Omdat de overgang regen > trouwen totaal onlogisch en irrelevant wasquote:Op maandag 25 juli 2005 18:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik kan me goed herinneren dat er iets werd gezegd over regen, wat ik in jouw gebrekkige samenvatting niet terug zag.
Ja, wat TéBé zegt.quote:
Doe dat in het vervolg ook als ik online ben.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zeurpietjes.
Ik zet ze tenminste langer online dan babette.
Ik zal eraan denken.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Doe dat in het vervolg ook als ik online ben..
http://www.primeserver.nlquote:Op maandag 25 juli 2005 19:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zeurpietjes.
had je wat?!??quote:Op maandag 25 juli 2005 19:18 schreef Airelle het volgende:
Geen foto's in ieder geval.quote:
so???????? daar hoeft ze míj toch niet bij te betrekken??!??quote:
Hahaquote:Op maandag 25 juli 2005 20:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
so???????? daar hoeft ze míj toch niet bij te betrekken??!??
doet ze altijd als ik er niet ben..... echt zo'n kleine zusjes actie........... [/complain]
quote:
ergo: ik ben erger?!?!?quote:Op maandag 25 juli 2005 20:07 schreef Airelle het volgende:
Ik probeer alleen maar te zeggen, dat het nog erger kan.
ja, op die knobbel tussen je hand en je pols.....quote:Op maandag 25 juli 2005 20:11 schreef MissBliss het volgende:Ik heb ook wel eens na een dag achter de pc zo'n hele rode plek aan de onderkant van mn hand
Verder niet verslaafd hoor
22 is veel te oud voor je ... geef d'r mijn nummer maarquote:Op maandag 25 juli 2005 20:19 schreef BVO het volgende:
Dizer................ ze is niet Marokkaans, maar Egyptisch.. En 22.
.
Maar leuk..
he heb je 'n burka-quote:Op maandag 25 juli 2005 20:19 schreef BVO het volgende:
Dizer................ ze is niet Marokkaans, maar Egyptisch.. En 22.
.
Maar leuk..
Ja dat is waar natuurlijkquote:Op maandag 25 juli 2005 20:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh en Airelle, in my defense:
't is tevens een typ-blaar en da's dan weer gewoon een onderdeel van m'n werk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |