Uuhm, ik ga gewoon stage gedoe doen, dus straks ga ik echt offline (quote:
Ccquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:21 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Canadese studente is hier en ik moet haar beetje bezighouden. Want vanavond heeft mijn vader een vergadering.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm, ik ga gewoon stage gedoe doen, dus straks ga ik echt offline ()
Daarna ga ik uiteten in Alphen aan den Rijn met een collega bij een hele goede tapas bar
Jij?
heb ik gisteravond gedaan. Alleen het papierwerk ligt nu opgestapelt in mijn bureaulaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:27 schreef Airelle het volgende:
heel misschien mijn kamer opruimen.
Alphen is typisch zo'n plaats die je zo snel mogelijk moet ontvluchten als dat kan.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm, ik ga gewoon stage gedoe doen, dus straks ga ik echt offline ()
Daarna ga ik uiteten in Alphen aan den Rijn met een collega bij een hele goede tapas bar
Jij?
Whazzup bro! Chill mothafucka, let's hunt some pigeons, aight!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:33 schreef QyRoZ het volgende:
Yeah, de Alphen Posse in tha house.
Hehe, valt wel mee hoor. leuke centrum,. met leuke winkeltjes en een grote MediaMarktquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:34 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Alphen is typisch zo'n plaats die je zo snel mogelijk moet ontvluchten als dat kan.
Hi!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Cc
Hoe is het met onze lieve modje?? Word je al gek van ons?
Je maakt trouwens hele rustige tijden hier in SC. Normaal gooien we zo 4 topics vol op 1 dag. Nu maar twee
Zit je nu ook op je werk?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hi!
Nee hoor, ik lameniegekmakuh!!!
En het is nu inderdaad een rustige periode, kan ik op alle gemak acclimatiseren.
Of het werk waar ik voor betaald word doen, natuurlijk![]()
Yepz, alt tab is my middle namequote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:39 schreef Dizer het volgende:
Zit je nu ook op je werk?
Het is best erg, als ik geen fok had en al die tijd die ik normaal bij fok tijdens stage heb besteed in mjin afstudeeropdracht had, dan was ik al langer klaar
ALT TAbquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yepz, alt tab is my middle name.
Toen ik afstudeerde was ik helemaal verslaafd aan tetris... heeft me ook maanden gescheeld.
Oostelijk van Leiden.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:56 schreef MissBliss het volgende:
Hoi![]()
Ik weet niet eens waar Alphen aan de Rijn ligt
Ahquote:
Heeeel centraal!!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:56 schreef MissBliss het volgende:
Hoi![]()
Ik weet niet eens waar Alphen aan de Rijn ligt
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:38 schreef timbob het volgende:
humor is relatief
Wijsneusquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:42 schreef timbob het volgende:
[..]
behalve van het raketje, want die is al 500 jaar hetzelfde
Bijderhand dan!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:43 schreef timbob het volgende:
wijzen is onbeleefd.
Probeer je mensen jaloers te maken?!!!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:52 schreef Airelle het volgende:
Ik ben gedouched.
Lekker zo'n ochtendje niksen.
welcome to my lifequote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:52 schreef Airelle het volgende:
Ik ben gedouched.
Lekker zo'n ochtendje niksen.
Jij ook! Maar das andersquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:49 schreef Zhenar het volgende:
A a/d R zuigt.
ja ja het wordt nog wat met Alphen!!!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:57 schreef Simple_Mind het volgende:
Alphen a/d Rijn
vooral nu het nieuwe stadshart bijna af is
goeiemorgen iedereen
Ik weet het, heb daar al 2 19" TFT schermen gekocht (die nu ook allebei aan mijn pc hangenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:58 schreef Starlie het volgende:
We hebben gewoon een vet grote Media Markt in Alphen!!!
Van mij mag je het hier neerzetten hoor! Ik ben de moeilijkste niet!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:01 schreef Simple_Mind het volgende:
[..]
Ik weet het, heb daar al 2 19" TFT schermen gekocht (die nu ook allebei aan mijn pc hangen)
(of moet ik dit in het 'pats hier met je hardware' topic posten)
Ik moest lachenquote:Brandweermannen in het Duitse Hamburg hebben vorige week de muis van de 21-jarige Elfrida Schuster gered. De jonge vrouw belde de brandweer in tranen op omdat haar geliefde huisdier met zijn kop tussen de tralies van het kooitje zat. De brandweer twijfelde geen moment aan de oproep: "Onze taak is het redden van zowel mens als dier. Daarin maken we geen onderscheid"
quote:
Aggossiequote:
Nou, voor heeeel even dacht ik dat je mijn lachje leuk vondquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aggossie
Over die muis dus he, niet over dat jij moest lachen![]()
Of Alphen a/d Rijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou, voor heeeel even dacht ik dat je mijn lachje leuk vond![]()
![]()
Beerputquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:07 schreef Skaai het volgende:
Die schaterende beerput leuk vinden? Ha-ha Dizer.
Nopequote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou, voor heeeel even dacht ik dat je mijn lachje leuk vond![]()
![]()
Vind jij Alphen a/d Rijn leuk?quote:
Nee, hij niet, ik wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nope
[..]
Vind jij Alphen a/d Rijn leuk?![]()
Ik ken geen Co.quote:
Co = aanhangsel... en LeBeau is je aanhangsel.. of was het nou andersomquote:
Beau is geen aanhangsel. En er wordt ook niet aan Beau gehangen. Mocht ie willen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Co = aanhangsel... en LeBeau is je aanhangsel.. of was het nou andersom
Hang jij niet aan zijn beau'tje?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Beau is geen aanhangsel. En er wordt ook niet aan Beau gehangen. Mocht ie willen..
quote:
Heel goed opgemerkt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:21 schreef MissBliss het volgende:
LeBeau is er niet eens..
Omdat Dizer zei: daar heb je gay & co weer..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heel goed opgemerkt. [afbeelding].
Beau zal altijd in ons hart zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Omdat Dizer zei: daar heb je gay & co weer..
Fruit fetish? Probeer eens een banaan.quote:
Ik snapte hem echt wel hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Omdat Dizer zei: daar heb je gay & co weer..
Natuurlijk niet!quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn nieuwe achtergrond op mijn stage:
[afbeelding]
Ach, dat maakt ons ook heterosexuelen heterosexuelen! Wij horen niet lief te zijn! Wij zijn STOERquote:
Nou ja, zou anders hetzelfde zijn als ik ineens zeg:quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik snapte hem echt wel hoor..
Waarom heeft iedereen hier het idee dat ze me werkelijk alles moeten uitleggen?.
Niet?!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, zou anders hetzelfde zijn als ik ineens zeg:
Svensational is er niet eens...
Ik heb een sterk opmerkend vermogenquote:
Geen ideequote:
Bedankt voor de uitleg.quote:
En dat had ik al opgemerkt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb een sterk opmerkend vermogen![]()
Jij hebt ook een sterk opmerkend vermogenquote:
Graag gedaan, het is niet zo of ik het expres deedquote:
Dat had ik zelf natuurlijk ook al opgemerkt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij hebt ook een sterk opmerkend vermogen
Nee, stel je voor zeg!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Graag gedaan, het is niet zo of ik het expres deed![]()
Zeker niet leuker dan Amersfoort.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Geen idee
Is het wel leuker dan Enschede of dat ook niet?![]()
Ook heterosexuelen zijn watjes. Zelfs jij!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, dat maakt ons ook heterosexuelen heterosexuelen! Wij horen niet lief te zijn! Wij zijn STOER![]()
Lindsay Lohan. Leuke meid. Kan alleen niet zingen of acterenquote:
Hmmm, opmerkelijk...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat had ik zelf natuurlijk ook al opgemerkt..
Sja, dat heb je he als je in Hollywood rondhuppelt. Iedereen denkt iets te kunnenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lindsay Lohan. Leuke meid. Kan alleen niet zingen of acteren
Gelukkig is ze bijna over haar annorexia heen
Dat ook natuurlijk.quote:
Elke vrouw is mooier met een vollere lichaam.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:52 schreef Skaai het volgende:
[..]
Sja, dat heb je he als je in Hollywood rondhuppelt. Iedereen denkt iets te kunnen
Ik vind haar btw idd mooier met haar vollere lichaam.
Ik ben geen watje, ben een wattenstaafquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ook heterosexuelen zijn watjes. Zelfs jij!
Oiquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Elke vrouw is mooier met een vollere lichaam.
Daarom ook mijn liefde voor Charisma Carpenter en Monica bellucci. Zij hebben vleesEn dan heb ik het niet alleen over hun joekels
Dizer geeft even een opmerking die elke vrouw wil horen:quote:
Haha, ben ik dus de enige vrouw die die opmerking NIET wil horen hequote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dizer geeft even een opmerking die elke vrouw wil horen:
Jij mag ook wat aankomenJe bent dun... te dun!!
Mooi, dan mag je even mijn oor schoonboenen.quote:
Stuur eens een foto waar je alleen in je bikini rondloopt...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Haha, ben ik dus de enige vrouw die die opmerking NIET wil horen he![]()
Ik heb al eens een vriendje gehad die zei dat ik op een anorexiamodel leek
Stomme lul was het..
Maar ik ben tevreden nu
Mag ik ook een ander gaatje schoonmakenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:03 schreef Skaai het volgende:
[..]
Mooi, dan mag je even mijn oor schoonboenen.
Want daar ben je wél goed voor.
Op shok staat geloof ik een bikini-fotoquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Stuur eens een foto waar je alleen in je bikini rondloopt...
ik blijf nog netjes
Ik las wattenslaafquote:
Nope...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Op shok staat geloof ik een bikini-fotodie heb je vast al wel eens gezien.
Even zoeken dan.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mag ik ook een ander gaatje schoonmaken
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:15 schreef MissBliss het volgende:
Niet quoten, ik edit hem zo
Wel een aantal jaar oud maar niet superveel veranderd op zich![]()
--knip--
Ik had het over je navel, zit allemaal pluisjes in van je T-shirtquote:
Whahahaha, naja die cup D klopt toch niet zo hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:18 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Damn!! Je lijkt een beetje op CC zo..
![]()
En aan je achterwerk te zien, ben je inderdaad goed. Dus niet te dun en niet dik![]()
Een D-cup is niet alles hoor. het gaat om de totale overzichtquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whahahaha, naja die cup D klopt toch niet zo hoor
Maar thanks
Die foto was wel overdreven flatterend ook hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Een D-cup is niet alles hoor. het gaat om de totale overzicht
En bij jou is ie
Typisch een vrouw... krijgt een compliment, maar neemt hem niet. Je ziet er goed/leuk/lekker/mooi uit! KLAAR PUNTquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die foto was wel overdreven flatterend ook hoor
Dat bedoel ik niet, gewoon het licht, de houding, de fotograaf, alles werkte mee bij die fotoquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Typisch een vrouw... krijgt een compliment, maar neemt hem niet. Je ziet er goed/leuk/lekker/mooi uit! KLAAR PUNT
201,45%.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:29 schreef Dizer het volgende:
MB, die foto had je moeten opsturen voor MissFok verkeizing, had je 200% gegarandeerd gewonnen!!
Thanksquote:
Ik wou niet als enige een bikini-foto insturenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:29 schreef Dizer het volgende:
MB, die foto had je moeten opsturen voor MissFok verkeizing, had je 200% gegarandeerd gewonnen!!
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, gewoon het licht, de houding, de fotograaf, alles werkte mee bij die foto
En ik had al dank je gezegd
En een Mediamarkt, en een grote biosquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:20 schreef Dizer het volgende:
Want wij hebben hier een gevangenis
En de begrafenis van GTST van komende seizoen heeft ook hier plaatsgevonden!
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn nieuwe achtergrond op mijn stage:
[afbeelding]
Ik heb hier een cursus. Twee maanden. Woon tegenwoordig in Amersfoort. In plaats van Enschede. Nietquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:35 schreef Bastard het volgende:
[..]Meen je dat nou?
Ingeruild voor het te gekke Almelo
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:57 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb een eendje van pberends op mn desktop![]()
Almelo is wel leuk toch?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:38 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb hier een cursus. Twee maanden. Woon tegenwoordig in Amersfoort. In plaats van Enschede. NietAlmelo
. Maar ben elke dag in Alphen. Zoals nu.
.
.
Ik ga vanavond uiteten in Alphen! Bij Protosquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Almelo is wel leuk toch?
Dinnetje in Alphen dan zeker?
quote:
Oke, ik geloof je, je bent geen autochtoonquote:home.planet.nl/~daoud010/k.JPG
Cursus zeg ik toch?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Almelo is wel leuk toch?
-edit- cursus zegt ie toch.
Ik ga vanavond weg uit Alphen. Met de trein!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga vanavond uiteten in Alphen! Bij Protos
Kheb geen idee waar dat is, klinkt als een nieuwe Italiaan ofzoquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga vanavond uiteten in Alphen! Bij Protos
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:41 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Oke, ik geloof je, je bent geen autochtoon.
Terecht.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:42 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ga vanavond weg uit Alphen. Met de trein!
Proto is die tapasbar aan het water!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb geen idee waar dat is, klinkt als een nieuwe Italiaan ofzo
Kom zelf weinig in het centrum, woon er al meerendeel van mn leven maar ken maar weinig mensen of straten daar.
Staat daar ook zo'n leuke foto opquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:42 schreef Dizer het volgende:
[..]Goh... voor heel even dacht ik dat ik mijn paspoort voor je moest inscannen
2 kilo armbanden heeft ze om. Zou ze dat nou echt mooi en prettig vinden zitten?quote:
Te veel buitenlandersquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is wel gezelliger daar inderdaad.. Alphen is zo grijzig.
Jij bent zo geintegreerd dat je je eigen ouders nog buitenlands vindquote:
Ach, het zit in hun aard, kijk maar naar Al Qaida. Ook buitenlandersquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet, het is hun gedrag
Ah, die weet ik dan weer wel te vinden.quote:
Je maakt een grap, toch????quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:47 schreef Bastard het volgende:
Ook geen idee wat een tapasbar is trouwens
Ik wil nu ook eendjesquote:
Vet geschijt de hele tijd.quote:
Ik gok een bar waar je tapas kan etenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah, die weet ik dan weer wel te vinden.
Ook geen idee wat een tapasbar is trouwens
Waarom, ik dacht dat je nu genoeg rukmateriaal had.quote:
Mja, dat moet dan maarquote:
Een tapasbar is een bar waar je alleen naakt binnen mag komen! Het eten wordt ook naakt geserveerd en je moet het van de lichaam van de ober/serveerster likkenquote:
2 eendjes scheelt al de helft qua schijt ipv de 4 die ik had.quote:
Ey waar zit die bar dan???quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Een tapasbar is een bar waar je alleen naakt binnen mag komen! Het eten wordt ook naakt geserveerd en je moet het van de lichaam van de ober/serveerster likken
En ja ze hebben bier.. alleen wel Grolsch![]()
Zijn er twee dood???quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:51 schreef pberends het volgende:
[..]
2 eendjes scheelt al de helft qua schijt ipv de 4 die ik had.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom, ik dacht dat je nu genoeg rukmateriaal had.
is een restaurant waar je dus allemaal kleine verschillende buitenlandse gerechten kan bestellen (grieks/spaans)quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:52 schreef Bastard het volgende:
Kheb dus serieus ook gegoogled net op tapas.. zijn gewoon hapjes ofzo..
Je maakt vijanden jongen!quote:
quote:
Wou je naar Porto? Is goed, gaan we met zijn alleen op vakantie! BVO betaalt! Die is rijk.. want die is een balquote:
Je kan ook je icon bijwerkenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]Zoiets zeg je niet over
KD
En ook niet over mij, trouwens.
Zeur niet.. elke man rukt! Of ben je zoooo preuts??? Dan bewijs je wel da je homo bent.. en niet zo maar een ook nogquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]Zoiets zeg je niet over
KD
En ook niet over mij, trouwens.
Maar ik zit niet snel vol van kleine hapjes, geen restaurant voor mij danquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
is een restaurant waar je dus allemaal kleine verschillende buitenlandse gerechten kan bestellen (grieks/spaans)
[..]
Je maakt vijanden jongen!
Maar ze komen af en toe nog wel buurten:quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:54 schreef pberends het volgende:
[..]. Nee, ze zijn allevier vrij in de sloot nu.
Maar als je eendjes neemt, kan je beter 2 nemen ipv 4.
Ook Grieks?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
is een restaurant waar je dus allemaal kleine verschillende buitenlandse gerechten kan bestellen (grieks/spaans)
Vandaar dat Grolsch dus zo kut smaaktquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:55 schreef Bastard het volgende:
Btw, wist je dat Grolsch eigenlijk het enige echte bier is? De rest van de bieren hebben al snel chemicalien erbij gevoegd.. Grolsch niet
Ze zijn helemaal groot gewordenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar ze komen af en toe nog wel buurten:
[afbeelding]
Mijn babyeendjes -deel 3-
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar ze komen af en toe nog wel buurten:
[afbeelding]
Mijn babyeendjes -deel 3-
Na 5 weken kan je ze wel vrijlaten, maar moet je wel bijvoeren. Als ze echt volwassen zijn, zijn ze onhandelbaar om in huis te houden.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ze zijn helemaal groot geworden
Wel een voordeel denk ik: als je ze toch niet leuk vind ben je er na een tijdje toch vanaf
Geintegreerde sloeries dat jullie zijn!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:58 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
We hebben dezelfde tegels in onze tuin
Er zijn vaak griekse salades en feta gerechtenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ook Grieks?
Oh dan wil ik ook wel eens naar een tapasbar
En toch smaakt Amstel iets beter dan heineken! maar beiden zijn topquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:59 schreef pberends het volgende:
Grolsch is groentebier.
Heineken is het best. Amstel wordt overigens door Heineken geproduceert.
Wat?quote:
Ik ben om! Naast een kat en cavia's wil ik ook eendjesquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Na 5 weken kan je ze wel vrijlaten, maar moet je wel bijvoeren. Als ze echt volwassen zijn, zijn ze onhandelbaar om in huis te houden.
quote:
Hé, je vergeet een Bupatihquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben om! Naast een kat en cavia's wil ik ook eendjes
Gehad ja, alhoewel ze soms nog langskomen.quote:
Dan wordt het nog druk op mijn schootquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé, je vergeet een Bupatih
Die wilde je toch ook altijd al?
Hij is heel erg tam, je kan hem zo op je schoot laten rusten.![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Gehad ja, alhoewel ze soms nog langskomen.
Ouwe foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Denk niet dat je kat zo zachtjes met de eendjes zal omgaan maar goed.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben om! Naast een kat en cavia's wil ik ook eendjes
Een Bupatih is leuker dan een kat of cavia.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan wordt het nog druk op mijn schoot
ja geweldigquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Gehad ja, alhoewel ze soms nog langskomen.
Ouwe foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Echt Duits fabrikaat, kan je bij de Krautvat kopen.quote:
Moet dat? Op een kruik???quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Echt Duits fabrikaat, kan je bij de Krautvat kopen.
Zit er gas in ofzo?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Echt Duits fabrikaat, kan je bij de Krautvat kopen.
Onze kat is bang van allesquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Denk niet dat je kat zo zachtjes met de eendjes zal omgaan maar goed.
De eerste week, daarna niet meer ivm moederwarmte. Nog wat laatste foto's:quote:
Ook veel groterquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een Bupatih is leuker dan een kat of cavia.
Een Bupatih is ook veels te duur... je moet hem maar blijven eten gevenquote:
Eenden zijn slechte moeders. Ze vreten al het brood op voor hun kleine eendjes weg als er wat gevoerd wordt. Gaan vaak op de kant zitten en laten hun kleintjes achter. En veel meer van dat soort domme dingenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:10 schreef Dizer het volgende:
Aaaaaaaaaah
Maar ik vind het zielig om ze weg te halen bij hun moeder. Dus dan wil ik meestal geen huisdieren
Niet helemaal, maar hun hoofdje kan wel omvallen tijdens het slapen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:10 schreef Bastard het volgende:
*Weer wat geleert*
Eenden kunnen ook op hun zij liggen
Een kat en een cavia ook hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Een Bupatih is ook veels te duur... je moet hem maar blijven eten geven
In dat gevalquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Eenden zijn slechte moeders. Ze vreten al het brood op voor hun kleine eendjes weg als er wat gevoerd wordt. Gaan vaak op de kant zitten en laten hun kleintjes achter. En veel meer van dat soort domme dingen.
En ik heb ook mijn grenzenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een kat en een cavia ook hoormaar dat is wat betaalbaarder
![]()
Je kunt er iig veel vrouwen mee versieren.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
In dat geval![]()
Mijn ouders zien me al aankomen, denken ze net dat ik volwassen word... kom ik met een vraag: Mag ik eendjes als huisdiertjes??
quote:
Wat flauw..quote:
Hangt natuurlijk ook vanaf waar je geaaid wilt wordenquote:
Overdrijven is ook een vak! Zij is natuurlijk vrolijk vanwege de eendjesquote:
Anders hap je niet ofzoquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak! Zij is natuurlijk vrolijk vanwege de eendjes
Sorry Buup.. je hebt concurrentie! Eendjes![]()
Hier ook. Warm manquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
SVEEEEEEEEEEEEEEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
opeens schijnt de zon hier![]()
![]()
![]()
![]()
Weer ben je Flauw bezig. Vandaag zit je humor niet meequote:
Hee joh Loekie, dat kun je helemaal niet zienquote:
Tania moest lichtjes glimlachen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Weer ben je Flauw bezig. Vandaag zit je humor niet mee
Echt wel, kijk maar naar je avatar! Dat ben jij toch?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee joh Loekie, dat kun je helemaal niet zien [afbeelding]
Oh, ik dacht dat jij diegene was in je avatar.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee joh Loekie, dat kun je helemaal niet zien [afbeelding]
Ik moest zelfs hardop lachenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tania moest lichtjes glimlachen.
En dat is voor mij genoeg..
Ik was eerderquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij diegene was in je avatar.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt wel, kijk maar naar je avatar! Dat ben jij toch?![]()
Hmmm, wel een bad nodig dus..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:13 schreef pberends het volgende:
Filmpje van duikende eendjes:
Click here to watch eendjesduiken01
Laden duurt een sec of 15.
edit: 2e filmpje:
Click here to watch eendjesduiken02
quote:
Ik had die opmerking al in mijn kop zitten toen ik zei dat hij bruin wasquote:
Ja ja, zou ik ook zeggen! En bewijzen kan je het toch nietquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had die opmerking al in mijn kop zitten toen ik zei dat hij bruin was!
quote:
quote:
Als je nou even wat belangrijkere posts doet... zie de twee vragen hieboven...quote:
Je kan ook een lage plastic krat kopen die je in de tuin kan zetten ofzo. met gaas eromheen. Komt nog wel aardig wat bij kijken, dus niet al te zeer aan te raden om eendjes te nemen.quote:
Zó moeilijk is het dus niet om te antwoorden Svenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:33 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Verrot he, al die Turkse letters.
Oh nee, je zat in Frankrijk
J'mapelle Svensational et je voudrais une coca sil vous plaitquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:33 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, nqqr qlles wit zel door elkqqr:quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:33 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nu blijft over: Wanneer komt ie terug?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zó moeilijk is het dus niet om te antwoorden Sven
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, nqqr qlles wit zel door elkqqr:
Of je hebt gewoon teveel gezopen. Geef het maar toequote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, nqqr qlles wit zel door elkqqr:
Ohja dat kan ook natuurlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Je kan ook een lage plastic krat kopen die je in de tuin kan zetten ofzo. met gaas eromheen. Komt nog wel aardig wat bij kijken, dus niet al te zeer aan te raden om eendjes te nemen.
En hoe het daar is.quote:
Ik versta je niet, zeg nog eensquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:36 schreef Svensational het volgende:
Woensdagqvond ben ik terug diwer,
Wanneer weten we inmiddels. Maar hoe het daar is... is nu de vraagquote:
Het zegt toch eigenlijk al genoeg dat hij in dit topic zit?!? Hij mist onsquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wanneer weten we inmiddels. Maar hoe het daar is... is nu de vraag
Dat toetsenbord is wel heel erg, of niet?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:39 schreef Svensational het volgende:
leuk
okquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:39 schreef Svensational het volgende:
leuk
ja best wel. ik gq er ook maar weer vandoor dan denk ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:39 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat toetsenbord is wel heel erg, of niet?![]()
Dat snaveltjequote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:41 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Foto van vanmiddag van een ander nest.
Ze zien er uit om opgegeten te wordenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:41 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Foto van vanmiddag van een ander nest.
Zwemmenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
ja best wel. ik gq er ook maar weer vandoor dan denk ik.
Dqnk je. tot volgende weekquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zwemmen
Zonnen
Drinken
Veel plezier nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |