Zie mijn post op pagina 1quote:Op maandag 25 juli 2005 16:49 schreef Christine het volgende:
Ik praat nooit over show. Mag ik hier wel posten dan?
Vrijdagmiddagquote:
Neequote:
Naja, het ging over regen in het weekend...quote:Op maandag 25 juli 2005 16:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Weet ik veel.... misschien afgelopen vrijdag...
Ben niet helemaal helder.
you be scaryquote:Op maandag 25 juli 2005 16:58 schreef Airelle het volgende:
Grote ogen opzetten is an art.
[afbeelding]
Eigenlijk vond ik gewoon dat Tim te lang wachtte met foto nemen.
Leuk shirtje.quote:Op maandag 25 juli 2005 16:58 schreef Airelle het volgende:
[afbeelding]
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:Op maandag 25 juli 2005 16:58 schreef Airelle het volgende:
[afbeelding]
Oef, ik dacht al...quote:Op maandag 25 juli 2005 16:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, het ging over regen in het weekend...
Maar nee, als ik zou trouwen zou ik je heus wel uitnodigen enzo hoor![]()
Heb je al een date afgesproken dan?quote:Op maandag 25 juli 2005 16:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Oef, ik dacht al...
Ik ga ook trouwen.
Ja, ik ontmoet hem a.s. woensdag om 12.54 uur precies voor het altaar. Ik herken hem aan zijn smoking, hij herkent mij aan een witte jurk en een bos bloemen in m'n hand.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heb je al een date afgesproken dan?![]()
ik was het materiaal niet gewendquote:Op maandag 25 juli 2005 17:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je bent gewoon een slechte fotograaf.
Aaaaawquote:Op maandag 25 juli 2005 17:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, ik ontmoet hem a.s. woensdag om 12.54 uur precies voor het altaar. Ik herken hem aan zijn smoking, hij herkent mij aan een witte jurk en een bos bloemen in m'n hand.
quote:HeatWave zegt:
nou , dan moeten we maar trouwen
Leonie | Plug in Babe zegt:
ja idd, zit niks anders op
vast welquote:Op maandag 25 juli 2005 17:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Inderdaad.
Gaan jullie ook trouwen??![]()
![]()
Oww het wordt zo'n "het-moet-maar"-huwelijk???quote:Op maandag 25 juli 2005 17:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aaaaaw
Ik ben toch wel uitgenodigd he?
Oh en:
[..]
![]()
Neeeeeeheeeee, je steekt ons aan Christinequote:Op maandag 25 juli 2005 17:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Oww het wordt zo'n "het-moet-maar"-huwelijk???![]()
Wel he???quote:Op maandag 25 juli 2005 17:04 schreef MissBliss het volgende:
Leuk idee voor een eerste date trouwens Christine!
Als ik maar mag komen.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:07 schreef HeatWave het volgende:
Dat mag natuurlijk, maar ja, dit zijn geen dingen waar je zomaar een beslissing over neemt.
Heel origineel, wij gingen saai naar de kroegquote:Op maandag 25 juli 2005 17:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Wel he???
Origineel idee ook. Zijn vast niet veel mensen die dat doen op een eerste date.
quote:
Ok leuk, zo'n eerste date met zn 3-enquote:Op maandag 25 juli 2005 17:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Euh, ik bedoel natuurlijk: als jullie maar gelukkig worden.
En Miss, tuurlijk mag je komen.
quote:Op maandag 25 juli 2005 17:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heel origineel, wij gingen saai naar de kroeg
Nee idd, zie ons msn-gespekquote:Op maandag 25 juli 2005 17:07 schreef HeatWave het volgende:
Dat mag natuurlijk, maar ja, dit zijn geen dingen waar je zomaar een beslissing over neemt.
Naja, gelijk trouwen had wel nóg spannender geweest toch?quote:
De gastenlijst is nog niet klaar, maar er komen nog wel meer mensen hoor. En HW mag ook mee natuurlijk.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok leuk, zo'n eerste date met zn 3-en![]()
mag ik ook? mag ik ook?quote:Op maandag 25 juli 2005 17:14 schreef Christine het volgende:
[..]
De gastenlijst is nog niet klaar, maar er komen nog wel meer mensen hoor. En HW mag ook mee natuurlijk.
Dat wel, maar dat maakt het niet meteen saai ja!quote:Op maandag 25 juli 2005 17:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, gelijk trouwen had wel nóg spannender geweest toch?![]()
Komen jullie beider ouders ook? Wel leuke manier om kennis te maken met je schoonouders natuurlijkquote:Op maandag 25 juli 2005 17:14 schreef Christine het volgende:
[..]
De gastenlijst is nog niet klaar, maar er komen nog wel meer mensen hoor. En HW mag ook mee natuurlijk.
Het was verre van saaiquote:Op maandag 25 juli 2005 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat maakt het niet meteen saai ja!.
Uiteraard. Ik ben de ideale schoondochter, dat zullen ze meteen inzien.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Komen jullie beider ouders ook? Wel leuke manier om kennis te maken met je schoonouders natuurlijk![]()
Wat leuk, een nieuwe ShowChat-meetquote:
Ongetwijfeld.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik ben de ideale schoondochter, dat zullen ze meteen inzien.
Oh sorry, ik bedoelde: een spontane trouw-meetquote:Op maandag 25 juli 2005 17:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Neeeeee... straks zegt ineens iedereen af...
Goede poging Airellequote:
Nopequote:
Naja, óf we openen gewoon een nieuwe volgende week vrijdag ofzo... als deze vol isquote:Op maandag 25 juli 2005 18:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Bleeeeh.
Misschien is dit wel het laatste topic ooit![]()
![]()
.
Dat kan natuurlijk kan ookquote:Op maandag 25 juli 2005 18:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, óf we openen gewoon een nieuwe volgende week vrijdag ofzo... als deze vol is
Mijn ' Hoi. 's.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:38 schreef mark_03 het volgende:
Mijn niveau qua posts is de laatste weken ook al niet hoog... verder dan Hallokom ik niet
.
Zullen we maar stoppen bij het 500e topic?.
Christine gaat trouwen en er staan leuke foto's van timbob en Airelle in het topic.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:47 schreef beaverhausen het volgende:
Ja. Hoi..
Moet ik teruglezen? Samenvatting?
Regen, trouwen, dingeses.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:47 schreef beaverhausen het volgende:
Ja. Hoi..
Moet ik teruglezen? Samenvatting?
quote:Op maandag 25 juli 2005 18:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Christine gaat trouwen en er staan leuke foto's van timbob en Airelle in het topic.
Teruglezen dus![]()
Na mijn fantastische samenvatting? Ik zie niet waarom.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Christine gaat trouwen en er staan leuke foto's van timbob en Airelle in het topic.
Teruglezen dus![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 18:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Teruglezen dus![]()
Kijk, daar kan ik wat mee.quote:
Voor de foto's die er niet meer staan dusquote:Op maandag 25 juli 2005 18:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Na mijn fantastische samenvatting? Ik zie niet waarom.
Ik kan me goed herinneren dat er iets werd gezegd over regen, wat ik in jouw gebrekkige samenvatting niet terug zag.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Voor de foto's die er niet meer staan dus![]()
En mijn samenvatting was eerder en fantastischer
quote:Op maandag 25 juli 2005 18:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Voor de foto's die er niet meer staan dus![]()
En mijn samenvatting was eerder en fantastischer
*UN speel*quote:Op maandag 25 juli 2005 18:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik kan me goed herinneren dat er iets werd gezegd over regen, wat ik in jouw gebrekkige samenvatting niet terug zag.
Omdat de overgang regen > trouwen totaal onlogisch en irrelevant wasquote:Op maandag 25 juli 2005 18:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik kan me goed herinneren dat er iets werd gezegd over regen, wat ik in jouw gebrekkige samenvatting niet terug zag.
Ja, wat TéBé zegt.quote:
Doe dat in het vervolg ook als ik online ben.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zeurpietjes.
Ik zet ze tenminste langer online dan babette.
Ik zal eraan denken.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Doe dat in het vervolg ook als ik online ben..
http://www.primeserver.nlquote:Op maandag 25 juli 2005 19:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zeurpietjes.
Ik zet ze tenminste langer online dan babette.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |