Ey waar zit die bar dan???quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Een tapasbar is een bar waar je alleen naakt binnen mag komen! Het eten wordt ook naakt geserveerd en je moet het van de lichaam van de ober/serveerster likken
En ja ze hebben bier.. alleen wel Grolsch![]()
Zijn er twee dood???quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:51 schreef pberends het volgende:
[..]
2 eendjes scheelt al de helft qua schijt ipv de 4 die ik had.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom, ik dacht dat je nu genoeg rukmateriaal had.
is een restaurant waar je dus allemaal kleine verschillende buitenlandse gerechten kan bestellen (grieks/spaans)quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:52 schreef Bastard het volgende:
Kheb dus serieus ook gegoogled net op tapas.. zijn gewoon hapjes ofzo..
Je maakt vijanden jongen!quote:
quote:
Wou je naar Porto? Is goed, gaan we met zijn alleen op vakantie! BVO betaalt! Die is rijk.. want die is een balquote:
Je kan ook je icon bijwerkenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]Zoiets zeg je niet over
KD
En ook niet over mij, trouwens.
Zeur niet.. elke man rukt! Of ben je zoooo preuts??? Dan bewijs je wel da je homo bent.. en niet zo maar een ook nogquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]Zoiets zeg je niet over
KD
En ook niet over mij, trouwens.
Maar ik zit niet snel vol van kleine hapjes, geen restaurant voor mij danquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
is een restaurant waar je dus allemaal kleine verschillende buitenlandse gerechten kan bestellen (grieks/spaans)
[..]
Je maakt vijanden jongen!
Maar ze komen af en toe nog wel buurten:quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:54 schreef pberends het volgende:
[..]. Nee, ze zijn allevier vrij in de sloot nu.
Maar als je eendjes neemt, kan je beter 2 nemen ipv 4.
Ook Grieks?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
is een restaurant waar je dus allemaal kleine verschillende buitenlandse gerechten kan bestellen (grieks/spaans)
Vandaar dat Grolsch dus zo kut smaaktquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:55 schreef Bastard het volgende:
Btw, wist je dat Grolsch eigenlijk het enige echte bier is? De rest van de bieren hebben al snel chemicalien erbij gevoegd.. Grolsch niet
Ze zijn helemaal groot gewordenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar ze komen af en toe nog wel buurten:
[afbeelding]
Mijn babyeendjes -deel 3-
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar ze komen af en toe nog wel buurten:
[afbeelding]
Mijn babyeendjes -deel 3-
Na 5 weken kan je ze wel vrijlaten, maar moet je wel bijvoeren. Als ze echt volwassen zijn, zijn ze onhandelbaar om in huis te houden.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ze zijn helemaal groot geworden
Wel een voordeel denk ik: als je ze toch niet leuk vind ben je er na een tijdje toch vanaf
Geintegreerde sloeries dat jullie zijn!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:58 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
We hebben dezelfde tegels in onze tuin
Er zijn vaak griekse salades en feta gerechtenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ook Grieks?
Oh dan wil ik ook wel eens naar een tapasbar
En toch smaakt Amstel iets beter dan heineken! maar beiden zijn topquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:59 schreef pberends het volgende:
Grolsch is groentebier.
Heineken is het best. Amstel wordt overigens door Heineken geproduceert.
Wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |