quote:Op woensdag 8 december 2010 20:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Het lijkt de me dan de bedoeling dat het huidige topic blijft zoals deze is, dus dat het over alles omtrent GTST gaat, oud, nieuw, toekomst, algemene dingen etc. en dat er in het nieuwe topic alleen over de actuele afleveringen wordt gepraat (en natuurlijk 'tijdneutrale' dingen).
De rest met grootse dank aan de heer Freyquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:51 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja, in deze reeks moet alles besproken kunnen worden, want dat is altijd al zo geweest.
Geheel mee eens, streep eronder en verder ontopic, op niet-inhoudelijke opmerkingen ga ik in dit nieuwe topic niet meer in en die negeer ik. Ik hoop dat de rest hetzelfde doetquote:Op maandag 27 december 2010 14:10 schreef Jojoortje het volgende:
Oke Eilandje en Catweazle, nu is het wel genoeg geweest. Open zelf een 2e deel. Je bent hier natuurlijk van harte welkom, maar niet om te klagen.
De mods van SHO hebben de regels gemaakt en de meerderheid kan zich er in vinden, dus genoeg is genoeg
Die Suriname-verhaallijn komt rond januari op het scherm, het borduurt voort op de Who Killed Rutger Goedhart-verhaallijn.quote:Op maandag 27 december 2010 14:53 schreef Isamaru het volgende:
Oh hoe heb ik die naam nou kunnen vergeten :s... Maarja ^^
En er werd hier ook wel eens gesproken over een 'Suriname verhaallijn' =)? Zal dat de eerstvolgende spannende verhaallijn worden?
Ik moest ook zo keihard lachen!!quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 19:23 schreef delano.888 het volgende:
Waaarom kan ik het liedje "is it too late" niet vinden van afgelopen vrijdag op youtube..
Iemand een idee hoe die heet?
Vanaf 20 minuten ongeveer
Oeee dankjequote:
Ik zit nu bij aflevering 475, middenin de CELU-verhaallijn dus. Echt een superieure verhaallijn, met steengoede acteurs (o.a. Hero Muller) en de achtergrondmuziek is ook echt top. Die scènes op het parkeerterrein tussen de personages van Hero Muller en Jan Anne Drenth zijn helemaal meesterlijkquote:Op maandag 27 december 2010 19:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Zo seizoen 3 zit er voor mij ook op, dit seizoen wordt voor mij gekenmerkt in de eerste helft door de moord op Rien Hogendoorn, de ontvoering van Frits' zoon door Herman Hogendoorn en het overlijden van Trix Gerritse. Het zit ondertussen ook niet bepaald rustig bij de familie Alberts, die krijgen te maken met bedreigingen van o.a. Kees Moree en het instorten van Laura die vreemde dingen doet.
Rond deze periode doen personages als Roos de Jager, Janine Elschot en Arthur Peters hun intrede en ook zij zorgen voor de nodige opschudding. In de tweede helft wordt het ultieme schurkenduo Frits en Martine geboren. Vooral Martine die niet terugdeinst voor moord is spectaculair om te zien.
Een kentering vindt plaats met de terugkeer van Robert Alberts, hij zoekt toenadering met Flash voor de pr van zijn nieuw te beginnen reclamebureau (wat in seizoen 4 van start zal gaan als A&A). De dood van Lotje en de Karma-sekte zorgen voor een spannende afsluiter van dit seizoen.
Ja gaan we weer, door een reactie als die van jou. Ik neem het de mods ook kwalijk overigens die geven tegenstrijdige berichten, hopelijk doen ze iets met het stuk dat ik in het FB gedeelte heb geplaatst.quote:
Wat vond ik seizoen 1 toch geweldig, met de verhaallijn over die psycho die achter Jeanne aan zat, het zeil-drama van Simon, 'hoerenhakker' Maurice de Bruin, de moord op Marc de Waal... Schaar in je rug. Damn.quote:
nou je lokt de reactie zelf uit door je kinderachtige gedrag.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja gaan we weer, door een reactie als die van jou. Ik neem het de mods ook kwalijk overigens die geven tegenstrijdige berichten, hopelijk doen ze iets met het stuk dat ik in het FB gedeelte heb geplaatst.
Tot die tijd ga ik gewoon op oude voet door en mocht het negatief uitpakken dan moeten zo een 25-30 users hun routine van 307-topics aanpassen enkel en alleen voor Roos85, Catweazle en Eilandjeonline. Het zal een bittere pil zijn dat is zeker, maar nogmaals ik wacht de gezamelijke reactie van de mods af.....als die ooit komt
En jij gaat aan CG voorbij. Haar berichten werden namelijk eerst ondersteund door Static, echter uit zijn moderatiegedrag blijken hele andere dingen. Laat me raden jij hebt hem overgehaald die TT te veranderen. Ik snap niet dat ie zich voor het karretje van die 3 users laat spannen. Of het is onwetendheid (hij komt er tenslotte nooit meer) of er gebeuren hele rare dingen achter de schermen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
nou je lokt de reactie zelf uit door je kinderachtige gedrag.
alleen de berichten van CG gebruik je om je eigen standpunt te kunnen verdedigen, aan de mening van static ga je volledig voorbij.
Ik doe wat Cinnamongirl zegt, die gooit ook olie op het vuur zeker?quote:en dan die TT.. je bent zelf degene die olie op het vuur aan het gooien is
Dat niet alleen, kijk hoe prachtig dit topic van start ging: heden en verleden door elkaar. Iedereen tevredenquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
...Mag ik vragen waarom een groep van veel mensen moeten dansen naar de pijpen van 3 fucking users?
Jij hebt helemaal gelijk en ik moet het ook negeren, maar als ze een TT veranderen valt dat een stuk moeilijker te negeren.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:49 schreef Jojoortje het volgende:
Euh ik praat hier gewoon over alles, zoals cinnamon zegt.
Alleen is er sprake van miscommunicatie denk ik, komt morgen wel goed, niks van aantrekken mensen.
Ik ben er bang voor. Heel soms weten ze nog met een spannende climax te komen, maar dat is maar 1 aflevering. Verder slagen ze er alleen in om het spannend te maken tijdens een jubileumuitzending en de zomercliffhanger. Maar zelfs bij die laatste hebben ze dit jaar gefaald.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:53 schreef Hogendoorn het volgende:
Ik ben beniewd of er nog een spannende draai aan het huidige GTST gegeven kan worden.
dat sloeg met name op de TT..quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:53 schreef Hogendoorn het volgende:
Dit topic beloofde een prima mix te worden. Wat opmerkingen over de afleveringen op tv, seizoen 3 dat net op DVD uit is en algemene vragen en opmerkingen. Waarom dan toch weer een opmerking als "daar gaan we weer!"? Laat dat toch achterwege en gebruik die ruimte om een zinnige, inhoudelijke bijdrage te leveren. Wat een gezeur om niets de hele tijd.
ik denk niet dat dit GTST seizoen nog te redden is, wat een dramatisch slecht seizoen!quote:En om meteen het goede voorbeeld te geven: die verhaallijn met Rutger wordt behoorlijk saai nu. Ik vraag me ook af waar ze met Noud en Ludo naar toe gaan. Dit hebben we ondertussen met elk vriendje van Nina gezien, behalve Dex. En nu Ludo zowel zich daar als met Anton als Janine's oude vlam bezighoudt, is dat personage ook in rap tempo aan het vervallen. Ik ben beniewd of er nog een spannende draai aan het huidige GTST gegeven kan worden.
Ze kunnen wel allemaal zeiken dat wij de heden-mensen wegpesten, maar met dit gezeik pesten ze mij als kijker toch ook redelijk weg. Nu ook weer dat gezeik met de TT wijzigen. Ik bedoel, het IS toch ook het topic voor HEDEN en VERLEDEN? Of ben ik gvd nou gek?quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:53 schreef Hogendoorn het volgende:
Dit topic beloofde een prima mix te worden. Wat opmerkingen over de afleveringen op tv, seizoen 3 dat net op DVD uit is en algemene vragen en opmerkingen. Waarom dan toch weer een opmerking als "daar gaan we weer!"? Laat dat toch achterwege en gebruik die ruimte om een zinnige, inhoudelijke bijdrage te leveren. Wat een gezeur om niets de hele tijd.
De mods communiceren verkeerd. Cinamongirl bedoelde: Dit topic voor algemene dingen, heden en verleden. En een nieuw topic voor allèèn het heden, waar kennelijk behoefte aan is (en niet omgekeerd).quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ze kunnen wel allemaal zeiken dat wij de heden-mensen wegpesten, maar met dit gezeik pesten ze mij als kijker toch ook redelijk weg. Nu ook weer dat gezeik met de TT wijzigen. Ik bedoel, het IS toch ook het topic voor HEDEN en VERLEDEN? Of ben ik gvd nou gek?
Mierenneukers.
Prima, die users interreseren me geen donder, maar kijk eens in het FB-topic naar de reactie van Static. Hij weet volgens mij totaal niet wat er speelt en hoe het er de afgelopen jaren aan toe is gegaan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:13 schreef Jojoortje het volgende:
Mensen, het komt allemaal wel goeeehoeeeed. Was alleen ff miscommunicatie.
Gewoon die zeurders hier negeren en over Arnie en Linda posten.
Dat hoeft ook niet natuurlijk. Ik kijk bij VBL ook nooit in het PSVtopicquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Prima, die users interreseren me geen donder, maar kijk eens in het FB-topic naar de reactie van Static. Hij weet volgens mij totaal niet wat er speelt en hoe het er de afgelopen jaren aan toe is gegaan.
Ah, dank voor de opheldering.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:13 schreef Jojoortje het volgende:
Mensen, het komt allemaal wel goeeehoeeeed. Was alleen ff miscommunicatie.
Gewoon die zeurders hier negeren en over Arnie en Linda posten.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ah, dank voor de opheldering.
"Zit me niet te jennen man, anders ga ik naar m'n fa-deur!"
Prima natuurlijk, zolang je geen onjuiste conclusie trekt en de daarbij behorende maatregelen neemt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet natuurlijk. Ik kijk bij VBL ook nooit in het PSVtopic
ik kan natuurlijk niet voor EO spreken, maar ik wil nogmaals benadrukken dat het absoluut niet mijn bedoeling is om users weg te jagen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Inderdaad het kan toch niet dat wij allemaal weg moeten voor 1 user namelijk Eilandje online die haar kop niet laat zien tot dat het onderwerp weer aangesneden wordt en dan zit mevrouw er opeens weer bovenop. Trollen om het trollen inplaats van waar het echt omgaat .
Omdat dit uit den boze is, het is niet aan jou of welke users dan ook om aan te geven of iets wat minder kan. Dat doen wij omgekeerd toch ook niet. Dat is gewoon dictatoriaal en je gaat volkomen buiten je boekje als je dit gaat eisen, je kan het hoogstens adviseren, maar zeker niet bepalen. Dit is een taak van de mods en ja ook Static geeft nu toe dat ie het verkeerd zag, check het FB topic maar.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:44 schreef EilandjeOnline het volgende:
zodra er ook maar iemand van de eerste groep probeert aan te geven dat het aantal posts over vroeger wat minder mogen is het hek toch wel weer van de damtot op het kinderachtige aan toe
hoe oud ben jij eigelijk dr.mikey ?
dan heb je mijn berichten niet goed gelezen, ik heb vanaf begin af aan al gezegd dat ik dat topic uit eerbetoon heb aangemaakt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het is maar net hoe je het wilt zien natuurlijk, wij hebben niks maar dan ook niks aan te merken op nieuwere users. Met slechts 1 tenzij. En dat is tenzij ze ons verbieden over het verleden te gaan praten of ons willen wegbonjouren naar een ander topic.
En nu beweren ze plotsklaps weer dat dat niet hun bedoeling is, maar net als het een tijdje goed gaat krijg je weer reacties die ons gepraat over het verleden becommentarieëren om over die reactie van Catweazle die beweerde dat 'Hogendoorn een idioot is die op moet rotten' nog maar te zwijgen.
En wat Dr Mikey zegt is ook waar, sommige nieuwe users hoor je nooit over gtst, maar alleen commentaar geven op andere users.
dat was wel te verwachten dat ze de verhaallijn omtrent moord ontzettend lang zouden rekken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:25 schreef MoiMoi85 het volgende:
Ontopic
Ik vind dat gedoe met de moord weer veel te lang duren. Typisch GTST: Sil die het EINDELIJK wil gaan vertellen aan Laura, komt Rikkie het verstieren. :S En heb de shortie gezien, wordt leuk het golfen met Ludo en Naud.
Kijk, dat laatste zou nou iets spannends zijn. Maxime is sowieso te soft. Meer iemand die stookt en treitert dan een femme fatale of een überbitch. Zij zou eigenlijk bijzonder crimineel en doortrapt moeten zijn, zeker nu Ludo zo is afgezwakt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:52 schreef roos85 het volgende:
dat was wel te verwachten dat ze de verhaallijn omtrent moord ontzettend lang zouden rekken.
was toen met de moord op Pascalle ook, op een gegeven moment is het klaar en tijd om verder te gaan met een andere verhaallijn.
het valt me trouwens mee dat de baby van Sjors blank gebleven is, en dat Maxime het kind nog niet ontvoerd heeft.
Klopt, de schrijvers zijn de Sanders familie goed aan het verzieken (om het zo maar even te noemen). Ludo in de eerdere seizoenen was de top zakenman, een badguy die je absoluut niet tegen je moest hebben.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:07 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Kijk, dat laatste zou nou iets spannends zijn. Maxime is sowieso te soft. Meer iemand die stookt en treitert dan een femme fatale of een überbitch. Zij zou eigenlijk bijzonder crimineel en doortrapt moeten zijn, zeker nu Ludo zo is afgezwakt.
Ludo is inderdaad afgezwakt, net als Roos85 aangeeft: het is meer een huisvader dan een echte badguy zoals in zijn eerste seizoenen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:07 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Kijk, dat laatste zou nou iets spannends zijn. Maxime is sowieso te soft. Meer iemand die stookt en treitert dan een femme fatale of een überbitch. Zij zou eigenlijk bijzonder crimineel en doortrapt moeten zijn, zeker nu Ludo zo is afgezwakt.
denk dat het wel aan de schrijvers te wijten is dat de verhaallijnen omtrent Ludo ver op zijn, met zijn zakenkant hadden ze heel wat kunnen doen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ludo is inderdaad afgezwakt, net als Roos85 aangeeft: het is meer een huisvader dan een echte badguy zoals in zijn eerste seizoenen.
Ik heb het idee dat, gezien het feit dat
1. Erik de Vogel een vast contract heeft en ze hem dus niet zomaar kunnen ontslaan (gezien dat veel geld gaat kosten),
en 2. De verhaallijnen voor Ludo zo langzamerhand wel op zijn,
ze er op alle mogelijke manieren er familieleden aan de haren bijslepen om Ludo nog een beetje rol te geven. Ik noem even een opsomming:
- Maxime
- Amy
- Janine
- Lucas
- Dex
- Noud
Bovenstaande karakters zorgen ervoor dat Ludo nog enigszins een rol heeft, want veel heeft hij niet te doen anders. Vandaar dus ook dat Maxime er opeens was.
Dat is het precies.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:04 schreef roos85 het volgende:
denk dat het wel aan de schrijvers te wijten is dat de verhaallijnen omtrent Ludo ver op zijn
Haha, stel je voor: Herman in een scène met iemand als Noud!quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:03 schreef Hogendoorn het volgende:
Ik denk dat dit wel enkele valide punten zijn. Ludo kan dan wel nog functioneren dankzij de genoemde medespelers, maar zij verzwakken zijn personage net zo hard. Als er nog een zakenwereld was, met concurrenten en keiharde zakenmensen dan had Ludo ook op dat vlak een rol. Als er nog andere schurken waren om mee te concurreren had Ludo ook daar nog een rol. Nu resteert er weinig meer voor hem.
Daarom zou een personage als Hogendoorn ook nu niet meer functioneren. Herman was sterk in zijn interactie met Frits, Rien en Martine (stuk voor stuk geen lievertjes). Zo'n personage zou nu weinig uit kunnen halen.
Inderdaad, en daar heb je de angel: de schrijvers.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
denk dat het wel aan de schrijvers te wijten is dat de verhaallijnen omtrent Ludo ver op zijn, met zijn zakenkant hadden ze heel wat kunnen doen.
een kantoor a la AA&A maar dan SS&S (met natuurlijk Nick en Stefano) had een leuke invulling kunnen zijn.
Dit is zeker waar, de huidige schrijvers beweren dat het om de jongeren gaat. Prima maar wil je het geheel een beetje geloofwaardig houden dan zul je de bijbehorende ouders ook een beetje hun eigen geloofwaardige verhaallijnen moeten gunnen. Een voorbeeld toen Robert en Laura er weer ingeschreven werden om Arnie, besloten de makers tot het creeëren van AA&F. Hieruit kwamen tal van verhaallijnen tevoorschijn voor zowel ouderen en jongeren, wat ook weer mooie interacties tussen het opleverden, maar ook slechteriken in de zin van oplichters hadden iets te doen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:03 schreef Hogendoorn het volgende:
Ik denk dat dit wel enkele valide punten zijn. Ludo kan dan wel nog functioneren dankzij de genoemde medespelers, maar zij verzwakken zijn personage net zo hard. Als er nog een zakenwereld was, met concurrenten en keiharde zakenmensen dan had Ludo ook op dat vlak een rol. Als er nog andere schurken waren om mee te concurreren had Ludo ook daar nog een rol. Nu resteert er weinig meer voor hem.
Daarom zou een personage als Hogendoorn ook nu niet meer functioneren. Herman was sterk in zijn interactie met Frits, Rien en Martine (stuk voor stuk geen lievertjes). Zo'n personage zou nu weinig uit kunnen halen.
Lol, zeepquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:10 schreef roos85 het volgende:
Jack had natuurlijk ook ingezet kunnen worden in een Sanders vs. Van Houten strijd, helaas helpen deze schrijvers zo'n beetje elk boeiend personage om zeep.
De balans tussen jong en oud is inderdaad ver te zoeken op het moment.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit is zeker waar, de huidige schrijvers beweren dat het om de jongeren gaat. Prima maar wil je het geheel een beetje geloofwaardig houden dan zul je de bijbehorende ouders ook een beetje hun eigen geloofwaardige verhaallijnen gunnen. Een voorbeeld toen Robert en Laura er weer ingeschreven werden om Arnie, besloten de makers tot het creeëren van AA&F. Hieruit kwamen tal van verhaallijnen tevoorschijn voor zowel ouderen en jongeren, wat ook weer mooie interacties tussen het opleverden, maar ook slechteriken in de zin van oplichters hadden iets te doen.
Ze hebben Jack tot nu toe twee keer op een goede manier geïntroduceerd: in 2005 bij zijn entree, en in 2008 bij zijn rentree na zijn flexwet-periode. En na beide introducties gingen de schrijvers niet verder met het uitwerken van de goede (r)entree, maar besloten ze een andere koers te varen, wat in mijn ogen ontzettend dom is geweest.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:10 schreef roos85 het volgende:
Jack had natuurlijk ook ingezet kunnen worden in een Sanders vs. Van Houten strijd, helaas helpen deze schrijvers zo'n beetje elk boeiend personage om zeep.
de keuze voor de nu jonge garde vind ik echt niet tof, daar wordt ook al zo weinig mee gedaan.
een verhaallijn op school was dan wel weer leuk geweest.
Zo simpel en toch ook zo pakkend. En weer een voorbeeld van wat muziek voor een scene kan betekenen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dit is de perfecte afsluiter voor een geweldig karakter. Tranen in mijn ogen toen ik dit voor het eerst zag op YouTube.
leuke woordspeling hequote:
dat ook ja.quote:Maar dat niet alleen, ze helpen ook iedere oude perfecte verhaallijn om zeep. Arnie & Dennis, de moord op van Houten... What's next? Daniël die weer terug de serie in komt met een doosje sigaren?
En daar gaat het volkomen mis: kijk maar naar de tijdelijke terugkeer van Isabella een half jaar geleden. In plaats van de 'gekke' Isabella, maakten ze van haar een suf tutje wat maar geen keuzes wist te maken over Amy.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Lol, zeep
Maar dat niet alleen, ze helpen ook iedere oude perfecte verhaallijn om zeep. Arnie & Dennis, de moord op van Houten... What's next? Daniël die weer terug de serie in komt met een doosje sigaren?
Dit is de perfecte afsluiter voor een geweldig karakter. Tranen in mijn ogen toen ik dit voor het eerst zag op YouTube. Moet je niet mee knoeien. Ik zie Daniël dolgraag nog een keer terugkomen, net zoals Suzanne, Martine Hafkamp (Ook zoiets) of zelfs Helen Helmink, maar ik vind niet dat ze daarmee moeten klooien.
Van mij ook, maar dat is het nou juist; Daniël heeft anno 2010 dan werkelijk geen fuck te doen in de hele serie.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:16 schreef roos85 het volgende:
Daniël mag van mij wel weer in de serie, vond ik een leuk personage.
Zeker toen met Onno P. Wassenaar
Nou ja Daniël had dan toentertijd wel een functie als maatschappelijk werker met jongerenquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Van mij ook, maar dat is het nou juist; Daniël heeft anno 2010 dan werkelijk geen fuck te doen in de hele serie.Het draait allemaal om de jongeren, hangt hij er net zoveel bij als dat Ludo nu doet. Plus dan zal hij een walgelijk slechte rentree maken, dat verwacht ik gewoon van de schrijvers van nu.
Exact wat ik dus denk wat gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:18 schreef PeterKelder het volgende:
Ik zie ook graag dat mensen als Daniël, Suzanne, Martine of Helen terugkomen, liever vandaag dan morgen. Alleen zitten er achter de schermen 4 mensen te klooien met verhaallijnen en personages, waardoor ik er dus geen vertrouwen in heb, mocht 1 van deze vier terugkomen.
Er is geen JOC meer.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou ja Daniël had dan wel een functie als maatschappelijk werker met jongeren
Gelukkig denkt Wim Zomer er ook zo over, vandaar dat hij rond seizoen 19 een comeback heeft afgeslagen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Van mij ook, maar dat is het nou juist; Daniël heeft anno 2010 dan werkelijk geen fuck te doen in de hele serie.
en dat is ergens ook weer jammerquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gelukkig denkt Wim Zomer er ook zo over, vandaar dat hij rond seizoen 19 een comeback heeft afgeslagen.
Klopt, heb ik ook ooit gelezen in een artikel. Hij zei toen, weet ik nog goed; "Ik ben destijds een doosje sigaren gaan halen. Maar verwacht niet dat ik ooit nog terugkom met mijn sigaren."quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gelukkig denkt Wim Zomer er ook zo over, vandaar dat hij rond seizoen 19 een comeback heeft afgeslagen.
Ergens wel. Maar als je bedenkt dat GTST zo verandert is... Dan moet je ze toch wel ergens gelijk geven. Kijk alleen al naar de introtune, het lijkt nu meer een sitcom dan een soap.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Klopt, heb ik ook ooit gelezen in een artikel. Hij zei toen, weet ik nog goed; "Ik ben destijds een doosje sigaren gaan halen. Maar verwacht niet dat ik ooit nog terugkom met mijn sigaren."
Ja, maar je zag al tegen het einde van zijn GTST-loopbaan dat zowel hijzelf als de schrijvers/producers geen idee meer hadden voor hoe het verder moest met Daniël. In dat opzicht ben ik blij dat Wim Zomer destijds GTST de rug heeft toegekeerd.quote:
Ook geen Daniël, maar mochten er nieuwe schrijver komen die hem weer willen dan kan dat ook in het leven geroepen worden. Het JOC is seizoen 3 van het scherm verdwenen en daarna steeds minder genoemd, maar het bestaat nog wel ergens. Net als reclamebureau Stenders met Janet van Zuylen aan het hoofd nog ergens bestaatquote:
ik kan hem zeker geen ongelijk geven..quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ergens wel. Maar als je bedenkt dat GTST zo verandert is... Dan moet je ze toch wel ergens gelijk geven. Kijk alleen al naar de introtune, het lijkt nu meer een sitcom dan een soap.
En dat is ook maar met een beetje gelukquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:22 schreef Frey het volgende:
Het enige wat soms nog hetzelfde is, is de acteur.
Oh, is dat gezang?quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik kan hem zeker geen ongelijk geven..
die introtunede foto's vind ik wel leuk zo, maar dat gejank wat voor gezang moet doorgaan..
Klopt de afbraak begon na die lijn met Onno P. Wassenaar die van het dak viel. Daarna was het personage nog maar een schaduw van zijn oude zelf.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, maar je zag al tegen het einde van zijn GTST-loopbaan dat zowel hijzelf als de schrijvers/producers geen idee meer hadden voor hoe het verder moest met Daniël. In dat opzicht ben ik blij dat Wim Zomer destijds GTST de rug heeft toegekeerd.
Ik noem het 24 fietsen die door de ruiten van Flash worden gegooid door ene P. Kelder.quote:
Moet ik je gelijk in geven. De climax van de rol Daniël was toch wel de 1500e aflevering, toen zelfs Ludo in moest worden gezet om hem te halen. Mooie dubbele aflevering, maar toch.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt de afbraak begon na die lijn met Onno P. Wassenaar die van het dak viel. Daarna was het personage nog maar een schaduw van zijn oude zelf.
Sowieso sloeg die verhaallijn totaal nergens op, het werd ook van kwaad tot erger. En dat alleen om Wim Zomer een paar maanden vrij te geven voor zijn wintercircusquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt de afbraak begon na die lijn met Onno P. Wassenaar die van het dak viel. Daarna was het personage nog maar een schaduw van zijn oude zelf.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik noem het 24 fietsen die door de ruiten van Flash worden gegooid door ene P. Kelder.
dat is inderdaad het meest walgelijkste wat ze gedaan hebben,quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:22 schreef Frey het volgende:
De verwisseling van Arnie en Dennis is het meest walgelijke wat ze ooit verzonnen hebben.![]()
Gelukkig heb ik daar bij het kijken van de eerste seizoenen totaal niks van gemerkt. Arnie blijft gewoon de echte zoon van Laura en Robert.
ja dat is ook zo, Linda en Isabella werden volledig vergald door de huidige schrijversquote:Ik zag ook altijd graag personages terugkeren, maar nu niet meer. Vooral de terugkeer van Linda was een ramp. Deze schrijvers maken er totaal andere karakters van. Het enige wat soms nog hetzelfde is, is de acteur.
Wie?quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik noem het 24 fietsen die door de ruiten van Flash worden gegooid door ene P. Kelder.
Weet je wat de precieze reden was voor de babywisseling was? Ze hadden een zoon nodig voor Robert en Laura, maar omdat Reinout Oerlemans geen zin had om terug te keren als Arnie, hebben ze dit maar bedacht.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:22 schreef Frey het volgende:
De verwisseling van Arnie en Dennis is het meest walgelijke wat ze ooit verzonnen hebben.![]()
Gelukkig heb ik daar bij het kijken van de eerste seizoenen totaal niks van gemerkt. Arnie blijft gewoon de echte zoon van Laura en Robert.
Ik zag ook altijd graag personages terugkeren, maar nu niet meer. Vooral de terugkeer van Linda was een ramp. Deze schrijvers maken er totaal andere karakters van. Het enige wat soms nog hetzelfde is, is de acteur.
Ach Peet, je moet wat aan je driftbuien werken hoorquote:
Meen je dat? Gadverdamme, dat is pas echt zwaar triest. Laat dan heel die lijn zitten, denk ik dan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Weet je wat de precieze reden was voor de babywisseling was? Ze hadden een zoon nodig voor Robert en Laura, maar omdat Reinout Oerlemans geen zin had om terug te keren als Arnie, hebben ze dit maar bedacht.
Het enige wat ze zouden kunnen doen is Guusje Balk introduceren. Maar dat laat ik liever niet over aan de huidige schrijvers...quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ach Peet, je moet wat aan je driftbuien werken hoor
Het is toch wel zonde. Van álle karakters die ooit de serie verlieten hoopte ik het meest van al nog op een comeback van Peter. Bijvoorbeeld samen met Suzanne, om een verhaallijn te kweken. Rik en Anita-stijl, maar dan net iets anders. ...Lekker duidelijk, joh
Jammer dat zoiets er nooit meer van gaat komen.
Heb ik óok aan gedacht. God nee, asjeblieft, God nee.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het enige wat ze zouden kunnen doen is Guusje Balk introduceren. Maar dat laat ik liever niet over aan de huidige schrijvers...
Man, ik had zelfs een hele verhaallijn bedacht, waarin Peter en Martijn Huygens via via familie zijn van elkaar.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Heb ik óok aan gedacht. God nee, asjeblieft, God nee.
Huygens hèquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Man, ik had zelfs een hele verhaallijn bedacht, waarin Peter en Martijn Huygens via via familie zijn van elkaar.
Nee, maar serieus: Sanders voor een groot deel exit en lekker veel Huygens-leden erin:quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Huygens hè![]()
![]()
Heb ik OOK aan gedacht
Gaat lekker, jongens
Dat gaat dus niet meer werken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, maar serieus: Sanders voor een groot deel exit en lekker veel Huygens-leden erin:
- Martijn
- Irene
- Dex
- Ronja
- Guusje Balk
- Alexandra Huygens (+ 2 kinderen)
- Peter Kelder (reccuring)
Nee, simpelweg omdat er 4 idioten aan het schrijversroer zitten die geen flauw benul hebben van het verleden en de connecties die het met zich meebrengt. En wat je daarnet al zei: van Martin van Steijn snap ik het al helemáál niet. Je zou verwachten dat hij misschien een beetje hersens in zijn hoofd zou hebben, maar die hoop heb ik al opgegeven.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet meer werken.
De Huygens vond ik eigenlijk best redelijk, zal ik heel eerlijk zeggen. Ok, Dex was een beetje vaag, maar dat had meer te maken met hoe hij speelde dan wat hij speelde. Het gezeik tussen Irene en Martijn vond ik goed en Ronja had ook genoeg verhaal. Zonde dat zij dan weer weg moeten en er nu een familie moet komen met 2 TOP-acteurs aan ouders (Sertons en Abma, dat zijn pas namen)... En dan nog 2 rete-vervelende bijlullo's, om het zo maar recht voor ze raap te zeggen. Ik heb werkelijk 0,0% met die 2 zonen. Dat is gewoon niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, simpelweg omdat er 4 idioten aan het schrijversroer zitten die geen flauw benul hebben van het verleden en de connecties die het met zich meebrengt. En wat je daarnet al zei: van Martin van Steijn snap ik het al helemáál niet. Je zou verwachten dat hij misschien een beetje hersens in zijn hoofd zou hebben, maar die hoop heb ik al opgegeven.
Inderdaad. De Huygens waren goed en hadden zeker potentie, alleen de plotselinge karakterovergang van Ronja vond ik tegenvallen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De Huygens vond ik eigenlijk best redelijk, zal ik heel eerlijk zeggen. Ok, Dex was een beetje vaag, maar dat had meer te maken met hoe hij speelde dan wat hij speelde. Het gezeik tussen Irene en Martijn vond ik goed en Ronja had ook genoeg verhaal. Zonde dat zij dan weer weg moeten en er nu een familie moet komen met 2 TOP-acteurs aan ouders (Sertons en Abma, dat zijn pas namen)... En dan nog 2 rete-vervelende bijlullo's, om het zo maar recht voor ze raap te zeggen. Ik heb werkelijk 0,0% met die 2 zonen. Dat is gewoon niet de bedoeling.
De oude leader, tijdens de jubileumweek vond ik dat wel een hoogtepunt, naast de flashbacks.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:52 schreef Frey het volgende:
Het ergste is dat de nieuwe generatie fans het allemaal geweldig vindt. Ze vinden de oude leader te oubollig en de slechteriken zijn nare mensen dus die moeten eruit...
En de schrijvers maar weer denken dat ze geweldig bezig zijn.
Klopt. Ik zat laatst uit verveling eens op wat van die gtst site's te kijken. Maar als je die reacties leest. Die vinden het echt fantastisch. En verheugen zich bijna allemaal op de Lucas en Edwin verhaallijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:52 schreef Frey het volgende:
Het ergste is dat de nieuwe generatie fans het allemaal geweldig vindt. Ze vinden de oude leader te oubollig en de slechteriken zijn nare mensen dus die moeten eruit...
En de schrijvers maar weer denken dat ze geweldig bezig zijn.
Hier de officiele quote uit een reportage uit 2005:quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Meen je dat? Gadverdamme, dat is pas echt zwaar triest. Laat dan heel die lijn zitten, denk ik dan.
Echt schandalig vind ik dat mensen als Martin van Steijn (Mickey) dus gewoon hoofdschrijver zijn en dan dus met deze zooi aankomen.
Dat laatste is al diep triest. Nog erger is dat ze dan een bijnaam ervoor gaan verzinnen: Luwinquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:55 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Klopt. Ik zat laatst uit verveling eens op wat van die gtst site's te kijken. Maar als je die reacties leest. Die vinden het echt fantastisch. En verheugen zich bijna allemaal op de Lucas en Edwin verhaallijn
Ik wil hier een reactie op maken als 'Het is 2010, alle mannelijke tieners die nu GTST kijken zijn homo', maar laat ik dat niet doen omdat ik anders weer de new-age kids over me heen krijgquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:55 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Klopt. Ik zat laatst uit verveling eens op wat van die gtst site's te kijken. Maar als je die reacties leest. Die vinden het echt fantastisch. En verheugen zich bijna allemaal op de Lucas en Edwin verhaallijn
Wat hebben ze toen veel kapot gemaakt... Had het nou lekker open gelaten. Hadden we ons voor altijd af kunnen vragen of Arnie nou nog leefde of niet. Ik zat echt jaren te wachten op zijn terugkeer. Elke keer als Laura in beeld kwam met een treurig muziekje, dan dacht ik dat Arnie elk moment binnen kon komen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hier de officiele quote uit een reportage uit 2005:
Welja. We hadden een zoon nodig voor Laura en Robert, zegt Bos. Dat is het stel dat sinds de eerste aflevering in GTST zit. Maar Oerlemans wilde echt niet terug naar de serie om de rol van Arnie op zich te nemen.
Ik zat een half jaar geleden in de auto en dacht ineens: als Dennis nu eens Arnie is, zegt Neijzen. Ik belde naar de anderen, en die hadden dat ook bedacht. Zo geschiedde.
http://www.volkskrant.nl/(...)INDEND-EN-SAAI.dhtml
Dit dus.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:00 schreef Frey het volgende:
[..]
Wat hebben ze toen veel kapot gemaakt... Had het nou lekker open gelaten. Hadden we ons voor altijd af kunnen vragen of Arnie nou nog leefde of niet. Ik zat echt jaren te wachten op zijn terugkeer. Elke keer als Laura in beeld kwam met een treurig muziekje, dan dacht ik dat Arnie elk moment binnen kon komen.![]()
Mooi toch, voor eeuwig speculeren over het grootste GTST icoon? Helaas kwam daar in 2005 een einde aan.
Ik heb hier een interview liggen met Karin van der Meer en Marc Linssen uit 1999, waarin Van der Meer (destijds hoofdschrijver van GTST) op de vraag Komt Arnie nog terug? het volgende antwoordde:quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:00 schreef Frey het volgende:
[..]
Wat hebben ze toen veel kapot gemaakt... Had het nou lekker open gelaten. Hadden we ons voor altijd af kunnen vragen of Arnie nou nog leefde of niet. Ik zat echt jaren te wachten op zijn terugkeer. Elke keer als Laura in beeld kwam met een treurig muziekje, dan dacht ik dat Arnie elk moment binnen kon komen.![]()
Mooi toch, voor eeuwig speculeren over het grootste GTST icoon? Helaas kwam daar in 2005 een einde aan.
Dit is ook de reden dat je geen last hebt als je scenes met Arnie erin kijkt, je weet dat hij op dat moment de zoon van Robert en Laura was en dat dat latere maar een debiel hersenspinsel was dat in 2005 op een zondagmiddag bedacht is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hier de officiele quote uit een reportage uit 2005:
Welja. We hadden een zoon nodig voor Laura en Robert, zegt Bos. Dat is het stel dat sinds de eerste aflevering in GTST zit. Maar Oerlemans wilde echt niet terug naar de serie om de rol van Arnie op zich te nemen.
Ik zat een half jaar geleden in de auto en dacht ineens: als Dennis nu eens Arnie is, zegt Neijzen. Ik belde naar de anderen, en die hadden dat ook bedacht. Zo geschiedde.
http://www.volkskrant.nl/(...)INDEND-EN-SAAI.dhtml
Ach ja, gooi er maar weer een debiele dokter inquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit is ook de reden dat je geen last hebt als je scenes met Arnie erin kijkt, je weet dat hij op dat moment de zoon van Robert en Laura was en dat dat latere maar een debiel hersenspinsel was dat in 2005 op een zondagmiddag bedacht is.
Als ze nou wat creatiever geweest waren hadden ze kunnen bedenken als Robert en Laura een twee-eïge tweeling had gekregen (die lijken dus niet op elkaar). Waarbij een of andere debiele dokter er een achter had gehouden en Robert en Laura verteld had dat ie dood was, terwijl die dokter hem stiekem ter adoptie heeft afgestaan aan Guus Tuinman.![]()
Zo was Dennis de zoon van Robert en Laura zonder dat het afbreuk zou doen aan Arnie. Sterker nog dit kan nog steeds. Guus Tuinman werd door die dokter gechanteerd door een vals verhaal op te hangen
Wat een gezeik weer. Dat was toch heerlijk man.quote:De laatste tijd krijgen we veel kritiek op de verhaallijn rond John en Bowien. Het sadisme van John gaat veel kijkers te ver. Acteurs en schrijvers kunnen zich in zo'n verhaallijn heerlijk uitleven, en dat liep een beetje uit de hand. Het is te laat om dat nog terug te draaien
Gezien de kwaliteit vandaag de dag zeker ja, maar destijds was het natuurlijk wel een beetje vreemd. Alhoewel, twee incestverhaaltjes binnen 1 familie vind ik ook een beetje vreemd...quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Wat een gezeik weer. Dat was toch heerlijk man.
Inderdaadquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat laatste is al diep triest. Nog erger is dat ze dan een bijnaam ervoor gaan verzinnen: Luwin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch niet geheel saaie vooruitzichten, al zeg ik het zelf.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:42 schreef RogerS het volgende:
Spoilers van 03 januari t/m 14 januari 2011:Hm ik ben enigszins toch benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch niet geheel saaie vooruitzichten, al zeg ik het zelf.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Wat ze toen ook wel eens zaten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:02 schreef RogerS het volgende:
Een flinke tijd geleden zei ik ook iets over kijkcijfers en toen werd er geantwoord met zinnen als: 'dat zijn tijdelijke kijkers' en 'over een halfjaar zitten ze standaard onder de miljoen'.
Het is ooit 2 miljoen geweest hè vergeet dat niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:02 schreef RogerS het volgende:
Ook trouwens wel grappig om eens de kijkcijfers te vergelijken. Vorig jaar zat GTST qua kijkcijfers nog rond de 1,1 soms 1,2 miljoen. En hoe meer iedereen hier het huidige GTST aan het afzeiken is, hoe meer en meer naar gekeken wordt. Zie hier afgelopen afleveringen:
Maandag 27 december: 1.577.000
Vrijdag 24 december: 1.389.000
Donderdag 23 december: 1.468.000
Woensdag 22 december: 1.410.000
Dinsdag 21 december: 1.432.000
Maandag 20 december: 1.510.000
En dit gaat echt al maanden zo. Gemiddeld rond die 1,5 miljoen kijkers. Dus zit GTST weer in een behoorlijk stijgende lijn en dat is allemaal te danken aan de schrijvers, want mensen waarderen het blijkbaar hoe de serie nu is. En dat hier een paar echte die-hards zitten die het vroeger allemaal veel beter en mooier vonden, dat zal ze (de hoofdschrijvers) echt niks kunnen schelen denk ik zo. Ik kijk zelf pas vanaf seizoen twaalf denk ik, dus ik kan niet heel goed oordelen over vroeger (hoewel ik hier talloze filmpjes voorbij heb zien komen in deze topics de afgelopen paar jaar), maar ik ben ook tevreden met de huidige stand van zaken.
Een flinke tijd geleden zei ik ook iets over kijkcijfers en toen werd er geantwoord met zinnen als: 'dat zijn tijdelijke kijkers' en 'over een halfjaar zitten ze standaard onder de miljoen'. Dat is dus niet uitgekomen. En ik post heus niet alleen om mijn gelijk te halen hoor, maar kijkcijfers is iets wat ook interessant is en waar het voor de makers ook vooral om draait. En waarschijnlijk trekken ze dus meer kijkers met jongere acteurs (en de verhaallijnen die daarbij passen).
Even als de Ludo Stefano Maximiliaan verhaallijn waarbij Stefano opeens de broer van Ludo bleek te zijn in de plaats van een zoon .quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:25 schreef Hogendoorn het volgende:
Dat gemekker over sadistisch. Daarvoor is het toch entertainment? Iedere kijker heeft andere interesses. De ene wil graag schurken zien die lekker over the top zijn, anderen willen rijke mensen kakerig zien doen, anderen willen liefdes van hun levens elkaar zien vinden, weer anderen willen tienerproblemen zien, anderen keiharde zakelijke deals. Geef gewoon iedereen wat hij of zij wil. GTST had een zeer uitgebreide mix van personages en verhaallijnen en voor ieder wat wils. Nu is dat veel beperkter geworden. Je moet lef hebben en durven te variëren.
Over die aangepaste verhaallijnen heb ik mij al vaker uitgelaten. Slechte zet. Zowel met Dennis/Arnie als Hans/Frits. Dat heeft toch iets kapotgemaakt. Niet in mijn beleving van het oude GTST, maar meer in de beleving van de nieuwere seizoenen.
Spoilers van 03 januari t/m 14 januari 2011:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch niet geheel saaie vooruitzichten, al zeg ik het zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
'Maar' 2 miljoen? Ik dacht dat het in de hoogtijdagen rond de 2,5 miljoen zat? Dagelijks?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is ooit 2 miljoen geweest hè vergeet dat niet.![]()
Dat zou best kunnen ja. Bijna het enige waar het nog om draait, is dat homo gedoe. Het zou wel leuk zijn als ze verder wat meer beleven. Op het werk bijvoorbeeld. ( Maar gezien het feit, dat ie in een gezin zit, zal die niet zomaar weggaan) Maar dat geldt voor meer personages natuurlijk, dat ze niet zoveel beleven. ( Maxime)quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:08 schreef Markeerstift het volgende:
Het idee van de Lucas vs Edwin verhaallijn vind ik best leuk. Ik snap ook best dat er jongeren zijn die dat leuk vinden. Jaren geleden was ik ook in mijn nopjes toen Kim met Ché ging kussen.
Maar ik ben bang dat Edwin dan na een tijdje weer weg zal moeten. Want de huidige schrijvers weten niet om te gaan met standvastigheid of karakter behoud. Alle relaties in GTST lopen binnen een half jaar (met enkele uitzonderingen) op de klippen. Dan heeft Edwin dus geen toekomst meer aangezien zijn rol speelt om het in de kast zitten. Verder denken dan een paar maanden doen de schrijvers niet.
2e of 3e aflevering pasquote:Op woensdag 29 december 2010 01:35 schreef Koosnaam het volgende:
@ Arnie Alberts.
Mooie beelden van Peter Kelder ja. Alleen die wond op het einde was wel erg nep
En ooit hadden we ook maar 4 of 5 zenders.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is ooit 2 miljoen geweest hè vergeet dat niet.![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Noud heeft ook een topic geopend op Fok!![]()
Vriendin...
Omgquote:Op woensdag 29 december 2010 14:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Vriendin...
Het duurde ongeveer 10 seconden voor dat ik het begreepquote:Op woensdag 29 december 2010 14:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Vriendin...
Spoilers van 03 januari t/m 14 januari 2011:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch niet geheel saaie vooruitzichten, al zeg ik het zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Oh, leuk om te weten. In 1998 ook nog steeds? Want ook in die tijd hadden ze dagelijks rond de 2 miljoenquote:Op woensdag 29 december 2010 13:16 schreef catwaezle het volgende:
[..]
En ooit hadden we ook maar 4 of 5 zenders.
datzelfde dacht ik ook...quote:Op woensdag 29 december 2010 20:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zie het niet gebeuren dat Lucas iets te zeggen krijgt over die tent, maar hij mag wel een zak geld inbrengen.
jep, Ludo was wel zo, maar helaas met deze schrijversquote:Op woensdag 29 december 2010 20:29 schreef Frey het volgende:
Wel mooi hoe Jef over Ludo praat. Alsof het over Herman Hogendoorn gaat.
Alleen moeten ze Ludo dan ook eens zo neerzetten.
Exact. Het wordt zo haast een ONM-laatste jaren deel 2 geval.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
jep, Ludo was wel zo, maar helaas met deze schrijvers
zoiets ja..quote:Op woensdag 29 december 2010 21:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Exact. Het wordt zo haast een ONM-laatste jaren deel 2 geval.
Oh ja, daar moet wat van op YouTube staan dacht ik.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
Mooie verhaallijn waar ik plots aan denk, dat gedoe in die drukkerij van Hans Harting (Toch?) waar Stan's hand bijna in een drukker verdween. Spannend.
HOU OP!!!!!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Exact. Het wordt zo haast een ONM-laatste jaren deel 2 geval.
DOE IK NIET, WANT HET IS GEWOON ZO!!!!!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
HOU OP!!!!!
ONM was de laatste jaren nog tenenkrommender dan The Bold, en dat is al een slechte soap in mijn ogen.
Ze hebben er toch tientallen afleveringen door weten te vullen.quote:Op donderdag 30 december 2010 03:27 schreef catwaezle het volgende:
Toch wel jammer dat het voor mensen zoals ik vanaf het moment van de moord al duidelijk was dat Sil de dader zou blijken te zijn. De bedenkers hadden natuurlijk gehoopt op een shock, maar dat was helaas een enorme miskleun. Zoals gebleken in de posts was het bij sommige weldenkende mensen meteen al duidelijk. Jammer dat de schrijvers de who-done-it zo makkelijk maken.
Hij reageerde toch verdacht en geschrokken, naar de mening van CSI Jackieboy? Dat elk jochie van zestien dat zou doen, details, detailsquote:Op donderdag 30 december 2010 11:36 schreef amaranta het volgende:
Maar hoe is Jack ertoe gekomen dat Sil nu hoofdverdachte is?
Zijn uberondervragingskills ofzo?
Ik kan het totaal niet plaatsen namelijk
Of was het de manier van cirkels zetten rondom de foto's?
Ook compleet onrealistisch natuurlijk, een rechercheur die alle betrokkenen persoonlijk kent.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:24 schreef Frey het volgende:
Ik blijf erbij dat zo'n verhaallijn gewoon al zoveel malen beter is met een goede rechercheur zoals Bronkhorst. Jack is een aanfluiting.
Klopt inderdaad geen snars van, met Lorena had ie een relatie, met Charlie heeft ie een relatie gehad nota bene en een ander deel bestaat uit zijn vrienden. Normaal gesproken zetten ze dan iemand anders op de zaak.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:41 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ook compleet onrealistisch natuurlijk, een rechercheur die alle betrokkenen persoonlijk kent.
duidelijk zo.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het is niet mijn bedoeling weer allerlei discussies op te rakelen, maar dit topic is weer open:
GTST Seizoen 21 #1
Zie ook het Feedback-topic voor het definitieve mod-besluit.
nogal ja.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:17 schreef Syb.ren het volgende:
Vind de hele moordzaak een beetje irritant worden
dat draag er ook aan bij, wat een flut rechercheurquote:Op donderdag 30 december 2010 15:24 schreef Frey het volgende:
Ik blijf erbij dat zo'n verhaallijn gewoon al zoveel malen beter is met een goede rechercheur zoals Bronkhorst. Jack is een aanfluiting.
Een aantal oud ONM acteurs mogen van mij zo in GTST..quote:Op woensdag 29 december 2010 21:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
HOU OP!!!!!
ONM was de laatste jaren nog tenenkrommender dan The Bold, en dat is al een slechte soap in mijn ogen.
Maar ergens heb je denk ik een vooruitziende blik: Juliette van Ardenne, "bekend" van ZOOP en ONM, komt in GTST als ene Amber. Dus als het zo doorgaat, zit GTST binnenkort helemaal vol met de ONM-wannabe's.
De shock komt nog. Over drie jaar blijkt dat de boosaardige tweelingbroer van Rutger het heeft gedaan.quote:Op donderdag 30 december 2010 03:27 schreef catwaezle het volgende:
Toch wel jammer dat het voor mensen zoals ik vanaf het moment van de moord al duidelijk was dat Sil de dader zou blijken te zijn. De bedenkers hadden natuurlijk gehoopt op een shock, maar dat was helaas een enorme miskleun. Zoals gebleken in de posts was het bij sommige weldenkende mensen meteen al duidelijk. Jammer dat de schrijvers de who-done-it zo makkelijk maken.
En Sil al 3 jaar onder hynose is.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:48 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
De shock komt nog. Over drie jaar blijkt dat de boosaardige tweelingbroer van Rutger het heeft gedaan.
Hero Muller was laatst op de perspresentatie ter ere van 20 jaar GTST, geen idee wat hij daar deed. Zou wel leuk zijn als hij een soort Herman Hogendoorn zou worden.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Een aantal oud ONM acteurs mogen van mij zo in GTST..
maar dan de goede acteurs..
Hero Muller (Cor de Zeeuw) en Pamela Teeves kunnen de cast een boost geven.
alleen vrees ik met de huidige schrijvers dat er alleen maar jong grut in de soap komt
dat had ik ook gelezen jaquote:Op donderdag 30 december 2010 18:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hero Muller was laatst op de perspresentatie ter ere van 20 jaar GTST, geen idee wat hij daar deed. Zou wel leuk zijn als hij een soort Herman Hogendoorn zou worden.
Zal moeilijk worden, aangezien 1. Ludo's vader is overleden, en 2. De schrijvers geen 'familie van' meer willen introduceren naar het schijnt.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat had ik ook gelezen ja
laten we hopen dat het iets positiefs te betekenen heeft.
misschien kan hij als "Sanders Godfather" in de serie komen, en van Ludo weer een badguy maken.
Ik zou het erg leuk vinden als hij net zoals Herman Hogendoorn zou worden.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hero Muller was laatst op de perspresentatie ter ere van 20 jaar GTST, geen idee wat hij daar deed. Zou wel leuk zijn als hij een soort Herman Hogendoorn zou worden.
Ja, zou ik ook erg leuk vinden, maar met deze schrijvers...quote:Op donderdag 30 december 2010 19:23 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Ik zou het erg leuk vinden als hij net zoals Herman Hogendoorn zou worden.
Had zo gehoopt dat we uiteindelijk van hem af zouden zijn..quote:Op donderdag 30 december 2010 11:14 schreef roos85 het volgende:
Wat is die Bing toch een irritant manneke
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Zegge, Laura was toch ooit zelf advocaat? Zijn de schrijvers dat vergeten? Ze komt zo juridisch onnozel over.
Ik baal zo van Jack en z'n voorliefde voor LorenaInbraakalarm van Sjors was wel weer tof
![]()
Dat licht ironische lachje van die man ook de hele tijd, meesterlijk gewoonquote:Op donderdag 30 december 2010 22:28 schreef Frey het volgende:
Van deze man kan Jack nog zoveel leren.
Bronkhorst
ja bizar hequote:Op vrijdag 31 december 2010 11:25 schreef Syb.ren het volgende:
Blijf het trouwens een gek idee vinden dat dit Wiet was:
[ afbeelding ]
Nog gekker is is dat Wiet in 4 jaar tijd niet ouder is geworden (ze was toendertijd 16 en nu nog), terwijl Nina rond die tijd ook een jaar of 16 was en nu al 22quote:
dat ook jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nog gekker is is dat Wiet in 4 jaar tijd niet ouder is geworden (ze was toendertijd 16 en nu nog), terwijl Nina rond die tijd ook een jaar of 16 was en nu al 22
Die twee zijn tot nu toe al twee keer gesorasdquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat ook ja
wat dacht je van Rikki die in 1 seizoen 5 jaar ouder werd, en Sil werd iets van 10 (?)jaar ouder
en dan issie te oud, dus moet ie weer wegquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die twee zijn tot nu toe al twee keer gesorasdAls Sil over een jaar uit de gevangenis komt zal hij wel een jaar of 25 zijn
Overigens schijnt het nog maar de vraag te zijn of Robin Martens ook mag blijven. Straks is het dag Robinquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
en dan issie te oud, dus moet ie weer weg
Robin vind ik dan weer wel een leuk personage, mag wel iets rebelser (a la Peter Kelderquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Overigens schijnt het nog maar de vraag te zijn of Robin Martens ook mag blijven. Straks is het dag Robinen welkom terug Amber
Met andere woorden: Rikki gaat van 16 terug naar een jaar of 13
Dit vind ik wel iets positiefs. Kijk hoe "normaal" de personages er vroeger inkwamen. De laatste tijd hebben ze steeds ergens een verloren broer of zus rondlopen.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:19 schreef PeterKelder het volgende:
De schrijvers geen 'familie van' meer willen introduceren naar het schijnt.
is wel iets positiefsquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Dit vind ik wel iets positiefs. Kijk hoe "normaal" de personages er vroeger inkwamen. De laatste tijd hebben ze steeds ergens een verloren broer of zus rondlopen.
Robin is de actrice die Rikki speeltquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Robin vind ik dan weer wel een leuk personage, mag wel iets rebelser (a la Peter Kelder)
En bij de laatst genoemde werd de boel op een gegeven moment ook nog verneukt; bleek hij niet de zoon maar de broer van Ludo te zijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
is wel iets positiefs
de meeste verloren broers/zussen/kinderen hadden weinig toe te voegen, op Nick en Stefano Sanders na dan
oh ja koekkoekquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Robin is de actrice die Rikki speelt
Maar inderdaad. Het laatste seizoen van de Amber Brantjes-Rikki werd ze wat rebelser, met die spullen uit Charlies jatten, sigaretten in haar tas etc. Nu is het een of andere saaie muts
Een karakter als Peter Kelder zou in deze tijd worden omgetoverd tot een mietje a la Jackquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
oh ja koekkoek
ja alle rebelse/stevige karakters worden erg saai gemaakt.
daar kon ik nog wel mee leven, de strijd tussen Nick en Stefano is wel 1 van mijn favo verhaallijnen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En bij de laatst genoemde werd de boel op een gegeven moment ook nog verneukt; bleek hij niet de zoon maar de broer van Ludo te zijn
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Een karakter als Peter Kelder zou in deze tijd worden omgetoverd tot een mietje a la Jack Mickey
Ja, toen ik dat op YouTube zag ging ik kapot van het lachen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
daar kon ik nog wel mee leven, de strijd tussen Nick en Stefano is wel 1 van mijn favo verhaallijnen.
vooral toen Nick speelde dat hij gedrogeerd was, geweldig!
Ik moet zeggen dat Mickey mij heeft verrast tot nu toe op de boxen. Het is een zeer aangenaam personage, vooral als journalist. Dit in tegenstelling tot Dian, wat is die irritant zeg in seizoen 3. Ik verlang echt naar de Chris Jolles Dian.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:17 schreef PeterKelder het volgende:
Nou ja, Mickey was toch een betere 'held' dan Jack
Dian is echt een reteirritant personage, zeker met de Arthur-discriminatieverhaallijn.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:20 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Mickey mij heeft verrast tot nu toe op de boxen. Het is een zeer aangenaam personage, vooral als journalist. Dit in tegenstelling tot Dian, wat is die irritant zeg in seizoen 3. Ik verlang echt naar de Chris Jolles Dian.
mmm in mijn beleving was het echt een mietjequote:Op vrijdag 31 december 2010 13:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mickey was eigenlijk helemaal geen mietje, oke hij zag er wel zo uit en deed ook zo (vooral in het begin). Maar als het er echt op aankwam durfde hij zeker zijn mannetje te staan (zoals met die Celu affaire)
Mickey was gewoon verlegen in het begin, maar dat brilletje maakte hem daarbij echt een sulletje. Al lijkt Martin van Steijn mij ook niet echt zo'n stoere gastquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mickey was eigenlijk helemaal geen mietje, oke hij zag er wel zo uit en deed ook zo (vooral in het begin). Maar als het er echt op aankwam durfde hij zeker zijn mannetje te staan (zoals met die Celu affaire)
Eens Dian viel in seizoen 2 nog wel mee, in seizoen 3 werd het echt een egocentrisch, egoïstisch en vooral hysterisch. Ik moet zeggen dat die moeder van Arthur Peters ook wel een zeikdoos was zegquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:20 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Mickey mij heeft verrast tot nu toe op de boxen. Het is een zeer aangenaam personage, vooral als journalist. Dit in tegenstelling tot Dian, wat is die irritant zeg in seizoen 3. Ik verlang echt naar de Chris Jolles Dian.
Die moeder van Arthur is bij mij nog niet voorbijgekomen, zit nu bij aflevering 506.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Eens Dian viel in seizoen 2 nog wel mee, in seizoen 3 werd het echt een egocentrisch, egoïstisch en vooral hysterisch. Ik moet zeggen dat die moeder van Arthur Peters ook wel een zeikdoos was zeg
Dat kan, maarre heb je hem al in seizoen 3 gezien? In seizoen 1 is ie namelijk meer een sul dan later.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
mmm in mijn beleving was het echt een mietje
Nee okee, maar een stoere gast is weer het andere uiterste, Remco Terhorst of Rien Hogendoorn waren ook geen stoere gasten. Rien met een brilletje zou ook een sul geweest zijn, want Rien die was pas echt lafquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mickey was gewoon verlegen in het begin, maar dat brilletje maakte hem daarbij echt een sulletje. Al lijkt Martin van Steijn mij ook niet echt zo'n stoere gast
Nee, maar ik probeerde daarmee te zeggen dat het op mij overkomt dat Martin van Steijn qua persoonlijkheid wat van Mickey weg heeft.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat kan, maarre heb je hem al in seizoen 3 gezien? In seizoen 1 is ie namelijk meer een sul dan later.
[..]
Nee okee, maar een stoere gast is weer het andere uiterste, Remco Terhorst of Rien Hogendoorn waren ook geen stoere gasten. Rien met een brilletje zou ook een sul geweest zijn, want Rien die was pas echt laf
euh volgens mij ben ik nog later gaan kijken, weet niet meer precies bij welk seizoen ik mocht gaan kijken van mijn ouwe luiquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat kan, maarre heb je hem al in seizoen 3 gezien? In seizoen 1 is ie namelijk meer een sul dan later.
Heb je de dvd-boxen in je bezit? Zo niet, echt gaan kopen, tis ontzettend leuk om te zien!quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
euh volgens mij ben ik nog later gaan kijken, weet niet meer precies bij welk seizoen ik mocht gaan kijken van mijn ouwe lui
Dat is denk ik bij sommige acteurs heel moeilijk in te schatten, Babette van Veen die bleek in het echt helemaal geen bitch te zijn, Winston Post bleek soms wel moeilijk om mee samen te werken. Erik de Vogel die in het echt een hele amaibele man is.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, maar ik probeerde daarmee te zeggen dat het op mij overkomt dat Martin van Steijn qua persoonlijkheid wat van Mickey weg heeft.
neequote:Op vrijdag 31 december 2010 13:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Heb je de dvd-boxen in je bezit? Zo niet, echt gaan kopen, tis ontzettend leuk om te zien!
Okee, mijn zijn comebacks was het een tijdelijke rol en toen moest ie inderdaad vaak het onderspit delven tegen Rik omdat die laatste nu eenmaal langer zou blijven. Daarvoor was het een stevig individu op zich, in seizoen 4 is hij onder andere diegene die Martine Hafkamp weet te vellenquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
euh volgens mij ben ik nog later gaan kijken, weet niet meer precies bij welk seizoen ik mocht gaan kijken van mijn ouwe lui
Dat was ook mooi ja, dat 'Arnie' er gewoon tussenstaat.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:32 schreef PeterKelder het volgende:
Op 4:33 laat Reinout Martin aan het woord.
Winston Post is in het echt een heel aardige vent. Hij was hier eens om een of ander evenement aan elkaar te praten. Na afloop ging hij gewoon tussen het publiek staan, ik heb toen een praatje met hem gemaakt. Hele aardige gozer is dat.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat is denk ik bij sommige acteurs heel moeilijk in te schatten, Babette van Veen die bleek in het echt helemaal geen bitch te zijn, Winston Post bleek soms wel moeilijk om mee samen te werken. Erik de Vogel die in het echt een hele amaibele man is.![]()
Bij Lieke van Lexmond denk ik wel dat ze in het echt ook een beetje is zoals Charlie
daarvoor keek ik al wel..quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Okee, mijn zijn comebacks was het een tijdelijke rol en toen moest ie inderdaad vaak het onderspit delven tegen Rik omdat die laatste nu eenmaal langer zou blijven. Daarvoor was het een stevig individu op zich, in seizoen 4 is hij onder andere diegene die Martine Hafkamp weet te vellen
Erger dan Jan Kooijemans kan gewoon niet, wat een arrogante bal is dat zeg.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Winston Post is in het echt een heel aardige vent. Hij was hier eens om een of ander evenement aan elkaar te praten. Na afloop ging hij gewoon tussen het publiek staan, ik heb toen een praatje met hem gemaakt. Hele aardige gozer is dat.
Lieke van Lexmond is sowieso niets. Beetje een wannabe die nu denkt dat ze het helemaal is (zie laatste Televizier-gala)
Ja, je hebt het nu over Huize Koossie, het eerste echte jongerenhuis (in seizoen 1 was dat huize Alberts). Dat blijft, net als De Cactus, tot seizoen 5, omdat Anita besluit een hotel te beginnen (wat zonde is van De Cactus en huize Koossie)quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
daarvoor keek ik al wel..
wat mij bijstaat is dat hij samen met Myriam in een huis woonde, met een deur met koeienvlekken (waarom weet ik dit) en dat Myriam echt toffe kapels had.
Herman Hoogendoorn ken ik ook nog
Nee, want Ruben Nicolai presenteerde het, dus dan haak ik automatisch al afquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Erger dan Jan Kooijemans kan gewoon niet, wat een arrogante bal is dat zeg.
heeft iemand toevallig die show gister avond op bnn gezien?
probeerde hij goedkoop te scoren, wat een droeftoeter
het was ook vrij slecht hoor, maar pff wat was Jan Kooijemans vreselijk irritant.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, want Ruben Nicolai presenteerde het, dus dan haak ik automatisch al af
oke, dat kan wel ja.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, je hebt het nu over Huize Koossie, het eerste echte jongerenhuis (in seizoen 1 was dat huize Alberts). Dat blijft, net als De Cactus, tot seizoen 5, omdat Anita besluit een hotel te beginnen (wat zonde is van De Cactus en huize Koossie)
Wat mij opvalt is dat die zogenaamde 'talentaward' tot nu toe iedere keer is gewonnen door een (ex-)soapiequote:Op vrijdag 31 december 2010 13:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
het was ook vrij slecht hoor, maar pff wat was Jan Kooijemans vreselijk irritant.
net als met het televiziergala
Geloof ik ook best, maar op de set scheen hij zich niet aan afspraken te houden en was ie ronduit de laan uitgestuurd (toen hij met die Bèbè naar het buitenland ging), later hebben ze hem opnieuw aangenomen en bleek hij de zoon te zijn van de snackbar eigenaar waar Stefano en Daantje werkten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Winston Post is in het echt een heel aardige vent. Hij was hier eens om een of ander evenement aan elkaar te praten. Na afloop ging hij gewoon tussen het publiek staan, ik heb toen een praatje met hem gemaakt. Hele aardige gozer is dat.
quote:Lieke van Lexmond is sowieso niets. Beetje een wannabe die nu denkt dat ze het helemaal is (zie laatste Televizier-gala)
ja weet ik.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat die zogenaamde 'talentaward' tot nu toe iedere keer is gewonnen door een (ex-)soapie
Maar Lieke van Lexmond dan, gaat ze een verkapt interviewtje staan houden daar. En nu gaat ze de TV-Makelaar presenteren (waar Tim Immers voor moet wijken)...
Hotel Dendermonde werd nog in de fik gestoken eind seizoen 9 door Rutger. (nee, niet Goedhart)quote:
Ja, maar als de huidige schrijvers uberhaupt nog weten wie Mark is, dan zal van zijn karakter ook niets meer over zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja weet ik.
Kan Tim niet terug in GTST? Mark was ook een leuk personage
Ik stop bij seizoen 6, dan is het in mijn ogen mooi geweestquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Hotel Dendermonde werd nog in de fik gestoken eind seizoen 9 door Rutger. (nee, niet Goedhart)
Dat was de laatste zaak van Bronkhorst begin seizoen 10.
Ik heb gisteren allemaal dingen terug zitten kijken en lezen en mijn handen jeuken gewoon. Ik wil die eerste 10 seizoenen gewoon hebben.
Klopt, alle jongerenhuizen op een rij:quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, je hebt het nu over Huize Koossie, het eerste echte jongerenhuis (in seizoen 1 was dat huize Alberts). Dat blijft, net als De Cactus, tot seizoen 5, omdat Anita besluit een hotel te beginnen (wat zonde is van De Cactus en huize Koossie)
Snap nog steeds niet waarom het HOTEL Dendermonde was, de helft woonde daar permanentquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt, alle jongerenhuizen op een rij:
Seizoen1: Huize Alberts
Seizoen 2 t/m5: Huize Koossie
Seizoen 5 t/m9: Hotel Dendermonde
Seizoen 10 t/m 20: Scala-Teluma
Seizoen 20 t/m nu: Toko
Bronkhorstquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Hotel Dendermonde werd nog in de fik gestoken eind seizoen 9 door Rutger. (nee, niet Goedhart)
Dat was de laatste zaak van Bronkhorst begin seizoen 10.
Ik heb gisteren allemaal dingen terug zitten kijken en lezen en mijn handen jeuken gewoon. Ik wil die eerste 10 seizoenen gewoon hebben.
Klopt daarna veranderde heel veel, in seizoen 7 vond ik al dat bepaalde personages hun grondbeginselen (datgene waarvoor de rol was bedoeld) verloren hadden. Zoals Robert en Laura als zijn ouders, Roos als zijn vrouw. De eeuwige spanning tussen Linda en Roos en natuurlijk tussen Linda en Laura. Iets later dat jaar ging Silvia dood, wat opnieuw een kentering betekende bij de familie Alberts. Na seizoen 6 verloor het personage Daniël ook al zijn waardigheid.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik stop bij seizoen 6, dan is het in mijn ogen mooi geweest
het overlijden van Silvia was toch een erg mooi uitgewerkte verhaallijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt daarna veranderde heel veel, in seizoen 7 vond ik al dat bepaalde personages hun grondbeginselen (datgene waarvoor de rol was bedoeld) verloren hadden. Zoals Robert en Laura als zijn ouders, Roos als zijn vrouw. De eeuwige spanning tussen Linda en Roos en natuurlijk tussen Linda en Laura. Iets later dat jaar ging Silvia dood, wat opnieuw een kentering betekende bij de familie Alberts. Na seizoen 6 verloor het personage Daniël ook al zijn waardigheid.
Vergeet Arthur Fransen in seizoen 1 niet, die was ook geweldigquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Bronkhorstdat was nog eens een toffe vent
Dat wel, maar toch vond ik het jammer dat ze dood gingquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
het overlijden van Silvia was toch een erg mooi uitgewerkte verhaallijn
Edmond Classen is dan ook gewoon een rasacteur, ik vond het ook altijd geweldig als 'Opa' bij Vrienden voor het Levenquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vergeet Arthur Fransen in seizoen 1 niet, die was ook geweldig
Ik vind het vooral jammer dat zoveel personages er in 1 seizoen vertrekken (Arnie, Stan, Helen, Sylvia) en dat de verhaallijnen ook steeds minder kwaliteit hebben (Zoals Arthur & Meta, was echt zo slecht).quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt daarna veranderde heel veel, in seizoen 7 vond ik al dat bepaalde personages hun grondbeginselen (datgene waarvoor de rol was bedoeld) verloren hadden. Zoals Robert en Laura als zijn ouders, Roos als zijn vrouw. De eeuwige spanning tussen Linda en Roos en natuurlijk tussen Linda en Laura. Iets later dat jaar ging Silvia dood, wat opnieuw een kentering betekende bij de familie Alberts. Na seizoen 6 verloor het personage Daniël ook al zijn waardigheid.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
ik heb toen een praatje met hem gemaakt.
ja ik ook, wat heb ik toen gehuildquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat wel, maar toch vond ik het jammer dat ze dood ging
Het schijnt dat Edmond Classen langer in GTST had willen blijven als Arthur Fransen. Jammer dat dat nooit gebeurd is, had hem graag in de plaats van rechercheur Vliegen gezien in seizoen 2 (toen Peter Kelder de bak indraaide).quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Edmond Classen is dan ook gewoon een rasacteur, ik vond het ook altijd geweldig als 'Opa' bij Vrienden voor het Leven
Nee, gewoon over zijn rol in GTST enzo. Ik vond Benjamin indertijd een leuk personage.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:49 schreef amaranta het volgende:
[..]Heb je toen ook tot in den treure doorgezaagd over seizoen 1 t/m 5?
en dat hij dan dan zo met zn ogen rolde, freak...
Nee, Wiet had 2 fotoboeken gemaakt. worst scrap ever, maargoed.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:01 schreef Syb.ren het volgende:
Beetje vaag ook dat in het fotoboek van Lana allemaal foto's met Lana zitten, en dan zit deze er ineens tussen:
[ afbeelding ]
Vliegen was er ook toen tegelijk met Arthur Fransen, maar was toen diens hulpjequote:Op vrijdag 31 december 2010 13:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het schijnt dat Edmond Classen langer in GTST had willen blijven als Arthur Fransen. Jammer dat dat nooit gebeurd is, had hem graag in de plaats van rechercheur Vliegen gezien in seizoen 2 (toen Peter Kelder de bak indraaide).
En wat mij betreft had hij het hulpje mogen blijven. Ik had zo graag gezien dat Fransen dat onderzoek naar die electronica in de loods had gedaan. Ook vanwege het feit dat Fransen en Peter elkaar weer zouden tegenkomenquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vliegen was er ook toen tegelijk met Arthur Fransen, maar was toen diens hulpje
Verkapte 'Laten we een oud GTST-fan onderuithalen'-post.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:49 schreef amaranta het volgende:
[..]Heb je toen ook tot in den treure doorgezaagd over seizoen 1 t/m 5?
en dat hij dan dan zo met zn ogen rolde, freak...
Dat vind ik nou zo mooi aan GTST, dat sommige personages/familie een eigen tune draagtquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:57 schreef Hogendoorn het volgende:
Ik vond de seizoenen 7 t/m 10 nog redelijk. In die tijd keek ik ook nog erg intensief. Zeker de afwikkeling van de Wassenaar-verhaallijn, de opkomst van Ludo met zijn legendarische eigen theme music en de Pete Jenssens-verhaallijn met Bowien. Daarna vond ik alles minder worden. Met seizoen 14 als uitzondering, puur vanwegde de comeback van Martine Hafkamp.
En wat een toeval dat daar nou net de bewuste oorbelletjes op staanquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:01 schreef Syb.ren het volgende:
Beetje vaag ook dat in het fotoboek van Lana allemaal foto's met Lana zitten, en dan zit deze er ineens tussen:
[ afbeelding ]
Helaas horen we ze bijna nooit meer.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:07 schreef Lucas15 het volgende:
Dat vind ik nou zo mooi aan GTST, dat sommige personages/familie een eigen tune draagt
Och, maakt mij niets uit, boeit me helemaal nietsquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Verkapte 'Laten we een oud GTST-fan onderuithalen'-post.
Volgens mij hoort hier een smiley bij, dit kun je nooit serieus menen!quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:38 schreef Frey het volgende:
[..]
Helaas horen we ze bijna nooit meer.
Maar in plaats daarvan kunnen we genieten van prachtige liedjes die altijd perfect bij de scène passen en dan ook geweldig bijdragen aan de spannende of emotionele sfeer.
Jazeker wel. Ik geniet van die scènes dat ze een liedje starten en waar je dan een of twee acteurs 4 minuten lang heen en weer ziet lopen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:57 schreef PeterKelder het volgende:
Volgens mij hoort hier een smiley bij, dit kun je nooit serieus menen!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Jazeker wel. Ik geniet van die scènes dat ze een liedje starten en waar je dan een of twee acteurs 4 minuten lang heen en weer ziet lopen.
Blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:26 schreef Tallie1982 het volgende:
Komt Lorena niet meer terug in de serie?
Volgensmij hadden een paar hier al het idee dat die oorbellen haar zouden achtervolgen..quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En wat een toeval dat daar nou net de bewuste oorbelletjes op staan
Jij ook, en iedereen!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:15 schreef Frey het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar!
Dat het dit jaar wat spannender mag worden en dat seizoen 4 inderdaad dit jaar al uitkomt.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Jazeker wel. Ik geniet van die scènes dat ze een liedje starten en waar je dan een of twee acteurs 4 minuten lang heen en weer ziet lopen.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:49 schreef catwaezle het volgende:
Ik merk dat er nog steeds non stop geluld wordt over oude seizoenen. Daar heb ik geen zin meer in, dus ik haak hier af.
bijzonder, daar had je al in gepostquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:53 schreef catwaezle het volgende:
Edit: er blijkt ook een ander GTST topic te zijn. Niet gezien. Delete mijn drie posts maar.
Je kunt je berichten ook wijzigen. Die andere 2 reacties had dus niet gehoeven!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:53 schreef catwaezle het volgende:
Edit: er blijkt ook een ander GTST topic te zijn. Niet gezien. Delete mijn drie posts maar.
Dat ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
bijzonder, daar had je al in gepost
ik denk dat zijn opmerking de twijfelachtige eer krijgt om met de domste post het nieuwe jaar in te gaanquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik denk dat zijn opmerking de twijfelachtige eer krijgt om met de domste post het nieuwe jaar in te gaan
Doeeeeeeeiquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:49 schreef catwaezle het volgende:
Ik merk dat er nog steeds non stop geluld wordt over oude seizoenen. Daar heb ik geen zin meer in, dus ik haak hier af.
Godverdomme, wat ben jij een akelige user. Ik hoop dat ik je hier nooit meer trefquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:49 schreef catwaezle het volgende:
Gelukkig nieuwjaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:38 schreef Jojoortje het volgende:
En de rest: Een gelukkig Nieuwjaar nog
kijk dan vooral niet in seizoen 21 topic, daar staan ook weer berichten inquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Godverdomme, wat ben jij een akelige user. Ik hoop dat ik je hier nooit meer tref
Wow idd zeg. Het is trouwens ook een man gewoon he. Ik dacht een 12 jarig pubermeisje.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
kijk dan vooral niet in seizoen 21 topic, daar staan ook weer berichten in
meen je dat nou?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wow idd zeg. Het is trouwens ook een man gewoon he. Ik dacht een 12 jarig pubermeisje.
Wel logisch, aangezien dat de laatste periode van Robert wasquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:16 schreef Frey het volgende:
Een van de laatste keren dat de tune van Robert en Laura te horen was.
De muziek wordt alleen maar beter gedurende de jaren 90. Er zaten in seizoen 3 inderdaad een paar hele mooie tunes, waaronder die van de Celu verhaallijn. En natuurlijk de Robert en Laura tune voor het eerst. Het viel me op dat je het einde van die tune hoort als Robert door de spiegel valt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:51 schreef PeterKelder het volgende:
Ik vind de nieuwe tunes in seizoen 3 trouwens ook heel mooi om te horen, sommige kwamen maar identieel voor.
Die Celu-tune is inderdaad geweldig, zoals je hier eerder aankaartte. Maar het valt me sowieso op dat ze in seizoen 3 wat meer met achtergrondmuziek deden, in de eerste 2 seizoenen waren er de standaard tunes, nu kwamen er wat meer bij die, zoals ik daarnet al aangaf, identieel voorkwamen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:56 schreef Frey het volgende:
[..]
De muziek wordt alleen maar beter gedurende de jaren 90. Er zaten in seizoen 3 inderdaad een paar hele mooie tunes, waaronder die van de Celu verhaallijn. En natuurlijk de Robert en Laura tune voor het eerst. Het viel me op dat je het einde van die tune hoort als Robert door de spiegel valt.
Oh ik ga alweer Seizoen 3 erbij pakkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die Celu-tune is inderdaad geweldig, zoals je hier eerder aankaartte. Maar het valt me sowieso op dat ze in seizoen 3 wat meer met achtergrondmuziek deden, in de eerste 2 seizoenen waren er de standaard tunes, nu kwamen er wat meer bij die, zoals ik daarnet al aangaf, identieel voorkwamen.
De tunes waren wel per gebeurtenis te plaatsen denk ik, zo werden de spanningstunes alleen bij de spannende momenten gebruikt, romantische bij romantische momenten etc.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:11 schreef Frey het volgende:
Klopt ja. Eerst waren de muziekjes niet echt bij een verhaallijn of gebeurtenis te plaatsen, behalve die van Martine. Daarom wordt de muziek ook steeds beter. Bij de dood van Sylvia hadden ze ook zo'n prachtige tune die je begin seizoen 10 nog eens terug hoorde bij het afscheid van Kim.
Hoewel ik de muziek net als de serie op zijn best vond in de jaren 90, heb ik de muziek ook daarna altijd een van de sterkste punten gevonden. Die paste altijd perfect bij de serie. Ook nog in seizoen 16, 17 en 18. In seizoen 19 is helaas ook dat misgegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |