Huuuuuuuuuuuquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
en ik wil m'n twaalf cent ook terug.........
Meneer appelsap moet niet zo schijnheilig doen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuu.
Maar ik kon *snik* er niks aan *snif* doehoen! *snotter*
Huuuuuuu.
Onze Buup, wat doe je?!quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:53 schreef Bupatih het volgende:
Over een half ga ik The Majestic kijken, om daarna de komende tijd niet meer terug te keren hier.
Als jij mijn kleurboek niet had afgepakt, hadden we hier nooit gestaan!quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Meneer appelsap moet niet zo schijnheilig doen.
Toepasselijk.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:57 schreef mark_03 het volgende:
* doet raam open en slingert de kinderen eruit en zet Drs P - De Dodenrit aan
Alvast een fijne vakantie Buupquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:53 schreef Bupatih het volgende:
Over een half ga ik The Majestic kijken, om daarna de komende tijd niet meer terug te keren hier.
Gedraag jullie als ik weg ben.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Onze Buup, wat doe je?!.
* beaverhausen ziet perspectieven..
hej jij ook hier in de auto?!?quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:57 schreef mark_03 het volgende:
* doet raam open en slingert de kinderen eruit en zet Drs P - De Dodenrit aan
Wat snap jij niet aan 'over een half uur'quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Alvast een fijne vakantie Buup
En ik zie je kaartje wel verschijnen![]()
Ik kan niks beloven.quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gedraag jullie als ik weg ben.!!!
En post niet zo snel/vaak.
Nou zeg, ik ben over een paar minuten weg dus ik denk, ik zeg vast gedag. Weer niet goedquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan 'over een half uur'![]()
Ben jij nou ook al benaderdquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:00 schreef Bupatih het volgende:
►Als ik zou gaan paalzitten, heb je alle gekheid op een stokje.◄
♥Als jullie mij toch niet zouden hebben.....♥
puike hosting
Ik lees alles terug hoor. Dus je kan je maar beter gedragen.quote:
Thanks. Zal wel lukken.quote:Toch maar een fijne vakantie Bupie!.
Jawel.quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nou zeg, ik ben over een paar minuten weg dus ik denk, ik zeg vast gedag. Weer niet goed![]()
Whehequote:Op donderdag 21 juli 2005 20:03 schreef Tania18 het volgende:
En er staat niet eens 'een half uur' maar 'een half'
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik lees alles terug hoor. Dus je kan je maar beter gedragen.
Hmm, waar?quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:03 schreef Tania18 het volgende:
En er staat niet eens 'een half uur' maar 'een half'
Ik zal daar geen moeite mee hebben, Beavje daarentegen...quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik lees alles terug hoor. Dus je kan je maar beter gedragen.
Ja, ik ook. Ik ben er verder niet op ingegaan. Heb je nu www.bupatih.nl?quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Al een hele tijd terug
BoeiendHet is niet verboden, dus...
Nee hoorquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Nou ik ben weg. Niet teveel zuipen en kotsen daar hoor![]()
Modden?quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:08 schreef Duiveltja het volgende:
Bupa doe jij nou modden op de weblog?
Dankje de koekoek.quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:07 schreef babette21 het volgende:
fijne vakantie Buup....
en niet vergeten 'n paar breezersletjes te scoren he, daar aan de Costa
Nopequote:Op donderdag 21 juli 2005 20:07 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik ben er verder niet op ingegaan. Heb je nu www.bupatih.nl?
quote:Owja leuk ik ga vanavond [afbeelding] uit
Neequote:Op donderdag 21 juli 2005 20:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Modden?
Hoe bedoel je dat?
Ik zit bij de weblog ja.
En ik kan reacties van anderen editen/verwijderen.
Is er iets dan?
quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Neegewoon interesse hoor ik wil alles van mijn users weten
Je kent me tochquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat? da's heel leeftijdsadequaat hoor.....
Na kontenlikken ga je nu piemels likken?quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Maar ik ga binnenkort misschien iets anders erbij doen.![]()
![]()
Pardon?quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Na kontenlikken ga je nu piemels likken?
quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zal daar geen moeite mee hebben, Beavje daarentegen...
quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:18 schreef Bupatih het volgende:
████░█░░█░████░████░████░░█░░█░░█░
█░░█░█░░█░█░░█░█░░█░░█░░░░█░░█░░█░
████░█░░█░████░████░░█░░░░█░░████░
█░░█░█░░█░█░░░░█░░█░░█░░░░█░░█░░█░
████░████░█░░░░█░░█░░█░░░░█░░█░░█░
Bipatih?quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Waarom zo negatief
Hij kan ook best bi zijn
Ik ben zielig. Ik moest FF naar de trein brengen die hem naar Frankrijk gaat brengenquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ok ok ik hou al op met die buitenlandse troepHoest met jou en wat zijn de plannen?
Dat is helemaal niet waar. Ze hebben gezegd: "Na 15 augustus brengen we gaan boodschappen meer, maar daden!" "De Nederlanders zullen dat gaan zien in hun hoofdstad.."quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:33 schreef PeRi het volgende:
Schijnt dat het al bekend is (onderzocht enzo) dat NL 15 aug aan de beurt is. Waar mn vriend dat vandaan haalde weet ik ook niet.
Back to tarzan!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ben zielig. Ik moest FF naar de trein brengen die hem naar Frankrijk gaat brengen
Morgen komt Skaai hier, tot zondag. En we gaan zaterdag vêt hâârd zuipûhh enzo. Jij?
Ik doe wel bellen smsquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:36 schreef PeRi het volgende:
Nano: oh okay, ja het was heel vaag. Hij had het opgevangen op de radio ofzo. Niet goed dus
D. Kom je nog morgen?Mag je me helpen boodschappen doen.
??quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:35 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar. Ze hebben gezegd: "Na 15 augustus brengen we gaan boodschappen meer, maar daden!" "De Nederlanders zullen dat gaan zien in hun hoofdstad.."
Werk je in de stad dan? Nou ik ben niet zo lang in Rotjeknor dus andere keer is wel beter. Zussies komen ook naar de stad om me op te pikken.quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:43 schreef PeRi het volgende:
Kijk maar. Ik heb niet zoveel tijd morgen, andere keertje komt beter uit. Maar ik ben sowieso tot half2 ofzo in de stad, werken.
Ze hebben bekend gemaakt dat ze een aanslag op Nederland aan het voorbereiden zijn als we niet voor 15 augustus onze troepen uit het Oosten weghalen. We gaan het zien in onze hoofdstad.quote:
's Zomers wel. Op Coolsingel. Nou kijk maar, sms me dan maar iig voor 13uur als je weet hoe laat je er bent. Als het niet te lang duurt kan ik wel even komen zoenen ofzoquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:46 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Werk je in de stad dan? Nou ik ben niet zo lang in Rotjeknor dus andere keer is wel beter. Zussies komen ook naar de stad om me op te pikken.
Heb eigenlijk geen idee wat ik ervan moet denken ...quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:47 schreef Nano het volgende:
[..]
Ze hebben bekend gemaakt dat ze een aanslag op Nederland aan het voorbereiden zijn als we niet voor 15 augustus onze troepen uit het Oosten weghalen. We gaan het zien in onze hoofdstad.
Ja, is goed. Is het morgen trouwens koopavond in Rotterdam?quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
's Zomers wel. Op Coolsingel. Nou kijk maar, sms me dan maar iig voor 13uur als je weet hoe laat je er bent.
quote:Als het niet te lang duurt kan ik wel even komen zoenen ofzo
Ik weet nog niet wat de plannen zijn van de Miss Universen. Misschien dat ik best laat kom.quote:Oh en ik ben er 's avonds eventueel ook even om Skaai op te pikken met de trein.
Ja het is koopavond morgen. Sms me, maybe ben ik straks ook ff op msn. Ik moet echt eerst even ruimen hierquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:57 schreef Duiveltja het volgende:
Ja, is goed. Is het morgen trouwens koopavond in Rotterdam?
quote:Verse 1:
I hurt myself today
to see if I still feel
I focus on the pain
the only thing that's real
the needle tears a hole
the old familiar sting
try to kill it all away
but I remember everything
Chorus:
what have I become?
my sweetest friend
everyone I know
goes away in the end
you could have it all
my empire of dirt
I will let you down
I will make you hurt
Verse 2:
I wear my crown of shit
on my liar's chair
full of broken thoughts
I cannot repair
beneath the stain of time
the feeling disappears
you are someone else
I am still right here
Chorus:
what have I become?
my sweetest friend
everyone I know
goes away in the end
you could have it all
my empire of dirt
I will let you down
I will make you hurt
Bridge:
if I could start again
a million miles away
I would keep myself
I would find a way
quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Omdat Bupa met Salouse jongens aan het vrijen is
Wehehequote:Op donderdag 21 juli 2005 22:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Omdat Bupa met Salouse jongens aan het vrijen is kunnen we lekker songteksten plaatsen!.
Ik heb nog vet goed opgelet of ik je zag lopenquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
was je vandaag in Den Haag???
en dan kom je geeneens even gedag zeggen......
ik was de hele dag binnen [werken]quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:56 schreef Airelle het volgende:
Ik heb nog vet goed opgelet of ik je zag lopen.
yep, ik rij altijd langs haar straat als ik naar m'n werk gaquote:Ohja en Christine woont ook in Den Haag toch?
Mini-meeten met een bepaalde showchatterquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik was de hele dag binnen [werken]
[..]
yep, ik rij altijd langs haar straat als ik naar m'n werk ga
maar eh, wat kwam je doen in Den Haag dan????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |