nee hoor, braaf aan het werk hierquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:36 schreef LeBeau het volgende:
Volgens mij ligt iedereen weer uit te slapen.
Ja, maar verder? Dizer zal wel op z'n stage zitten, de rest is egwel nog helemaal aan het slapen enzo.quote:
en jij??quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:40 schreef LeBeau het volgende:
Ja, maar verder? Dizer zal wel op z'n stage zitten, de rest is egwel nog helemaal aan het slapen enzo.
Ik ben volgens mij wel wakker.quote:
je hebt geluisterd....quote:Op maandag 25 juli 2005 23:24 schreef timbob het volgende:
ga jij de eetclub maar uitlezen,
Friendsquote:Op maandag 25 juli 2005 23:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Duh! W&G en Friends! Ze waren weer erg fijn vandaag..
Nee, geen verplichtingen. Daar ben ik alweer klaar mee voor vandaag.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
mag wel op dit tijdstip.... geen verplichtingen?!
Verplichtingen vóór 10:00 uurquote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee, geen verplichtingen. Daar ben ik alweer klaar mee voor vandaag.![]()
Dat gaat de belastingbetaler weer flink centen kosten.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:36 schreef timbob het volgende:
zo
de staat heeft weer een hotelganger erbij [afbeelding]
jepquote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:37 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Dat gaat de belastingbetaler weer flink centen kosten.![]()
Tof, dan valt er in onz tenminste nog eens iets te beleven.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:42 schreef timbob het volgende:
jep [afbeelding]
*gaat er een onz topic over maken
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:36 schreef timbob het volgende:
zo
de staat heeft weer een hotelganger erbij [afbeelding]
Er zit natuurlijk ookquote:
Ow!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:56 schreef MissBliss het volgende:
Er zit natuurlijk ookthee
in, er is alleen geen thee-smiley
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:57 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ow!![]()
Dan is het goed!
Lekker vakantie
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:59 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb al weken vakantie
Ga je nog weg?
Student hequote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
al weken........
't leven is zo oneerlijk...................
those were the days......quote:
erg herkenbaar....quote:Ik weet trouwens weer waarom ik nooit boeken lees... dan kan ik hem niet wegleggen en ga ik pas om half 3 slapen![]()
![]()
Ohquote:
Carrie van Stephem Kingquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
those were the days......
[..]
erg herkenbaar....
edit: wat lees je?
[ B. ] Wie mag dat betalen?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:46 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Tof, dan valt er in onz tenminste nog eens iets te beleven.
quote:
Snelquote:slachtovers
Dat wel, maar wel vermoeiend. Een week met 9 pubers op stap, dagen lopen met 20 kilo op je rug en slapen in tentjes.quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Sneledit je OP
Leuk topic trouwens timbob
9 pubers?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:12 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Dat wel, maar wel vermoeiend. Een week met 9 pubers op stap, dagen lopen met 20 kilo op je rug en slapen in tentjes.
Maar nu lekker thuis uitrusten enzo, 'voorbereiden' op het nieuwe collegejaar
Ik ben begeleider van een scoutinggroep met jeugdleden van 15 tot 17, en vorige week was ons zomerkampf.quote:
Oooow leukquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:16 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ik ben begeleider van een scoutinggroep met jeugdleden van 15 tot 17, en vorige week was ons zomerkampf.
Ja, zo lijkt het net of ik nog iets bijdraag aan een de maatschappij, en het staat goed op m'n CV.quote:
volgens mij heb ik die niet gelezen, maar wel veel andere boeken van King...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:09 schreef MissBliss het volgende:
Carrie van Stephem King
Mja, snap niet dat ik die nog nooit gelezen had.. Stephen King![]()
Heb je The Stand gelezen (de Beproeving)? Die is echt meesterlijkquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik die niet gelezen, maar wel veel andere boeken van King...
toen ik 'n jaar of 15 was heb ik heel wat boeken van 'm verslonden,
begonnen met Iten daarna de rest
is dat van die kraai en dat oude vrouwtje, met dat virus in het begin?!? die's briljant...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:27 schreef MissBliss het volgende:
Heb je The Stand gelezen (de Beproeving)? Die is echt meesterlijk![]()
Wat is er mis met thrillers?quote:
Ik houd er niet van. Niet op TV en ook niet in boeken. Kan er niets aan doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:09 schreef Copycat het volgende:
Wat is er mis met thrillers?
Op z'n tijd erg lekker leesvoer, vind ik.
Goedendag ook allen.
Ja diequote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
is dat van die kraai en dat oude vrouwtje, met dat virus in het begin?!? die's briljant...
de mini-serie trouwens ook [volgens mij heb ik die eerste gezien en daarna 't boek gelezen]
ik kan ze ook wel waarderenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |