quote:"Zijn hele leven deed Niels mooie dingen. Waarom moet iedereen dan al maandenlang geconfronteerd worden met zijn meest miserabele momenten?"
"Wat is het voor soap als de 'co-assistenten' worden verheerlijkt in plaats van de Geneesheer Directeur?"
quote:Richter redt, Richter redt, alle mensen opgelet
Richter redt, Richter redt, enkel door het gebed
Richter redt, Richter redt, alle mensen uit de nood
Richter redt Richter redt Richter uit de goot
*Met dank aan die andere Robert
Dat ie maar opkrast. Zijn rol is op!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:04 schreef eefj het volgende:
kvind niels redelijk eng zo...
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:41 schreef babette21 het volgende:
en oh ja, ik heb ook nog 'n site...![]()
![]()
denk dat ie binnenkort in de verkoop gaat
mja ik zal 'm niet uit de lucht halen ofzo, maar om nou te zeggen dat er nog veel updates volgenquote:
Ik vind Julia een beetje vervelend op het moment.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:50 schreef BVO het volgende:
Weer genoeg airtime voor Yolanthe zo te zien!
"Ze kon me moeder zijn"quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:12 schreef Canisfire het volgende:
Gaan ze nou van Yousef de jongen maken die uit liefde respectvol wordt?
"Borges, neem de telefoon eens op, LUL"quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:21 schreef pberends het volgende:
Sam: "Je hebt voor Junior gewerkt... cool! Wat deed je precies?"
Antwoord: ik testte de rugleuningen van autostoelen ...quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:21 schreef pberends het volgende:
Sam: "Je hebt voor Junior gewerkt... cool! Wat deed je precies?"
Alleen een beetje voorspelbaar dat hij ook in Pipo de Clown was...quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Die Junior heeft haar goed klem zo!
Nee.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:04 schreef pberends het volgende:
Vraagje: is de meeste recente ONM-aflevering van Uitzendgemist altijd 2 dagen oud?
esmee was in de galaxy en daar kwam bas ineens aan met junior. Die hadden kennelijk een babbeltje met elkaar gemaakt. Toen zei Bas: "Ik hoorde dat je voor Junior hebt gewerkt. Wat deed je precies?". Toen kwam Junior met z'n smerige lachje en toen was het afgelopenquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:29 schreef eefj het volgende:
wat is er precies op het laatst gebeurd met junior en esmee enzo.. heb niet gekeken...
quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
esmee was in de galaxy en daar kwam bas ineens aan met junior. Die hadden kennelijk een babbeltje met elkaar gemaakt. Toen zei Bas: "Ik hoorde dat je voor Junior hebt gewerkt. Wat deed je precies?". Toen kwam Junior met z'n smerige lachje en toen was het afgelopen.
En toch ga ik hem missen...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat ie maar opkrast. Zijn rol is op!
Is Bas een nieuwe rol???quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
esmee was in de galaxy en daar kwam bas ineens aan met junior. Die hadden kennelijk een babbeltje met elkaar gemaakt. Toen zei Bas: "Ik hoorde dat je voor Junior hebt gewerkt. Wat deed je precies?". Toen kwam Junior met z'n smerige lachje en toen was het afgelopen.
Nee da's gewoon Sam natuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:24 schreef pberends het volgende:
Bas, Sam, wat maakt het uit, het is waardeloze acteur met een babystem [afbeelding].
Er is toch wel wat beters in vinden daar dan die Rotterdamse Gaylord.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:58 schreef BVO het volgende:
[..]Hij's tof. Beetje Rotterdams tussen al die Amsterdamse rotzooi mag ook wel eens.
Enkele reis 'Berg & Dal'.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:46 schreef zoeperzazke het volgende:
Gaat Niels dood of verkast ie gewoon uit zicht naar het revalidatiecentrum?
50 Cent?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:16 schreef warezguy05 het volgende:
hij kiest ook de juiste muziek op de achtergrond die junior
Ik vind die acteur die Junior speelt altijd te 'liegerig' speelt als ie staat te liegen. Hij acteert te veel dat ie liegt, klinkt 'n beetje raar maar ik weet niet zo goed hoe ik 't anders moet omschrijven. Dan gaat ie opeens op zo'n poeslief wat hoger toontje praten, alsof de kijker anders niet door heeft dat ie iemand zit te fucken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:16 schreef warezguy05 het volgende:
hij kiest ook de juiste muziek op de achtergrond die junior
Volgens mij is hij in het echt ook een dikke player of was dat vroeger alquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:18 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind die acteur die Junior speelt altijd te 'liegerig' speelt als ie staat te liegen. Hij acteert te veel dat ie liegt, klinkt 'n beetje raar maar ik weet niet zo goed hoe ik 't anders moet omschrijven. Dan gaat ie opeens op zo'n poeslief wat hoger toontje praten, alsof de kijker anders niet door heeft dat ie iemand zit te fucken.
nou ja de kijker heeft het inmiddels wel door, maar meestal degene tegen wie die n lulpraatje houdt nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:18 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind die acteur die Junior speelt altijd te 'liegerig' speelt als ie staat te liegen. Hij acteert te veel dat ie liegt, klinkt 'n beetje raar maar ik weet niet zo goed hoe ik 't anders moet omschrijven. Dan gaat ie opeens op zo'n poeslief wat hoger toontje praten, alsof de kijker anders niet door heeft dat ie iemand zit te fucken.
Wie luistert er tegenwoordig nog naar Madonnaquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:25 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
madonna - justify my love voorzien van zo'n onkuise clip :p
En niet te vergeten: de George Michael greatest hits cd.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:13 schreef pberends het volgende:
Sanne is terug, komen die irritante gaylords nu ook weer terug?
Was is daar mis meequote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:59 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
En niet te vergeten: de George Michael greatest hits cd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |