quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:42 schreef Tania18 het volgende:
En dan zo'n blokje hout eronder aan vastmaken, zodat het net een geweer leek
Tof hequote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:43 schreef MissBliss het volgende:
Hey Bupa, Tania en Mark
En de rest natuurlijk
Wat een drukte hier
MissB.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:43 schreef MissBliss het volgende:
Hey Bupa, Tania en Mark
En de rest natuurlijk
Wat een drukte hier
OMG, jij bent ergquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Pijltjes waren stom, want die kon ik nooit maken..
Ik heb ook ooit een drol voor de deur van een bijna buurvrouw gelegd.. En in haar brievenbus getuft.
. En van die krasplaatjes van spinnen op de deur gekrast.
. En plaatjes van telefoonsletjes uit de televisiegids in een envelop naar haar kinderen in de brievenbus gedaan.
.
MissBquote:
quote:De 18-jarige Zimbabwaanse 'atlete' Samukeliso Sithole is veroordeeld tot vier jaar gevangenisstraf ''omwille van de schending van het respect tegenover de vrouwelijke atleten, die zich in zijn/haar aanwezigheid uitkleedden.'' Naar eigen zeggen werd Sithole als vrouw geboren, maar heeft hij nu mannelijke geslachtsorganen. Een wonderdokter zou dat voor 'haar' geregeld hebben.
Volgens de rechter heeft Sithole zich onzedig gedragen ten overstaande van vrouwen met wie hij in atletiekcompetities zat. Sithole deed mee met verschillende regionale atletiekcompetities bij de vrouwen. Hij won daar veel prijzen mee. Eén van zijn concurrentes diende een klacht in toen hij zich aan het uitkleden was om in bad te gaan.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:46 schreef mark_03 het volgende:
[..]
MissB
MissBupa
MarksBitchKan allemaal
.
wat een etter was jij!!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb ook ooit een drol voor de deur van een bijna buurvrouw gelegd.. En in haar brievenbus getuft.
. En van die krasplaatjes van spinnen op de deur gekrast.
. En plaatjes van telefoonsletjes uit de televisiegids in een envelop naar haar kinderen in de brievenbus gedaan.
.
Samukeliso Shitholequote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze was echt heel boos na die drol..
.
Over raar nieuws gesproken:
[..]
Jáááááquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
wij gingen altijd kriebelzaad-gevechten houden.... dat was dat zaad uit rozebottels, als je dat bij iemand in z'n nek gooit krijg je echt achtelijk veel jeuk
Dat is wat ik eerst las.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jááááá![]()
Of die kleefplantjes die bleven plakken aan je kleren!
Deden wij ook altijdquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
wij gingen altijd kriebelzaad-gevechten houden.... dat was dat zaad uit rozebottels, als je dat bij iemand in z'n nek gooit krijg je echt achtelijk veel jeuk
Hé, het is nooit te laat om het nog eens te doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:51 schreef babette21 het volgende:
kind zijn
mochten we 't nog maar eens overdoen
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:55 schreef LeBeau het volgende:
Kennen jullie ook die graan-achtige groene dingen die je wel eens tussen het gras ziet staan, die 'kruipen' als je ze onder je hand doet (door de haren die erop zitten)? Die waren ook altijd leuk om bij iemand in de nek te doen.
Chinees breien ken ik niet, moet ik toegeven.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
of gewoon twee van die grasdingen, met die pluisjes.... en dan aan iemand vragen of ze Chinees breien kunnen
die blijft leuk, btw
leg ik later aan je uit, ga nu weg..............quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:57 schreef LeBeau het volgende:
Chinees breien ken ik niet, moet ik toegeven.
MarksBitchquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:46 schreef mark_03 het volgende:
[..]
MissB
MissBupa
MarksBitch
Kan allemaal
.
Haagse_elfje.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:59 schreef Christine het volgende:
Wie is h-e?
Zo gek is die nieuwe intepretatie van MB nog niet hequote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
MarksBitch
Ja, ik ben woensdag naar U2 geweest
Was nog een drama want onze kaartjes waren niet geldig
Wij balen.. terug naar de stad![]()
![]()
Toen belde degene die de kaartjes gekocht had dat anderen er wel inkwamen
Wij weer terug
En toen kregen we het voordeel van de twijfel
En het concert was gaaaaaaf
Nee, ze waren gewoon besteld bij Ticketservicequote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:04 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Zo gek is die nieuwe intepretatie van MB nog niet he
Wat een mazzel
Je had die kaarten toch gewonnen?
Oh tofquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:06 schreef Skaai het volgende:
Ik ga morgen kleiduiven schieten!
Weet ik niet, zie ik morgen welquote:
Doei Chrissiequote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:04 schreef Christine het volgende:
En EM had ik al gefeliciteerd... ik kan met een gerust hart vertrekken.
Daaaag lieve mensjes
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:06 schreef Skaai het volgende:
Ik ga morgen kleiduiven schieten!
Sinds ik er ben zo'n beetjequote:
Je zegt ook niks, sufferd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |