Ik ben om! Naast een kat en cavia's wil ik ook eendjesquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Na 5 weken kan je ze wel vrijlaten, maar moet je wel bijvoeren. Als ze echt volwassen zijn, zijn ze onhandelbaar om in huis te houden.
quote:
Hé, je vergeet een Bupatihquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben om! Naast een kat en cavia's wil ik ook eendjes
Gehad ja, alhoewel ze soms nog langskomen.quote:
Dan wordt het nog druk op mijn schootquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé, je vergeet een Bupatih
Die wilde je toch ook altijd al?
Hij is heel erg tam, je kan hem zo op je schoot laten rusten.![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Gehad ja, alhoewel ze soms nog langskomen.
Ouwe foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Denk niet dat je kat zo zachtjes met de eendjes zal omgaan maar goed.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben om! Naast een kat en cavia's wil ik ook eendjes
Een Bupatih is leuker dan een kat of cavia.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan wordt het nog druk op mijn schoot
ja geweldigquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Gehad ja, alhoewel ze soms nog langskomen.
Ouwe foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Echt Duits fabrikaat, kan je bij de Krautvat kopen.quote:
Moet dat? Op een kruik???quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Echt Duits fabrikaat, kan je bij de Krautvat kopen.
Zit er gas in ofzo?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Echt Duits fabrikaat, kan je bij de Krautvat kopen.
Onze kat is bang van allesquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Denk niet dat je kat zo zachtjes met de eendjes zal omgaan maar goed.
De eerste week, daarna niet meer ivm moederwarmte. Nog wat laatste foto's:quote:
Ook veel groterquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een Bupatih is leuker dan een kat of cavia.
Een Bupatih is ook veels te duur... je moet hem maar blijven eten gevenquote:
Eenden zijn slechte moeders. Ze vreten al het brood op voor hun kleine eendjes weg als er wat gevoerd wordt. Gaan vaak op de kant zitten en laten hun kleintjes achter. En veel meer van dat soort domme dingenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:10 schreef Dizer het volgende:
Aaaaaaaaaah
Maar ik vind het zielig om ze weg te halen bij hun moeder. Dus dan wil ik meestal geen huisdieren
Niet helemaal, maar hun hoofdje kan wel omvallen tijdens het slapen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:10 schreef Bastard het volgende:
*Weer wat geleert*
Eenden kunnen ook op hun zij liggen
Een kat en een cavia ook hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Een Bupatih is ook veels te duur... je moet hem maar blijven eten geven
In dat gevalquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Eenden zijn slechte moeders. Ze vreten al het brood op voor hun kleine eendjes weg als er wat gevoerd wordt. Gaan vaak op de kant zitten en laten hun kleintjes achter. En veel meer van dat soort domme dingen.
En ik heb ook mijn grenzenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een kat en een cavia ook hoormaar dat is wat betaalbaarder
![]()
Je kunt er iig veel vrouwen mee versieren.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
In dat geval![]()
Mijn ouders zien me al aankomen, denken ze net dat ik volwassen word... kom ik met een vraag: Mag ik eendjes als huisdiertjes??
quote:
Wat flauw..quote:
Hangt natuurlijk ook vanaf waar je geaaid wilt wordenquote:
Overdrijven is ook een vak! Zij is natuurlijk vrolijk vanwege de eendjesquote:
Anders hap je niet ofzoquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak! Zij is natuurlijk vrolijk vanwege de eendjes
Sorry Buup.. je hebt concurrentie! Eendjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |