Dat dus. Daarnaast zou ik het ook te gemakkelijk en voorspelbaar vinden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:06 schreef Frey het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat Tanya dood is. Gaan ze het nog meer rekken.
ze kreeg wat ze verdiende. Nick niet die werd zwaar bestraft voor een bijna helden daad.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet normaal om iemands kind af proberen te nemen, hoor.
Dus ik snap best dat Nick daar ontzettend boos van werd.
Maar iemand proberen te vermoorden is nou niet bepaald de beste manier om te laten zien dat je wél een geschikte vader bent. Op die manier heeft hij gezorgd dat Maxime heeft bereikt wat ze wou bereiken.
Asjeblieft niet zeg!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:06 schreef Frey het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat Tanya dood is. Gaan ze het nog meer rekken.
Jammer genoeg nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:12 schreef delano.888 het volgende:
Was het vroeger trouwens niet zo dat de laatste aflevering een uur duurde? Was een beetje teleurgesteld. Of vergis ik me nou.
En dit is dus de reden dat Kennard Bos serieus het Endemol-gebouw uitgegooid moet worden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:13 schreef PeterKelder het volgende:
Twee radio-interviews met Kennard Bos:
Die knuppel vond de cliff van vorig jaar "spannend"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En dit is dus de reden dat Kennard Bos serieus het Endemol-gebouw uitgegooid moet worden.
NICK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:24 schreef Nicksanders het volgende:
Who's back back again yeah baby Nick is back
Dat vond ik ook een prachtige serie.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb pas de serie 'De erfenis' met Cynthiaaangeschaft op dvd... die serie is gewoon briljant en ik zag dat Kennard Bos daaraan meegeschreven heeft. Het is dan voor mij nauwelijks te geloven dat hij die cliff 'spannend' vindt
Speelde Everon daar niet ook in mee?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb pas de serie 'De erfenis' met Cynthiaaangeschaft op dvd... die serie is gewoon briljant en ik zag dat Kennard Bos daaraan meegeschreven heeft. Het is dan voor mij nauwelijks te geloven dat hij die cliff 'spannend' vindt
Roscoe Leijen (René) en Amber Teterissa (Saskia) speelden daar ook in mee als ik me niet vergisquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:27 schreef miss_dynastie het volgende:
En ik dacht dus: 'Deze lui moeten ze vragen voor GTST'... maar daar werkt ie dus alquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:28 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een prachtige serie.![]()
Heb hem ook op DVD.
Klopt. En Josine van Dalsumquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Roscoe Leijen (René) en Amber Teterissa (Saskia) speelden daar ook in mee als ik me niet vergis
Dus omdat Cynthia Amba geen onderdanige muts wilde spelen ben je geen fan meer van haar? Vreemde redenatie lijkt mequote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ben niet meer zo'n fan van Cynthia.
Uit een interview kon je afleiden dat ze het personage Bianca hebben veranderd van een onderdanig muisje naar een brutale vrouw, omdat Cynthia dat fijner zou vinden om te spelen ...
Nee, omdat ze zelf de rol heeft aangenomen en hem vervolgens wou veranderen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dus omdat Cynthia Amba geen onderdanige muts wilde spelen ben je geen fan meer van haar? Vreemde redenatie lijkt me
Help me even, ik ben geloof ik even iets kwijt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:52 schreef PeterKelder het volgende:
* PeterKelder checkt de aftiteling op YouTube
Trouwambtenaar: Christine Byvanck
Nu mag ik toch hopen dat het Paula Maas was die het huwelijk voltrok en niet gekke Colette, anders vrees ik dat Colette voor die chaos gezorgd heeft
Stephanie Kreeft \o/quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:08 schreef PeterKelder het volgende:
Nina Stefanie Maria Sanders
D'r is maar ÉÉN Stefanie, en dat is Stefanie Stenders!
Dat je dat is opgevallen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:28 schreef kissaa het volgende:
Net gekeken, niet bijgelezen, sorry.
Het viel me op dat Bianca chips (?) stond te eten zo uit de zak. En dat op het chique huwelijksfeest van de Meerdijk-prinses
Ik vind de muziek keuze ook maar vreemd om de dans te openen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:28 schreef kissaa het volgende:
Net gekeken, niet bijgelezen, sorry.
Het viel me op dat Bianca chips (?) stond te eten zo uit de zak. En dat op het chique huwelijksfeest van de Meerdijk-prinses
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |