De Huygens vond ik eigenlijk best redelijk, zal ik heel eerlijk zeggen. Ok, Dex was een beetje vaag, maar dat had meer te maken met hoe hij speelde dan wat hij speelde. Het gezeik tussen Irene en Martijn vond ik goed en Ronja had ook genoeg verhaal. Zonde dat zij dan weer weg moeten en er nu een familie moet komen met 2 TOP-acteurs aan ouders (Sertons en Abma, dat zijn pas namen)... En dan nog 2 rete-vervelende bijlullo's, om het zo maar recht voor ze raap te zeggen. Ik heb werkelijk 0,0% met die 2 zonen. Dat is gewoon niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, simpelweg omdat er 4 idioten aan het schrijversroer zitten die geen flauw benul hebben van het verleden en de connecties die het met zich meebrengt. En wat je daarnet al zei: van Martin van Steijn snap ik het al helemáál niet. Je zou verwachten dat hij misschien een beetje hersens in zijn hoofd zou hebben, maar die hoop heb ik al opgegeven.
Inderdaad. De Huygens waren goed en hadden zeker potentie, alleen de plotselinge karakterovergang van Ronja vond ik tegenvallen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De Huygens vond ik eigenlijk best redelijk, zal ik heel eerlijk zeggen. Ok, Dex was een beetje vaag, maar dat had meer te maken met hoe hij speelde dan wat hij speelde. Het gezeik tussen Irene en Martijn vond ik goed en Ronja had ook genoeg verhaal. Zonde dat zij dan weer weg moeten en er nu een familie moet komen met 2 TOP-acteurs aan ouders (Sertons en Abma, dat zijn pas namen)... En dan nog 2 rete-vervelende bijlullo's, om het zo maar recht voor ze raap te zeggen. Ik heb werkelijk 0,0% met die 2 zonen. Dat is gewoon niet de bedoeling.
De oude leader, tijdens de jubileumweek vond ik dat wel een hoogtepunt, naast de flashbacks.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:52 schreef Frey het volgende:
Het ergste is dat de nieuwe generatie fans het allemaal geweldig vindt. Ze vinden de oude leader te oubollig en de slechteriken zijn nare mensen dus die moeten eruit...
En de schrijvers maar weer denken dat ze geweldig bezig zijn.
Klopt. Ik zat laatst uit verveling eens op wat van die gtst site's te kijken. Maar als je die reacties leest. Die vinden het echt fantastisch. En verheugen zich bijna allemaal op de Lucas en Edwin verhaallijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:52 schreef Frey het volgende:
Het ergste is dat de nieuwe generatie fans het allemaal geweldig vindt. Ze vinden de oude leader te oubollig en de slechteriken zijn nare mensen dus die moeten eruit...
En de schrijvers maar weer denken dat ze geweldig bezig zijn.
Hier de officiele quote uit een reportage uit 2005:quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Meen je dat? Gadverdamme, dat is pas echt zwaar triest. Laat dan heel die lijn zitten, denk ik dan.
Echt schandalig vind ik dat mensen als Martin van Steijn (Mickey) dus gewoon hoofdschrijver zijn en dan dus met deze zooi aankomen.
Dat laatste is al diep triest. Nog erger is dat ze dan een bijnaam ervoor gaan verzinnen: Luwinquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:55 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Klopt. Ik zat laatst uit verveling eens op wat van die gtst site's te kijken. Maar als je die reacties leest. Die vinden het echt fantastisch. En verheugen zich bijna allemaal op de Lucas en Edwin verhaallijn
Ik wil hier een reactie op maken als 'Het is 2010, alle mannelijke tieners die nu GTST kijken zijn homo', maar laat ik dat niet doen omdat ik anders weer de new-age kids over me heen krijgquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:55 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Klopt. Ik zat laatst uit verveling eens op wat van die gtst site's te kijken. Maar als je die reacties leest. Die vinden het echt fantastisch. En verheugen zich bijna allemaal op de Lucas en Edwin verhaallijn
Wat hebben ze toen veel kapot gemaakt... Had het nou lekker open gelaten. Hadden we ons voor altijd af kunnen vragen of Arnie nou nog leefde of niet. Ik zat echt jaren te wachten op zijn terugkeer. Elke keer als Laura in beeld kwam met een treurig muziekje, dan dacht ik dat Arnie elk moment binnen kon komen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hier de officiele quote uit een reportage uit 2005:
Welja. We hadden een zoon nodig voor Laura en Robert, zegt Bos. Dat is het stel dat sinds de eerste aflevering in GTST zit. Maar Oerlemans wilde echt niet terug naar de serie om de rol van Arnie op zich te nemen.
Ik zat een half jaar geleden in de auto en dacht ineens: als Dennis nu eens Arnie is, zegt Neijzen. Ik belde naar de anderen, en die hadden dat ook bedacht. Zo geschiedde.
http://www.volkskrant.nl/(...)INDEND-EN-SAAI.dhtml
Dit dus.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:00 schreef Frey het volgende:
[..]
Wat hebben ze toen veel kapot gemaakt... Had het nou lekker open gelaten. Hadden we ons voor altijd af kunnen vragen of Arnie nou nog leefde of niet. Ik zat echt jaren te wachten op zijn terugkeer. Elke keer als Laura in beeld kwam met een treurig muziekje, dan dacht ik dat Arnie elk moment binnen kon komen.![]()
Mooi toch, voor eeuwig speculeren over het grootste GTST icoon? Helaas kwam daar in 2005 een einde aan.
Ik heb hier een interview liggen met Karin van der Meer en Marc Linssen uit 1999, waarin Van der Meer (destijds hoofdschrijver van GTST) op de vraag Komt Arnie nog terug? het volgende antwoordde:quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:00 schreef Frey het volgende:
[..]
Wat hebben ze toen veel kapot gemaakt... Had het nou lekker open gelaten. Hadden we ons voor altijd af kunnen vragen of Arnie nou nog leefde of niet. Ik zat echt jaren te wachten op zijn terugkeer. Elke keer als Laura in beeld kwam met een treurig muziekje, dan dacht ik dat Arnie elk moment binnen kon komen.![]()
Mooi toch, voor eeuwig speculeren over het grootste GTST icoon? Helaas kwam daar in 2005 een einde aan.
Dit is ook de reden dat je geen last hebt als je scenes met Arnie erin kijkt, je weet dat hij op dat moment de zoon van Robert en Laura was en dat dat latere maar een debiel hersenspinsel was dat in 2005 op een zondagmiddag bedacht is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hier de officiele quote uit een reportage uit 2005:
Welja. We hadden een zoon nodig voor Laura en Robert, zegt Bos. Dat is het stel dat sinds de eerste aflevering in GTST zit. Maar Oerlemans wilde echt niet terug naar de serie om de rol van Arnie op zich te nemen.
Ik zat een half jaar geleden in de auto en dacht ineens: als Dennis nu eens Arnie is, zegt Neijzen. Ik belde naar de anderen, en die hadden dat ook bedacht. Zo geschiedde.
http://www.volkskrant.nl/(...)INDEND-EN-SAAI.dhtml
Ach ja, gooi er maar weer een debiele dokter inquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit is ook de reden dat je geen last hebt als je scenes met Arnie erin kijkt, je weet dat hij op dat moment de zoon van Robert en Laura was en dat dat latere maar een debiel hersenspinsel was dat in 2005 op een zondagmiddag bedacht is.
Als ze nou wat creatiever geweest waren hadden ze kunnen bedenken als Robert en Laura een twee-eïge tweeling had gekregen (die lijken dus niet op elkaar). Waarbij een of andere debiele dokter er een achter had gehouden en Robert en Laura verteld had dat ie dood was, terwijl die dokter hem stiekem ter adoptie heeft afgestaan aan Guus Tuinman.![]()
Zo was Dennis de zoon van Robert en Laura zonder dat het afbreuk zou doen aan Arnie. Sterker nog dit kan nog steeds. Guus Tuinman werd door die dokter gechanteerd door een vals verhaal op te hangen
Wat een gezeik weer. Dat was toch heerlijk man.quote:De laatste tijd krijgen we veel kritiek op de verhaallijn rond John en Bowien. Het sadisme van John gaat veel kijkers te ver. Acteurs en schrijvers kunnen zich in zo'n verhaallijn heerlijk uitleven, en dat liep een beetje uit de hand. Het is te laat om dat nog terug te draaien
Gezien de kwaliteit vandaag de dag zeker ja, maar destijds was het natuurlijk wel een beetje vreemd. Alhoewel, twee incestverhaaltjes binnen 1 familie vind ik ook een beetje vreemd...quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Wat een gezeik weer. Dat was toch heerlijk man.
Inderdaadquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat laatste is al diep triest. Nog erger is dat ze dan een bijnaam ervoor gaan verzinnen: Luwin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch niet geheel saaie vooruitzichten, al zeg ik het zelf.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:42 schreef RogerS het volgende:
Spoilers van 03 januari t/m 14 januari 2011:Hm ik ben enigszins toch benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch niet geheel saaie vooruitzichten, al zeg ik het zelf.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Wat ze toen ook wel eens zaten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:02 schreef RogerS het volgende:
Een flinke tijd geleden zei ik ook iets over kijkcijfers en toen werd er geantwoord met zinnen als: 'dat zijn tijdelijke kijkers' en 'over een halfjaar zitten ze standaard onder de miljoen'.
Het is ooit 2 miljoen geweest hè vergeet dat niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:02 schreef RogerS het volgende:
Ook trouwens wel grappig om eens de kijkcijfers te vergelijken. Vorig jaar zat GTST qua kijkcijfers nog rond de 1,1 soms 1,2 miljoen. En hoe meer iedereen hier het huidige GTST aan het afzeiken is, hoe meer en meer naar gekeken wordt. Zie hier afgelopen afleveringen:
Maandag 27 december: 1.577.000
Vrijdag 24 december: 1.389.000
Donderdag 23 december: 1.468.000
Woensdag 22 december: 1.410.000
Dinsdag 21 december: 1.432.000
Maandag 20 december: 1.510.000
En dit gaat echt al maanden zo. Gemiddeld rond die 1,5 miljoen kijkers. Dus zit GTST weer in een behoorlijk stijgende lijn en dat is allemaal te danken aan de schrijvers, want mensen waarderen het blijkbaar hoe de serie nu is. En dat hier een paar echte die-hards zitten die het vroeger allemaal veel beter en mooier vonden, dat zal ze (de hoofdschrijvers) echt niks kunnen schelen denk ik zo. Ik kijk zelf pas vanaf seizoen twaalf denk ik, dus ik kan niet heel goed oordelen over vroeger (hoewel ik hier talloze filmpjes voorbij heb zien komen in deze topics de afgelopen paar jaar), maar ik ben ook tevreden met de huidige stand van zaken.
Een flinke tijd geleden zei ik ook iets over kijkcijfers en toen werd er geantwoord met zinnen als: 'dat zijn tijdelijke kijkers' en 'over een halfjaar zitten ze standaard onder de miljoen'. Dat is dus niet uitgekomen. En ik post heus niet alleen om mijn gelijk te halen hoor, maar kijkcijfers is iets wat ook interessant is en waar het voor de makers ook vooral om draait. En waarschijnlijk trekken ze dus meer kijkers met jongere acteurs (en de verhaallijnen die daarbij passen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |