Winston Post is in het echt een heel aardige vent. Hij was hier eens om een of ander evenement aan elkaar te praten. Na afloop ging hij gewoon tussen het publiek staan, ik heb toen een praatje met hem gemaakt. Hele aardige gozer is dat.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat is denk ik bij sommige acteurs heel moeilijk in te schatten, Babette van Veen die bleek in het echt helemaal geen bitch te zijn, Winston Post bleek soms wel moeilijk om mee samen te werken. Erik de Vogel die in het echt een hele amaibele man is.![]()
Bij Lieke van Lexmond denk ik wel dat ze in het echt ook een beetje is zoals Charlie
daarvoor keek ik al wel..quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Okee, mijn zijn comebacks was het een tijdelijke rol en toen moest ie inderdaad vaak het onderspit delven tegen Rik omdat die laatste nu eenmaal langer zou blijven. Daarvoor was het een stevig individu op zich, in seizoen 4 is hij onder andere diegene die Martine Hafkamp weet te vellen
Erger dan Jan Kooijemans kan gewoon niet, wat een arrogante bal is dat zeg.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Winston Post is in het echt een heel aardige vent. Hij was hier eens om een of ander evenement aan elkaar te praten. Na afloop ging hij gewoon tussen het publiek staan, ik heb toen een praatje met hem gemaakt. Hele aardige gozer is dat.
Lieke van Lexmond is sowieso niets. Beetje een wannabe die nu denkt dat ze het helemaal is (zie laatste Televizier-gala)
Ja, je hebt het nu over Huize Koossie, het eerste echte jongerenhuis (in seizoen 1 was dat huize Alberts). Dat blijft, net als De Cactus, tot seizoen 5, omdat Anita besluit een hotel te beginnen (wat zonde is van De Cactus en huize Koossie)quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
daarvoor keek ik al wel..
wat mij bijstaat is dat hij samen met Myriam in een huis woonde, met een deur met koeienvlekken (waarom weet ik dit) en dat Myriam echt toffe kapels had.
Herman Hoogendoorn ken ik ook nog
Nee, want Ruben Nicolai presenteerde het, dus dan haak ik automatisch al afquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Erger dan Jan Kooijemans kan gewoon niet, wat een arrogante bal is dat zeg.
heeft iemand toevallig die show gister avond op bnn gezien?
probeerde hij goedkoop te scoren, wat een droeftoeter
het was ook vrij slecht hoor, maar pff wat was Jan Kooijemans vreselijk irritant.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, want Ruben Nicolai presenteerde het, dus dan haak ik automatisch al af
oke, dat kan wel ja.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, je hebt het nu over Huize Koossie, het eerste echte jongerenhuis (in seizoen 1 was dat huize Alberts). Dat blijft, net als De Cactus, tot seizoen 5, omdat Anita besluit een hotel te beginnen (wat zonde is van De Cactus en huize Koossie)
Wat mij opvalt is dat die zogenaamde 'talentaward' tot nu toe iedere keer is gewonnen door een (ex-)soapiequote:Op vrijdag 31 december 2010 13:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
het was ook vrij slecht hoor, maar pff wat was Jan Kooijemans vreselijk irritant.
net als met het televiziergala
Geloof ik ook best, maar op de set scheen hij zich niet aan afspraken te houden en was ie ronduit de laan uitgestuurd (toen hij met die Bèbè naar het buitenland ging), later hebben ze hem opnieuw aangenomen en bleek hij de zoon te zijn van de snackbar eigenaar waar Stefano en Daantje werkten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Winston Post is in het echt een heel aardige vent. Hij was hier eens om een of ander evenement aan elkaar te praten. Na afloop ging hij gewoon tussen het publiek staan, ik heb toen een praatje met hem gemaakt. Hele aardige gozer is dat.
quote:Lieke van Lexmond is sowieso niets. Beetje een wannabe die nu denkt dat ze het helemaal is (zie laatste Televizier-gala)
ja weet ik.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat die zogenaamde 'talentaward' tot nu toe iedere keer is gewonnen door een (ex-)soapie
Maar Lieke van Lexmond dan, gaat ze een verkapt interviewtje staan houden daar. En nu gaat ze de TV-Makelaar presenteren (waar Tim Immers voor moet wijken)...
Hotel Dendermonde werd nog in de fik gestoken eind seizoen 9 door Rutger. (nee, niet Goedhart)quote:
Ja, maar als de huidige schrijvers uberhaupt nog weten wie Mark is, dan zal van zijn karakter ook niets meer over zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja weet ik.
Kan Tim niet terug in GTST? Mark was ook een leuk personage
Ik stop bij seizoen 6, dan is het in mijn ogen mooi geweestquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Hotel Dendermonde werd nog in de fik gestoken eind seizoen 9 door Rutger. (nee, niet Goedhart)
Dat was de laatste zaak van Bronkhorst begin seizoen 10.
Ik heb gisteren allemaal dingen terug zitten kijken en lezen en mijn handen jeuken gewoon. Ik wil die eerste 10 seizoenen gewoon hebben.
Klopt, alle jongerenhuizen op een rij:quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, je hebt het nu over Huize Koossie, het eerste echte jongerenhuis (in seizoen 1 was dat huize Alberts). Dat blijft, net als De Cactus, tot seizoen 5, omdat Anita besluit een hotel te beginnen (wat zonde is van De Cactus en huize Koossie)
Snap nog steeds niet waarom het HOTEL Dendermonde was, de helft woonde daar permanentquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt, alle jongerenhuizen op een rij:
Seizoen1: Huize Alberts
Seizoen 2 t/m5: Huize Koossie
Seizoen 5 t/m9: Hotel Dendermonde
Seizoen 10 t/m 20: Scala-Teluma
Seizoen 20 t/m nu: Toko
Bronkhorstquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Hotel Dendermonde werd nog in de fik gestoken eind seizoen 9 door Rutger. (nee, niet Goedhart)
Dat was de laatste zaak van Bronkhorst begin seizoen 10.
Ik heb gisteren allemaal dingen terug zitten kijken en lezen en mijn handen jeuken gewoon. Ik wil die eerste 10 seizoenen gewoon hebben.
Klopt daarna veranderde heel veel, in seizoen 7 vond ik al dat bepaalde personages hun grondbeginselen (datgene waarvoor de rol was bedoeld) verloren hadden. Zoals Robert en Laura als zijn ouders, Roos als zijn vrouw. De eeuwige spanning tussen Linda en Roos en natuurlijk tussen Linda en Laura. Iets later dat jaar ging Silvia dood, wat opnieuw een kentering betekende bij de familie Alberts. Na seizoen 6 verloor het personage Daniël ook al zijn waardigheid.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik stop bij seizoen 6, dan is het in mijn ogen mooi geweest
het overlijden van Silvia was toch een erg mooi uitgewerkte verhaallijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt daarna veranderde heel veel, in seizoen 7 vond ik al dat bepaalde personages hun grondbeginselen (datgene waarvoor de rol was bedoeld) verloren hadden. Zoals Robert en Laura als zijn ouders, Roos als zijn vrouw. De eeuwige spanning tussen Linda en Roos en natuurlijk tussen Linda en Laura. Iets later dat jaar ging Silvia dood, wat opnieuw een kentering betekende bij de familie Alberts. Na seizoen 6 verloor het personage Daniël ook al zijn waardigheid.
Vergeet Arthur Fransen in seizoen 1 niet, die was ook geweldigquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Bronkhorstdat was nog eens een toffe vent
Dat wel, maar toch vond ik het jammer dat ze dood gingquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
het overlijden van Silvia was toch een erg mooi uitgewerkte verhaallijn
Edmond Classen is dan ook gewoon een rasacteur, ik vond het ook altijd geweldig als 'Opa' bij Vrienden voor het Levenquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vergeet Arthur Fransen in seizoen 1 niet, die was ook geweldig
Ik vind het vooral jammer dat zoveel personages er in 1 seizoen vertrekken (Arnie, Stan, Helen, Sylvia) en dat de verhaallijnen ook steeds minder kwaliteit hebben (Zoals Arthur & Meta, was echt zo slecht).quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt daarna veranderde heel veel, in seizoen 7 vond ik al dat bepaalde personages hun grondbeginselen (datgene waarvoor de rol was bedoeld) verloren hadden. Zoals Robert en Laura als zijn ouders, Roos als zijn vrouw. De eeuwige spanning tussen Linda en Roos en natuurlijk tussen Linda en Laura. Iets later dat jaar ging Silvia dood, wat opnieuw een kentering betekende bij de familie Alberts. Na seizoen 6 verloor het personage Daniël ook al zijn waardigheid.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
ik heb toen een praatje met hem gemaakt.
ja ik ook, wat heb ik toen gehuildquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat wel, maar toch vond ik het jammer dat ze dood ging
Het schijnt dat Edmond Classen langer in GTST had willen blijven als Arthur Fransen. Jammer dat dat nooit gebeurd is, had hem graag in de plaats van rechercheur Vliegen gezien in seizoen 2 (toen Peter Kelder de bak indraaide).quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Edmond Classen is dan ook gewoon een rasacteur, ik vond het ook altijd geweldig als 'Opa' bij Vrienden voor het Leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |