MTE...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Ow gut Rikkie gaat zingen. Dat was nou ook niet nodig geweest.
Oh echt welquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat zal wel niet, Maximequote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Maxime mag Nick haar verontschuldigingen ook weleens aanbieden, als er echt geen strijd meer komt tussen die 2
Ik vind Rikkie zwaar okee, zingen Sjoerd en Edwin nu ook mee?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Lucas zingt mee.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind Rikkie zwaar okee, zingen Sjoerd en Edwin nu ook mee?
ik hou het niet meer van de spanning!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
...Het laatste rustpuntje in de cliffhanger jongens. Nog 2 minuten.
Nee, dat is Lucas.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het lijkt erop...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Slechte TT btw : Hey gekkie was beter geweest.
Zit me niet te jennen, man.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop dat die scene met Nick een grapje was. Hij was niet gek en heeft onterecht vast gezeten.
Nu lijkt het alsof dat niet zo was.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mooi, eindelijk een volwassen Nick
Ja! Goede insane blik, crazy eyes.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wow Wiet laat me echt denken aan die scene uit die film Carrie van Stephen King
echt he! Die blik in haar ogen!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:31 schreef Maartel het volgende:
Ik ben erg goed in een half jaar missen en dan alleen de cliff kijken, maar waarom is Wiet geflipt?
Omdat Nina haar Noud heeft?
Ah oke, dat hebben ze nog snel gedaan, laatste keer dat ik haar zag leek ze niet bepaald labiel.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Mooi gedaan met dat gezicht en die flitsen...
Hier zou die oude aftiteling zoveel meerwaarde aantoevoegen dan dit hypermoderne en trendy geneuzelquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
Tering. Tot na de zomervakantie mensen.
SCROLLENDE TEKST!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
Er waren nog meer mensen geraakt door die stellage die naar beneden kwam, en er gebeurde nog iets.
Janine gaat niet dood. Dat geloof ik niet... Fuck hey, dus zo voelt het om een zomer in spanning te zitten.
Jawel, maar Wiet gooide een vaas vlak voor Jack om om te voorkomen dat hij haar zou pakken.quote:
dat dus.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hier zou die oude aftiteling zoveel meerwaarde aantoevoegen dan dit hypermoderne en trendy geneuzel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze moesten het zelf betalen omdat Nina geen geld meer wou van haar ouders.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:39 schreef MoiMoi85 het volgende:
En die muziek waar Nina en Noud op gingen dansen, echt van dat jaren 90 muziek. Ik vond het ook helemaal niet zo'n Nina bruiloft. Ook dat er alleen getuigen bij waren. Heel simpel eigenlijk....
Ik ook, maar we zullen zien in het nieuwe seizoen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop dat die scene met Nick een grapje was. Hij was niet gek en heeft onterecht vast gezeten.
Nu lijkt het alsof dat niet zo was.
daarom heb ik de shortie niet gekekenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:45 schreef droomvrouwtje het volgende:
Hmm jammer dat het einde precies het zelfde was als in de shorty..
Je overdrijft weer schielijk, het is maar een soap. Wees niet zo'n dramaqueen.quote:
Maxime gaat er niet uit en Nick noem ik niet psycho. Ik zou iemand anders rustig psycho kunnen noemen maar die zit dan weer niet in GTST.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Maxime haar excuses aanbieden aan Nick? Pullleaase. Die gast heeft haar bijna vermoord.
Nick is altijd al een beetje een psycho geweest ... Sjors verkrachten, een huurmoordenaar op Jack afsturen .. en dat was zelfs voordat Maxime in de serie kwam, dus daar kun je haar niet de schuld van geven.
Ik ben zo bang dat Maxime eruit gaat.
Jaaaaaa, we weten het nu wel. Ik heb heus wel over die TT nagedacht voor dit deel, maar bedacht me dat deze een redelijk duidelijke 'Dit is het topic waarin de cliff op het scherm kwam' TT moest hebben. Voila.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Je overdrijft weer schielijk, het is maar een soap. Wees niet zo'n dramaqueen.
[..]
Maxime gaat er niet uit en Nick noem ik niet psycho. Ik zou iemand anders rustig psycho kunnen noemen maar die zit dan weer niet in GTST.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jaaaaaa, we weten het nu wel. Ik heb heus wel over die TT nagedacht voor dit deel, maar bedacht me dat deze een redelijk duidelijke 'Dit is het topic waarin de cliff op het scherm kwam' TT moest hebben. Voila.
Geen idee, maar ik vond het wel een nice touch dat ze nu een datum noemden die gelijk was aan de tv-uitzending. Laat weer eens zien hoe ze met die tijd hebben zitten fucken. Ik herinner me een tijd dat kerstmis werd gevierd in Meerdijk en het hier al januari wasquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:47 schreef PeterKelder het volgende:
Ben ik trouwens nou zo gek of leek die ambtenaar vd burgelijke stand niet verdomde veel op Paula/Colette Maas
Ja sorry, maar anders moet ik het alsmaar blijven uitleggenquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:49 schreef MoiMoi85 het volgende:
Komt er ook nog een shortie voor de eerstvolgende aflevering? Nee zeker?
Was jij erbij dan? Mijn hart ging gewoon sneller kloppen tijdens deze aflevering. Het klopt nu nog steeds sneller dan normaal.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Je overdrijft weer schielijk, het is maar een soap. Wees niet zo'n dramaqueen.
[..]
Maxime gaat er niet uit en Nick noem ik niet psycho. Ik zou iemand anders rustig psycho kunnen noemen maar die zit dan weer niet in GTST.
Door Ludo en Maxime heeft Nick jaren lang onterecht vast gezeten in een kliniek. Daarom is ze oquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Jezus, mijn hart.
Maxime haar excuses aanbieden aan Nick? Pullleaase. Die gast heeft haar bijna vermoord.
Nick is altijd al een beetje een psycho geweest ... Sjors verkrachten, een huurmoordenaar op Jack afsturen .. en dat was zelfs voordat Maxime in de serie kwam, dus daar kun je haar niet de schuld van geven.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:50 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Was jij erbij dan? Mijn hart ging gewoon sneller kloppen tijdens deze aflevering. Het klopt nu nog steeds sneller dan normaal.
Iemand verkrachten, een huurmoordenaar op iemand afsturen, twee mensen proberen te wurgen ... dat noem ik psycho.
En als je op mij doelt: ik heb nog nooit iemand iets aangedaan, dus dat slaat nergens op.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat las ik er inderdaad nou echt vanaf.......................quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jaaaaaa, we weten het nu wel. Ik heb heus wel over die TT nagedacht voor dit deel, maar bedacht me dat deze een redelijk duidelijke 'Dit is het topic waarin de cliff op het scherm kwam' TT moest hebben. Voila.
Inderdaad! Heel het personage heeft iets weg van Carrie..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vond het einde ook echt rommelig. Slecht gedaan... wel eindelijk weer eens een spannende cliffhanger!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:34 schreef Maartel het volgende:
Bij de shortie dacht ik eigenlijk dat die geluiden onder de slowmotion ook allemaal schoten waren.
Beetje rommelig einde, kwam die stellage nou nog naar beneden donderen op iedereen?
Mooi zo.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:53 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
[..]
Dat las ik er inderdaad nou echt vanaf.......................
Waarom? Oké, tis een weekje langer wachten, maar het is niet het einde van de wereldquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:54 schreef Madame_Paon het volgende:
Als de eerste aflevering van seizoen 22 daadwerkelijk een week later begint dan eerder was aangekondigd ...
Dat zou kut zijn.
De eerste aflevering van seizoen 10.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:56 schreef Frey het volgende:
Als we Ferri Somogyi moeten geloven, dan wordt het vervolg nog beter.
Een aflevering als de eerste van seizoen 15?
Dat is wel een week langer in spanning zitten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Waarom? Oké, tis een weekje langer wachten, maar het is niet het einde van de wereld
De eerste van seizoen 15 vind ik nog steeds de beste aflevering ooit.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:56 schreef Frey het volgende:
Als we Ferri Somogyi moeten geloven, dan wordt het vervolg nog beter.
Een aflevering als de eerste van seizoen 15?
Nee joh, de eerste van seizoen 2quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De eerste aflevering van seizoen 10.
Ik herinner me dat personage niet, maar ik dacht wel gelijk: He, die lijkt op Doortje Bloem uit oppassen (rijinstructrice van opa Buijs die vergeten was zijn rijbewijs te verlengen)... leuk, die dvd's van oude seriesquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:47 schreef PeterKelder het volgende:
Ben ik trouwens nou zo gek of leek die ambtenaar vd burgelijke stand niet verdomde veel op Paula/Colette Maas
Quoted for truthquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:57 schreef Frey het volgende:
[..]
De eerste van seizoen 15 vind ik nog steeds de beste aflevering ooit.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:59 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Is net uitgelekt wat er met Jef is gebeurd!
Hij schijnt een overdosis Haribo snoepjes te hebben gehad![]()
Ik heb een foto van de vermoedelijke dader, Jack zit al bovenop de zaak!
[ afbeelding ]
Wat, staat hij dan op het dak van de fabriek ofzo? "Bovenop de zaak"quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:59 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Is net uitgelekt wat er met Jef is gebeurd!
Hij schijnt een overdosis Haribo snoepjes te hebben gehad![]()
Ik heb een foto van de vermoedelijke dader, Jack zit al bovenop de zaak!
[ afbeelding ]
Vervolg op de brand in Scala, Benjamin die Isabella en Yasmine redt maar zelf onder een brandende kast terechtkomt.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vervolg op de cliff van seizoen 14: de brand in Scala
Die overigens veelal geregisseerd worden door Hein van Beem (Nico Stenders)quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik lees overigens hier dat Pip Pellens ook een stem inspreekt in vele Nickelodeon-dubs. Toch wel geinig, ze heeft wel een mooie stem die ik er niet in herkende. "Ook spreekt ze stemmen in bij de nickelodeon series ICarly als Sam, The Troop als Phoebe Collins, Ned's Survival Gids als Suzy en Mortified ook wel Zóó genant genoemd als Taylor."
Door Ludo en Maxime heeft Nick jaren lang onterecht vast gezeten in een kliniek. Daarom is ze ook zo bang omdat ze weet dat ze fout zit. En een vuile heks is en dat ze vervolgens nog het lef heeft om Nick te provoceren zegt alles over hoe ziekelijk ze eigenlijk wel niet is.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Jezus, mijn hart.
Waarvan aktequote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Door Ludo en Maxime heeft Nick jaren lang onterecht vast gezeten in een kliniek. Daarom is ze ook zo bang omdat ze weet dat ze fout zit. En een vuile heks is en dat ze vervolgens nog het lef heeft om Nick te provoceren zegt alles over hoe ziekelijk ze eigenlijk wel niet is.
En dat Ludo gelijk zo dom reageert kan ik ook niet geloven. Alsof Nick de slechterik in het hele verhaal is. kom kom zeg. Maxime was de persoon die onterecht probeerde om Valentijn bij Nick weg te houden. Maxime was de persoon die van af het begin al liep te provoceren en daar nu gewoon mee verder gaat.
Dat ze straf verdient is dus niet meer dan terecht.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die overigens veelal geregisseerd worden door Hein van Beem (Nico Stenders)
Het blijft mij een raadsel hoe Ludo alles en iedereen die ook maar een beetje familie blijkt te zijn in zijn hart sluit, op zijn eigen zoon na...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Door Ludo en Maxime heeft Nick jaren lang onterecht vast gezeten in een kliniek. Daarom is ze ook zo bang omdat ze weet dat ze fout zit. En een vuile heks is en dat ze vervolgens nog het lef heeft om Nick te provoceren zegt alles over hoe ziekelijk ze eigenlijk wel niet is.
En dat Ludo gelijk zo dom reageert kan ik ook niet geloven. Alsof Nick de slechterik in het hele verhaal is. kom kom zeg. Maxime was de persoon die onterecht probeerde om Valentijn bij Nick weg te houden. Maxime was de persoon die van af het begin al liep te provoceren en daar nu gewoon mee verder gaat.
Zelfs voor de kat van de buren heeft Ludo nog meer respect en liefde dan voor Nickquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het blijft mij een raadsel hoe Ludo alles en iedereen die ook maar een beetje familie blijkt te zijn in zijn hart sluit, op zijn eigen zoon na...
Inderdaad ik had verwacht dat na de flashbacks van een halfjaar geleden waarbij Ludo toegaf spijt te hebben van hoe hij Nick heeft behandeld dat het weerzien warmer zou zijn. Oke ze moeten elkaar niet in de armen te vliegen maar dat Ludo de hand van Nick zou schudden had ik wel verwacht. Maar nee Ludo gedraagt zich weer als een mongool tegenover Nick zo als zo vaak in het verleden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het blijft mij een raadsel hoe Ludo alles en iedereen die ook maar een beetje familie blijkt te zijn in zijn hart sluit, op zijn eigen zoon na...
Wat denkt die omhooggevallen troela wel niet?!quote:Lieke van Lexmond wil geen opvolgster in GTST
Lieke van Lexmond hoopt dat haar personage Charlie in Goede Tijden Slechte Tijden geen andere vertolker krijgt. De actrice stopt met haar rol in de serie en wil geen opvolgster. “Dat zou ik niet zo leuk vinden. Het lijkt me heel raar om naar de serie te kijken en iemand anders mijn rol te zien spelen“, zegt ze in weekblad Story. Van Lexmond zal nog tot februari te zien zijn in GTST. “Zo kunnen de verhaallijnen blijven bestaan. Ik wil niet dat de makers problemen krijgen omdat ik weg ga.”
Toch wil Van Lexmond niet dat Charlie doodgaat in GTST. “Ik zou het ten eerste voor mijn tv-echtgenoot Rik de Jong heel erg vinden als ze sterft. Dan zou het de tweede keer zijn dat hij zijn vrouw verliest. Maar ook omdat ik dan nooit meer terug zou kunnen keren. Want die mogelijkheid wil ik graag hebben.”
“Maar voor nu is het genoeg geweest“, besluit de actrice.
WTF ze was zelf een opvolgster, wie denkt ze wel niet dat ze is? Zo fantastisch was je niet hoor..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:14 schreef PeterKelder het volgende:
Lieke van Lexmond wil geen opvolgster in GTST
Lieke van Lexmond hoopt dat haar personage Charlie in Goede Tijden Slechte Tijden geen andere vertolker krijgt. De actrice stopt met haar rol in de serie en wil geen opvolgster. “Dat zou ik niet zo leuk vinden. Het lijkt me heel raar om naar de serie te kijken en iemand anders mijn rol te zien spelen“, zegt ze in weekblad Story. Van Lexmond zal nog tot februari te zien zijn in GTST. “Zo kunnen de verhaallijnen blijven bestaan. Ik wil niet dat de makers problemen krijgen omdat ik weg ga.”
Toch wil Van Lexmond niet dat Charlie doodgaat in GTST. “Ik zou het ten eerste voor mijn tv-echtgenoot Rik de Jong heel erg vinden als ze sterft. Dan zou het de tweede keer zijn dat hij zijn vrouw verliest. Maar ook omdat ik dan nooit meer terug zou kunnen keren. Want die mogelijkheid wil ik graag hebben.”
“Maar voor nu is het genoeg geweest“, besluit de actrice.
Dáááááág Lieke
Nee, Nick mag niet wéér vertrekken!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:16 schreef Frey het volgende:
Ik snap ook niet echt waarom ze het weer zo doen met Ludo en Nick. Ik hoop in ieder geval wel dat hun band nou eindelijk weer goed wordt, voordat Nick vertrekt.
Nina heeft dan ook de naam van haar oma in haar doopnaam staan, Maria.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:08 schreef PeterKelder het volgende:
Nina Stefanie Maria Sanders
D'r is maar ÉÉN Stefanie, en dat is Stefanie Stenders!
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:14 schreef PeterKelder het volgende:
Wat denkt die omhooggevallen troela wel niet?!
Dáááááág Lieke
quote:Lieke van Lexmond wil geen opvolgster in GTST
Het is de rol van Aukje van Ginneken.quote:“Dat zou ik niet zo leuk vinden. Het lijkt me heel raar om naar de serie te kijken en iemand anders mijn rol te zien spelen“
Een zegen voor Rik.quote:“Ik zou het ten eerste voor mijn tv-echtgenoot Rik de Jong heel erg vinden als ze sterft."
Liever niet nee. Misschien bevallen de verhaallijnen wel zo dat hij blijft.quote:
Heeft zij twitter ? dan ga ik die mevrouw eens vertellen dat de rol helemaal niet van haar is en dat mevrouw zelf ook maar een recast is .quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dáááááág Lieke
https://twitter.com/#!/liekevanlexmondquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heeft zij twitter ? dan ga ik die mevrouw eens vertellen dat de rol helemaal niet van haar is en dat mevrouw zelf ook maar een recast is .
Nick is maar een tijdelijke rol, dat gaf Cristophe Haddad al aan:quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, Nick mag niet wéér vertrekken!
quote:"Ik kom tijdelijk terug, Meerdijk weer even onveilig maken", vertelde Haddad. Hoe lang Nick Sanders terugkeert in het fictieve dorp is geheim. 'Een tijdje' is alles wat Haddad losliet.
Door de goedkope materialen & prutswerk van klus- en hoveniersbedrijf Noud Bouwtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:21 schreef RobbieBoy het volgende:
hoe kwam het dat ineens dat dak naar beneden kwam?
Nou, die haalt Oktober dus nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:23 schreef James1988 het volgende:
[..]
Nick is maar een tijdelijke rol, dat gaf Cristophe Haddad al aan:
[..]
Zegt niets, Marjolein Keuning zou ook maar een paar maanden blijven en is niet weg te brandenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:23 schreef James1988 het volgende:
[..]
Nick is maar een tijdelijke rol, dat gaf Cristophe Haddad al aan:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:23 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Door de goedkope materialen & prutswerk van klus- en hoveniersbedrijf Noud Bouwt
Dat moeten ze eens proberen...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:23 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nou, die haalt Oktober dus niet
(dat zou een kutstreek zijn!)
Vergeet niet dat Nick net zo hard aan die vete tussen hem en Maxime heeft meegeholpen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had haar daarvoor al op de achtergrond zien lopenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rosa trouwens heel de aflevering niet gezien en opeens bij de cliff blijkt ze ook in de tent aanwezig te zijn
Wat een @#@$!$%%-kwaliteit is het weer, tis duidelijk te merken dat Endemol in de problemen zitquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:27 schreef Frey het volgende:
Maar de hele tent lijkt kapot te scheuren voordat de boel op zwart gaat.
Jij zou iemand alles af nemen omdat hij of zij je niet wil accepteren in de familie ?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Nick net zo hard aan die vete tussen hem en Maxime heeft meegeholpen.
Hij weigerde haar te accepteren als familie en toen pas ging ze hem tegenwerken.
En excuses aanbieden aan iemand die je probeerde te vermoorden?
Heel begrijpelijk dat ze dat niet doet en dat ze nog bang voor hem is.
Oooooh, weet je wat leuk zou zijn? Als Aukje terug zou komen als Charlie en zo aantoont dat deze Charlie een nepperd is a la Sophia. Aukje-Charlie vermoordt haar en het personage verdwijnt de gevangenis in.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dáááááág Lieke
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oooooh, weet je wat leuk zou zijn? Als Aukje terug zou komen als Charlie en zo aantoont dat deze Charlie een nepperd is a la Sophia. Aukje-Charlie vermoordt haar en het personage verdwijnt de gevangenis in.
Het ultieme non-eerbetoon aan deze madam
Ik vind het ook niet normaal om iemands kind af proberen te nemen, hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij zou iemand alles af nemen omdat hij of zij je niet wil accepteren in de familie ?
Beetje ziekelijk vind je niet... goh iemand vind me niet aardig weetje wat ik zorg dat hij ze kind niet meer mag zien !
Maar Lieke is iemand anders als Charlie. Dat ze te stom is om dat te snappen is best wel tekenend.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:34 schreef alors het volgende:
De Charlie/Lieke haar hierIk hoef echt geen Aukje als Charlie, en eigenlijk helemaal niemand anders als Charlie.
Rosa is net een ninja!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rosa trouwens heel de aflevering niet gezien en opeens bij de cliff blijkt ze ook in de tent aanwezig te zijn
Charlie is al verschrikkelijk, maar Lieke heeft het helemáál in d'r bol gekregen sinds ze in de Playboy heeft gestaan en een Talent Award (waarvoor eigenlijkquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:34 schreef alors het volgende:
De Charlie/Lieke haat hierIk hoef echt geen Aukje als Charlie, en eigenlijk helemaal niemand anders als Charlie.
Die Talent Awards zijn allemaal poppenkast, het jaar daarvoor won Yolanthe Cabau van Kasbergen de prijs voor nieuw presentatietalent.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Charlie is al verschrikkelijk, maar Lieke heeft het helemáál in d'r bol gekregen sinds ze in de Playboy heeft gestaan en een Talent Award (waarvoor eigenlijk) heeft gewonnen
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:44 schreef Frey het volgende:
Het is lang geleden dat de zomerstop er zo lang uit leek te gaan zien.
Ik ga er van uit dat de eerste aflevering weer knallen wordt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:46 schreef PeterKelder het volgende:
Overigens hoop ik niet dat er aan het begin van het nieuwe seizoen opeens een tijdsprong is gemaakt
Frederik komt binnen met een geweer en wil gaan schieten, maar ziet iedereen op de grond liggen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:47 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat de eerste aflevering weer knallen wordt.
quote:
Trouwens, wie werd er tegen die pilaar (of wat het dan ook moest voorstellen) geduwd?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:50 schreef Frey het volgende:
[..]
En dan geven Jack en Sjors hem de schuld en zo kan Wiet blijven.
Sowieso: Ludo zonder maatpakquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:54 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[ afbeelding ]
Ludo Sanders met een pet op![]()
Moet niet veel gekker worden!
Volgens mij Jack.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Trouwens, wie werd er tegen die pilaar (of wat het dan ook moest voorstellen) geduwd?
Dacht ik ook al. Die moest er toch ook 3 maanden uit?quote:
Hij ging meteen daarna weer achter Wiet aan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dacht ik ook al. Die moest er toch ook 3 maanden uit?
Zal me niets verbazen als-ie 3 maanden in coma ligt
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:00 schreef Moofasah het volgende:
en dat het een heel nietszeggend personage is als Rosa.
Toen trok Wiet weer wat (een plantenbak oid) omver, maar viel of sprong Jack er nou overheen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij ging meteen daarna weer achter Wiet aan.
Maar je hebt geen idee wie er vervolgens allemaal gewond zijn geraakt.
Hij sprong als een echte James Bond.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:04 schreef PeterKelder het volgende:
Toen trok Wiet weer wat (een plantenbak oid) omver, maar viel of sprong Jack er nou overheen?
Het zou inderdaad een wel zielig zijn voor Lorena, maar die komt er uiteindelijk wel goed overheen. Iemand met zo weinig zelfrespect als Rosa zou het waarschijnlijk ook nog een eer vinden om de taak van de slachtoffer op zich te nemenquote:
Dat dus. Daarnaast zou ik het ook te gemakkelijk en voorspelbaar vinden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:06 schreef Frey het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat Tanya dood is. Gaan ze het nog meer rekken.
ze kreeg wat ze verdiende. Nick niet die werd zwaar bestraft voor een bijna helden daad.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet normaal om iemands kind af proberen te nemen, hoor.
Dus ik snap best dat Nick daar ontzettend boos van werd.
Maar iemand proberen te vermoorden is nou niet bepaald de beste manier om te laten zien dat je wél een geschikte vader bent. Op die manier heeft hij gezorgd dat Maxime heeft bereikt wat ze wou bereiken.
Asjeblieft niet zeg!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:06 schreef Frey het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat Tanya dood is. Gaan ze het nog meer rekken.
Jammer genoeg nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:12 schreef delano.888 het volgende:
Was het vroeger trouwens niet zo dat de laatste aflevering een uur duurde? Was een beetje teleurgesteld. Of vergis ik me nou.
En dit is dus de reden dat Kennard Bos serieus het Endemol-gebouw uitgegooid moet worden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:13 schreef PeterKelder het volgende:
Twee radio-interviews met Kennard Bos:
Die knuppel vond de cliff van vorig jaar "spannend"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En dit is dus de reden dat Kennard Bos serieus het Endemol-gebouw uitgegooid moet worden.
NICK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:24 schreef Nicksanders het volgende:
Who's back back again yeah baby Nick is back
Dat vond ik ook een prachtige serie.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb pas de serie 'De erfenis' met Cynthiaaangeschaft op dvd... die serie is gewoon briljant en ik zag dat Kennard Bos daaraan meegeschreven heeft. Het is dan voor mij nauwelijks te geloven dat hij die cliff 'spannend' vindt
Speelde Everon daar niet ook in mee?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb pas de serie 'De erfenis' met Cynthiaaangeschaft op dvd... die serie is gewoon briljant en ik zag dat Kennard Bos daaraan meegeschreven heeft. Het is dan voor mij nauwelijks te geloven dat hij die cliff 'spannend' vindt
Roscoe Leijen (René) en Amber Teterissa (Saskia) speelden daar ook in mee als ik me niet vergisquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:27 schreef miss_dynastie het volgende:
En ik dacht dus: 'Deze lui moeten ze vragen voor GTST'... maar daar werkt ie dus alquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:28 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een prachtige serie.![]()
Heb hem ook op DVD.
Klopt. En Josine van Dalsumquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Roscoe Leijen (René) en Amber Teterissa (Saskia) speelden daar ook in mee als ik me niet vergis
Dus omdat Cynthia Amba geen onderdanige muts wilde spelen ben je geen fan meer van haar? Vreemde redenatie lijkt mequote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ben niet meer zo'n fan van Cynthia.
Uit een interview kon je afleiden dat ze het personage Bianca hebben veranderd van een onderdanig muisje naar een brutale vrouw, omdat Cynthia dat fijner zou vinden om te spelen ...
Nee, omdat ze zelf de rol heeft aangenomen en hem vervolgens wou veranderen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dus omdat Cynthia Amba geen onderdanige muts wilde spelen ben je geen fan meer van haar? Vreemde redenatie lijkt me
Help me even, ik ben geloof ik even iets kwijt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:52 schreef PeterKelder het volgende:
* PeterKelder checkt de aftiteling op YouTube
Trouwambtenaar: Christine Byvanck
Nu mag ik toch hopen dat het Paula Maas was die het huwelijk voltrok en niet gekke Colette, anders vrees ik dat Colette voor die chaos gezorgd heeft
Stephanie Kreeft \o/quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:08 schreef PeterKelder het volgende:
Nina Stefanie Maria Sanders
D'r is maar ÉÉN Stefanie, en dat is Stefanie Stenders!
Dat je dat is opgevallen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:28 schreef kissaa het volgende:
Net gekeken, niet bijgelezen, sorry.
Het viel me op dat Bianca chips (?) stond te eten zo uit de zak. En dat op het chique huwelijksfeest van de Meerdijk-prinses
Ik vind de muziek keuze ook maar vreemd om de dans te openen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:28 schreef kissaa het volgende:
Net gekeken, niet bijgelezen, sorry.
Het viel me op dat Bianca chips (?) stond te eten zo uit de zak. En dat op het chique huwelijksfeest van de Meerdijk-prinses
Ik ben kapot, maar toch nog effe alles gelezen hieroquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:56 schreef Frey het volgende:
Voor het slapengaan nog even zeggen hoe geweldig ik de zomercliff vond.![]()
![]()
2 Maanden...
Maar 0,8% voor Bing.quote:GTST Poll
Ik heb dit seizoen het meest genoten van...
Lucas: [31.2%]
Lorena: [13.1%]
Charlie: [12.5%]
Nina: [8.4%]
Wiet: [5.6%]
Ludo: [4.3%]
Maxime: [3.8%]
Jack: [3.6%]
Rikki: [3.4%]
Sjors: [3.3%]
Edwin: [3.1%]
Bianca: [1.7%]
Rik: [1.1%]
Bing: [0.8%]
Iemand anders: [3.9%]
Stemmen: 1429
Noud staat er niet eens tussen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Van goedetijden.web-log.nl:
[..]
Maar 0,8% voor Bing.![]()
Maar wel 12,5% voor Charlie.![]()
![]()
Janine, Anton, Jef, Laura, Sjoerd en Danny ook niet ...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:52 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Noud staat er niet eens tussen.
en maar 4,3% voor Ludoquote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
![]()
Heb je toevallig een screenshot?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:33 schreef Frey het volgende:
Moet je het beeld pauzeren net tijdens die flitsen, heb je duidelijke beelden.
Ludo was toch ook wat slapjes? Ik had liever gezien dat 'ie prinsesje stampvoet en Maxime een aantal zware vegen uit de pan had gegeven, als ik eerlijk benquote:
Seizoen 4 komt helaas pas in november.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
in september niet alleen seizoen 22, maar ook seizoen 4![]()
quote:Cliffhanger GTST 2010/11: De potentiële slachtoffers
Petje af voor de cliffhanger van dit seizoen Goede Tijden Slechte Tijden. Na de Bassie & Adriaan-editie op een speedbootje van vorig jaar met enkel de vraag wie de vader van Sjors’ kindje zou zijn, heb ik dit keer echt met spanning naar de laatste aflevering op het huwelijk van Noud & Nina gekeken. Daar loste Wiet uiteindelijk een aantal schoten en stortte de dakconstructie van de feesttent in. Met opnames op een begraafplaats die inmiddels achter de rug zijn, lijkt het de vraag: wie overleeft de cliff niet?
Een aantal figuren is op voorhand uit te sluiten, omdat ze niet in de tent aanwezig waren (Tanya/Tineke, Jack, Wiet, Jef) of omdat de makers bijvoorbeeld onmogelijk de harmonie van het gezin Bouwhuis overhoop gaan halen. Van een aantal andere acteurs is bekend dat ze recent nog opnames hebben gehad, zoals Nick, Ludo, Charlie, Maxime en Rik. Daarmee is het aantal mogelijke slachtoffers al flink teruggebracht.
Wat zou nog wel kunnen?
Danny
Met de mislukte affaire met Charlie is dit karakter een beetje op een zijspoor komen te staan. Danny klust nu alleen bij Noud Bouwt en hangt in de kroeg, veel meer draagt het karakter momenteel niet bij aan de soap. Tel daarbij op dat acteur Jan Kooijman zich enorm ontwikkelt als tv-personality en een carrièreswitch zou niet ondenkbaar zijn.
Laura
Inmiddels al een dame op leeftijd die weliswaar verankerd is in Meerdijk, maar niet meer de grote verhaallijnen voor haar rekening neemt. Ik heb overigens niet de indruk dat actrice Jette van der Meij klaar is met de rol, maar het zou zomaar kunnen.
Bing
Mijn diepste wens, wat vind ik dit karakter een enorme flapdrol in de serie. Hem op brute wijze uit GTST rukken zou voor heel wat leed zorgen in Meerdijk. Hij heeft net Sjors opnieuw ten huwelijk gevraagd en Bing lijkt gelukkiger dan ooit. Club Dansatoria zou dan in handen komen van Lucas of als decorstuk verdwijnen. De Meerdijkers hangen immers meer rond in horecagelegenheden De Koning, Charlie’s of De Rozenboom.
Rosa
Waar zij in 99 procent van de gevallen opnames heeft in Huize Sanders, was Rosa wel in een glimp te zien op de bruiloft van Nina & Noud. Ze heeft al vele jaren een vaste bijrol met tenenkrommend acteerspel, maar de meest aandoenlijke blik ever. Waardoor vele GTST-kijkers toch een enorm zwak voor haar hebben. Is Rosa’s tijd gekomen na eindelijk die grotere verhaallijn met Frederik van Rossum, of mag ze nog gewoon het diner uitserveren in huize Sanders?
Janine
Ondanks het moeizame stroboscoop-licht (de effecten op de persfoto van de cliffhanger zijn verklaard) was te zien dat zij in de vuurlinie van Wiet sprong en werd geraakt. In één van de laatste shots zien we Ludo verschrikt en bezorgd kijken naar het ogenschijnlijk levenloze lichaam van zijn vriendin. Maar kan actrice Caroline de Bruijn leven van shampoo-reclames alleen? En kan de GTST-kijker zonder Janine? Ik denk het stiekem toch niet.
Overigens lijkt het me wel een zekerheid dat Wiet vroeg in het nieuwe seizoen de serie verlaat. Dat ze schuldig is aan een poging tot moord of doodslag is wel duidelijk met zoveel getuigen. Daarvoor draait ze de bak in, tenzij ontoerekeningsvatbaar verklaard. Maar dan volgt een TBS-kliniek of een psychiatrische inrichting. Jammer, Pip Pellens acteert erg goed. Maar het karakter van Wiet is wel bloedirritant dus ik kan er toch wel mee leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Een ding is wel zeker, Janine (en dus Ludo ook) komt weer helemaal in de genade bij Nina nu zich zelf in de vuurbaan gooit.
Wat gebeurt er met Charlie en Danny? Zij gingen de serie toch verlaten..Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Haha, ik HOEF niet tot september te wachten. Ik zie de aflevering zo'n 10 dagen eerder alquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Waarom? Oké, tis een weekje langer wachten, maar het is niet het einde van de wereld![]()
Dat vind ik ook waardeloos. 1 Of 2 dagen eerder, maar 10? Dat gaat uitlekken...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:42 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Haha, ik HOEF niet tot september te wachten. Ik zie de aflevering zo'n 10 dagen eerder alJij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:07 schreef Frey het volgende:
Wat shots in het licht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Van mij hoor je NIETSquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat vind ik ook waardeloos. 1 Of 2 dagen eerder, maar 10? Dat gaat uitlekken...![]()
Sowieso. Al laten ze iedereen ik weet niet hoeveel contracten tekenen, er zal altijd iemand zijn die het uitlekt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat vind ik ook waardeloos. 1 Of 2 dagen eerder, maar 10? Dat gaat uitlekken...![]()
Ludo Sanders hoort bovenaan te staan met minstens 75 %quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
![]()
![]()
Op de voet gevolgd door Rikki![]()
Oké, het personage Ludo Sanders is dan wel wat milder geworden en zit niet meer in de criminaliteit & het zakenleven.
Maar hij acteert nog steeds geweldig goed.
Die blikken altijd van hem, je ziet hem gewoon denken.
Ook de scènes waarin hij te maken krijgt met de personages waar hij normaal niks mee heeft.
Geniet ik van.
Toen Ludo Sanders dan ook nog Zweeds bleek te spreken, met Skylarbij hem in huis, wilde ik de koningin opbellen om een standbeeld op te richten voor Erik de Vogel (serieus!).
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!![]()
Trouwens, ik zat net te denken: het is wel typisch dat een feest mbt Nina altijd fout afloopt:
- Eindexamenfeest Nina (en Florien)
- 21ste verjaardag
- Trouwfeest
Bij het eindexamenfeest bezorgde Ludo Robert een hartaanval, vochten Barbara en Janine in een bad en stak Vadim Bing (jammer genoeg niet dodelijk) neer.
Bij haar 21ste verjaardag de gasexplosie in Teluma (wat imo een betere zomercliff was geweest dan Nick en Maxime in het zwembad, maar dat terzijde)
En gisteren de schietpartij en het instorten van (een deel van) de feesttent.
Ík zou Nina niet gauw op een feestje uitnodigen, wil ik dat het zonder problemen verloopt![]()
![]()
Yep, de brand in Scala (cliff seizoen 14)quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:44 schreef amaranta het volgende:
En heeft Nina neit als klein kind ook nog een brand mee gemaakt?![]()
![]()
![]()
De schutter was niet Wiet, maar de geest van Michael Jackson.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ik vind wel dat nina het een beetje uitlokte deze keer wiet had heus wel geaccepteert dat noud met nina zou trouwen als nina wat aardiger was geweest![]()
Haha nu je het zegt bij de reactie van youtube begon ook iemand met wiet heeft niet geschoten hahaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:58 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
De schutter was niet Wiet, maar de geest van Michael Jackson.
aghjah die comments van youtube neem ik niet serieus alleen maar ludwin freaks ofs![]()
Nou ja die verjaardag waarbij Ludo ineens met een paard de woonkamer in kwam zetten, verliep wel probleemloosquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:43 schreef PeterKelder het volgende:
Trouwens, ik zat net te denken: het is wel typisch dat een feest mbt Nina altijd fout afloopt:
- Eindexamenfeest Nina (en Florien)
- 21ste verjaardag
- Trouwfeest
....
Ík zou Nina niet gauw op een feestje uitnodigen, wil ik dat het zonder problemen verloopt
Een heer met stijl![]()
Nou jippie als je daar40,euro voot obet hebt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:42 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Haha, ik HOEF niet tot september te wachten. Ik zie de aflevering zo'n 10 dagen eerder alThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik ben idd wel benieuwd wat ze met Wiet doen, is ze niet door de Flexwet aan een tijdelijke exit toe?know'm sayin?
word? word.![]()
Oké, maar dat is dan ook vrijwel het enige feest zonder problemenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou ja die verjaardag waarbij Ludo ineens met een paard de woonkamer in kwam zetten, verliep wel probleemloosNee, ze zal er waarschijnlijk pas 2 contracten hebben gehad (1ste voor laatste deel s20 en 2e voor s21), dus ze heeft er nog 1 te gaan tot de - eventuele - flexwetquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:34 schreef alors het volgende:
Ik ben idd wel benieuwd wat ze met Wiet doen, is ze niet door de Flexwet aan een tijdelijke exit toe?![]()
![]()
Jup ik ook.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:35 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/dd80736e-70ae-42b5-897b-74236435f8b2/
Ik vind het toch wel een leuk lief liedje
Zomercliff was stukken beter dan vorig jaar, maar dat mensen deze vergelijken met die van seizoen 14 :s. Die was toch wel stukken beter. Het hele verhaal was toen veel beter opgebouwd etc.Conformists will be cast away by the tide of history![]()
Het komt wel aardig in de buurt met die van zowel seizoen 8 en seizoen 14, vooral qua chaos en paniekquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:07 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Jup ik ook.
Zomercliff was stukken beter dan vorig jaar, maar dat mensen deze vergelijken met die van seizoen 14 :s. Die was toch wel stukken beter. Het hele verhaal was toen veel beter opgebouwd etc.![]()
![]()
Daar ben ik het wel mee eens ja, maar qua spanning vind ik het minder. Hier gebeurt het 'ineens', daar was het maanden opgebouwd. Hoe kon het trouwens dat die tent instortte? Vond ik een beetje vreemd, maar wellicht heb ik iets gemistquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het komt wel aardig in de buurt met die van zowel seizoen 8 en seizoen 14, vooral qua chaos en paniekConformists will be cast away by the tide of history![]()
Dat was wel vreemd ja, alhoewel de verhaallijn van kiere-Wiet al een tijdje geleden is opgebouwd.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:09 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens ja, maar qua spanning vind ik het minder. Hier gebeurt het 'ineens', daar was het maanden opgebouwd.Financiële problemen bij Endemol, vandaar ook dat het licht niet beschikbaar wasquote:Hoe kon het trouwens dat die tent instortte? Vond ik een beetje vreemd, maar wellicht heb ik iets gemist![]()
![]()
In de paniek stootte iedereen overal tegenaan. Jack werd er ook flink tegenaan gekwakt door Wiet.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Dan nog hoort zo'n tent niet in te storten. Ik hou het op de financiële problemen van Endemolquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:14 schreef Frey het volgende:
In de paniek stootte iedereen overal tegenaan. Jack werd er ook flink tegenaan gekwakt door Wiet.
Het wordt hoog tijd dat Ludo Endemol koopt voor 1 euro![]()
![]()
Je onderschat nog steeds de kracht van Jack die met zijn superlichaam tegen de boel aan smakte.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Dat kan zomaar veranderen door...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:23 schreef Frey het volgende:
Je onderschat nog steeds de kracht van Jack die met zijn superlichaam tegen de boel aan smakte.
KRYPTONITE!!!!!!!!!!!!!!!!
[ Bericht 3% gewijzigd door PeterKelder op 09-07-2011 16:36:16 ]![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:37 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Ludo Sanders onderhandelt met Endemol.
Luister, je krijgt óf een euro óf een kogel door je kop. Je krijgt vijf tellen om te kiezen.![]()
Ik vond deze cliff persoonlijk trouwens veel beter dan die van seizoen 14.
Die vond ik zo gemaakt ...
Vooral Laura die zei: "Iedereen laag blijven en naar het midden van de kamer."
Dat vind ik echt jammer. Het acteerwerk kwam op mij een beetje nep over, terwijl ik het anders een heel spannende cliff had gevonden.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
Maar die cliff was beter door de ontwikkeling: in deze cliff kwam het pas echt los op het einde, in die van seizoen 14 al vrijwel aan het begin.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:40 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vond deze cliff persoonlijk trouwens veel beter dan die van seizoen 14.
Die vond ik zo gemaakt ...
Vooral Laura die zei: "Iedereen laag blijven en naar het midden van de kamer."
Dat vind ik echt jammer. Het acteerwerk kwam op mij een beetje nep over, terwijl ik het anders een heel spannende cliff had gevonden.![]()
Deze aflevering vond ik ook vanaf het begin boeiend met de ontmaskering van Tanya en de ontsnapping van Wiet. De echte actie zat inderdaad pas in de laatste minuut, maar toch.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ik zou willen dat ik zo'n lieve zus had als Sjorsquote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:23 schreef Starlie het volgende:
Ik vond het maar een baggerclif!! En Sjors is zooo vreselijk als ze tegen Wiet praat!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!![]()
Het zal me eerlijk gezegd niets verbazen als Sil is ontsnapt en de tent heeft neergehaald met een haardpook![]()
![]()
En nou maar hopen dat we weer zoiets krijgen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vervolg op de cliff van seizoen 14: de brand in Scala
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Oh yeahquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:51 schreef Frey het volgende:
[..]
En nou maar hopen dat we weer zoiets krijgen.
Straks begint het seizoen met Jef die de tent binnen komt lopen en iedereen op de grond en onder het puin ziet liggen:
"Zeg, ik hou niet van surpriseparty's hoor!"![]()
Ben toch benieuwd wanneer we Jef weer zullen zien en hoe.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Als De Koning van Meerdijkquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:54 schreef Frey het volgende:
Ben toch benieuwd wanneer we Jef weer zullen zien en hoe.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:56 schreef PeterKelder het volgende:
Ik weet uit betrouwbare bron dat Tanya Jef heeft laten opdraaien voor drugssmokkel oid:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: