abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43524589
Ze is jarig die ouwe meid...
Winnaar Jort Kelder Award 2004
  maandag 13 november 2006 @ 23:13:24 #2
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_43527354
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_43528751
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  dinsdag 14 november 2006 @ 09:44:02 #4
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_43534886
quote:
Op maandag 13 november 2006 22:00 schreef Iwan1976 het volgende:
  • Koppels (2006) als ?
  • ja dat heb ik gezien, daarin speelde hij (in een flashback) de vader van één van die meiden.
    rolletje van niks...
    pi_43535873
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 22:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
    Ze is jarig die ouwe meid...
    Bettina's verjaardag was goed voor 688.000 kijkers, het hoogste aantal sinds de start van dit seizoen.
    pi_43539103
    quote:
    Op dinsdag 14 november 2006 10:30 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Bettina's verjaardag was goed voor 688.000 kijkers, het hoogste aantal sinds de start van dit seizoen.
    De kijkcijfers gaan inderdaad weer erg omhoog.

Wat is trouwens de big deal dat de verjaardag van Bettina zowat de hele uitzending in beslag nam? Is dat het begin van een nieuw verhaallijntje
    pi_43539117
    Wat een ONM-logica trouwens;

Joost wil dat de moord een geheim blijft, maar neemt het wel op met de camera .
    Junior kon van Marnix werken op het AZB, maar dan moest hij wel op een andere afdeling zitten. Eerste werkdag begint hij meteen op de SEH .
    pi_43540634
    quote:
    Maandag 27 november
    Opvallend: Junior smeekt Joyce of hij zijn baantje als schoonmaker mag houden als zij met een prima aanbod komt. Wat steekt hier achter? Ook opvallend: Bettina wil zo snel mogelijk het land uit om Frank te ontlopen. Wat is er gebeurd? Elif wordt er door Tonnie op gewezen dat ze wegloopt voor haar ware gevoelens. Heeft hij gelijk? Joost roept dat hij graag van Eva af wil, maar dat doet hij zo hard dat iedereen er aan twijfelt.

Dinsdag 28 november
    Iris neemt een grote beslissing over haar toekomst en die van Ivan. En ook die van Niels? Julia en Chris worden een betrapt op een zeer intiem samenzijn en dat op de dag van hun scheiding… Malú waagt een koppelpoging en stuurt Eva bij Joost langs. Joost heeft echter een verrassing voor Eva.

Woensdag 29 november
    Esmee kan het niet handelen dat Marnix naar het buitenland vertrekt. Ze weet zeker dat dit een definitieve scheiding tussen haar ouders betekent. Annemarie roept van niet, maar diep in haar hart twijfelt ze zelf ook… Sanne gaat door een diep dal na de teleurstelling met Just en dus is het tijd voor een grote levensbeslissing. Elif vindt dat Ilyas hun gezamenlijke toekomst veel te rooskleurig voorstelt, maar hoe moet ze hem dat duidelijk in vredesnaam maken?

Donderdag 30 november
    Als Chris zich eindelijk weer eens op de toekomst denkt te kunnen richten, gooit ‘hulpeloze’ Leonore roet in het eten. Annemarie voelt zich alleen en is verbitterd over mannen in het algemeen. De vraag is dus: ziet Annemarie spoken als Esmee intiemer wordt met een klasgenoot of is die jongen echt niet oké? Elif en Tonnie verwachten dat Ilyas -die al zijn liefdesellende alleen maar opkropt- vroeg of laat zeker zal uitbarsten. Op zijn zachtst gezegd verheugen ze zich daar niet bepaald op.

Vrijdag 1 december
    Junior krijgt aanwijzingen dat de politie een inval in de Muiderpoort voorbereidt. Actie is geboden! De bazige en starre houding van geneesheer-directeur Niels brengt hem in conflict met meerdere artsen van het AZB. Esmee ontdekt dat haar moeder achter haar rug om haar vriendjes controleert. Kyra komt thuis en snapt niets van de blijdschap van Julia als die vertelt dat ze gescheiden is van Chris.
    pi_43540670
    quote:
    Kyra komt thuis.
    quote:
    Bettina wil zo snel mogelijk het land uit om Frank te ontlopen.
    quote:
    Esmee kan het niet handelen dat Marnix naar het buitenland vertrekt.
  • Hoogste emigratiecijfers sinds 1954
    quote:
    De bazige en starre houding van geneesheer-directeur Niels brengt hem in conflict met meerdere artsen van het AZB.
    Tijd voor een zwartboek: Ilyas, Sanne, Iris...
  • pi_43541269
    iedereen vlucht het land uit als Kyra terugkomt
    het wordt druk in het buitenland, of is dat Turkije tripje alweer voorbij
    pi_43545143
    Gadverdamme Kyra terug.....
    pi_43546290
    Tering Kyra, wat een irritant wicht is dat. Een soort irri combo van Julia en Shirina maar dan veel lelijker.
    pi_43547544
    Poll: Goed dat Kyra terugkomt?
  • Nee !
  • Ja, fantastisch.
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  •   dinsdag 14 november 2006 @ 19:26:56 #14
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_43552737
    Hoe voorspelbaar, die voorwaarde over Julia !
    Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
    Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
    pi_43552978
    Wat heeft Yolanthe eigenlijk een rare haarinplant. Ze krijgt hierdoor een heel vreemd voorhoofd!!!!
    pi_43553226
    quote:
    Op dinsdag 14 november 2006 19:33 schreef soapie het volgende:
    Wat heeft Yolanthe eigenlijk een rare haarinplant. Ze krijgt hierdoor een heel vreemd voorhoofd!!!!
    Voor een "babe" heeft ze sowieso een raar hoofd .
    pi_43555672
    quote:
    Op dinsdag 14 november 2006 19:30 schreef pberends het volgende:
    Geniaal einde .
    Die Leonore mag ik op en top!
    Winnaar Jort Kelder Award 2004
    pi_43556285
    quote:
    Op dinsdag 14 november 2006 16:47 schreef pberends het volgende:
    Poll: Goed dat Kyra terugkomt?
  • Nee !
  • Ja, fantastisch.
    Tussenstand:
    [afbeelding]
    Ook een poll maken? Klik hier
  • Lijkt me duidelijk. Waarom komt Kyra terug Of maakt het nu uit of je bij de kijkers ook maar een beetje populair bent?
    pi_43586308
    Geen commentaar van pberends.
    quote:
    JULIA BRANCA: "Het lijkt wel of ik hier in een fokking slechte film ben beland!"
    pi_43591200
  • Win een Peekaboo danspaal kit!

Julia had ook zo'n paal.
  • pi_43608308
    quote:
    Op dinsdag 14 november 2006 10:30 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Wat lief
    Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
    pi_43610093
    Dat gezeur met Elif en Tonnie word ik echt spuugzat. Dat is nu al 2 jaar aan de gang ofzo .

En dat eeuwige homo-hetero gezeik van Just, wie vindt dat nou interessant ??

En die Faber heeft maar 1 naam ofzo?
    pi_43641339

Roel Fooy
    pi_43641369
    Niels wat doe je?!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')