Met z'n slagen of z'n verjaardag? Dat eerste heb ik al gedaan, dat tweede doe ik pas als hij echt jarig is. Ik doe niet aan te vroeg feliciteren.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:52 schreef Bupatih het volgende:
En feliciteer h-e en ELM eens, stelletje......dingesen
haagse_elfje.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:54 schreef Tania18 het volgende:
ELM heb ik al gefeliciteerd hoor
En wie is h-e nou weer?
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:53 schreef Bupatih het volgende:
Meld *hier* Fok!-sletjes van vroeger en van nu.
Ik word vaak in verband gebracht
Jeez, ik kan ook nooit eens een keer een goed gesprek hebben in het fotoboek.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:35 schreef Tania18 het volgende:
Nu moet ik er niet meer aan denken, maar toen ik 16 en 17 was, was het best leuk![]()
Nou vertel?quote:
Wat doe jij op het strand dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nou vertel?
Ik ben liever wat actiever bezig. Ok jij doet het dan misschien om bruin te worden, dat ben ik al dus daarvoor hoef ik het niet te doen.
Ik had het toch al verbeterd.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:56 schreef Tania18 het volgende:
[..]
hihi er stond eerst eflje
Gefeliciteerd haagse_elfje dan maar
En tieten kijken!!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat doe jij op het strand dan?
Tegen een balletje trappen?
Ik lig niet de hele dag te bakken, maar juist een beetje zwemmen, badmintonnen (quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nou vertel?
Ik ben liever wat actiever bezig. Ok jij doet het dan misschien om bruin te worden, dat ben ik al dus daarvoor hoef ik het niet te doen.
Afgezien van het badmintonnen (quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:57 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik lig niet de hele dag te bakken, maar juist een beetje zwemmen, badmintonnen () etc.
Dan is het wel leuk
Overgooien met een bal in het water ja. Ook leuk als je even niets te doen hebtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Afgezien van het badmintonnen () doe ik dat ook
Zonnen, zwemmen, balletje in het water / op het strand.....
Neequote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ohw puuuhhhleeaaasseeeJij kijkt zeker naar hoe mooi het zand is
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Overgooien met een bal in het water ja. Ook leuk als je even niets te doen hebt
Niet hier in Nederland natuurlijkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:02 schreef babette21 het volgende:
badmintonnen op het strand?! knap, met die wind.......
Strandballen zijn irritant ja, waaien weer weg als je ze naast je legt etc.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]. Maar dan is een strandbal weer te licht...Sowieso, strandballen
!!!
Gewoon een klein, zwaar balletje is al goed.
Ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:03 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Strandballen zijn irritant ja, waaien weer weg als je ze naast je legt etc.
Badmintonquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:57 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik lig niet de hele dag te bakken, maar juist een beetje zwemmen, badmintonnen () etc.
Dan is het wel leuk
Wij deden gisteren lulletje.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Overgooien met een bal in het water ja. Ook leuk als je even niets te doen hebt
ik heb 't 6 jaar voor 't echie gedaan.......... mèn wat was ik slechtquote:
Wij hebben ook een stuk of vijf van die dingen, waarschijnlijk per ongeluk in de tuin geschopt ofzo door de jaren heen, want ik heb er nog nooit een gekochtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb nu zo'n klein Nike-balletje, da's wel ideaal om op het strand te voetballen.
En in het water gewoon zo'n plastic balletje gebruiken.
lummelen heet dat toch??? bij ons wel iig......quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:06 schreef LeBeau het volgende:
Wij deden gisteren lulletje.
Met een bal.(ik zeg het er maar bij voor de zekerheid
)
Wij noemden dat altijd lummeltjequote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wij deden gisteren lulletje.
Met een bal.(ik zeg het er maar bij voor de zekerheid
)
En tjee, als Tania veel reacties van Buup in haar FB heeft, maakt dat haar dan ook een fok!Slet?
Idd dat bedoelde ik, ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
lummelen heet dat toch??? bij ons wel iig......
Lulletje?quote:
Neequote:En tjee, als Tania veel reacties van Buup in haar FB heeft, maakt dat haar dan ook een fok!Slet?
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wij hebben ook een stuk of vijf van die dingen, waarschijnlijk per ongeluk in de tuin geschopt ofzo door de jaren heen, want ik heb er nog nooit een gekocht![]()
Eentje met disneyfiguren zelfs![]()
![]()
Die van ons is van Mickey Mouse, ik heb even gekekenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb juist eerder dat ik ballen bij anderen in de tuin schop.![]()
En volgens mij hebben we hier ook nog een 101 dalmatians-balletje liggen in de schuur.
Omg, dat je ook echt gaat kijken zeg.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die van ons is van Mickey Mouse, ik heb even gekeken
Ik ging wat drinken pakken, en toen keek ik naar buiten en zag ik hem liggen. Ik was toch wel nieuwsgierig wat er nou opstondquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omg, dat je ook echt gaat kijken zeg.
Wat doet dat ding nog buiten?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ging wat drinken pakken, en toen keek ik naar buiten en zag ik hem liggen. Ik was toch wel nieuwsgierig wat er nou opstond
Ik hoef maar piemel te zeggen en jullie zijn stil ... is het echt zo ergquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:15 schreef Bupatih het volgende:
Mark!
Je legt het hele topic stil met je ....opmerking
....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:20 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik hoef maar piemel te zeggen en jullie zijn stil ... is het echt zo erg![]()
Nee, de hond welquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat doet dat ding nog buiten?
Speel je er nog mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |