Die scène moet ik gewoon zien.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:41 schreef Apfel het volgende:
Zag laatst een aflevering waarbij Kristin Davis te gast was. Ze speelde de beste vriendin van Will´s nieuwe vriendje. Hilarisch gewoon in de scene´s met Grace![]()
![]()
Holy shit, babetquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
't ís toch zo........... laat me raden: pret in Lloret?!??!?
voor een 17-jarige......quote:Holy shit, babet
Waar zie je me voor aan zeg
Hmm, Tania heeft het ook gedaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Holy shit, babet
Waar zie je me voor aan zeg?
Ik ga echt niet naar zo'n popi-jopi badplaats waar een gros VMBO'ers elke dag aan het zuipen en aan het versieren is.
Naar dat soort fluf kijk ik dus niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, het is ook een jongerenprogramma
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, Tania heeft het ook gedaan.
Dat van dat VMBO neem ik bij dezen terug..
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
voor een 17-jarige......
is dat zo raar?
ohja, jij gaat voor oudere vrouwen, die vind je niet in Llorret/Salou/enz........ sorry!!
Gemenerikjequote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:35 schreef LeBeau het volgende:
Wat een prachtige OP.
Jammer dat Beaverhausen het niet doet en Gemenerikje er zo vaak in staat.
Thanks.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:35 schreef Copycat het volgende:
Had ik al gezegd dat ik de OP zo mooi vind?
Nee?
Bij deze: Mooie OP!!!![]()
Oh ja, die moest ik nog doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:35 schreef LeBeau het volgende:
Wat een prachtige OP.
Jammer dat Beaverhausen het niet doet en Gemenerikje er zo vaak in staat.
Jij begon.quote:
Je wilt er gewoon in he? Zeg maar je wilt hetquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:35 schreef Copycat het volgende:
Had ik al gezegd dat ik de OP zo mooi vind?
Nee?
Bij deze: Mooie OP!!!![]()
Ze staat er al in.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je wilt er gewoon in he? Zeg maar je wilt het
Gelukkig trek ik me niks aan van jouw mening.quote:
Ik ontken alles.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jij begon nog eerder met je forumschorem![]()
Die letters zijn in ieder geval beter dan die mislukte smileyquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gelukkig trek ik me niks aan van jouw mening.
Ik vond die smileyvorm leuker ... duidelijker ookquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:39 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die letters zijn in ieder geval beter dan die mislukte smiley
Ik negeer alles.quote:
Ik ook van jou, Taniaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:39 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die letters zijn in ieder geval beter dan die mislukte smiley
Ja euhquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik vond die smileyvorm leuker ... duidelijker ook.
En daar ben ik je zeer erkentelijk voorquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nou bekijk het dan maar![]()
En die clubtent zet je ook maar zelf op![]()
Waarom weet je stomme dingen die je ooit hebt gezegd altijd weer goed te pratenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jij hebt deze toch ook gemaakt? Ik wil alleen maar zeggen dat je dus toch wel talent hebt
Alles voor onze nieuwe modquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
En daar ben ik je zeer erkentelijk voor.
Hij mag toch niet liegen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:46 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, dan wel he![]()
Eerst moet je zeggen dat ik helemaal niet gemeen ben, maar heel erg lief![]()
Je bent niet gemeen, maar heel erg lief. Manipulatief, maar toch wel lief.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:46 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, dan wel he![]()
Eerst moet je zeggen dat ik helemaal niet gemeen ben, maar heel erg lief![]()
Oke, goed genoegquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je bent niet gemeen, maar heel erg lief. Manipulatief, maar toch wel lief.
Heel de dag op het strand gebakken en in het water gespetterd.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:47 schreef Duiveltja het volgende:
Wie heeft er gister nog wat leuks gedaan??
zo dan even algemeen ipv 1 persoon
Allesquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:48 schreef Duiveltja het volgende:
Ik snap niet echt wat daar nou zo leuk aan is.
Tssquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja euh
Tania's mening is wél wat belangrijker dan die van jou
Met z'n slagen of z'n verjaardag? Dat eerste heb ik al gedaan, dat tweede doe ik pas als hij echt jarig is. Ik doe niet aan te vroeg feliciteren.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:52 schreef Bupatih het volgende:
En feliciteer h-e en ELM eens, stelletje......dingesen
haagse_elfje.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:54 schreef Tania18 het volgende:
ELM heb ik al gefeliciteerd hoor
En wie is h-e nou weer?
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:53 schreef Bupatih het volgende:
Meld *hier* Fok!-sletjes van vroeger en van nu.
Ik word vaak in verband gebracht
Jeez, ik kan ook nooit eens een keer een goed gesprek hebben in het fotoboek.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:35 schreef Tania18 het volgende:
Nu moet ik er niet meer aan denken, maar toen ik 16 en 17 was, was het best leuk![]()
Nou vertel?quote:
Wat doe jij op het strand dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nou vertel?
Ik ben liever wat actiever bezig. Ok jij doet het dan misschien om bruin te worden, dat ben ik al dus daarvoor hoef ik het niet te doen.
Ik had het toch al verbeterd.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:56 schreef Tania18 het volgende:
[..]
hihi er stond eerst eflje
Gefeliciteerd haagse_elfje dan maar
En tieten kijken!!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat doe jij op het strand dan?
Tegen een balletje trappen?
Ik lig niet de hele dag te bakken, maar juist een beetje zwemmen, badmintonnen (quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nou vertel?
Ik ben liever wat actiever bezig. Ok jij doet het dan misschien om bruin te worden, dat ben ik al dus daarvoor hoef ik het niet te doen.
Afgezien van het badmintonnen (quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:57 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik lig niet de hele dag te bakken, maar juist een beetje zwemmen, badmintonnen () etc.
Dan is het wel leuk
Overgooien met een bal in het water ja. Ook leuk als je even niets te doen hebtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Afgezien van het badmintonnen () doe ik dat ook
Zonnen, zwemmen, balletje in het water / op het strand.....
Neequote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ohw puuuhhhleeaaasseeeJij kijkt zeker naar hoe mooi het zand is
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Overgooien met een bal in het water ja. Ook leuk als je even niets te doen hebt
Niet hier in Nederland natuurlijkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:02 schreef babette21 het volgende:
badmintonnen op het strand?! knap, met die wind.......
Strandballen zijn irritant ja, waaien weer weg als je ze naast je legt etc.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]. Maar dan is een strandbal weer te licht...Sowieso, strandballen
!!!
Gewoon een klein, zwaar balletje is al goed.
Ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:03 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Strandballen zijn irritant ja, waaien weer weg als je ze naast je legt etc.
Badmintonquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:57 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik lig niet de hele dag te bakken, maar juist een beetje zwemmen, badmintonnen () etc.
Dan is het wel leuk
Wij deden gisteren lulletje.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Overgooien met een bal in het water ja. Ook leuk als je even niets te doen hebt
ik heb 't 6 jaar voor 't echie gedaan.......... mèn wat was ik slechtquote:
Wij hebben ook een stuk of vijf van die dingen, waarschijnlijk per ongeluk in de tuin geschopt ofzo door de jaren heen, want ik heb er nog nooit een gekochtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb nu zo'n klein Nike-balletje, da's wel ideaal om op het strand te voetballen.
En in het water gewoon zo'n plastic balletje gebruiken.
lummelen heet dat toch??? bij ons wel iig......quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:06 schreef LeBeau het volgende:
Wij deden gisteren lulletje.
Met een bal.(ik zeg het er maar bij voor de zekerheid
)
Wij noemden dat altijd lummeltjequote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wij deden gisteren lulletje.
Met een bal.(ik zeg het er maar bij voor de zekerheid
)
En tjee, als Tania veel reacties van Buup in haar FB heeft, maakt dat haar dan ook een fok!Slet?
Idd dat bedoelde ik, ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
lummelen heet dat toch??? bij ons wel iig......
Lulletje?quote:
Neequote:En tjee, als Tania veel reacties van Buup in haar FB heeft, maakt dat haar dan ook een fok!Slet?
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wij hebben ook een stuk of vijf van die dingen, waarschijnlijk per ongeluk in de tuin geschopt ofzo door de jaren heen, want ik heb er nog nooit een gekocht![]()
Eentje met disneyfiguren zelfs![]()
![]()
Die van ons is van Mickey Mouse, ik heb even gekekenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb juist eerder dat ik ballen bij anderen in de tuin schop.![]()
En volgens mij hebben we hier ook nog een 101 dalmatians-balletje liggen in de schuur.
Omg, dat je ook echt gaat kijken zeg.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die van ons is van Mickey Mouse, ik heb even gekeken
Ik ging wat drinken pakken, en toen keek ik naar buiten en zag ik hem liggen. Ik was toch wel nieuwsgierig wat er nou opstondquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omg, dat je ook echt gaat kijken zeg.
Wat doet dat ding nog buiten?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ging wat drinken pakken, en toen keek ik naar buiten en zag ik hem liggen. Ik was toch wel nieuwsgierig wat er nou opstond
Ik hoef maar piemel te zeggen en jullie zijn stil ... is het echt zo ergquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:15 schreef Bupatih het volgende:
Mark!
Je legt het hele topic stil met je ....opmerking
....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:20 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik hoef maar piemel te zeggen en jullie zijn stil ... is het echt zo erg![]()
Nee, de hond welquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat doet dat ding nog buiten?
Speel je er nog mee?
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:25 schreef mark_03 het volgende:
Een paar jaar geleden waren er van die balzakken (:'))... moest je een ballon indoen en die opblazen en dan had je een balzak(was toen een rage
).
Daar heb ik geen ballon voor op hoeven blazen...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:25 schreef mark_03 het volgende:
Een paar jaar geleden waren er van die balzakken (:'))... moest je een ballon indoen en die opblazen en dan had je een balzak(was toen een rage
).
Een stuk stof waar je een ballon in moest doen ... en dan werd dat een bal... kon je geloof ik ook rijst in doenquote:
Ken ik nietquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Een stuk stof waar je een ballon in moest doen ... en dan werd dat een bal... kon je geloof ik ook rijst in doen. Ik begrijp mezelf ook niet helemaal, maar zoiets staat me nog bij
.
zegt me echt helemaal niks...........quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:30 schreef mark_03 het volgende:
Een stuk stof waar je een ballon in moest doen ... en dan werd dat een bal... kon je geloof ik ook rijst in doen. Ik begrijp mezelf ook niet helemaal, maar zoiets staat me nog bij
.
ja dat was tof.....quote:
Ik snap echt niet dat de bedenkers daarvan dachten dat het goed speelgoed was. Zo iets roept gewoon "Eet mij op!". Net als plaksel (:')) op de kleuterschool.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ken ik niet
Nu moest ik wel ineens denken aan smurfensnot
18 jaar!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben maandag jarig!
tsss ik heb nooit smurfensnot op hoor...... 't waren van die friemelzakjes.....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:33 schreef LeBeau het volgende:
Ik snap echt niet dat de bedenkers daarvan dachten dat het goed speelgoed was. Zo iets roept gewoon "Eet mij op!". Net als plaksel (:')) op de kleuterschool.
Kinderen en glibberspul gaat niet samen.
Dat was echt mooi jaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dat was tof.....![]()
maakten we altijd in allerlei kleuren, met shampoo, badschuim, afwasmiddel
ubercool![]()
Perfecte timing!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Mariah Carey is in Amsterdam, dusseeehh..
Maar je maakte het toch zelf? Dus dan wist je toch ook wel dat je het niet kon eten?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat de bedenkers daarvan dachten dat het goed speelgoed was. Zo iets roept gewoon "Eet mij op!". Net als plaksel (:')) op de kleuterschool.
Kinderen en glibberspul gaat niet samen.
achteraan sluiten Tommie......quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben maandag jarig!
Ik kan me alleen herinneren dat het blauw en smurrie-ig was, verder kan ik het me helemaal niet herinneren. Volgens mij hield m'n moeder dat spul wijselijk uit m'n buurt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:35 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar je maakte het toch zelf? Dus dan wist je toch ook wel dat je het niet kon eten?
Of kocht jij het in de winkel![]()
zelfgemaakte was veeeeeeeel toffer........quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:35 schreef Tania18 het volgende:
Maar je maakte het toch zelf? Dus dan wist je toch ook wel dat je het niet kon eten?
Iddquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
zelfgemaakte was veeeeeeeel toffer........
en 't bestond uit shampoo en schoonmaakmiddelen, je moet wel goed debiel zijn om dat op te vreten
Bij mij was het vaak rozequote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik kan me alleen herinneren dat het blauw en smurrie-ig was, verder kan ik het me helemaal niet herinneren. Volgens mij hield m'n moeder dat spul wijselijk uit m'n buurt.
mja dat was troep, die armpjes "braken" in no time afquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:37 schreef mark_03 het volgende:
Ik ken nog wel die poppetjes die je tegen het raam moest gooien (met van die plakarmpjes) en dat die dan langzaam naar beneden gleed (net als die nieuwe Pepsi Max reclame.)
Vertel eens, wat heb je allemaal voor rare dingen gegetenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:38 schreef LeBeau het volgende:
Volgens mij ben ik hier de enige die als kind van alles in m'n mond stopte.![]()
Jaaaaa!!!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:35 schreef Tania18 het volgende:
[..]
da's de orale fase.... maar die houdt bij de meeste kinderen na 't tweede levensjaar wel opquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:38 schreef LeBeau het volgende:
Volgens mij ben ik hier de enige die als kind van alles in m'n mond stopte.![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Deden jullie ook wel ooit van die vieze rode besjes in van die gele elektriciteitsdradenbuizen en dan op witte auto's schieten?
Of met pijltjes.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Deden jullie ook wel ooit van die vieze rode besjes in van die gele elektriciteitsdradenbuizen en dan op witte auto's schieten?
Ik denk dat ik beter niks kan zeggen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:39 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Vertel eens, wat heb je allemaal voor rare dingen gegeten![]()
Hihi JAquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
En dan door open ramen bij mensen de slaapkamers binnenschieten.quote:
Whehe.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:42 schreef Tania18 het volgende:
En dan zo'n blokje hout eronder aan vastmaken, zodat het net een geweer leek
Pijltjes waren stom, want die kon ik nooit maken.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:42 schreef Tania18 het volgende:
En dan zo'n blokje hout eronder aan vastmaken, zodat het net een geweer leek
Tof hequote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:43 schreef MissBliss het volgende:
Hey Bupa, Tania en Mark
En de rest natuurlijk
Wat een drukte hier
MissB.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:43 schreef MissBliss het volgende:
Hey Bupa, Tania en Mark
En de rest natuurlijk
Wat een drukte hier
OMG, jij bent ergquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Pijltjes waren stom, want die kon ik nooit maken..
Ik heb ook ooit een drol voor de deur van een bijna buurvrouw gelegd.. En in haar brievenbus getuft.
. En van die krasplaatjes van spinnen op de deur gekrast.
. En plaatjes van telefoonsletjes uit de televisiegids in een envelop naar haar kinderen in de brievenbus gedaan.
.
MissBquote:
quote:De 18-jarige Zimbabwaanse 'atlete' Samukeliso Sithole is veroordeeld tot vier jaar gevangenisstraf ''omwille van de schending van het respect tegenover de vrouwelijke atleten, die zich in zijn/haar aanwezigheid uitkleedden.'' Naar eigen zeggen werd Sithole als vrouw geboren, maar heeft hij nu mannelijke geslachtsorganen. Een wonderdokter zou dat voor 'haar' geregeld hebben.
Volgens de rechter heeft Sithole zich onzedig gedragen ten overstaande van vrouwen met wie hij in atletiekcompetities zat. Sithole deed mee met verschillende regionale atletiekcompetities bij de vrouwen. Hij won daar veel prijzen mee. Eén van zijn concurrentes diende een klacht in toen hij zich aan het uitkleden was om in bad te gaan.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:46 schreef mark_03 het volgende:
[..]
MissB
MissBupa
MarksBitchKan allemaal
.
wat een etter was jij!!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb ook ooit een drol voor de deur van een bijna buurvrouw gelegd.. En in haar brievenbus getuft.
. En van die krasplaatjes van spinnen op de deur gekrast.
. En plaatjes van telefoonsletjes uit de televisiegids in een envelop naar haar kinderen in de brievenbus gedaan.
.
Samukeliso Shitholequote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze was echt heel boos na die drol..
.
Over raar nieuws gesproken:
[..]
Jáááááquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
wij gingen altijd kriebelzaad-gevechten houden.... dat was dat zaad uit rozebottels, als je dat bij iemand in z'n nek gooit krijg je echt achtelijk veel jeuk
Dat is wat ik eerst las.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jááááá![]()
Of die kleefplantjes die bleven plakken aan je kleren!
Deden wij ook altijdquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
wij gingen altijd kriebelzaad-gevechten houden.... dat was dat zaad uit rozebottels, als je dat bij iemand in z'n nek gooit krijg je echt achtelijk veel jeuk
Hé, het is nooit te laat om het nog eens te doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:51 schreef babette21 het volgende:
kind zijn
mochten we 't nog maar eens overdoen
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:55 schreef LeBeau het volgende:
Kennen jullie ook die graan-achtige groene dingen die je wel eens tussen het gras ziet staan, die 'kruipen' als je ze onder je hand doet (door de haren die erop zitten)? Die waren ook altijd leuk om bij iemand in de nek te doen.
Chinees breien ken ik niet, moet ik toegeven.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
of gewoon twee van die grasdingen, met die pluisjes.... en dan aan iemand vragen of ze Chinees breien kunnen
die blijft leuk, btw
leg ik later aan je uit, ga nu weg..............quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:57 schreef LeBeau het volgende:
Chinees breien ken ik niet, moet ik toegeven.
MarksBitchquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:46 schreef mark_03 het volgende:
[..]
MissB
MissBupa
MarksBitch
Kan allemaal
.
Haagse_elfje.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:59 schreef Christine het volgende:
Wie is h-e?
Zo gek is die nieuwe intepretatie van MB nog niet hequote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
MarksBitch
Ja, ik ben woensdag naar U2 geweest
Was nog een drama want onze kaartjes waren niet geldig
Wij balen.. terug naar de stad![]()
![]()
Toen belde degene die de kaartjes gekocht had dat anderen er wel inkwamen
Wij weer terug
En toen kregen we het voordeel van de twijfel
En het concert was gaaaaaaf
Nee, ze waren gewoon besteld bij Ticketservicequote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:04 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Zo gek is die nieuwe intepretatie van MB nog niet he
Wat een mazzel
Je had die kaarten toch gewonnen?
Oh tofquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:06 schreef Skaai het volgende:
Ik ga morgen kleiduiven schieten!
Weet ik niet, zie ik morgen welquote:
Doei Chrissiequote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:04 schreef Christine het volgende:
En EM had ik al gefeliciteerd... ik kan met een gerust hart vertrekken.
Daaaag lieve mensjes
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:06 schreef Skaai het volgende:
Ik ga morgen kleiduiven schieten!
Sinds ik er ben zo'n beetjequote:
Je zegt ook niks, sufferd.quote:
Whehe, grappigquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:56 schreef babette21 het volgende:
oh ja ik zou nog uitleggen wat Chinees breien was....
je plukt dus twee van die grasstengels, van die lange met die pluisjes
dan vraag je iemand: ken jij chinees breien??? "neeheee" zegt die gene
nou, dan ga je dat dus even leren....
je kruis die twee sprieten en vraagt aan die ander of die ze tussen z'n tanden wil klemmen, zie foto:
[afbeelding]
natuurlijk even bevestiging vragen of de tanden goed op elkaar staan.......
oke daar komt ie: chinees breien!!!
[tja en dan dus aan die stengels trekken: onvoorstelbaar hoeveel troep je daarvan in je muil krijgt]
Je hebt gelijkquote:
En wéér gooit zij het topic dood.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt gelijkik ben zó drukbezet ook
*steekt sigaretje op en straks een wijntje*
't was al tamelijk dood hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:16 schreef MissBliss het volgende:
En wéér gooit zij het topic dood.
Probeer het eens, gegarandeerd succesquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:19 schreef Bupatih het volgende:
***NIEUW***
Het topic-doodgooi-spel
....van MB
Buup!quote:
Ik ook van jou, Beav*, ik ook van jouquote:
Snapt iemand het nog?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ook van jou, Beav*, ik ook van jou
* Dit om enige verwarring over Beev te voorkomen**
** Dit om enige verwarring over Beav te voorkomen*
Ik denk het. Ongeveer. Een beetje. Ofzo. Hoop ik.quote:
Zullen we doen 'wie het topic als eerst doodgooit'?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:29 schreef Bupatih het volgende:
Ik doe liever een spelletje mét MB dan een spelletje ván MB [afbeelding]
oeh! de geilheid!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:33 schreef Bupatih het volgende:
Oh my f*cking god![]()
![]()
![]()
Wat is Google toch een heerlijk bedrijf.
*de google-toolbar-extensie mét spellcheck voor Firefox ontdekt*
I love Google
Doe geen moeite, Beavjequote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik denk het. Ongeveer. Een beetje. Ofzo. Hoop ik..
*reacties na deze post peilt*quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zullen we doen 'wie het topic als eerst doodgooit'?
Ik begin:
*Gooit het topic dood*
Google toolbar, google maps, gmail, google spellcheck....Damnquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*reacties na deze post peilt*
.....
Jammer, volgende keer beter
Iquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Google toolbar, google maps, gmail, google spellcheck....Damn
Rrrrr, you dirty boy.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
I. Google so much I want to take it to Vegas for a really dirty weekend.
.
And you're a dirty pigboyquote:
Speciaal voor jou dan.quote:
quote:
Dat laatste was ook niet hélémáál gemeend.quote:
Over wie zou ze het anders moeten hebben?!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze heeft het over mij, hè?
Zeg dat het zo is?
Ik ben vlieft
Hmm, ff denken...Nee, ik weet niemand anders.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Over wie zou ze het anders moeten hebben?!
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, ff denken...Nee, ik weet niemand anders.
Dat is niks vergeleken met de tijd tussen deze 2 reactiesquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:07 schreef Bupatih het volgende:
Yes!!
MB, één punt voor mij erbij.
Het topic ligt al 4 (!!!) minuten dood.
Oké, oké, 1-1quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is niks vergeleken met de tijd tussen deze 2 reacties
En nu ga ik![]()
quote:
Jaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:30 schreef babette21 het volgende:
ik heb 'm nog ergens op single
heerlijk meeblèrnummer is dat
99quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:32 schreef babette21 het volgende:
nog 100 posts en dan heb ik jubileum........
Oeh! Ik moet hem ook nog ergens hebben. *zoek*quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb 'm nog ergens op single
heerlijk meeblèrnummer is dat
Ik heb 'm nu aan staan ...:7.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oeh! Ik moet hem ook nog ergens hebben. *zoek*
Zonder jouquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:36 schreef Bupatih het volgende:
Hoe heet dat nummer?
Ik wil ook kunnen meepraten.
Zucchero & Paul Young - Senza Una Donnaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:36 schreef Bupatih het volgende:
Hoe heet dat nummer?
Ik wil ook kunnen meepraten.
Ik zou je bijna geloven.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:37 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Zucchero & Paul Young - Senza Una Donna
zegt me zo snel even niks....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:37 schreef mark_03 het volgende:
Wat ik trouwens ook een prachtig nummer vind: Paul de Leeuw - Lieverd![]()
Euh....wil ik dat zien?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar met Karin is beter, die trekt echt d'r scheur open
Toevallig heb ik die nu ook net opquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
zegt me zo snel even niks....
ken je "Tweestrijd" van Simone en Karin Bloemen......??? die's echt briljant![]()
Simone heeft 'm later ook met Paul gezongen, maar met Karin is beter, die trekt echt d'r scheur open
'n grap onder je niveau Buup, ga je schamen...quote:
quote:Simone: Ik heb gescholden en gezwegen, toen hij vertelde dat hij van je houdt,
ik ben diep gekwetst en ik voel de pijn, nu hij niet alleen van mij wil zijn
Karin: Ik kan begrijpen dat het pijn doet, maar je moet weten als hij bij mij weg moet,
dan is het hier zo kil, en heb jij hem in je macht.
Je hebt hem s'morgens en s'avonds en soms geeft hij mij de nacht
Simone: is hij daar net zo. Karin: is hij daar net zo. Simone: Als hij hier is. Karin: Als hij hier is.
Simone: denkt hij echt aan jou. Karin: denkt hij echt aan jou. Samen: als hij bij mij is.
Simone: Fluisterd hij ook. Karin: Fluisterd hij ook. Samen: dat hij van je houdt.
Simone: en zul je ooit zijn. Karin: en zul je ooit zijn. Samen: wat ik voor hem kan zijn.
Simone: Soms wordt ik wakker, en ligt hij naast mij, ik hoor zijn adem en denk "wat voel jij?"
Karin: Wat gaat er door hem heen, als hij in m'n armen ligt?, en wie veroorzaakt die lach op zijn gezicht ?
Simone: Oh, die lag op zijn gezicht.
Karin: is hij daar net zo. Simone: is hij daar net zo. Karin: Als hij hier is. Simone: Als hij hier is.
Karin: denkt hij echt aan jou. Simone: denkt hij echt aan jou. Samen: als hij bij mij is.
Karin: Fluisterd hij ook. Simone: Fluisterd hij ook. Samen: dat hij van je houdt.
Karin: en zul je ooit zijn. Simone: en zul je ooit zijn. Samen: wat ik voor hem kan zijn.
Simone: Zeg me, moet ik kwaad zijn
Karin: Of stikken van verdriet
Samen: Ik weet dat hij niet kiezen wil, en ik, ik kan het niet
Simone: is hij daar net zo. Karin: is hij daar net zo. Simone: Als hij hier is. Karin: Als hij hier is.
Simone: denkt hij echt aan jou. Karin: denkt hij echt aan jou. Samen: als hij bij mij is.
Simone: Fluisterd hij ook. Karin: Fluisterd hij ook. Samen: dat hij van je houdt.
Simone: en zul je ooit zijn. Karin: en zul je ooit zijn.
Samen: wat ik voor hem kan zijn, wat ik voor hem kan zijn
zeer hoog blèrgehalte dit....quote:Simone: Zeg me, moet ik kwaad zijn
Karin: Of stikken van verdriet
Samen: Ik weet dat hij niet kiezen wil, en ik, ik kan het niet
quote:Soms wordt ik wakker
quote:Oh, die lag op zijn gezicht
Watquote:Fluisterd hij ook
quote:
Ja sorry hoor...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
![]()
Rustig maar Buupje, denk aan positieve dingen. Goedgespelde zinnen e.d.
strel je niet zo aan man, er zijn veel ergerdere dingen in het lefen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:52 schreef Bupatih het volgende:
Ja sorry hoor...
Ik kan alles hebben, maar domme spelfouten... Nee, dat gaat gewoon té ver![]()
Het is nied en nied nietquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:53 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
strel je niet zo aan man, er zijn veel ergerdere dingen in het lefen.
LOL da's Tommie-taal....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:53 schreef The_Langolier het volgende:
ergerdere
Somige mense ken gewoonie spelle.quote:
Tommie is mijn grote voorbeeld. Ik loop de hele dag met een onderbroek op mn hoofd.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:55 schreef babette21 het volgende:
LOL da's Tommie-taal....
Dat kan geeneens helemaal niet...... Poeh hee....
Ook lekker hè. Zo'n grote mannenhand in je kont.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:56 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Tommie is mijn grote voorbeeld. Ik loop de hele dag met een onderbroek op mn hoofd.![]()
Dat er een mannenstem bij Tommie hoort, wil nog niet zeggen dat degene wiens hand in hem zit, ook een man is.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:57 schreef Bupatih het volgende:
Ook lekker hè. Zo'n grote mannenhand in je kont.
haha dan heb ik wel precies 't goeie picje geëdit....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:56 schreef The_Langolier het volgende:
Tommie is mijn grote voorbeeld. Ik loop de hele dag met een onderbroek op mn hoofd.![]()
Volgens mij gebruiken ze bij die kleine poppen maar één iemand.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:58 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Dat er een mannenstem bij Tommie hoort, wil nog niet zeggen dat degene wiens hand in hem zit, ook een man is.
Koekiemonsterquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:58 schreef babette21 het volgende:
haha dan heb ik wel precies 't goeie picje geëdit....
Tommie is by far mijn favoriet, gevolgd door Ernie
de rest laten ze allemaal ver achter zich
en aan Ieneminie heb ik ronduit 'n hekel, altijd al gehad ook
Nasynchronisatie.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:59 schreef Bupatih het volgende:
Volgens mij gebruiken ze bij die kleine poppen maar één iemand.
Dus ik dacht, gezien die mannenstem, dat er ook een man in zou zitten.
Of het moet een vrouw zijn met een mannelijke stem.
koekiemonster sucks, Oscar is wel oké.... Grover is trouwens ook stoer: supergroverrrrrr!!!quote:
Dat weet ik ook, dus ik lul gewoon door tot je vastzit.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:01 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik probeer me gewoon onder dat "hand in mijn aars" verhaal uit te lullen.
Meneer de pre-journalist moet zich weer bewijzen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:02 schreef Bupatih het volgende:
Dat weet ik ook, dus ik lul gewoon door tot je vastzit.
Ik heb een hekel aan die schijnheilig lijkendequote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:03 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Meneer de pre-journalist moet zich weer bewijzen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |