Omdat ik daar de laatste tijd (bij mijn weten) niet geweest ben.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:06 schreef babette21 het volgende:
in Den Haag?!? waarom in Godsnaam.......
Yep Madurodam...quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:15 schreef babette21 het volgende:
de subway
en waarschijnlijk was je er niet voor niets lang niet geweest...
wat heeft DH nou helemaal te bieden?! [behalve mij]
zeg me dat je op z'n minst naar Madurodam of Panorama Mesdag bent geweest.....
eh "we"..??? als in wéér jullie met z'n tweeën....????????quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:12 schreef Airelle het volgende:
Morgen gaan we naar Amsterdam trouwens.
no shit?!?!?quote:
beter ook maar...... zo verschrikkelijk boring......quote:Panorama Mesdag had mijn moeder het ook over, wij hebben het niet gezien.
Zomertoer is voor twee personen jaquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
eh "we"..??? als in wéér jullie met z'n tweeën....????????
bloeit hier iets moois?????????![]()
Wat?!? Was jij er ook?quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
no shit?!?!?
wat een toeval.....
[..]
nee doos, wel blijven opletten he: ik was werken [ iemand moet het doenquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:18 schreef Airelle het volgende:
Wat?!? Was jij er ook?
Pfff werkenquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee doos, wel blijven opletten he: ik was werken [ iemand moet het doen]
ik bedoel: toeval omdat ik dat als eerste noemde...........
Slaapzequote:Op donderdag 21 juli 2005 23:24 schreef babette21 het volgende:
en nu ga ik richting m'n bed, want er gaat morgenochtend weer een wekker in huize Babette......
[nog 1 dag en twee weken................]
mja zo, ik moet dat jongetje bij gtst nog even uitleggen hoe de [babette]wereld in elkaar zitquote:
Ik lees het net.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja zo, ik moet dat jongetje bij gtst nog even uitleggen hoe de [babette]wereld in elkaar zit
Babette, het "jongetje" bij het GTST topic snapt al steeds beter hoe het [babette] wereldje in elkaar zit;)quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja zo, ik moet dat jongetje bij gtst nog even uitleggen hoe de [babette]wereld in elkaar zit
LOLquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:33 schreef Rodney1988 het volgende:
Babette, het "jongetje" bij het GTST topic snapt al steeds beter hoe het [babette] wereldje in elkaar zit;)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |