quote:"Zijn hele leven deed Niels mooie dingen. Waarom moet iedereen dan al maandenlang geconfronteerd worden met zijn meest miserabele momenten?"
"Wat is het voor soap als de 'co-assistenten' worden verheerlijkt in plaats van de Geneesheer Directeur?"
quote:Richter redt, Richter redt, alle mensen opgelet
Richter redt, Richter redt, enkel door het gebed
Richter redt, Richter redt, alle mensen uit de nood
Richter redt Richter redt Richter uit de goot
*Met dank aan die andere Robert
Dat ie maar opkrast. Zijn rol is op!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:04 schreef eefj het volgende:
kvind niels redelijk eng zo...
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:41 schreef babette21 het volgende:
en oh ja, ik heb ook nog 'n site...![]()
![]()
denk dat ie binnenkort in de verkoop gaat
mja ik zal 'm niet uit de lucht halen ofzo, maar om nou te zeggen dat er nog veel updates volgenquote:
Ik vind Julia een beetje vervelend op het moment.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:50 schreef BVO het volgende:
Weer genoeg airtime voor Yolanthe zo te zien!
"Ze kon me moeder zijn"quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:12 schreef Canisfire het volgende:
Gaan ze nou van Yousef de jongen maken die uit liefde respectvol wordt?
"Borges, neem de telefoon eens op, LUL"quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:21 schreef pberends het volgende:
Sam: "Je hebt voor Junior gewerkt... cool! Wat deed je precies?"
Antwoord: ik testte de rugleuningen van autostoelen ...quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:21 schreef pberends het volgende:
Sam: "Je hebt voor Junior gewerkt... cool! Wat deed je precies?"
Alleen een beetje voorspelbaar dat hij ook in Pipo de Clown was...quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Die Junior heeft haar goed klem zo!
Nee.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:04 schreef pberends het volgende:
Vraagje: is de meeste recente ONM-aflevering van Uitzendgemist altijd 2 dagen oud?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |