Ik had haar daarvoor al op de achtergrond zien lopenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rosa trouwens heel de aflevering niet gezien en opeens bij de cliff blijkt ze ook in de tent aanwezig te zijn
Wat een @#@$!$%%-kwaliteit is het weer, tis duidelijk te merken dat Endemol in de problemen zitquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:27 schreef Frey het volgende:
Maar de hele tent lijkt kapot te scheuren voordat de boel op zwart gaat.
Jij zou iemand alles af nemen omdat hij of zij je niet wil accepteren in de familie ?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Nick net zo hard aan die vete tussen hem en Maxime heeft meegeholpen.
Hij weigerde haar te accepteren als familie en toen pas ging ze hem tegenwerken.
En excuses aanbieden aan iemand die je probeerde te vermoorden?
Heel begrijpelijk dat ze dat niet doet en dat ze nog bang voor hem is.
Oooooh, weet je wat leuk zou zijn? Als Aukje terug zou komen als Charlie en zo aantoont dat deze Charlie een nepperd is a la Sophia. Aukje-Charlie vermoordt haar en het personage verdwijnt de gevangenis in.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat denkt die omhooggevallen troela wel niet?!
Dáááááág Lieke
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oooooh, weet je wat leuk zou zijn? Als Aukje terug zou komen als Charlie en zo aantoont dat deze Charlie een nepperd is a la Sophia. Aukje-Charlie vermoordt haar en het personage verdwijnt de gevangenis in.
Het ultieme non-eerbetoon aan deze madam
Ik vind het ook niet normaal om iemands kind af proberen te nemen, hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij zou iemand alles af nemen omdat hij of zij je niet wil accepteren in de familie ?
Beetje ziekelijk vind je niet... goh iemand vind me niet aardig weetje wat ik zorg dat hij ze kind niet meer mag zien !
Maar Lieke is iemand anders als Charlie. Dat ze te stom is om dat te snappen is best wel tekenend.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:34 schreef alors het volgende:
De Charlie/Lieke haar hierIk hoef echt geen Aukje als Charlie, en eigenlijk helemaal niemand anders als Charlie.
Rosa is net een ninja!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rosa trouwens heel de aflevering niet gezien en opeens bij de cliff blijkt ze ook in de tent aanwezig te zijn
Charlie is al verschrikkelijk, maar Lieke heeft het helemáál in d'r bol gekregen sinds ze in de Playboy heeft gestaan en een Talent Award (waarvoor eigenlijkquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:34 schreef alors het volgende:
De Charlie/Lieke haat hierIk hoef echt geen Aukje als Charlie, en eigenlijk helemaal niemand anders als Charlie.
Die Talent Awards zijn allemaal poppenkast, het jaar daarvoor won Yolanthe Cabau van Kasbergen de prijs voor nieuw presentatietalent.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Charlie is al verschrikkelijk, maar Lieke heeft het helemáál in d'r bol gekregen sinds ze in de Playboy heeft gestaan en een Talent Award (waarvoor eigenlijk) heeft gewonnen
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:44 schreef Frey het volgende:
Het is lang geleden dat de zomerstop er zo lang uit leek te gaan zien.
Ik ga er van uit dat de eerste aflevering weer knallen wordt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:46 schreef PeterKelder het volgende:
Overigens hoop ik niet dat er aan het begin van het nieuwe seizoen opeens een tijdsprong is gemaakt
Frederik komt binnen met een geweer en wil gaan schieten, maar ziet iedereen op de grond liggen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:47 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat de eerste aflevering weer knallen wordt.
quote:
Trouwens, wie werd er tegen die pilaar (of wat het dan ook moest voorstellen) geduwd?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:50 schreef Frey het volgende:
[..]
En dan geven Jack en Sjors hem de schuld en zo kan Wiet blijven.
Sowieso: Ludo zonder maatpakquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:54 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[ afbeelding ]
Ludo Sanders met een pet op![]()
Moet niet veel gekker worden!
Volgens mij Jack.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Trouwens, wie werd er tegen die pilaar (of wat het dan ook moest voorstellen) geduwd?
Dacht ik ook al. Die moest er toch ook 3 maanden uit?quote:
Hij ging meteen daarna weer achter Wiet aan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dacht ik ook al. Die moest er toch ook 3 maanden uit?
Zal me niets verbazen als-ie 3 maanden in coma ligt
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:00 schreef Moofasah het volgende:
en dat het een heel nietszeggend personage is als Rosa.
Toen trok Wiet weer wat (een plantenbak oid) omver, maar viel of sprong Jack er nou overheen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij ging meteen daarna weer achter Wiet aan.
Maar je hebt geen idee wie er vervolgens allemaal gewond zijn geraakt.
Hij sprong als een echte James Bond.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:04 schreef PeterKelder het volgende:
Toen trok Wiet weer wat (een plantenbak oid) omver, maar viel of sprong Jack er nou overheen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |