Even als de Ludo Stefano Maximiliaan verhaallijn waarbij Stefano opeens de broer van Ludo bleek te zijn in de plaats van een zoon .quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:25 schreef Hogendoorn het volgende:
Dat gemekker over sadistisch. Daarvoor is het toch entertainment? Iedere kijker heeft andere interesses. De ene wil graag schurken zien die lekker over the top zijn, anderen willen rijke mensen kakerig zien doen, anderen willen liefdes van hun levens elkaar zien vinden, weer anderen willen tienerproblemen zien, anderen keiharde zakelijke deals. Geef gewoon iedereen wat hij of zij wil. GTST had een zeer uitgebreide mix van personages en verhaallijnen en voor ieder wat wils. Nu is dat veel beperkter geworden. Je moet lef hebben en durven te variëren.
Over die aangepaste verhaallijnen heb ik mij al vaker uitgelaten. Slechte zet. Zowel met Dennis/Arnie als Hans/Frits. Dat heeft toch iets kapotgemaakt. Niet in mijn beleving van het oude GTST, maar meer in de beleving van de nieuwere seizoenen.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:42 schreef RogerS het volgende:
Spoilers van 03 januari t/m 14 januari 2011:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch niet geheel saaie vooruitzichten, al zeg ik het zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
'Maar' 2 miljoen? Ik dacht dat het in de hoogtijdagen rond de 2,5 miljoen zat? Dagelijks?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is ooit 2 miljoen geweest hè vergeet dat niet.![]()
Dat zou best kunnen ja. Bijna het enige waar het nog om draait, is dat homo gedoe. Het zou wel leuk zijn als ze verder wat meer beleven. Op het werk bijvoorbeeld. ( Maar gezien het feit, dat ie in een gezin zit, zal die niet zomaar weggaan) Maar dat geldt voor meer personages natuurlijk, dat ze niet zoveel beleven. ( Maxime)quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:08 schreef Markeerstift het volgende:
Het idee van de Lucas vs Edwin verhaallijn vind ik best leuk. Ik snap ook best dat er jongeren zijn die dat leuk vinden. Jaren geleden was ik ook in mijn nopjes toen Kim met Ché ging kussen.
Maar ik ben bang dat Edwin dan na een tijdje weer weg zal moeten. Want de huidige schrijvers weten niet om te gaan met standvastigheid of karakter behoud. Alle relaties in GTST lopen binnen een half jaar (met enkele uitzonderingen) op de klippen. Dan heeft Edwin dus geen toekomst meer aangezien zijn rol speelt om het in de kast zitten. Verder denken dan een paar maanden doen de schrijvers niet.
2e of 3e aflevering pasquote:Op woensdag 29 december 2010 01:35 schreef Koosnaam het volgende:
@ Arnie Alberts.
Mooie beelden van Peter Kelder ja. Alleen die wond op het einde was wel erg nep
En ooit hadden we ook maar 4 of 5 zenders.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is ooit 2 miljoen geweest hè vergeet dat niet.![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Noud heeft ook een topic geopend op Fok!![]()
Vriendin...
Omgquote:Op woensdag 29 december 2010 14:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Vriendin...
Het duurde ongeveer 10 seconden voor dat ik het begreepquote:Op woensdag 29 december 2010 14:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Vriendin...
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:42 schreef RogerS het volgende:
Spoilers van 03 januari t/m 14 januari 2011:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch niet geheel saaie vooruitzichten, al zeg ik het zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Oh, leuk om te weten. In 1998 ook nog steeds? Want ook in die tijd hadden ze dagelijks rond de 2 miljoenquote:Op woensdag 29 december 2010 13:16 schreef catwaezle het volgende:
[..]
En ooit hadden we ook maar 4 of 5 zenders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |