Natuurlijk niet!quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn nieuwe achtergrond op mijn stage:
[afbeelding]
Ach, dat maakt ons ook heterosexuelen heterosexuelen! Wij horen niet lief te zijn! Wij zijn STOERquote:
Nou ja, zou anders hetzelfde zijn als ik ineens zeg:quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik snapte hem echt wel hoor..
Waarom heeft iedereen hier het idee dat ze me werkelijk alles moeten uitleggen?.
Niet?!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, zou anders hetzelfde zijn als ik ineens zeg:
Svensational is er niet eens...
Ik heb een sterk opmerkend vermogenquote:
Geen ideequote:
Bedankt voor de uitleg.quote:
En dat had ik al opgemerkt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb een sterk opmerkend vermogen![]()
Jij hebt ook een sterk opmerkend vermogenquote:
Graag gedaan, het is niet zo of ik het expres deedquote:
Dat had ik zelf natuurlijk ook al opgemerkt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij hebt ook een sterk opmerkend vermogen
Nee, stel je voor zeg!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Graag gedaan, het is niet zo of ik het expres deed![]()
Zeker niet leuker dan Amersfoort.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Geen idee
Is het wel leuker dan Enschede of dat ook niet?![]()
Ook heterosexuelen zijn watjes. Zelfs jij!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, dat maakt ons ook heterosexuelen heterosexuelen! Wij horen niet lief te zijn! Wij zijn STOER![]()
Lindsay Lohan. Leuke meid. Kan alleen niet zingen of acterenquote:
Hmmm, opmerkelijk...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat had ik zelf natuurlijk ook al opgemerkt..
Sja, dat heb je he als je in Hollywood rondhuppelt. Iedereen denkt iets te kunnenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lindsay Lohan. Leuke meid. Kan alleen niet zingen of acteren
Gelukkig is ze bijna over haar annorexia heen
Dat ook natuurlijk.quote:
Elke vrouw is mooier met een vollere lichaam.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:52 schreef Skaai het volgende:
[..]
Sja, dat heb je he als je in Hollywood rondhuppelt. Iedereen denkt iets te kunnen
Ik vind haar btw idd mooier met haar vollere lichaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |