abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90674006
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dat is denk ik bij sommige acteurs heel moeilijk in te schatten, Babette van Veen die bleek in het echt helemaal geen bitch te zijn, Winston Post bleek soms wel moeilijk om mee samen te werken. Erik de Vogel die in het echt een hele amaibele man is. ;)

Bij Lieke van Lexmond denk ik wel dat ze in het echt ook een beetje is zoals Charlie :{w
Winston Post is in het echt een heel aardige vent. Hij was hier eens om een of ander evenement aan elkaar te praten. Na afloop ging hij gewoon tussen het publiek staan, ik heb toen een praatje met hem gemaakt. Hele aardige gozer is dat.

Lieke van Lexmond is sowieso niets. Beetje een wannabe die nu denkt dat ze het helemaal is (zie laatste Televizier-gala)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_90674066
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Okee, mijn zijn comebacks was het een tijdelijke rol en toen moest ie inderdaad vaak het onderspit delven tegen Rik omdat die laatste nu eenmaal langer zou blijven. Daarvoor was het een stevig individu op zich, in seizoen 4 is hij onder andere diegene die Martine Hafkamp weet te vellen ^O^
daarvoor keek ik al wel..

wat mij bijstaat is dat hij samen met Myriam in een huis woonde, met een deur met koeienvlekken (waarom weet ik dit :') ) en dat Myriam echt toffe kapels had.

Herman Hoogendoorn ken ik ook nog
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_90674127
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:34 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Winston Post is in het echt een heel aardige vent. Hij was hier eens om een of ander evenement aan elkaar te praten. Na afloop ging hij gewoon tussen het publiek staan, ik heb toen een praatje met hem gemaakt. Hele aardige gozer is dat.

Lieke van Lexmond is sowieso niets. Beetje een wannabe die nu denkt dat ze het helemaal is (zie laatste Televizier-gala)
Erger dan Jan Kooijemans kan gewoon niet, wat een arrogante bal is dat zeg.
heeft iemand toevallig die show gister avond op bnn gezien?
probeerde hij goedkoop te scoren, wat een droeftoeter
pi_90674163
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:35 schreef roos85 het volgende:

[..]

daarvoor keek ik al wel..

wat mij bijstaat is dat hij samen met Myriam in een huis woonde, met een deur met koeienvlekken (waarom weet ik dit :') ) en dat Myriam echt toffe kapels had.

Herman Hoogendoorn ken ik ook nog
Ja, je hebt het nu over Huize Koossie, het eerste echte jongerenhuis (in seizoen 1 was dat huize Alberts). Dat blijft, net als De Cactus, tot seizoen 5, omdat Anita besluit een hotel te beginnen (wat zonde is van De Cactus en huize Koossie)
pi_90674183
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:36 schreef roos85 het volgende:

[..]

Erger dan Jan Kooijemans kan gewoon niet, wat een arrogante bal is dat zeg.
heeft iemand toevallig die show gister avond op bnn gezien?
probeerde hij goedkoop te scoren, wat een droeftoeter
Nee, want Ruben Nicolai presenteerde het, dus dan haak ik automatisch al af ;)
pi_90674223
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:37 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Nee, want Ruben Nicolai presenteerde het, dus dan haak ik automatisch al af ;)
het was ook vrij slecht hoor, maar pff wat was Jan Kooijemans vreselijk irritant.
net als met het televiziergala :')
pi_90674260
quote:

[..]

Ja, je hebt het nu over Huize Koossie, het eerste echte jongerenhuis (in seizoen 1 was dat huize Alberts). Dat blijft, net als De Cactus, tot seizoen 5, omdat Anita besluit een hotel te beginnen (wat zonde is van De Cactus en huize Koossie)
oke, dat kan wel ja.
hotel dendermonde ken ik ook nog :)
pi_90674315
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:38 schreef roos85 het volgende:

[..]

het was ook vrij slecht hoor, maar pff wat was Jan Kooijemans vreselijk irritant.
net als met het televiziergala :')
Wat mij opvalt is dat die zogenaamde 'talentaward' tot nu toe iedere keer is gewonnen door een (ex-)soapie :P

Maar Lieke van Lexmond dan, gaat ze een verkapt interviewtje staan houden daar. En nu gaat ze de TV-Makelaar presenteren (waar Tim Immers voor moet wijken)...
pi_90674340
quote:

[..]

Geloof ik ook best, maar op de set scheen hij zich niet aan afspraken te houden en was ie ronduit de laan uitgestuurd (toen hij met die Bèbè naar het buitenland ging), later hebben ze hem opnieuw aangenomen en bleek hij de zoon te zijn van de snackbar eigenaar waar Stefano en Daantje werkten.
quote:
Een heer met stijl
pi_90674350
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:40 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Wat mij opvalt is dat die zogenaamde 'talentaward' tot nu toe iedere keer is gewonnen door een (ex-)soapie :P

Maar Lieke van Lexmond dan, gaat ze een verkapt interviewtje staan houden daar. En nu gaat ze de TV-Makelaar presenteren (waar Tim Immers voor moet wijken)...
ja weet ik.

Kan Tim niet terug in GTST? Mark was ook een leuk personage
  vrijdag 31 december 2010 @ 13:42:12 #236
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_90674388
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:39 schreef roos85 het volgende:
hotel dendermonde ken ik ook nog :)
Hotel Dendermonde werd nog in de fik gestoken eind seizoen 9 door Rutger. (nee, niet Goedhart)
Dat was de laatste zaak van Bronkhorst begin seizoen 10.

Ik heb gisteren allemaal dingen terug zitten kijken en lezen en mijn handen jeuken gewoon. Ik wil die eerste 10 seizoenen gewoon hebben. :P
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_90674393
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:41 schreef roos85 het volgende:

[..]

ja weet ik.

Kan Tim niet terug in GTST? Mark was ook een leuk personage
Ja, maar als de huidige schrijvers uberhaupt nog weten wie Mark is, dan zal van zijn karakter ook niets meer over zijn.
pi_90674416
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:42 schreef Frey het volgende:

[..]

Hotel Dendermonde werd nog in de fik gestoken eind seizoen 9 door Rutger. (nee, niet Goedhart)

Ik heb gisteren allemaal dingen terug zitten kijken en lezen en mijn handen jeuken gewoon. Ik wil die eerste 10 seizoenen gewoon hebben. :P
Ik stop bij seizoen 6, dan is het in mijn ogen mooi geweest ;)
pi_90674424
quote:

[..]

Klopt, alle jongerenhuizen op een rij:

Seizoen1: Huize Alberts
Seizoen 2 t/m5: Huize Koossie
Seizoen 5 t/m9: Hotel Dendermonde
Seizoen 10 t/m 20: Scala-Teluma
Seizoen 20 t/m nu: Toko
Een heer met stijl
pi_90674474
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Klopt, alle jongerenhuizen op een rij:

Seizoen1: Huize Alberts
Seizoen 2 t/m5: Huize Koossie
Seizoen 5 t/m9: Hotel Dendermonde
Seizoen 10 t/m 20: Scala-Teluma
Seizoen 20 t/m nu: Toko
Snap nog steeds niet waarom het HOTEL Dendermonde was, de helft woonde daar permanent :P
pi_90674516
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:42 schreef Frey het volgende:

[..]

Bronkhorst O+ dat was nog eens een toffe vent
pi_90674544
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:42 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik stop bij seizoen 6, dan is het in mijn ogen mooi geweest ;)
Klopt daarna veranderde heel veel, in seizoen 7 vond ik al dat bepaalde personages hun grondbeginselen (datgene waarvoor de rol was bedoeld) verloren hadden. Zoals Robert en Laura als zijn ouders, Roos als zijn vrouw. De eeuwige spanning tussen Linda en Roos en natuurlijk tussen Linda en Laura. Iets later dat jaar ging Silvia dood, wat opnieuw een kentering betekende bij de familie Alberts. Na seizoen 6 verloor het personage Daniël ook al zijn waardigheid.
Een heer met stijl
pi_90674610
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Klopt daarna veranderde heel veel, in seizoen 7 vond ik al dat bepaalde personages hun grondbeginselen (datgene waarvoor de rol was bedoeld) verloren hadden. Zoals Robert en Laura als zijn ouders, Roos als zijn vrouw. De eeuwige spanning tussen Linda en Roos en natuurlijk tussen Linda en Laura. Iets later dat jaar ging Silvia dood, wat opnieuw een kentering betekende bij de familie Alberts. Na seizoen 6 verloor het personage Daniël ook al zijn waardigheid.
het overlijden van Silvia was toch een erg mooi uitgewerkte verhaallijn
pi_90674622
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:45 schreef roos85 het volgende:

[..]

Bronkhorst O+ dat was nog eens een toffe vent
Vergeet Arthur Fransen in seizoen 1 niet, die was ook geweldig _O_
pi_90674640
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:47 schreef roos85 het volgende:

[..]

het overlijden van Silvia was toch een erg mooi uitgewerkte verhaallijn
Dat wel, maar toch vond ik het jammer dat ze dood ging ;)
Een heer met stijl
pi_90674675
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:47 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Vergeet Arthur Fransen in seizoen 1 niet, die was ook geweldig _O_
Edmond Classen is dan ook gewoon een rasacteur, ik vond het ook altijd geweldig als 'Opa' bij Vrienden voor het Leven ^O^
Een heer met stijl
pi_90674696
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik vind het vooral jammer dat zoveel personages er in 1 seizoen vertrekken (Arnie, Stan, Helen, Sylvia) en dat de verhaallijnen ook steeds minder kwaliteit hebben (Zoals Arthur & Meta, was echt zo slecht).
  vrijdag 31 december 2010 @ 13:49:35 #248
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_90674702
quote:

[..]

ik heb toen een praatje met hem gemaakt.
;) Heb je toen ook tot in den treure doorgezaagd over seizoen 1 t/m 5?
en dat hij dan dan zo met zn ogen rolde, freak...
;)
pi_90674706
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dat wel, maar toch vond ik het jammer dat ze dood ging ;)
ja ik ook, wat heb ik toen gehuild
ps: ik was toen iets van 11 :P
pi_90674763
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Edmond Classen is dan ook gewoon een rasacteur, ik vond het ook altijd geweldig als 'Opa' bij Vrienden voor het Leven ^O^
Het schijnt dat Edmond Classen langer in GTST had willen blijven als Arthur Fransen. Jammer dat dat nooit gebeurd is, had hem graag in de plaats van rechercheur Vliegen gezien in seizoen 2 (toen Peter Kelder de bak indraaide).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')