Jaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:30 schreef babette21 het volgende:
ik heb 'm nog ergens op single
heerlijk meeblèrnummer is dat
99quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:32 schreef babette21 het volgende:
nog 100 posts en dan heb ik jubileum........
Oeh! Ik moet hem ook nog ergens hebben. *zoek*quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb 'm nog ergens op single
heerlijk meeblèrnummer is dat
Ik heb 'm nu aan staan ...:7.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oeh! Ik moet hem ook nog ergens hebben. *zoek*
Zonder jouquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:36 schreef Bupatih het volgende:
Hoe heet dat nummer?
Ik wil ook kunnen meepraten.
Zucchero & Paul Young - Senza Una Donnaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:36 schreef Bupatih het volgende:
Hoe heet dat nummer?
Ik wil ook kunnen meepraten.
Ik zou je bijna geloven.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:37 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Zucchero & Paul Young - Senza Una Donna
zegt me zo snel even niks....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:37 schreef mark_03 het volgende:
Wat ik trouwens ook een prachtig nummer vind: Paul de Leeuw - Lieverd![]()
Euh....wil ik dat zien?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar met Karin is beter, die trekt echt d'r scheur open
Toevallig heb ik die nu ook net opquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
zegt me zo snel even niks....
ken je "Tweestrijd" van Simone en Karin Bloemen......??? die's echt briljant![]()
Simone heeft 'm later ook met Paul gezongen, maar met Karin is beter, die trekt echt d'r scheur open
'n grap onder je niveau Buup, ga je schamen...quote:
quote:Simone: Ik heb gescholden en gezwegen, toen hij vertelde dat hij van je houdt,
ik ben diep gekwetst en ik voel de pijn, nu hij niet alleen van mij wil zijn
Karin: Ik kan begrijpen dat het pijn doet, maar je moet weten als hij bij mij weg moet,
dan is het hier zo kil, en heb jij hem in je macht.
Je hebt hem s'morgens en s'avonds en soms geeft hij mij de nacht
Simone: is hij daar net zo. Karin: is hij daar net zo. Simone: Als hij hier is. Karin: Als hij hier is.
Simone: denkt hij echt aan jou. Karin: denkt hij echt aan jou. Samen: als hij bij mij is.
Simone: Fluisterd hij ook. Karin: Fluisterd hij ook. Samen: dat hij van je houdt.
Simone: en zul je ooit zijn. Karin: en zul je ooit zijn. Samen: wat ik voor hem kan zijn.
Simone: Soms wordt ik wakker, en ligt hij naast mij, ik hoor zijn adem en denk "wat voel jij?"
Karin: Wat gaat er door hem heen, als hij in m'n armen ligt?, en wie veroorzaakt die lach op zijn gezicht ?
Simone: Oh, die lag op zijn gezicht.
Karin: is hij daar net zo. Simone: is hij daar net zo. Karin: Als hij hier is. Simone: Als hij hier is.
Karin: denkt hij echt aan jou. Simone: denkt hij echt aan jou. Samen: als hij bij mij is.
Karin: Fluisterd hij ook. Simone: Fluisterd hij ook. Samen: dat hij van je houdt.
Karin: en zul je ooit zijn. Simone: en zul je ooit zijn. Samen: wat ik voor hem kan zijn.
Simone: Zeg me, moet ik kwaad zijn
Karin: Of stikken van verdriet
Samen: Ik weet dat hij niet kiezen wil, en ik, ik kan het niet
Simone: is hij daar net zo. Karin: is hij daar net zo. Simone: Als hij hier is. Karin: Als hij hier is.
Simone: denkt hij echt aan jou. Karin: denkt hij echt aan jou. Samen: als hij bij mij is.
Simone: Fluisterd hij ook. Karin: Fluisterd hij ook. Samen: dat hij van je houdt.
Simone: en zul je ooit zijn. Karin: en zul je ooit zijn.
Samen: wat ik voor hem kan zijn, wat ik voor hem kan zijn
zeer hoog blèrgehalte dit....quote:Simone: Zeg me, moet ik kwaad zijn
Karin: Of stikken van verdriet
Samen: Ik weet dat hij niet kiezen wil, en ik, ik kan het niet
quote:Soms wordt ik wakker
quote:Oh, die lag op zijn gezicht
Watquote:Fluisterd hij ook
quote:
Ja sorry hoor...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
![]()
Rustig maar Buupje, denk aan positieve dingen. Goedgespelde zinnen e.d.
strel je niet zo aan man, er zijn veel ergerdere dingen in het lefen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:52 schreef Bupatih het volgende:
Ja sorry hoor...
Ik kan alles hebben, maar domme spelfouten... Nee, dat gaat gewoon té ver![]()
Het is nied en nied nietquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:53 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
strel je niet zo aan man, er zijn veel ergerdere dingen in het lefen.
LOL da's Tommie-taal....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:53 schreef The_Langolier het volgende:
ergerdere
Somige mense ken gewoonie spelle.quote:
Tommie is mijn grote voorbeeld. Ik loop de hele dag met een onderbroek op mn hoofd.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:55 schreef babette21 het volgende:
LOL da's Tommie-taal....
Dat kan geeneens helemaal niet...... Poeh hee....
Ook lekker hè. Zo'n grote mannenhand in je kont.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:56 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Tommie is mijn grote voorbeeld. Ik loop de hele dag met een onderbroek op mn hoofd.![]()
Dat er een mannenstem bij Tommie hoort, wil nog niet zeggen dat degene wiens hand in hem zit, ook een man is.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:57 schreef Bupatih het volgende:
Ook lekker hè. Zo'n grote mannenhand in je kont.
haha dan heb ik wel precies 't goeie picje geëdit....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:56 schreef The_Langolier het volgende:
Tommie is mijn grote voorbeeld. Ik loop de hele dag met een onderbroek op mn hoofd.![]()
Volgens mij gebruiken ze bij die kleine poppen maar één iemand.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:58 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Dat er een mannenstem bij Tommie hoort, wil nog niet zeggen dat degene wiens hand in hem zit, ook een man is.
Koekiemonsterquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:58 schreef babette21 het volgende:
haha dan heb ik wel precies 't goeie picje geëdit....
Tommie is by far mijn favoriet, gevolgd door Ernie
de rest laten ze allemaal ver achter zich
en aan Ieneminie heb ik ronduit 'n hekel, altijd al gehad ook
Nasynchronisatie.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:59 schreef Bupatih het volgende:
Volgens mij gebruiken ze bij die kleine poppen maar één iemand.
Dus ik dacht, gezien die mannenstem, dat er ook een man in zou zitten.
Of het moet een vrouw zijn met een mannelijke stem.
koekiemonster sucks, Oscar is wel oké.... Grover is trouwens ook stoer: supergroverrrrrr!!!quote:
Dat weet ik ook, dus ik lul gewoon door tot je vastzit.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:01 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik probeer me gewoon onder dat "hand in mijn aars" verhaal uit te lullen.
Meneer de pre-journalist moet zich weer bewijzen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:02 schreef Bupatih het volgende:
Dat weet ik ook, dus ik lul gewoon door tot je vastzit.
Ik heb een hekel aan die schijnheilig lijkendequote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:03 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Meneer de pre-journalist moet zich weer bewijzen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |