neem een paraplu meequote:Op maandag 25 juli 2005 15:37 schreef Airelle het volgende:
Jongens! Het regent op mijn enige vrije middag deze week.
Het regent al sinds het weekendquote:Op maandag 25 juli 2005 15:37 schreef Airelle het volgende:
Jongens! Het regent op mijn enige vrije middag deze week.
Wij welquote:Op maandag 25 juli 2005 15:40 schreef timbob het volgende:
gelukkig hebben we de foto's nog
Naja niet voortdurend hequote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 15:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja niet voortdurend hemaar bij mij wel
Foto's? Doe eens postenquote:Op maandag 25 juli 2005 15:40 schreef timbob het volgende:
gelukkig hebben we de foto's nog
gewoon, werk....quote:
Die wás al zo wazigquote:Op maandag 25 juli 2005 15:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ga ik um eerst net zo wazig maken als die foto van jou en tim.
Oeh beter!quote:Op maandag 25 juli 2005 15:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
gewoon, werk....
moest vanochtend plots een gesprek overnemen van een collega en had zelf ook een afspraak staan vanmiddag, beide moeders lulden de oren van m'n hoofd.....
nog een uur en dan mag ik de hele avond in coma op de bank hangen
Timbob maakte de fotoquote:
Hij had gewoon geen vaste hand meer, terwijl ik nog totaal nuchter was jaquote:Op maandag 25 juli 2005 15:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies.... een foto ván de wijnhoofden.......
quote:
doe maar heel erg verkleinenquote:Op maandag 25 juli 2005 15:58 schreef Airelle het volgende:
Eens kijken.
Ik ga ze eerst eens verkleinen...
Avatarformaatquote:Op maandag 25 juli 2005 16:03 schreef timbob het volgende:
[..]
doe maar heel erg verkleinen [afbeelding]
Listig is 'n woord jaquote:Op maandag 25 juli 2005 16:23 schreef babette21 het volgende:
Leuke foto's
Madurodam, ben ik in geen eeuwigheid geweest
en loopt een listig weggetje met nog veel listigere [is dat een woord?] flitspaal
Ja best welquote:
Je kán hem natuurlijk lichter makenquote:
of een andere foto pakkenquote:Op maandag 25 juli 2005 16:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je kán hem natuurlijk lichter maken
Inderdaad, Evelien ziet er ergquote:
Meer foto's!quote:
quote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 16:44 schreef Dada het volgende:
[..]
Je staat er geweldig op timbob! Eeeeeeeeeeeeeeeeenig
Ik vond zelf dat ik er nogal 'wijfelend' op stond. Maargoed.quote:Op maandag 25 juli 2005 16:40 schreef Dada het volgende:
[..]
Inderdaad, Evelien ziet er erguit. Timbob staat er ook wel leuk op hoor
Maar omdat Evelien er ook op staat staan ze er samen erg leuk op. Voel de liefde
waarom niet nr 444?quote:Op maandag 25 juli 2005 16:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik vond zelf dat ik er nogal 'wijfelend' op stond. Maargoed..
Maar vergeleken met Evelien, tja, dan sneeuw je een beetje onder. Niets tegen jou ofzo hoorquote:Op maandag 25 juli 2005 16:44 schreef Dada het volgende:
Je staat er geweldig op timbob! Eeeeeeeeeeeeeeeeenig
Halen jullie dat allemaal uit die donkere foto? Ik zie er NIKS opquote:Op maandag 25 juli 2005 16:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 juli 2005 16:45 schreef Airelle het volgende:
quote:U hebt gezocht op wijfelend:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Nee over mijn foto.quote:Op maandag 25 juli 2005 16:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Halen jullie dat allemaal uit die donkere foto? Ik zie er NIKS op
Oh die, ja die is leuk hoorquote:
Hij is donker maar alles is wel te zien hoorquote:Op maandag 25 juli 2005 16:46 schreef MissBliss het volgende:
Halen jullie dat allemaal uit die donkere foto? Ik zie er NIKS op
Nee.quote:Op maandag 25 juli 2005 16:49 schreef Christine het volgende:
Ik praat nooit over show. Mag ik hier wel posten dan?
ik ook nietquote:Op maandag 25 juli 2005 16:49 schreef Christine het volgende:
Je staat er meer "klaar om de camera te bespringen" opquote:
Dus... sinds gisteravond?quote:
Nee, daar heb ik een andere van.quote:Op maandag 25 juli 2005 16:51 schreef Dada het volgende:
[..]
Je staat er meer "klaar om de camera te bespringen" opLeuk
oeh, ik was cameramanquote:Op maandag 25 juli 2005 16:51 schreef Dada het volgende:
[..]
Je staat er meer "klaar om de camera te bespringen" opLeuk
Christinequote:Op maandag 25 juli 2005 16:49 schreef Christine het volgende:
Zie mijn post op pagina 1quote:Op maandag 25 juli 2005 16:49 schreef Christine het volgende:
Vrijdagmiddagquote:
Neequote:
Naja, het ging over regen in het weekend...quote:Op maandag 25 juli 2005 16:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Weet ik veel.... misschien afgelopen vrijdag...
Ben niet helemaal helder.
you be scaryquote:Op maandag 25 juli 2005 16:58 schreef Airelle het volgende:
Grote ogen opzetten is an art.
[afbeelding]
Eigenlijk vond ik gewoon dat Tim te lang wachtte met foto nemen.
Leuk shirtje.quote:Op maandag 25 juli 2005 16:58 schreef Airelle het volgende:
[afbeelding]
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:Op maandag 25 juli 2005 16:58 schreef Airelle het volgende:
[afbeelding]
Oef, ik dacht al...quote:Op maandag 25 juli 2005 16:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, het ging over regen in het weekend...
Maar nee, als ik zou trouwen zou ik je heus wel uitnodigen enzo hoor![]()
Heb je al een date afgesproken dan?quote:Op maandag 25 juli 2005 16:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Oef, ik dacht al...
Ik ga ook trouwen.
Ja, ik ontmoet hem a.s. woensdag om 12.54 uur precies voor het altaar. Ik herken hem aan zijn smoking, hij herkent mij aan een witte jurk en een bos bloemen in m'n hand.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heb je al een date afgesproken dan?![]()
ik was het materiaal niet gewendquote:Op maandag 25 juli 2005 17:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je bent gewoon een slechte fotograaf.
Aaaaawquote:Op maandag 25 juli 2005 17:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, ik ontmoet hem a.s. woensdag om 12.54 uur precies voor het altaar. Ik herken hem aan zijn smoking, hij herkent mij aan een witte jurk en een bos bloemen in m'n hand.
quote:HeatWave zegt:
nou , dan moeten we maar trouwen
Leonie | Plug in Babe zegt:
ja idd, zit niks anders op
vast welquote:Op maandag 25 juli 2005 17:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Inderdaad.
Gaan jullie ook trouwen??![]()
![]()
Oww het wordt zo'n "het-moet-maar"-huwelijk???quote:Op maandag 25 juli 2005 17:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aaaaaw
Ik ben toch wel uitgenodigd he?
Oh en:
[..]
![]()
Neeeeeeheeeee, je steekt ons aan Christinequote:Op maandag 25 juli 2005 17:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Oww het wordt zo'n "het-moet-maar"-huwelijk???![]()
Wel he???quote:Op maandag 25 juli 2005 17:04 schreef MissBliss het volgende:
Leuk idee voor een eerste date trouwens Christine!
Als ik maar mag komen.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:07 schreef HeatWave het volgende:
Dat mag natuurlijk, maar ja, dit zijn geen dingen waar je zomaar een beslissing over neemt.
Heel origineel, wij gingen saai naar de kroegquote:Op maandag 25 juli 2005 17:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Wel he???
Origineel idee ook. Zijn vast niet veel mensen die dat doen op een eerste date.
quote:
Ok leuk, zo'n eerste date met zn 3-enquote:Op maandag 25 juli 2005 17:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Euh, ik bedoel natuurlijk: als jullie maar gelukkig worden.
En Miss, tuurlijk mag je komen.
quote:Op maandag 25 juli 2005 17:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heel origineel, wij gingen saai naar de kroeg
Nee idd, zie ons msn-gespekquote:Op maandag 25 juli 2005 17:07 schreef HeatWave het volgende:
Dat mag natuurlijk, maar ja, dit zijn geen dingen waar je zomaar een beslissing over neemt.
Naja, gelijk trouwen had wel nóg spannender geweest toch?quote:
De gastenlijst is nog niet klaar, maar er komen nog wel meer mensen hoor. En HW mag ook mee natuurlijk.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok leuk, zo'n eerste date met zn 3-en![]()
mag ik ook? mag ik ook?quote:Op maandag 25 juli 2005 17:14 schreef Christine het volgende:
[..]
De gastenlijst is nog niet klaar, maar er komen nog wel meer mensen hoor. En HW mag ook mee natuurlijk.
Dat wel, maar dat maakt het niet meteen saai ja!quote:Op maandag 25 juli 2005 17:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, gelijk trouwen had wel nóg spannender geweest toch?![]()
Komen jullie beider ouders ook? Wel leuke manier om kennis te maken met je schoonouders natuurlijkquote:Op maandag 25 juli 2005 17:14 schreef Christine het volgende:
[..]
De gastenlijst is nog niet klaar, maar er komen nog wel meer mensen hoor. En HW mag ook mee natuurlijk.
Het was verre van saaiquote:Op maandag 25 juli 2005 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat maakt het niet meteen saai ja!.
Uiteraard. Ik ben de ideale schoondochter, dat zullen ze meteen inzien.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Komen jullie beider ouders ook? Wel leuke manier om kennis te maken met je schoonouders natuurlijk![]()
Wat leuk, een nieuwe ShowChat-meetquote:
Ongetwijfeld.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik ben de ideale schoondochter, dat zullen ze meteen inzien.
Oh sorry, ik bedoelde: een spontane trouw-meetquote:Op maandag 25 juli 2005 17:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Neeeeee... straks zegt ineens iedereen af...
Goede poging Airellequote:
Nopequote:
Naja, óf we openen gewoon een nieuwe volgende week vrijdag ofzo... als deze vol isquote:Op maandag 25 juli 2005 18:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Bleeeeh.
Misschien is dit wel het laatste topic ooit![]()
![]()
.
Dat kan natuurlijk kan ookquote:Op maandag 25 juli 2005 18:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, óf we openen gewoon een nieuwe volgende week vrijdag ofzo... als deze vol is
Mijn ' Hoi. 's.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:38 schreef mark_03 het volgende:
Mijn niveau qua posts is de laatste weken ook al niet hoog... verder dan Hallokom ik niet
.
Zullen we maar stoppen bij het 500e topic?.
Christine gaat trouwen en er staan leuke foto's van timbob en Airelle in het topic.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:47 schreef beaverhausen het volgende:
Ja. Hoi..
Moet ik teruglezen? Samenvatting?
Regen, trouwen, dingeses.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:47 schreef beaverhausen het volgende:
Ja. Hoi..
Moet ik teruglezen? Samenvatting?
quote:Op maandag 25 juli 2005 18:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Christine gaat trouwen en er staan leuke foto's van timbob en Airelle in het topic.
Teruglezen dus![]()
Na mijn fantastische samenvatting? Ik zie niet waarom.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Christine gaat trouwen en er staan leuke foto's van timbob en Airelle in het topic.
Teruglezen dus![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 18:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Teruglezen dus![]()
Kijk, daar kan ik wat mee.quote:
Voor de foto's die er niet meer staan dusquote:Op maandag 25 juli 2005 18:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Na mijn fantastische samenvatting? Ik zie niet waarom.
Ik kan me goed herinneren dat er iets werd gezegd over regen, wat ik in jouw gebrekkige samenvatting niet terug zag.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Voor de foto's die er niet meer staan dus![]()
En mijn samenvatting was eerder en fantastischer
quote:Op maandag 25 juli 2005 18:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Voor de foto's die er niet meer staan dus![]()
En mijn samenvatting was eerder en fantastischer
*UN speel*quote:Op maandag 25 juli 2005 18:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik kan me goed herinneren dat er iets werd gezegd over regen, wat ik in jouw gebrekkige samenvatting niet terug zag.
Omdat de overgang regen > trouwen totaal onlogisch en irrelevant wasquote:Op maandag 25 juli 2005 18:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik kan me goed herinneren dat er iets werd gezegd over regen, wat ik in jouw gebrekkige samenvatting niet terug zag.
Ja, wat TéBé zegt.quote:
Doe dat in het vervolg ook als ik online ben.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zeurpietjes.
Ik zet ze tenminste langer online dan babette.
Ik zal eraan denken.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Doe dat in het vervolg ook als ik online ben..
http://www.primeserver.nlquote:Op maandag 25 juli 2005 19:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zeurpietjes.
had je wat?!??quote:Op maandag 25 juli 2005 19:18 schreef Airelle het volgende:
Geen foto's in ieder geval.quote:
so???????? daar hoeft ze míj toch niet bij te betrekken??!??quote:
Hahaquote:Op maandag 25 juli 2005 20:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
so???????? daar hoeft ze míj toch niet bij te betrekken??!??
doet ze altijd als ik er niet ben..... echt zo'n kleine zusjes actie........... [/complain]
quote:
ergo: ik ben erger?!?!?quote:Op maandag 25 juli 2005 20:07 schreef Airelle het volgende:
Ik probeer alleen maar te zeggen, dat het nog erger kan.
ja, op die knobbel tussen je hand en je pols.....quote:Op maandag 25 juli 2005 20:11 schreef MissBliss het volgende:Ik heb ook wel eens na een dag achter de pc zo'n hele rode plek aan de onderkant van mn hand
Verder niet verslaafd hoor
22 is veel te oud voor je ... geef d'r mijn nummer maarquote:Op maandag 25 juli 2005 20:19 schreef BVO het volgende:
Dizer................ ze is niet Marokkaans, maar Egyptisch.. En 22.
.
Maar leuk..
he heb je 'n burka-quote:Op maandag 25 juli 2005 20:19 schreef BVO het volgende:
Dizer................ ze is niet Marokkaans, maar Egyptisch.. En 22.
.
Maar leuk..
Ja dat is waar natuurlijkquote:Op maandag 25 juli 2005 20:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh en Airelle, in my defense:
't is tevens een typ-blaar en da's dan weer gewoon een onderdeel van m'n werk![]()
Ja die jaquote:Op maandag 25 juli 2005 20:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja, op die knobbel tussen je hand en je pols.....
normaal wordt het alleen rood, maar nu krijg ik echt een blaar!!!!!!!
en 't doet zeer ook!!
oh en Airelle, in my defense:
't is tevens een typ-blaar en da's dan weer gewoon een onderdeel van m'n werk![]()
Dat is het voordeel van een niet burqu-quote:Op maandag 25 juli 2005 20:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
he heb je 'n burka-aan de haak geslagen?!?
heeft ze mooie eh.... ogen?!?!?
me too.....quote:Op maandag 25 juli 2005 20:22 schreef MissBliss het volgende:
Soms heb ik ook echt RSI-verschijnselen
oh nu ik er over nadenk, 't kan ook van 't wijntjes drinken zijnquote:Op maandag 25 juli 2005 20:25 schreef babette21 het volgende:
me too.....![]()
in de elleboog he.......?? en dan tóch gewoon doorgaan.........
quote:Op maandag 25 juli 2005 20:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh nu ik er over nadenk, 't kan ook van 't wijntjes drinken zijn
Ik in mn schouder vaakquote:Op maandag 25 juli 2005 20:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
me too.....![]()
in de elleboog he.......?? en dan tóch gewoon doorgaan.........
jaquote:Op maandag 25 juli 2005 20:28 schreef Airelle het volgende:
Jef is lief?????
Pak je verrekijker erbijquote:Op maandag 25 juli 2005 20:29 schreef babette21 het volgende:
mijn overbuurman is ook aan het computeren??!? zal die ook op fok zitten?!?!?
voor de Friends-kijkers:quote:Op maandag 25 juli 2005 20:32 schreef timbob het volgende:
babette is wild!
Somebody stop her!quote:Op maandag 25 juli 2005 20:31 schreef babette21 het volgende:
mèn wat ben ik druk vandaag....... [ sorry]
quote:Op maandag 25 juli 2005 20:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
voor de Friends-kijkers:
remember Ross die teveel ahorn-snoepjes heeft gegeten.....??!?
that's me today
Alsof dat heel speciaal isquote:Op maandag 25 juli 2005 20:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja tuurlijk..... want ik ben écht iemand die een verrekijker in huis heeft.....
heb jíj een eigen verrekijker?!?quote:
Kom maar halen hoorquote:Op maandag 25 juli 2005 20:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb jíj een eigen verrekijker?!?
dus niet van je vogelspottende vader of vliegtuigspottende broertje?!??!?!
zo ja, mag ik 'm dan even lenen??!?
Clouseauquote:Op maandag 25 juli 2005 20:49 schreef babette21 het volgende:
oh we mogen weer zingen
ze zeggen dat ik taaaaaaaaaaaaaaai ben
dat ik een echte haaaaaaaaaai ben
't lijkt alleen maar zoooooooo
vraag maar aan Dominooooooooooo
ik heb in heel mijn leeeeeeeeeven
om niemand veel gegeven
maar wel om Dominoooooooo
Dominooooooo ofzo..................
Ik hou niet opquote:
dat liedje blijft altijd zo hangen.............quote:Op maandag 25 juli 2005 20:56 schreef The_Langolier het volgende:
ik wil leven, ik wil vrij zijn
ik wil op m'n eigen benen staan
ja, m'n leven moet van mij zijn
ik wil kiezen waar ik heen moet gaan
en ik spring, spring, spring de wereld in
En je was al zo relaxedquote:Op maandag 25 juli 2005 20:58 schreef babette21 het volgende:
dat liedje blijft altijd zo hangen.............
en ik word er ook lekker rustig van [not]
quote:Op maandag 25 juli 2005 21:28 schreef babette21 het volgende:
wanneer ik morgen doodga
vertel dan aan de bomen
hoeveel ik van je hield
vertel het aan de wind
die in de bomen klimt
of uit de takken valt
hoeveel ik van je hield
vertel het aan een kind
dat jong genoeg is
om het te begrijpen
vertel het aan een dier
misschien alleen
door het aan te kijken
vertel het aan de huizen van steen
vertel het aan de stad
hoe lief ik je had
maar zeg het aan geen mens
ze zouden je niet geloven
ze zouden niet willen geloven dat
alleen maar een man
alleen maar een vrouw
dat een mens een mens zo liefhad
als ik jou
bril-fucking-jant gewoon mên.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:10 schreef timbob het volgende:
keigaaf topic dit
Jij al op 10! Ik zit pas op 4quote:Op maandag 25 juli 2005 23:11 schreef MissBliss het volgende:
Ah, wel ondertussen op pagina 10, zo komt het wel vol![]()
jarenlang in het diepste geheim aan gewerkt.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
bril-fucking-jant gewoon mên.
Die TT ook vooral.
Mmm, dan valt 'ie toch een beetje tegen...quote:Op maandag 25 juli 2005 23:16 schreef timbob het volgende:
[..]
jarenlang in het diepste geheim aan gewerkt.
Ik zit nog steeds op 1.quote:
elke week maar een klein stukje hoor. niet continu ofzoquote:Op maandag 25 juli 2005 23:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mmm, dan valt 'ie toch een beetje tegen...
mjah, dan is het toch wat minder.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mmm, dan valt 'ie toch een beetje tegen...
Kwestie van de juiste instellingen he?quote:
Een slecht boek mag ook.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:19 schreef Airelle het volgende:
Het is saai.
Ga maar naar bed met een goed boek ofzo.
Ik twijfel... ga ik zo verder lezen in Carrie?quote:Op maandag 25 juli 2005 23:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Een slecht boek mag ook.
Het blijft beter dan dit topic..
goed ideequote:Op maandag 25 juli 2005 23:19 schreef Airelle het volgende:
Het is saai.
Ga maar naar bed met een goed boek ofzo.
Duh! W&G en Friends! Ze waren weer erg fijn vandaag.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:23 schreef MissBliss het volgende:
Ik twijfel... ga ik zo verder lezen in Carrie?![]()
Of ga ik Friends en Will @ Grace kijken?
Oh okquote:Op maandag 25 juli 2005 23:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Duh! W&G en Friends! Ze waren weer erg fijn vandaag..
Toffe titel hoor.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:24 schreef timbob het volgende:
[..]
goed idee
ga jij de eetclub maar uitlezen, doe ik sneeuwit en russisch rood
nee hoor, braaf aan het werk hierquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:36 schreef LeBeau het volgende:
Volgens mij ligt iedereen weer uit te slapen.
Ja, maar verder? Dizer zal wel op z'n stage zitten, de rest is egwel nog helemaal aan het slapen enzo.quote:
en jij??quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:40 schreef LeBeau het volgende:
Ja, maar verder? Dizer zal wel op z'n stage zitten, de rest is egwel nog helemaal aan het slapen enzo.
Ik ben volgens mij wel wakker.quote:
je hebt geluisterd....quote:Op maandag 25 juli 2005 23:24 schreef timbob het volgende:
ga jij de eetclub maar uitlezen,
Friendsquote:Op maandag 25 juli 2005 23:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Duh! W&G en Friends! Ze waren weer erg fijn vandaag..
Nee, geen verplichtingen. Daar ben ik alweer klaar mee voor vandaag.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
mag wel op dit tijdstip.... geen verplichtingen?!
Verplichtingen vóór 10:00 uurquote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee, geen verplichtingen. Daar ben ik alweer klaar mee voor vandaag.![]()
Dat gaat de belastingbetaler weer flink centen kosten.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:36 schreef timbob het volgende:
zo
de staat heeft weer een hotelganger erbij [afbeelding]
jepquote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:37 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Dat gaat de belastingbetaler weer flink centen kosten.![]()
Tof, dan valt er in onz tenminste nog eens iets te beleven.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:42 schreef timbob het volgende:
jep [afbeelding]
*gaat er een onz topic over maken
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:36 schreef timbob het volgende:
zo
de staat heeft weer een hotelganger erbij [afbeelding]
Er zit natuurlijk ookquote:
Ow!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:56 schreef MissBliss het volgende:
Er zit natuurlijk ookthee
in, er is alleen geen thee-smiley
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:57 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ow!![]()
Dan is het goed!
Lekker vakantie
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:59 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb al weken vakantie
Ga je nog weg?
Student hequote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
al weken........
't leven is zo oneerlijk...................
those were the days......quote:
erg herkenbaar....quote:Ik weet trouwens weer waarom ik nooit boeken lees... dan kan ik hem niet wegleggen en ga ik pas om half 3 slapen![]()
![]()
Ohquote:
Carrie van Stephem Kingquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
those were the days......
[..]
erg herkenbaar....
edit: wat lees je?
[ B. ] Wie mag dat betalen?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:46 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Tof, dan valt er in onz tenminste nog eens iets te beleven.
quote:
Snelquote:slachtovers
Dat wel, maar wel vermoeiend. Een week met 9 pubers op stap, dagen lopen met 20 kilo op je rug en slapen in tentjes.quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Sneledit je OP
Leuk topic trouwens timbob
9 pubers?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:12 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Dat wel, maar wel vermoeiend. Een week met 9 pubers op stap, dagen lopen met 20 kilo op je rug en slapen in tentjes.
Maar nu lekker thuis uitrusten enzo, 'voorbereiden' op het nieuwe collegejaar
Ik ben begeleider van een scoutinggroep met jeugdleden van 15 tot 17, en vorige week was ons zomerkampf.quote:
Oooow leukquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:16 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ik ben begeleider van een scoutinggroep met jeugdleden van 15 tot 17, en vorige week was ons zomerkampf.
Ja, zo lijkt het net of ik nog iets bijdraag aan een de maatschappij, en het staat goed op m'n CV.quote:
volgens mij heb ik die niet gelezen, maar wel veel andere boeken van King...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:09 schreef MissBliss het volgende:
Carrie van Stephem King
Mja, snap niet dat ik die nog nooit gelezen had.. Stephen King![]()
Heb je The Stand gelezen (de Beproeving)? Die is echt meesterlijkquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik die niet gelezen, maar wel veel andere boeken van King...
toen ik 'n jaar of 15 was heb ik heel wat boeken van 'm verslonden,
begonnen met Iten daarna de rest
is dat van die kraai en dat oude vrouwtje, met dat virus in het begin?!? die's briljant...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:27 schreef MissBliss het volgende:
Heb je The Stand gelezen (de Beproeving)? Die is echt meesterlijk![]()
Wat is er mis met thrillers?quote:
Ik houd er niet van. Niet op TV en ook niet in boeken. Kan er niets aan doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:09 schreef Copycat het volgende:
Wat is er mis met thrillers?
Op z'n tijd erg lekker leesvoer, vind ik.
Goedendag ook allen.
Ja diequote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
is dat van die kraai en dat oude vrouwtje, met dat virus in het begin?!? die's briljant...
de mini-serie trouwens ook [volgens mij heb ik die eerste gezien en daarna 't boek gelezen]
ik kan ze ook wel waarderenquote:
krijg je joekeloekes grote formulieren om in te vullen voor je prestatiebeurs (waar je geen recht op hebt, somehow) die je moet invullen als je evengoed weet dat het zinloos is, ga je alle gegevens zoeken, vul je het in, druk je op verder:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |