Hee joh Loekie, dat kun je helemaal niet zienquote:
Tania moest lichtjes glimlachen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Weer ben je Flauw bezig. Vandaag zit je humor niet mee
Echt wel, kijk maar naar je avatar! Dat ben jij toch?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee joh Loekie, dat kun je helemaal niet zien [afbeelding]
Oh, ik dacht dat jij diegene was in je avatar.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee joh Loekie, dat kun je helemaal niet zien [afbeelding]
Ik moest zelfs hardop lachenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tania moest lichtjes glimlachen.
En dat is voor mij genoeg..
Ik was eerderquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij diegene was in je avatar.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt wel, kijk maar naar je avatar! Dat ben jij toch?![]()
Hmmm, wel een bad nodig dus..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:13 schreef pberends het volgende:
Filmpje van duikende eendjes:
Click here to watch eendjesduiken01
Laden duurt een sec of 15.
edit: 2e filmpje:
Click here to watch eendjesduiken02
quote:
Ik had die opmerking al in mijn kop zitten toen ik zei dat hij bruin wasquote:
Ja ja, zou ik ook zeggen! En bewijzen kan je het toch nietquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had die opmerking al in mijn kop zitten toen ik zei dat hij bruin was!
quote:
quote:
Als je nou even wat belangrijkere posts doet... zie de twee vragen hieboven...quote:
Je kan ook een lage plastic krat kopen die je in de tuin kan zetten ofzo. met gaas eromheen. Komt nog wel aardig wat bij kijken, dus niet al te zeer aan te raden om eendjes te nemen.quote:
Zó moeilijk is het dus niet om te antwoorden Svenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:33 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Verrot he, al die Turkse letters.
Oh nee, je zat in Frankrijk
J'mapelle Svensational et je voudrais une coca sil vous plaitquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:33 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, nqqr qlles wit zel door elkqqr:quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:33 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nu blijft over: Wanneer komt ie terug?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zó moeilijk is het dus niet om te antwoorden Sven
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, nqqr qlles wit zel door elkqqr:
Of je hebt gewoon teveel gezopen. Geef het maar toequote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, nqqr qlles wit zel door elkqqr:
Ohja dat kan ook natuurlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Je kan ook een lage plastic krat kopen die je in de tuin kan zetten ofzo. met gaas eromheen. Komt nog wel aardig wat bij kijken, dus niet al te zeer aan te raden om eendjes te nemen.
En hoe het daar is.quote:
Ik versta je niet, zeg nog eensquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:36 schreef Svensational het volgende:
Woensdagqvond ben ik terug diwer,
Wanneer weten we inmiddels. Maar hoe het daar is... is nu de vraagquote:
Het zegt toch eigenlijk al genoeg dat hij in dit topic zit?!? Hij mist onsquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wanneer weten we inmiddels. Maar hoe het daar is... is nu de vraag
Dat toetsenbord is wel heel erg, of niet?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:39 schreef Svensational het volgende:
leuk
okquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:39 schreef Svensational het volgende:
leuk
ja best wel. ik gq er ook maar weer vandoor dan denk ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:39 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat toetsenbord is wel heel erg, of niet?![]()
Dat snaveltjequote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:41 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Foto van vanmiddag van een ander nest.
Ze zien er uit om opgegeten te wordenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:41 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Foto van vanmiddag van een ander nest.
Zwemmenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
ja best wel. ik gq er ook maar weer vandoor dan denk ik.
Dqnk je. tot volgende weekquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zwemmen
Zonnen
Drinken
Veel plezier nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |