Ik ging wat drinken pakken, en toen keek ik naar buiten en zag ik hem liggen. Ik was toch wel nieuwsgierig wat er nou opstondquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omg, dat je ook echt gaat kijken zeg.
Wat doet dat ding nog buiten?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ging wat drinken pakken, en toen keek ik naar buiten en zag ik hem liggen. Ik was toch wel nieuwsgierig wat er nou opstond
Ik hoef maar piemel te zeggen en jullie zijn stil ... is het echt zo ergquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:15 schreef Bupatih het volgende:
Mark!
Je legt het hele topic stil met je ....opmerking
....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:20 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik hoef maar piemel te zeggen en jullie zijn stil ... is het echt zo erg![]()
Nee, de hond welquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat doet dat ding nog buiten?
Speel je er nog mee?
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:25 schreef mark_03 het volgende:
Een paar jaar geleden waren er van die balzakken (:'))... moest je een ballon indoen en die opblazen en dan had je een balzak(was toen een rage
).
Daar heb ik geen ballon voor op hoeven blazen...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:25 schreef mark_03 het volgende:
Een paar jaar geleden waren er van die balzakken (:'))... moest je een ballon indoen en die opblazen en dan had je een balzak(was toen een rage
).
Een stuk stof waar je een ballon in moest doen ... en dan werd dat een bal... kon je geloof ik ook rijst in doenquote:
Ken ik nietquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Een stuk stof waar je een ballon in moest doen ... en dan werd dat een bal... kon je geloof ik ook rijst in doen. Ik begrijp mezelf ook niet helemaal, maar zoiets staat me nog bij
.
zegt me echt helemaal niks...........quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:30 schreef mark_03 het volgende:
Een stuk stof waar je een ballon in moest doen ... en dan werd dat een bal... kon je geloof ik ook rijst in doen. Ik begrijp mezelf ook niet helemaal, maar zoiets staat me nog bij
.
ja dat was tof.....quote:
Ik snap echt niet dat de bedenkers daarvan dachten dat het goed speelgoed was. Zo iets roept gewoon "Eet mij op!". Net als plaksel (:')) op de kleuterschool.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ken ik niet
Nu moest ik wel ineens denken aan smurfensnot
18 jaar!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben maandag jarig!
tsss ik heb nooit smurfensnot op hoor...... 't waren van die friemelzakjes.....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:33 schreef LeBeau het volgende:
Ik snap echt niet dat de bedenkers daarvan dachten dat het goed speelgoed was. Zo iets roept gewoon "Eet mij op!". Net als plaksel (:')) op de kleuterschool.
Kinderen en glibberspul gaat niet samen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |