Nee, gewoon over zijn rol in GTST enzo. Ik vond Benjamin indertijd een leuk personage.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:49 schreef amaranta het volgende:
[..]Heb je toen ook tot in den treure doorgezaagd over seizoen 1 t/m 5?
en dat hij dan dan zo met zn ogen rolde, freak...
Nee, Wiet had 2 fotoboeken gemaakt. worst scrap ever, maargoed.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:01 schreef Syb.ren het volgende:
Beetje vaag ook dat in het fotoboek van Lana allemaal foto's met Lana zitten, en dan zit deze er ineens tussen:
[ afbeelding ]
Vliegen was er ook toen tegelijk met Arthur Fransen, maar was toen diens hulpjequote:Op vrijdag 31 december 2010 13:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het schijnt dat Edmond Classen langer in GTST had willen blijven als Arthur Fransen. Jammer dat dat nooit gebeurd is, had hem graag in de plaats van rechercheur Vliegen gezien in seizoen 2 (toen Peter Kelder de bak indraaide).
En wat mij betreft had hij het hulpje mogen blijven. Ik had zo graag gezien dat Fransen dat onderzoek naar die electronica in de loods had gedaan. Ook vanwege het feit dat Fransen en Peter elkaar weer zouden tegenkomenquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vliegen was er ook toen tegelijk met Arthur Fransen, maar was toen diens hulpje
Verkapte 'Laten we een oud GTST-fan onderuithalen'-post.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:49 schreef amaranta het volgende:
[..]Heb je toen ook tot in den treure doorgezaagd over seizoen 1 t/m 5?
en dat hij dan dan zo met zn ogen rolde, freak...
Dat vind ik nou zo mooi aan GTST, dat sommige personages/familie een eigen tune draagtquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:57 schreef Hogendoorn het volgende:
Ik vond de seizoenen 7 t/m 10 nog redelijk. In die tijd keek ik ook nog erg intensief. Zeker de afwikkeling van de Wassenaar-verhaallijn, de opkomst van Ludo met zijn legendarische eigen theme music en de Pete Jenssens-verhaallijn met Bowien. Daarna vond ik alles minder worden. Met seizoen 14 als uitzondering, puur vanwegde de comeback van Martine Hafkamp.
En wat een toeval dat daar nou net de bewuste oorbelletjes op staanquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:01 schreef Syb.ren het volgende:
Beetje vaag ook dat in het fotoboek van Lana allemaal foto's met Lana zitten, en dan zit deze er ineens tussen:
[ afbeelding ]
Helaas horen we ze bijna nooit meer.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:07 schreef Lucas15 het volgende:
Dat vind ik nou zo mooi aan GTST, dat sommige personages/familie een eigen tune draagt
Och, maakt mij niets uit, boeit me helemaal nietsquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Verkapte 'Laten we een oud GTST-fan onderuithalen'-post.
Volgens mij hoort hier een smiley bij, dit kun je nooit serieus menen!quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:38 schreef Frey het volgende:
[..]
Helaas horen we ze bijna nooit meer.
Maar in plaats daarvan kunnen we genieten van prachtige liedjes die altijd perfect bij de scène passen en dan ook geweldig bijdragen aan de spannende of emotionele sfeer.
Jazeker wel. Ik geniet van die scènes dat ze een liedje starten en waar je dan een of twee acteurs 4 minuten lang heen en weer ziet lopen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:57 schreef PeterKelder het volgende:
Volgens mij hoort hier een smiley bij, dit kun je nooit serieus menen!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Jazeker wel. Ik geniet van die scènes dat ze een liedje starten en waar je dan een of twee acteurs 4 minuten lang heen en weer ziet lopen.
Blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:26 schreef Tallie1982 het volgende:
Komt Lorena niet meer terug in de serie?
Volgensmij hadden een paar hier al het idee dat die oorbellen haar zouden achtervolgen..quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En wat een toeval dat daar nou net de bewuste oorbelletjes op staan
Jij ook, en iedereen!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:15 schreef Frey het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar!
Dat het dit jaar wat spannender mag worden en dat seizoen 4 inderdaad dit jaar al uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |