En ik dacht dus: 'Deze lui moeten ze vragen voor GTST'... maar daar werkt ie dus alquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:28 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een prachtige serie.![]()
Heb hem ook op DVD.
Klopt. En Josine van Dalsumquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Roscoe Leijen (René) en Amber Teterissa (Saskia) speelden daar ook in mee als ik me niet vergis
Dus omdat Cynthia Amba geen onderdanige muts wilde spelen ben je geen fan meer van haar? Vreemde redenatie lijkt mequote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ben niet meer zo'n fan van Cynthia.
Uit een interview kon je afleiden dat ze het personage Bianca hebben veranderd van een onderdanig muisje naar een brutale vrouw, omdat Cynthia dat fijner zou vinden om te spelen ...
Nee, omdat ze zelf de rol heeft aangenomen en hem vervolgens wou veranderen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dus omdat Cynthia Amba geen onderdanige muts wilde spelen ben je geen fan meer van haar? Vreemde redenatie lijkt me
Help me even, ik ben geloof ik even iets kwijt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:52 schreef PeterKelder het volgende:
* PeterKelder checkt de aftiteling op YouTube
Trouwambtenaar: Christine Byvanck
Nu mag ik toch hopen dat het Paula Maas was die het huwelijk voltrok en niet gekke Colette, anders vrees ik dat Colette voor die chaos gezorgd heeft
Stephanie Kreeft \o/quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:08 schreef PeterKelder het volgende:
Nina Stefanie Maria Sanders
D'r is maar ÉÉN Stefanie, en dat is Stefanie Stenders!
Dat je dat is opgevallen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:28 schreef kissaa het volgende:
Net gekeken, niet bijgelezen, sorry.
Het viel me op dat Bianca chips (?) stond te eten zo uit de zak. En dat op het chique huwelijksfeest van de Meerdijk-prinses
Ik vind de muziek keuze ook maar vreemd om de dans te openen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:28 schreef kissaa het volgende:
Net gekeken, niet bijgelezen, sorry.
Het viel me op dat Bianca chips (?) stond te eten zo uit de zak. En dat op het chique huwelijksfeest van de Meerdijk-prinses
Ik ben kapot, maar toch nog effe alles gelezen hieroquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:56 schreef Frey het volgende:
Voor het slapengaan nog even zeggen hoe geweldig ik de zomercliff vond.![]()
![]()
2 Maanden...
Maar 0,8% voor Bing.quote:GTST Poll
Ik heb dit seizoen het meest genoten van...
Lucas: [31.2%]
Lorena: [13.1%]
Charlie: [12.5%]
Nina: [8.4%]
Wiet: [5.6%]
Ludo: [4.3%]
Maxime: [3.8%]
Jack: [3.6%]
Rikki: [3.4%]
Sjors: [3.3%]
Edwin: [3.1%]
Bianca: [1.7%]
Rik: [1.1%]
Bing: [0.8%]
Iemand anders: [3.9%]
Stemmen: 1429
Noud staat er niet eens tussen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Van goedetijden.web-log.nl:
[..]
Maar 0,8% voor Bing.![]()
Maar wel 12,5% voor Charlie.![]()
![]()
Janine, Anton, Jef, Laura, Sjoerd en Danny ook niet ...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:52 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Noud staat er niet eens tussen.
en maar 4,3% voor Ludoquote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Van goedetijden.web-log.nl:
[..]
Maar 0,8% voor Bing.![]()
Maar wel 12,5% voor Charlie.![]()
![]()
Heb je toevallig een screenshot?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:33 schreef Frey het volgende:
Moet je het beeld pauzeren net tijdens die flitsen, heb je duidelijke beelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |