Smaken verschillenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:38 schreef timbob het volgende:
humor is relatief
Wijsneusquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:42 schreef timbob het volgende:
[..]
behalve van het raketje, want die is al 500 jaar hetzelfde
Bijderhand dan!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:43 schreef timbob het volgende:
wijzen is onbeleefd.
Probeer je mensen jaloers te maken?!!!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:52 schreef Airelle het volgende:
Ik ben gedouched.
Lekker zo'n ochtendje niksen.
welcome to my lifequote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:52 schreef Airelle het volgende:
Ik ben gedouched.
Lekker zo'n ochtendje niksen.
Jij ook! Maar das andersquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:49 schreef Zhenar het volgende:
A a/d R zuigt.
ja ja het wordt nog wat met Alphen!!!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:57 schreef Simple_Mind het volgende:
Alphen a/d Rijn
vooral nu het nieuwe stadshart bijna af is
goeiemorgen iedereen
Ik weet het, heb daar al 2 19" TFT schermen gekocht (die nu ook allebei aan mijn pc hangenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:58 schreef Starlie het volgende:
We hebben gewoon een vet grote Media Markt in Alphen!!!
Van mij mag je het hier neerzetten hoor! Ik ben de moeilijkste niet!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:01 schreef Simple_Mind het volgende:
[..]
Ik weet het, heb daar al 2 19" TFT schermen gekocht (die nu ook allebei aan mijn pc hangen)
(of moet ik dit in het 'pats hier met je hardware' topic posten)
Ik moest lachenquote:Brandweermannen in het Duitse Hamburg hebben vorige week de muis van de 21-jarige Elfrida Schuster gered. De jonge vrouw belde de brandweer in tranen op omdat haar geliefde huisdier met zijn kop tussen de tralies van het kooitje zat. De brandweer twijfelde geen moment aan de oproep: "Onze taak is het redden van zowel mens als dier. Daarin maken we geen onderscheid"
quote:
Aggossiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |