quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:25 schreef mark_03 het volgende:
Een paar jaar geleden waren er van die balzakken (:'))... moest je een ballon indoen en die opblazen en dan had je een balzak(was toen een rage
).
Daar heb ik geen ballon voor op hoeven blazen...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:25 schreef mark_03 het volgende:
Een paar jaar geleden waren er van die balzakken (:'))... moest je een ballon indoen en die opblazen en dan had je een balzak(was toen een rage
).
Een stuk stof waar je een ballon in moest doen ... en dan werd dat een bal... kon je geloof ik ook rijst in doenquote:
Ken ik nietquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Een stuk stof waar je een ballon in moest doen ... en dan werd dat een bal... kon je geloof ik ook rijst in doen. Ik begrijp mezelf ook niet helemaal, maar zoiets staat me nog bij
.
zegt me echt helemaal niks...........quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:30 schreef mark_03 het volgende:
Een stuk stof waar je een ballon in moest doen ... en dan werd dat een bal... kon je geloof ik ook rijst in doen. Ik begrijp mezelf ook niet helemaal, maar zoiets staat me nog bij
.
ja dat was tof.....quote:
Ik snap echt niet dat de bedenkers daarvan dachten dat het goed speelgoed was. Zo iets roept gewoon "Eet mij op!". Net als plaksel (:')) op de kleuterschool.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ken ik niet
Nu moest ik wel ineens denken aan smurfensnot
18 jaar!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben maandag jarig!
tsss ik heb nooit smurfensnot op hoor...... 't waren van die friemelzakjes.....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:33 schreef LeBeau het volgende:
Ik snap echt niet dat de bedenkers daarvan dachten dat het goed speelgoed was. Zo iets roept gewoon "Eet mij op!". Net als plaksel (:')) op de kleuterschool.
Kinderen en glibberspul gaat niet samen.
Dat was echt mooi jaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dat was tof.....![]()
maakten we altijd in allerlei kleuren, met shampoo, badschuim, afwasmiddel
ubercool![]()
Perfecte timing!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Mariah Carey is in Amsterdam, dusseeehh..
Maar je maakte het toch zelf? Dus dan wist je toch ook wel dat je het niet kon eten?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat de bedenkers daarvan dachten dat het goed speelgoed was. Zo iets roept gewoon "Eet mij op!". Net als plaksel (:')) op de kleuterschool.
Kinderen en glibberspul gaat niet samen.
achteraan sluiten Tommie......quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben maandag jarig!
Ik kan me alleen herinneren dat het blauw en smurrie-ig was, verder kan ik het me helemaal niet herinneren. Volgens mij hield m'n moeder dat spul wijselijk uit m'n buurt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:35 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar je maakte het toch zelf? Dus dan wist je toch ook wel dat je het niet kon eten?
Of kocht jij het in de winkel![]()
zelfgemaakte was veeeeeeeel toffer........quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:35 schreef Tania18 het volgende:
Maar je maakte het toch zelf? Dus dan wist je toch ook wel dat je het niet kon eten?
Iddquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
zelfgemaakte was veeeeeeeel toffer........
en 't bestond uit shampoo en schoonmaakmiddelen, je moet wel goed debiel zijn om dat op te vreten
Bij mij was het vaak rozequote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik kan me alleen herinneren dat het blauw en smurrie-ig was, verder kan ik het me helemaal niet herinneren. Volgens mij hield m'n moeder dat spul wijselijk uit m'n buurt.
mja dat was troep, die armpjes "braken" in no time afquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:37 schreef mark_03 het volgende:
Ik ken nog wel die poppetjes die je tegen het raam moest gooien (met van die plakarmpjes) en dat die dan langzaam naar beneden gleed (net als die nieuwe Pepsi Max reclame.)
Vertel eens, wat heb je allemaal voor rare dingen gegetenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:38 schreef LeBeau het volgende:
Volgens mij ben ik hier de enige die als kind van alles in m'n mond stopte.![]()
Jaaaaa!!!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:35 schreef Tania18 het volgende:
[..]
da's de orale fase.... maar die houdt bij de meeste kinderen na 't tweede levensjaar wel opquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:38 schreef LeBeau het volgende:
Volgens mij ben ik hier de enige die als kind van alles in m'n mond stopte.![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Deden jullie ook wel ooit van die vieze rode besjes in van die gele elektriciteitsdradenbuizen en dan op witte auto's schieten?
Of met pijltjes.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Deden jullie ook wel ooit van die vieze rode besjes in van die gele elektriciteitsdradenbuizen en dan op witte auto's schieten?
Ik denk dat ik beter niks kan zeggen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:39 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Vertel eens, wat heb je allemaal voor rare dingen gegeten![]()
Hihi JAquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
En dan door open ramen bij mensen de slaapkamers binnenschieten.quote:
Whehe.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:42 schreef Tania18 het volgende:
En dan zo'n blokje hout eronder aan vastmaken, zodat het net een geweer leek
Pijltjes waren stom, want die kon ik nooit maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |