quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:40 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news.jsp?n=326730&c=14
quote:hoogtepunt met de dood van de 17-jarige Nishmael Dorothea
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:02 schreef babette21 het volgende:
* nog steeds hoofdpijn *
Wacht maar totdat je weet wat er in zitquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:22 schreef LeBeau het volgende:
![]()
Eindelijk een Turkse bakker in het dorp!
![]()
![]()
Heerlijk, doner kebab eten zonder dat ik eerst naar Schiedam/Rotterdam hoef te gaan.![]()
Turkse pizzaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:22 schreef LeBeau het volgende:
![]()
Eindelijk een Turkse bakker in het dorp!
![]()
![]()
Heerlijk, doner kebab eten zonder dat ik eerst naar Schiedam/Rotterdam hoef te gaan.![]()
Ik eet ook gewoon frikandellen, dus het maakt mij echt geen bal uit wat erin zit zolang het maar lekker smaakt.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je weet wat er in zit
Ik heet doner kip, das lekkerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik eet ook gewoon frikandellen, dus het maakt mij echt geen bal uit wat erin zit zolang het maar lekker smaakt.
ik wil vooral naar huis, dus dat ga ik ook doen.... ben uitgewerkt....quote:
Die ook ja.quote:
Ik heb vandaag een hoofdstuk afgemaakt.. .SLA's opstellenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik wil vooral naar huis, dus dat ga ik ook doen.... ben uitgewerkt....
wel een nuttig dagje: heb m'n reiskosten uitgerekent:
meer dan 350 km over het afgelopen half jaar!! Kassa.......![]()
Ik weet niet of ze die keuze hier ook hebben.quote:
Door jou heb ik hongerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze die keuze hier ook hebben.Had je bij een zaak waar ik in Rotterdam altijd heen ging wel, erg lekker.
![]()
Waar woon je dan LeBeau?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze die keuze hier ook hebben.Had je bij een zaak waar ik in Rotterdam altijd heen ging wel, erg lekker.
![]()
Ik heb liever dat laatste.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een hoofdstuk afgemaakt.. .SLA's opstellen
Voor de grappenmakers onder ons: Service Level Agreements en geen sla die je kan eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |