Dat is je eigen schuld!quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Beavje zit me te bedreigen.
En hij pakte net m'n pakje wicky appelsap af.
Huilie!quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is je eigen schuld!
Jij hebt m'n winegums afgepakt! En m'n kleurboek!.
En nu ben ik misselijk..
Ik zit in dezelfde catagorie als MissB: niet te koop.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:26 schreef babette21 het volgende:
is Beau trouwens al gekocht?!??! want die wil ik óók
[hoeft ie tenminste ook niet gescheiden te worden van Beaver!!]
"everything is for sale" [/indecent proposal]quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:30 schreef LeBeau het volgende:
Ik zit in dezelfde catagorie als MissB: niet te koop.![]()
De paden op, de lanen in?quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:21 schreef babette21 het volgende:
vier dágen laaaaaaaaaaaaaaang.....
De ultieme SC-meet 2006: met z'n allen de vierdaagse lopen
6 cent dus.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zit in dezelfde catagorie als MissB: niet te koop.![]()
Wat zullen we drinken, viehier dagen lang???????quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:33 schreef beaverhausen het volgende:
De paden op, de lanen in?
* beaverhausen spuit pakje appelsap leeg boven het hoofd van LeBeau.quote:
Euhm... appelsap?quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
Wat zullen we drinken, viehier dagen lang???????
Nouhou!quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
* beaverhausen spuit pakje appelsap leeg boven het hoofd van LeBeau..
Ja maar... maar... hij begon!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:39 schreef babette21 het volgende:
Ja en nú is het afgelopen!!!!!![]()
ik wil níks meer horen, begrepen?!?
anders zet ik jullie bij de eerste de beste benzinepomp allebei de auto uit!!!![]()
stelletje kleuters.......![]()
Game, set, match Beaverhausen.quote:
N-niet waar! Hij begon eerst!quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja maar... maar... hij begon!!.
*wijs*
Haske niet waar!quote:
* LeBeau stopt stiekum z'n kauwgom in Beavje z'n haar als Babette niet kijktquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Game, set, match Beaverhausen..
New balls please.
Echt niet, want ik had je kleurboek afgepakt.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Haske niet waar!.
Ik zat keilief te kleuren..
quote:
Ziejewel! Ziejewel! Ziejewel! Ziejewel! Ziejewel!quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Echt niet, want ik had je kleurboek afgepakt.
...
Oeps.![]()
en ik wil m'n twaalf cent ook terug.........quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:46 schreef beaverhausen het volgende:
Baaaaaaaaaabeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeheeeeeeeette!!!!!!111één!!1.
Huuuuuuuuuuuquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
en ik wil m'n twaalf cent ook terug.........
Meneer appelsap moet niet zo schijnheilig doen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuu.
Maar ik kon *snik* er niks aan *snif* doehoen! *snotter*
Huuuuuuu.
Onze Buup, wat doe je?!quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:53 schreef Bupatih het volgende:
Over een half ga ik The Majestic kijken, om daarna de komende tijd niet meer terug te keren hier.
Als jij mijn kleurboek niet had afgepakt, hadden we hier nooit gestaan!quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Meneer appelsap moet niet zo schijnheilig doen.
Toepasselijk.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:57 schreef mark_03 het volgende:
* doet raam open en slingert de kinderen eruit en zet Drs P - De Dodenrit aan
Alvast een fijne vakantie Buupquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:53 schreef Bupatih het volgende:
Over een half ga ik The Majestic kijken, om daarna de komende tijd niet meer terug te keren hier.
Gedraag jullie als ik weg ben.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Onze Buup, wat doe je?!.
* beaverhausen ziet perspectieven..
hej jij ook hier in de auto?!?quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:57 schreef mark_03 het volgende:
* doet raam open en slingert de kinderen eruit en zet Drs P - De Dodenrit aan
Wat snap jij niet aan 'over een half uur'quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Alvast een fijne vakantie Buup
En ik zie je kaartje wel verschijnen![]()
Ik kan niks beloven.quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gedraag jullie als ik weg ben.!!!
En post niet zo snel/vaak.
Nou zeg, ik ben over een paar minuten weg dus ik denk, ik zeg vast gedag. Weer niet goedquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan 'over een half uur'![]()
Ben jij nou ook al benaderdquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:00 schreef Bupatih het volgende:
►Als ik zou gaan paalzitten, heb je alle gekheid op een stokje.◄
♥Als jullie mij toch niet zouden hebben.....♥
puike hosting
Ik lees alles terug hoor. Dus je kan je maar beter gedragen.quote:
Thanks. Zal wel lukken.quote:Toch maar een fijne vakantie Bupie!.
Jawel.quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nou zeg, ik ben over een paar minuten weg dus ik denk, ik zeg vast gedag. Weer niet goed![]()
Whehequote:Op donderdag 21 juli 2005 20:03 schreef Tania18 het volgende:
En er staat niet eens 'een half uur' maar 'een half'
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik lees alles terug hoor. Dus je kan je maar beter gedragen.
Hmm, waar?quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:03 schreef Tania18 het volgende:
En er staat niet eens 'een half uur' maar 'een half'
Ik zal daar geen moeite mee hebben, Beavje daarentegen...quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik lees alles terug hoor. Dus je kan je maar beter gedragen.
Ja, ik ook. Ik ben er verder niet op ingegaan. Heb je nu www.bupatih.nl?quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Al een hele tijd terug
BoeiendHet is niet verboden, dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |