Nou, voor heeeel even dacht ik dat je mijn lachje leuk vondquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aggossie
Over die muis dus he, niet over dat jij moest lachen![]()
Of Alphen a/d Rijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou, voor heeeel even dacht ik dat je mijn lachje leuk vond![]()
![]()
Beerputquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:07 schreef Skaai het volgende:
Die schaterende beerput leuk vinden? Ha-ha Dizer.
Nopequote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou, voor heeeel even dacht ik dat je mijn lachje leuk vond![]()
![]()
Vind jij Alphen a/d Rijn leuk?quote:
Nee, hij niet, ik wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nope
[..]
Vind jij Alphen a/d Rijn leuk?![]()
Ik ken geen Co.quote:
Co = aanhangsel... en LeBeau is je aanhangsel.. of was het nou andersomquote:
Beau is geen aanhangsel. En er wordt ook niet aan Beau gehangen. Mocht ie willen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Co = aanhangsel... en LeBeau is je aanhangsel.. of was het nou andersom
Hang jij niet aan zijn beau'tje?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Beau is geen aanhangsel. En er wordt ook niet aan Beau gehangen. Mocht ie willen..
quote:
Heel goed opgemerkt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:21 schreef MissBliss het volgende:
LeBeau is er niet eens..
Omdat Dizer zei: daar heb je gay & co weer..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heel goed opgemerkt. [afbeelding].
Beau zal altijd in ons hart zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Omdat Dizer zei: daar heb je gay & co weer..
Fruit fetish? Probeer eens een banaan.quote:
Ik snapte hem echt wel hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Omdat Dizer zei: daar heb je gay & co weer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |