Ik vlieg morgen met mn kids naar Birmingham, we gaan bij vrienden logeren.. Aangezien ik pas een hele grote doos uit datzelfde Solihull opgestuurd heb gekregen, party-en kerstzooi, en aardig wat forumparty zooi had besteld heb ik bij Lush eigenlijk niets nodig. Maar ik ga natuurlijk wel even snuffelen
Ik mail de halve dag in het Engels, bellen soms ook, dus dat zou het probleem niet zijn. Eerder het stuk ongeduld in mijquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:29 schreef Dipkip het volgende:
Ze sturen echt gewoon na, het enige is dus, je moet geen haast hebben en het niet laten zitten omdat je niet in het engels durft te mailen. Als je je neer kunt leggen bij extra lang wachten door het nazenden en dat je moet mailen is het het echt wel waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |