Neeeeeeheeeee, je steekt ons aan Christinequote:Op maandag 25 juli 2005 17:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Oww het wordt zo'n "het-moet-maar"-huwelijk???![]()
Wel he???quote:Op maandag 25 juli 2005 17:04 schreef MissBliss het volgende:
Leuk idee voor een eerste date trouwens Christine!
Als ik maar mag komen.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:07 schreef HeatWave het volgende:
Dat mag natuurlijk, maar ja, dit zijn geen dingen waar je zomaar een beslissing over neemt.
Heel origineel, wij gingen saai naar de kroegquote:Op maandag 25 juli 2005 17:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Wel he???
Origineel idee ook. Zijn vast niet veel mensen die dat doen op een eerste date.
quote:
Ok leuk, zo'n eerste date met zn 3-enquote:Op maandag 25 juli 2005 17:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Euh, ik bedoel natuurlijk: als jullie maar gelukkig worden.
En Miss, tuurlijk mag je komen.
quote:Op maandag 25 juli 2005 17:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heel origineel, wij gingen saai naar de kroeg
Nee idd, zie ons msn-gespekquote:Op maandag 25 juli 2005 17:07 schreef HeatWave het volgende:
Dat mag natuurlijk, maar ja, dit zijn geen dingen waar je zomaar een beslissing over neemt.
Naja, gelijk trouwen had wel nóg spannender geweest toch?quote:
De gastenlijst is nog niet klaar, maar er komen nog wel meer mensen hoor. En HW mag ook mee natuurlijk.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok leuk, zo'n eerste date met zn 3-en![]()
mag ik ook? mag ik ook?quote:Op maandag 25 juli 2005 17:14 schreef Christine het volgende:
[..]
De gastenlijst is nog niet klaar, maar er komen nog wel meer mensen hoor. En HW mag ook mee natuurlijk.
Dat wel, maar dat maakt het niet meteen saai ja!quote:Op maandag 25 juli 2005 17:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, gelijk trouwen had wel nóg spannender geweest toch?![]()
Komen jullie beider ouders ook? Wel leuke manier om kennis te maken met je schoonouders natuurlijkquote:Op maandag 25 juli 2005 17:14 schreef Christine het volgende:
[..]
De gastenlijst is nog niet klaar, maar er komen nog wel meer mensen hoor. En HW mag ook mee natuurlijk.
Het was verre van saaiquote:Op maandag 25 juli 2005 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat maakt het niet meteen saai ja!.
Uiteraard. Ik ben de ideale schoondochter, dat zullen ze meteen inzien.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Komen jullie beider ouders ook? Wel leuke manier om kennis te maken met je schoonouders natuurlijk![]()
Wat leuk, een nieuwe ShowChat-meetquote:
Ongetwijfeld.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik ben de ideale schoondochter, dat zullen ze meteen inzien.
Oh sorry, ik bedoelde: een spontane trouw-meetquote:Op maandag 25 juli 2005 17:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Neeeeee... straks zegt ineens iedereen af...
Goede poging Airellequote:
Nopequote:
Naja, óf we openen gewoon een nieuwe volgende week vrijdag ofzo... als deze vol isquote:Op maandag 25 juli 2005 18:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Bleeeeh.
Misschien is dit wel het laatste topic ooit![]()
![]()
.
Dat kan natuurlijk kan ookquote:Op maandag 25 juli 2005 18:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, óf we openen gewoon een nieuwe volgende week vrijdag ofzo... als deze vol is
Mijn ' Hoi. 's.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:38 schreef mark_03 het volgende:
Mijn niveau qua posts is de laatste weken ook al niet hoog... verder dan Hallokom ik niet
.
Zullen we maar stoppen bij het 500e topic?.
Christine gaat trouwen en er staan leuke foto's van timbob en Airelle in het topic.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:47 schreef beaverhausen het volgende:
Ja. Hoi..
Moet ik teruglezen? Samenvatting?
Regen, trouwen, dingeses.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:47 schreef beaverhausen het volgende:
Ja. Hoi..
Moet ik teruglezen? Samenvatting?
quote:Op maandag 25 juli 2005 18:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Christine gaat trouwen en er staan leuke foto's van timbob en Airelle in het topic.
Teruglezen dus![]()
Na mijn fantastische samenvatting? Ik zie niet waarom.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Christine gaat trouwen en er staan leuke foto's van timbob en Airelle in het topic.
Teruglezen dus![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 18:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Teruglezen dus![]()
Kijk, daar kan ik wat mee.quote:
Voor de foto's die er niet meer staan dusquote:Op maandag 25 juli 2005 18:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Na mijn fantastische samenvatting? Ik zie niet waarom.
Ik kan me goed herinneren dat er iets werd gezegd over regen, wat ik in jouw gebrekkige samenvatting niet terug zag.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Voor de foto's die er niet meer staan dus![]()
En mijn samenvatting was eerder en fantastischer
quote:Op maandag 25 juli 2005 18:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Voor de foto's die er niet meer staan dus![]()
En mijn samenvatting was eerder en fantastischer
*UN speel*quote:Op maandag 25 juli 2005 18:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik kan me goed herinneren dat er iets werd gezegd over regen, wat ik in jouw gebrekkige samenvatting niet terug zag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |