Die scène moet ik gewoon zien.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:41 schreef Apfel het volgende:
Zag laatst een aflevering waarbij Kristin Davis te gast was. Ze speelde de beste vriendin van Will´s nieuwe vriendje. Hilarisch gewoon in de scene´s met Grace![]()
![]()
Holy shit, babetquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
't ís toch zo........... laat me raden: pret in Lloret?!??!?
voor een 17-jarige......quote:Holy shit, babet
Waar zie je me voor aan zeg
Hmm, Tania heeft het ook gedaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Holy shit, babet
Waar zie je me voor aan zeg?
Ik ga echt niet naar zo'n popi-jopi badplaats waar een gros VMBO'ers elke dag aan het zuipen en aan het versieren is.
Naar dat soort fluf kijk ik dus niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, het is ook een jongerenprogramma
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, Tania heeft het ook gedaan.
Dat van dat VMBO neem ik bij dezen terug..
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
voor een 17-jarige......
is dat zo raar?
ohja, jij gaat voor oudere vrouwen, die vind je niet in Llorret/Salou/enz........ sorry!!
Gemenerikjequote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:35 schreef LeBeau het volgende:
Wat een prachtige OP.
Jammer dat Beaverhausen het niet doet en Gemenerikje er zo vaak in staat.
Thanks.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:35 schreef Copycat het volgende:
Had ik al gezegd dat ik de OP zo mooi vind?
Nee?
Bij deze: Mooie OP!!!![]()
Oh ja, die moest ik nog doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:35 schreef LeBeau het volgende:
Wat een prachtige OP.
Jammer dat Beaverhausen het niet doet en Gemenerikje er zo vaak in staat.
Jij begon.quote:
Je wilt er gewoon in he? Zeg maar je wilt hetquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:35 schreef Copycat het volgende:
Had ik al gezegd dat ik de OP zo mooi vind?
Nee?
Bij deze: Mooie OP!!!![]()
Ze staat er al in.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je wilt er gewoon in he? Zeg maar je wilt het
Gelukkig trek ik me niks aan van jouw mening.quote:
Ik ontken alles.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jij begon nog eerder met je forumschorem![]()
Die letters zijn in ieder geval beter dan die mislukte smileyquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gelukkig trek ik me niks aan van jouw mening.
Ik vond die smileyvorm leuker ... duidelijker ookquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:39 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die letters zijn in ieder geval beter dan die mislukte smiley
Ik negeer alles.quote:
Ik ook van jou, Taniaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:39 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die letters zijn in ieder geval beter dan die mislukte smiley
Ja euhquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik vond die smileyvorm leuker ... duidelijker ook.
En daar ben ik je zeer erkentelijk voorquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nou bekijk het dan maar![]()
En die clubtent zet je ook maar zelf op![]()
Waarom weet je stomme dingen die je ooit hebt gezegd altijd weer goed te pratenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jij hebt deze toch ook gemaakt? Ik wil alleen maar zeggen dat je dus toch wel talent hebt
Alles voor onze nieuwe modquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
En daar ben ik je zeer erkentelijk voor.
Hij mag toch niet liegen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:46 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, dan wel he![]()
Eerst moet je zeggen dat ik helemaal niet gemeen ben, maar heel erg lief![]()
Je bent niet gemeen, maar heel erg lief. Manipulatief, maar toch wel lief.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:46 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, dan wel he![]()
Eerst moet je zeggen dat ik helemaal niet gemeen ben, maar heel erg lief![]()
Oke, goed genoegquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je bent niet gemeen, maar heel erg lief. Manipulatief, maar toch wel lief.
Heel de dag op het strand gebakken en in het water gespetterd.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:47 schreef Duiveltja het volgende:
Wie heeft er gister nog wat leuks gedaan??
zo dan even algemeen ipv 1 persoon
Allesquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:48 schreef Duiveltja het volgende:
Ik snap niet echt wat daar nou zo leuk aan is.
Tssquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja euh
Tania's mening is wél wat belangrijker dan die van jou
Met z'n slagen of z'n verjaardag? Dat eerste heb ik al gedaan, dat tweede doe ik pas als hij echt jarig is. Ik doe niet aan te vroeg feliciteren.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:52 schreef Bupatih het volgende:
En feliciteer h-e en ELM eens, stelletje......dingesen
haagse_elfje.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:54 schreef Tania18 het volgende:
ELM heb ik al gefeliciteerd hoor
En wie is h-e nou weer?
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:53 schreef Bupatih het volgende:
Meld *hier* Fok!-sletjes van vroeger en van nu.
Ik word vaak in verband gebracht
Jeez, ik kan ook nooit eens een keer een goed gesprek hebben in het fotoboek.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:35 schreef Tania18 het volgende:
Nu moet ik er niet meer aan denken, maar toen ik 16 en 17 was, was het best leuk![]()
Nou vertel?quote:
Wat doe jij op het strand dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nou vertel?
Ik ben liever wat actiever bezig. Ok jij doet het dan misschien om bruin te worden, dat ben ik al dus daarvoor hoef ik het niet te doen.
Ik had het toch al verbeterd.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:56 schreef Tania18 het volgende:
[..]
hihi er stond eerst eflje
Gefeliciteerd haagse_elfje dan maar
En tieten kijken!!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat doe jij op het strand dan?
Tegen een balletje trappen?
Ik lig niet de hele dag te bakken, maar juist een beetje zwemmen, badmintonnen (quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nou vertel?
Ik ben liever wat actiever bezig. Ok jij doet het dan misschien om bruin te worden, dat ben ik al dus daarvoor hoef ik het niet te doen.
Afgezien van het badmintonnen (quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:57 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik lig niet de hele dag te bakken, maar juist een beetje zwemmen, badmintonnen () etc.
Dan is het wel leuk
Overgooien met een bal in het water ja. Ook leuk als je even niets te doen hebtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Afgezien van het badmintonnen () doe ik dat ook
Zonnen, zwemmen, balletje in het water / op het strand.....
Neequote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ohw puuuhhhleeaaasseeeJij kijkt zeker naar hoe mooi het zand is
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Overgooien met een bal in het water ja. Ook leuk als je even niets te doen hebt
Niet hier in Nederland natuurlijkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:02 schreef babette21 het volgende:
badmintonnen op het strand?! knap, met die wind.......
Strandballen zijn irritant ja, waaien weer weg als je ze naast je legt etc.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]. Maar dan is een strandbal weer te licht...Sowieso, strandballen
!!!
Gewoon een klein, zwaar balletje is al goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |