Goede poging Airellequote:
Nopequote:
Naja, óf we openen gewoon een nieuwe volgende week vrijdag ofzo... als deze vol isquote:Op maandag 25 juli 2005 18:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Bleeeeh.
Misschien is dit wel het laatste topic ooit![]()
![]()
.
Dat kan natuurlijk kan ookquote:Op maandag 25 juli 2005 18:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, óf we openen gewoon een nieuwe volgende week vrijdag ofzo... als deze vol is
Mijn ' Hoi. 's.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:38 schreef mark_03 het volgende:
Mijn niveau qua posts is de laatste weken ook al niet hoog... verder dan Hallokom ik niet
.
Zullen we maar stoppen bij het 500e topic?.
Christine gaat trouwen en er staan leuke foto's van timbob en Airelle in het topic.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:47 schreef beaverhausen het volgende:
Ja. Hoi..
Moet ik teruglezen? Samenvatting?
Regen, trouwen, dingeses.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:47 schreef beaverhausen het volgende:
Ja. Hoi..
Moet ik teruglezen? Samenvatting?
quote:Op maandag 25 juli 2005 18:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Christine gaat trouwen en er staan leuke foto's van timbob en Airelle in het topic.
Teruglezen dus![]()
Na mijn fantastische samenvatting? Ik zie niet waarom.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Christine gaat trouwen en er staan leuke foto's van timbob en Airelle in het topic.
Teruglezen dus![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 18:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Teruglezen dus![]()
Kijk, daar kan ik wat mee.quote:
Voor de foto's die er niet meer staan dusquote:Op maandag 25 juli 2005 18:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Na mijn fantastische samenvatting? Ik zie niet waarom.
Ik kan me goed herinneren dat er iets werd gezegd over regen, wat ik in jouw gebrekkige samenvatting niet terug zag.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Voor de foto's die er niet meer staan dus![]()
En mijn samenvatting was eerder en fantastischer
quote:Op maandag 25 juli 2005 18:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Voor de foto's die er niet meer staan dus![]()
En mijn samenvatting was eerder en fantastischer
*UN speel*quote:Op maandag 25 juli 2005 18:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik kan me goed herinneren dat er iets werd gezegd over regen, wat ik in jouw gebrekkige samenvatting niet terug zag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |