Nou, gewoon....quote:
Super!! Echt waar! En weet je waar je hem moet halen als je die wil?quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:16 schreef mark_03 het volgende:
Hey Diz, zag net in je DVD collectie die DVD van Coldplay ... is dat wat? Niet qua muziek enzo (dat is top) maar qua show en registratie?
Zou die leuk vindenquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, gewoon....
Ik zie jou er wel voor aan dat je bijvoorbeeld het adres van je vriend opgeeft ofzo
Daar heb ik wel vaker last vanquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:18 schreef LeBeau het volgende:
Tania, enig idee waarom je de weg kwijt bent? Ik ben al bijna drie weken vrij en ik weet nog steeds welke dag van de week het is.
Nou, niet echt lijkt mequote:
Okquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Super!! Echt waar! En weet je waar je hem moet halen als je die wil?
Bij van Leest. Want daar heb je de special editie met live cd erbij in een mooie kartonnen hoes voor maar 13 euro
Ook mentaal blond misschien?quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:19 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Daar heb ik wel vaker last van
En nee, het heeft niets te maken met overmatig drankgebruik
Dat zal het zijnquote:
Ik dacht dat je een brunette was.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat zal het zijn
Alhoewel, ik ben van nature ook een beetje blond, met mijn pigmentloze plukken in m'n haar
Ik ben ook brunette. Het zijn maar drie pukken hoorquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een brunette was.
Daar gaat m'n waardering voor je.
Oh, dan is het goed.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ben ook brunette. Het zijn maar drie pukken hoor![]()
![]()
Ja, nu klinkt het weer net alsof ik al grijs wordquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:29 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed.
Dat je half-grijs bent kan ik mee leven.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, nu klinkt het weer net alsof ik al grijs word![]()
Ja, ik ben hier niet degene met de pigmentloze plekken in m'n haar.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, nu klinkt het weer net alsof ik al grijs word![]()
Hodfr Buup!quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:07 schreef Bupatih het volgende:
*snel post zodat beav niet het topic-dood-schop-spel wint*
Heb je al een algemeen klassement gemaakt?quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:33 schreef Bupatih het volgende:
Duh
De enige concurrentie die ik duld, is die van MB.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:37 schreef Bupatih het volgende:
En jullie posten nu alleen maar om mij tegen te houden.
Ik heb jullie wel door.
Ik wel ja.quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
.
Gelukkig post jij om hele andere redenen.
Het is geen Tour de France.quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:38 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb je al een algemeen klassement gemaakt?
7 (zeven!) woorden hoor!quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wel ja.
Ik post geen kleine zinnetjes van amper 3 woorden.
Het is Tour de SHO.quote:
Pff, wat een stomme redenquote:
Volgens mij was het een zomertour. Met dikke tieten en zwembroeken enzow.quote:
Zijn we er al?quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij was het een zomertour. Met dikke tieten en zwembroeken enzow.
Maak me maar wakker als we aan de Costa zijn.
Mag Beav in een andere auto, zo kan ik niet slapen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zijn we er al?
Ik ben een beetje misselijk.
Ik moet plassen.
Zijn we er al?
Is het nog ver?
Zijn we er al?
Huilie.quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Mag Beav in een andere auto, zo kan ik niet slapen.
Oh, toch wel?quote:
Ach, ik of MB staat bovenaan.quote:Elk spel heeft een Algemeen Klassement.
Dat moet nog maar s bewezen wordenquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, toch wel?
[..]
Ach, ik of MB staat bovenaan.
Beavje zit me te bedreigen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:57 schreef beaverhausen het volgende:
Beau zit steeds te duwen en te slaan!.
.
[..]
Huilie..
Ik duw je wel effe uit de auto, dan kan je slapen.
Dat is je eigen schuld!quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Beavje zit me te bedreigen.
En hij pakte net m'n pakje wicky appelsap af.
Huilie!quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is je eigen schuld!
Jij hebt m'n winegums afgepakt! En m'n kleurboek!.
En nu ben ik misselijk..
Ik zit in dezelfde catagorie als MissB: niet te koop.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:26 schreef babette21 het volgende:
is Beau trouwens al gekocht?!??! want die wil ik óók
[hoeft ie tenminste ook niet gescheiden te worden van Beaver!!]
"everything is for sale" [/indecent proposal]quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:30 schreef LeBeau het volgende:
Ik zit in dezelfde catagorie als MissB: niet te koop.![]()
De paden op, de lanen in?quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:21 schreef babette21 het volgende:
vier dágen laaaaaaaaaaaaaaang.....
De ultieme SC-meet 2006: met z'n allen de vierdaagse lopen
6 cent dus.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zit in dezelfde catagorie als MissB: niet te koop.![]()
Wat zullen we drinken, viehier dagen lang???????quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:33 schreef beaverhausen het volgende:
De paden op, de lanen in?
* beaverhausen spuit pakje appelsap leeg boven het hoofd van LeBeau.quote:
Euhm... appelsap?quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
Wat zullen we drinken, viehier dagen lang???????
Nouhou!quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
* beaverhausen spuit pakje appelsap leeg boven het hoofd van LeBeau..
Ja maar... maar... hij begon!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:39 schreef babette21 het volgende:
Ja en nú is het afgelopen!!!!!![]()
ik wil níks meer horen, begrepen?!?
anders zet ik jullie bij de eerste de beste benzinepomp allebei de auto uit!!!![]()
stelletje kleuters.......![]()
Game, set, match Beaverhausen.quote:
N-niet waar! Hij begon eerst!quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja maar... maar... hij begon!!.
*wijs*
Haske niet waar!quote:
* LeBeau stopt stiekum z'n kauwgom in Beavje z'n haar als Babette niet kijktquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Game, set, match Beaverhausen..
New balls please.
Echt niet, want ik had je kleurboek afgepakt.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Haske niet waar!.
Ik zat keilief te kleuren..
quote:
Ziejewel! Ziejewel! Ziejewel! Ziejewel! Ziejewel!quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Echt niet, want ik had je kleurboek afgepakt.
...
Oeps.![]()
en ik wil m'n twaalf cent ook terug.........quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:46 schreef beaverhausen het volgende:
Baaaaaaaaaabeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeheeeeeeeette!!!!!!111één!!1.
Huuuuuuuuuuuquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
en ik wil m'n twaalf cent ook terug.........
Meneer appelsap moet niet zo schijnheilig doen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuu.
Maar ik kon *snik* er niks aan *snif* doehoen! *snotter*
Huuuuuuu.
Onze Buup, wat doe je?!quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:53 schreef Bupatih het volgende:
Over een half ga ik The Majestic kijken, om daarna de komende tijd niet meer terug te keren hier.
Als jij mijn kleurboek niet had afgepakt, hadden we hier nooit gestaan!quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Meneer appelsap moet niet zo schijnheilig doen.
Toepasselijk.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:57 schreef mark_03 het volgende:
* doet raam open en slingert de kinderen eruit en zet Drs P - De Dodenrit aan
Alvast een fijne vakantie Buupquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:53 schreef Bupatih het volgende:
Over een half ga ik The Majestic kijken, om daarna de komende tijd niet meer terug te keren hier.
Gedraag jullie als ik weg ben.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Onze Buup, wat doe je?!.
* beaverhausen ziet perspectieven..
hej jij ook hier in de auto?!?quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:57 schreef mark_03 het volgende:
* doet raam open en slingert de kinderen eruit en zet Drs P - De Dodenrit aan
Wat snap jij niet aan 'over een half uur'quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Alvast een fijne vakantie Buup
En ik zie je kaartje wel verschijnen![]()
Ik kan niks beloven.quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gedraag jullie als ik weg ben.!!!
En post niet zo snel/vaak.
Nou zeg, ik ben over een paar minuten weg dus ik denk, ik zeg vast gedag. Weer niet goedquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan 'over een half uur'![]()
Ben jij nou ook al benaderdquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:00 schreef Bupatih het volgende:
►Als ik zou gaan paalzitten, heb je alle gekheid op een stokje.◄
♥Als jullie mij toch niet zouden hebben.....♥
puike hosting
Ik lees alles terug hoor. Dus je kan je maar beter gedragen.quote:
Thanks. Zal wel lukken.quote:Toch maar een fijne vakantie Bupie!.
Jawel.quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nou zeg, ik ben over een paar minuten weg dus ik denk, ik zeg vast gedag. Weer niet goed![]()
Whehequote:Op donderdag 21 juli 2005 20:03 schreef Tania18 het volgende:
En er staat niet eens 'een half uur' maar 'een half'
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik lees alles terug hoor. Dus je kan je maar beter gedragen.
Hmm, waar?quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:03 schreef Tania18 het volgende:
En er staat niet eens 'een half uur' maar 'een half'
Ik zal daar geen moeite mee hebben, Beavje daarentegen...quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik lees alles terug hoor. Dus je kan je maar beter gedragen.
Ja, ik ook. Ik ben er verder niet op ingegaan. Heb je nu www.bupatih.nl?quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Al een hele tijd terug
BoeiendHet is niet verboden, dus...
Nee hoorquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Nou ik ben weg. Niet teveel zuipen en kotsen daar hoor![]()
Modden?quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:08 schreef Duiveltja het volgende:
Bupa doe jij nou modden op de weblog?
Dankje de koekoek.quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:07 schreef babette21 het volgende:
fijne vakantie Buup....
en niet vergeten 'n paar breezersletjes te scoren he, daar aan de Costa
Nopequote:Op donderdag 21 juli 2005 20:07 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik ben er verder niet op ingegaan. Heb je nu www.bupatih.nl?
quote:Owja leuk ik ga vanavond [afbeelding] uit
Neequote:Op donderdag 21 juli 2005 20:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Modden?
Hoe bedoel je dat?
Ik zit bij de weblog ja.
En ik kan reacties van anderen editen/verwijderen.
Is er iets dan?
quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Neegewoon interesse hoor ik wil alles van mijn users weten
Je kent me tochquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat? da's heel leeftijdsadequaat hoor.....
Na kontenlikken ga je nu piemels likken?quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Maar ik ga binnenkort misschien iets anders erbij doen.![]()
![]()
Pardon?quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Na kontenlikken ga je nu piemels likken?
quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zal daar geen moeite mee hebben, Beavje daarentegen...
quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:18 schreef Bupatih het volgende:
████░█░░█░████░████░████░░█░░█░░█░
█░░█░█░░█░█░░█░█░░█░░█░░░░█░░█░░█░
████░█░░█░████░████░░█░░░░█░░████░
█░░█░█░░█░█░░░░█░░█░░█░░░░█░░█░░█░
████░████░█░░░░█░░█░░█░░░░█░░█░░█░
Bipatih?quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Waarom zo negatief
Hij kan ook best bi zijn
Ik ben zielig. Ik moest FF naar de trein brengen die hem naar Frankrijk gaat brengenquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ok ok ik hou al op met die buitenlandse troepHoest met jou en wat zijn de plannen?
Dat is helemaal niet waar. Ze hebben gezegd: "Na 15 augustus brengen we gaan boodschappen meer, maar daden!" "De Nederlanders zullen dat gaan zien in hun hoofdstad.."quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:33 schreef PeRi het volgende:
Schijnt dat het al bekend is (onderzocht enzo) dat NL 15 aug aan de beurt is. Waar mn vriend dat vandaan haalde weet ik ook niet.
Back to tarzan!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ben zielig. Ik moest FF naar de trein brengen die hem naar Frankrijk gaat brengen
Morgen komt Skaai hier, tot zondag. En we gaan zaterdag vêt hâârd zuipûhh enzo. Jij?
Ik doe wel bellen smsquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:36 schreef PeRi het volgende:
Nano: oh okay, ja het was heel vaag. Hij had het opgevangen op de radio ofzo. Niet goed dus
D. Kom je nog morgen?Mag je me helpen boodschappen doen.
??quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:35 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar. Ze hebben gezegd: "Na 15 augustus brengen we gaan boodschappen meer, maar daden!" "De Nederlanders zullen dat gaan zien in hun hoofdstad.."
Werk je in de stad dan? Nou ik ben niet zo lang in Rotjeknor dus andere keer is wel beter. Zussies komen ook naar de stad om me op te pikken.quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:43 schreef PeRi het volgende:
Kijk maar. Ik heb niet zoveel tijd morgen, andere keertje komt beter uit. Maar ik ben sowieso tot half2 ofzo in de stad, werken.
Ze hebben bekend gemaakt dat ze een aanslag op Nederland aan het voorbereiden zijn als we niet voor 15 augustus onze troepen uit het Oosten weghalen. We gaan het zien in onze hoofdstad.quote:
's Zomers wel. Op Coolsingel. Nou kijk maar, sms me dan maar iig voor 13uur als je weet hoe laat je er bent. Als het niet te lang duurt kan ik wel even komen zoenen ofzoquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:46 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Werk je in de stad dan? Nou ik ben niet zo lang in Rotjeknor dus andere keer is wel beter. Zussies komen ook naar de stad om me op te pikken.
Heb eigenlijk geen idee wat ik ervan moet denken ...quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:47 schreef Nano het volgende:
[..]
Ze hebben bekend gemaakt dat ze een aanslag op Nederland aan het voorbereiden zijn als we niet voor 15 augustus onze troepen uit het Oosten weghalen. We gaan het zien in onze hoofdstad.
Ja, is goed. Is het morgen trouwens koopavond in Rotterdam?quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
's Zomers wel. Op Coolsingel. Nou kijk maar, sms me dan maar iig voor 13uur als je weet hoe laat je er bent.
quote:Als het niet te lang duurt kan ik wel even komen zoenen ofzo
Ik weet nog niet wat de plannen zijn van de Miss Universen. Misschien dat ik best laat kom.quote:Oh en ik ben er 's avonds eventueel ook even om Skaai op te pikken met de trein.
Ja het is koopavond morgen. Sms me, maybe ben ik straks ook ff op msn. Ik moet echt eerst even ruimen hierquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:57 schreef Duiveltja het volgende:
Ja, is goed. Is het morgen trouwens koopavond in Rotterdam?
quote:Verse 1:
I hurt myself today
to see if I still feel
I focus on the pain
the only thing that's real
the needle tears a hole
the old familiar sting
try to kill it all away
but I remember everything
Chorus:
what have I become?
my sweetest friend
everyone I know
goes away in the end
you could have it all
my empire of dirt
I will let you down
I will make you hurt
Verse 2:
I wear my crown of shit
on my liar's chair
full of broken thoughts
I cannot repair
beneath the stain of time
the feeling disappears
you are someone else
I am still right here
Chorus:
what have I become?
my sweetest friend
everyone I know
goes away in the end
you could have it all
my empire of dirt
I will let you down
I will make you hurt
Bridge:
if I could start again
a million miles away
I would keep myself
I would find a way
quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Omdat Bupa met Salouse jongens aan het vrijen is
Wehehequote:Op donderdag 21 juli 2005 22:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Omdat Bupa met Salouse jongens aan het vrijen is kunnen we lekker songteksten plaatsen!.
Ik heb nog vet goed opgelet of ik je zag lopenquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
was je vandaag in Den Haag???
en dan kom je geeneens even gedag zeggen......
ik was de hele dag binnen [werken]quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:56 schreef Airelle het volgende:
Ik heb nog vet goed opgelet of ik je zag lopen.
yep, ik rij altijd langs haar straat als ik naar m'n werk gaquote:Ohja en Christine woont ook in Den Haag toch?
Mini-meeten met een bepaalde showchatterquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik was de hele dag binnen [werken]
[..]
yep, ik rij altijd langs haar straat als ik naar m'n werk ga
maar eh, wat kwam je doen in Den Haag dan????
Omdat ik daar de laatste tijd (bij mijn weten) niet geweest ben.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:06 schreef babette21 het volgende:
in Den Haag?!? waarom in Godsnaam.......
Yep Madurodam...quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:15 schreef babette21 het volgende:
de subway
en waarschijnlijk was je er niet voor niets lang niet geweest...
wat heeft DH nou helemaal te bieden?! [behalve mij]
zeg me dat je op z'n minst naar Madurodam of Panorama Mesdag bent geweest.....
eh "we"..??? als in wéér jullie met z'n tweeën....????????quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:12 schreef Airelle het volgende:
Morgen gaan we naar Amsterdam trouwens.
no shit?!?!?quote:
beter ook maar...... zo verschrikkelijk boring......quote:Panorama Mesdag had mijn moeder het ook over, wij hebben het niet gezien.
Zomertoer is voor twee personen jaquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
eh "we"..??? als in wéér jullie met z'n tweeën....????????
bloeit hier iets moois?????????![]()
Wat?!? Was jij er ook?quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
no shit?!?!?
wat een toeval.....
[..]
nee doos, wel blijven opletten he: ik was werken [ iemand moet het doenquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:18 schreef Airelle het volgende:
Wat?!? Was jij er ook?
Pfff werkenquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee doos, wel blijven opletten he: ik was werken [ iemand moet het doen]
ik bedoel: toeval omdat ik dat als eerste noemde...........
Slaapzequote:Op donderdag 21 juli 2005 23:24 schreef babette21 het volgende:
en nu ga ik richting m'n bed, want er gaat morgenochtend weer een wekker in huize Babette......
[nog 1 dag en twee weken................]
mja zo, ik moet dat jongetje bij gtst nog even uitleggen hoe de [babette]wereld in elkaar zitquote:
Ik lees het net.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja zo, ik moet dat jongetje bij gtst nog even uitleggen hoe de [babette]wereld in elkaar zit
Babette, het "jongetje" bij het GTST topic snapt al steeds beter hoe het [babette] wereldje in elkaar zit;)quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja zo, ik moet dat jongetje bij gtst nog even uitleggen hoe de [babette]wereld in elkaar zit
LOLquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:33 schreef Rodney1988 het volgende:
Babette, het "jongetje" bij het GTST topic snapt al steeds beter hoe het [babette] wereldje in elkaar zit;)
quote:
ja / neequote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:46 schreef Nano het volgende:
Denken jullie trouwens dat er echt aanslagen in NL komen, zoals ze zeggen?
Ik denk wel dat er iets gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:46 schreef Nano het volgende:
Denken jullie trouwens dat er echt aanslagen in NL komen, zoals ze zeggen?
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:17 schreef Dizer het volgende:
Waar zijn jullie? Word eens wakker!!!
Goedemorgenquote:
Was even gaan kijken naar de neiuwe auto van mijn collega! Ben er weerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:12 schreef Tania18 het volgende:
Krijgt ie eindelijk respons, is ie weer weg
he, moest jij die vacature nog hebben??quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:12 schreef Tania18 het volgende:
Krijgt ie eindelijk respons, is ie weer weg
mja over 2 weken.... da's dus eigenlijk nog 8,5 dag werkenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:25 schreef Dizer het volgende:
Heb je dan vakantie?
Heequote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
he, moest jij die vacature nog hebben??
heb ff gecheckt......... en hij's zelfs al verlopen........ sorryquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:38 schreef Tania18 het volgende:
Ligt eraan tot wanneer ie geldig is, want ik ga pas na augustus weer solliciteren (na een gesprek met afstudeerbegeleidster en stagebegeleidster)
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb ff gecheckt......... en hij's zelfs al verlopen........ sorry
Nog 9 minuten! Ik heb een hamburger menu besteldquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb ff gecheckt......... en hij's zelfs al verlopen........ sorry
Zeg ik toch?quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:51 schreef babette21 het volgende:
ik heb nog 'n boterham met pindakaas.... wil je de helft?!
Ik dacht, dan ziet niemand hetquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:47 schreef babette21 het volgende:
vandaar die hoofdpijn.........wat is dat voor bocht?!??!?!
[afbeelding]
*geeft massage....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:02 schreef babette21 het volgende:
maar nu heb ik pijn
gelukkig heb ik [afbeelding]
da's liefquote:
Z'arquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:21 schreef Zhenar het volgende:
Hey Dize en Babe.
quote:
Ik heb hem op dvdquote:Oh en ik had The Majestic gemist
quote:
quote:
quote:
Nou zeg!quote:
Er zijn een heleboel vriendelijke Antilianenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:53 schreef Dizer het volgende:
Den Helder is ook![]()
![]()
om aan je dood te ergeren!
Winkels heb je in 30 minuten gezien en de duinen binnen 20 minuten!
Voor de rest is er geen bal aan daar. Behalve met de vlootdagen
Je bent in de war met Rotterdamquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:56 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Er zijn een heleboel vriendelijke Antilianen
Zhenar!quote:
quote:
Ik was er gelukkig maar 34 minutenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:53 schreef Dizer het volgende:
Den Helder is ook![]()
![]()
om aan je dood te ergeren!
Winkels heb je in 30 minuten gezien en de duinen binnen 20 minuten!
Ik was mee op sleeptouwquote:
Tocaraquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik was mee op sleeptouw
Mja, wel die film dus gemist en America's next topmodel
Maar het was voor een goed doel
Ik las het al jaquote:
Ik maakte een grap. Rotterdam... veel gangs... veel buitenlanders...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:40 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news.jsp?n=326730&c=14
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:40 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news.jsp?n=326730&c=14
quote:hoogtepunt met de dood van de 17-jarige Nishmael Dorothea
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:02 schreef babette21 het volgende:
* nog steeds hoofdpijn *
Wacht maar totdat je weet wat er in zitquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:22 schreef LeBeau het volgende:
![]()
Eindelijk een Turkse bakker in het dorp!
![]()
![]()
Heerlijk, doner kebab eten zonder dat ik eerst naar Schiedam/Rotterdam hoef te gaan.![]()
Turkse pizzaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:22 schreef LeBeau het volgende:
![]()
Eindelijk een Turkse bakker in het dorp!
![]()
![]()
Heerlijk, doner kebab eten zonder dat ik eerst naar Schiedam/Rotterdam hoef te gaan.![]()
Ik eet ook gewoon frikandellen, dus het maakt mij echt geen bal uit wat erin zit zolang het maar lekker smaakt.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je weet wat er in zit
Ik heet doner kip, das lekkerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik eet ook gewoon frikandellen, dus het maakt mij echt geen bal uit wat erin zit zolang het maar lekker smaakt.
ik wil vooral naar huis, dus dat ga ik ook doen.... ben uitgewerkt....quote:
Die ook ja.quote:
Ik heb vandaag een hoofdstuk afgemaakt.. .SLA's opstellenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik wil vooral naar huis, dus dat ga ik ook doen.... ben uitgewerkt....
wel een nuttig dagje: heb m'n reiskosten uitgerekent:
meer dan 350 km over het afgelopen half jaar!! Kassa.......![]()
Ik weet niet of ze die keuze hier ook hebben.quote:
Door jou heb ik hongerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze die keuze hier ook hebben.Had je bij een zaak waar ik in Rotterdam altijd heen ging wel, erg lekker.
![]()
Waar woon je dan LeBeau?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze die keuze hier ook hebben.Had je bij een zaak waar ik in Rotterdam altijd heen ging wel, erg lekker.
![]()
Ik heb liever dat laatste.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een hoofdstuk afgemaakt.. .SLA's opstellen
Voor de grappenmakers onder ons: Service Level Agreements en geen sla die je kan eten
Hoek van Holland.quote:
Jahquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb liever dat laatste.
Heb je wel eens met iemand onderhandeld over een SLA? Gawd, ik kan me echt ergeren aan mensen die me niet geven wat ik wil.
Oh ja, bij Het Strandquote:
Bij ons was het ook binnen ons eigen team. Moesten voor een vak een SLA opstellen met de groep, maar we werden het dus echt niet met elkaar eens.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
JahIn mijn eigen team nog wel. Toen ging het over interne SLA's! Kut studenten die maar denken dat ze gelijk kunnen krijgen boven het woord van de teamleider
ik heb ook m'n screeningen afgeschreven + een overzicht van m'n caseloadquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:28 schreef Dizer het volgende:
Ik heb vandaag een hoofdstuk afgemaakt.. .SLA's opstellen
Voor de grappenmakers onder ons: Service Level Agreements en geen sla die je kan eten
Ja. Was erg lekker vorige week.quote:
Doei mopquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb ook m'n screeningen afgeschreven + een overzicht van m'n caseload
en een huisbezoek gedaan...... en vieze patat gegeten.... en tussendoor heel veel hoofdpijn
genoeg reden om nu lekker naar huis te gaan [tenminste, naar dat van mams, lekker mee-eten]
doeggggg
Zwijndrecht (naast Dordt) andere kant van Rotterdam dus.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja. Was erg lekker vorige week.![]()
Zat jij nou ook in omgeving Rotterdam?
Ook lekker dicht bij de grote stad dus.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zwijndrecht (naast Dordt) andere kant van Rotterdam dus.
Daar is idd geen reet te doen neequote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ook lekker dicht bij de grote stad dus.
Is daar eigenlijk nog iets te doen? Zwijndrecht lijkt me echt zo'n plaats waar echt geen zak te doen is.
Dan had ik het toch goed. Toen je het zei dacht ik "Zwijndrecht, wat is daar te doen?" en kon echt niks bedenken.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar is idd geen reet te doen nee
Maar Dordt en Rotterdam dus in de buurt dus het is vol te houden
Er is 1 disco...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dan had ik het toch goed. Toen je het zei dacht ik "Zwijndrecht, wat is daar te doen?" en kon echt niks bedenken.
Amsterdam is niet echt mijn stad. De laatste keer dat ik er ben geweest (afgezien van Schiphol) is volgens mij alweer een jaar of 15 geleden.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er is 1 disco...
Maar *nu* ben ik in Amsterdam![]()
De Warehouse toch?!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er is 1 disco...
Maar *nu* ben ik in Amsterdam![]()
Heb je woonruimte?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Amsterdam..
Over een maandje ofzo ga ik verkassen.
Ik weet niet meer wat ik van Nick vond, ik heb de serie gezien toen ie in de USA werd uitgezonden.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dizer, je lijkt op Nick van Amish in the City.
Nick is een stomme lul. En arrogant, vind ik.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:23 schreef QyRoZ het volgende:
Ik weet niet meer wat ik van Nick vond, ik heb de serie gezien toen ie in de USA werd uitgezonden.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nick is een stomme lul. En arrogant, vind ik.
Maar ik had het dus over uiterlijk, Dizer..
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |