abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 december 2010 @ 14:07:49 #51
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_90535874
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 13:52 schreef roos85 het volgende:

dat was wel te verwachten dat ze de verhaallijn omtrent moord ontzettend lang zouden rekken.
was toen met de moord op Pascalle ook, op een gegeven moment is het klaar en tijd om verder te gaan met een andere verhaallijn.

het valt me trouwens mee dat de baby van Sjors blank gebleven is, en dat Maxime het kind nog niet ontvoerd heeft.
Kijk, dat laatste zou nou iets spannends zijn. Maxime is sowieso te soft. Meer iemand die stookt en treitert dan een femme fatale of een überbitch. Zij zou eigenlijk bijzonder crimineel en doortrapt moeten zijn, zeker nu Ludo zo is afgezwakt.
"U hoort nog van me!"
pi_90537627
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:07 schreef Hogendoorn het volgende:

[..]

Kijk, dat laatste zou nou iets spannends zijn. Maxime is sowieso te soft. Meer iemand die stookt en treitert dan een femme fatale of een überbitch. Zij zou eigenlijk bijzonder crimineel en doortrapt moeten zijn, zeker nu Ludo zo is afgezwakt.
Klopt, de schrijvers zijn de Sanders familie goed aan het verzieken (om het zo maar even te noemen). Ludo in de eerdere seizoenen was de top zakenman, een badguy die je absoluut niet tegen je moest hebben.
Nu lijkt hij meer op een huisvader dan op de "godfather".

maar niemand overtreft Hoogendoorn natuurlijk, wat een geweldig personage was dat.
een dergelijk personage zou niet misstaan in GTST.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_90539230
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_90540239
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:07 schreef Hogendoorn het volgende:

[..]

Ludo is inderdaad afgezwakt, net als Roos85 aangeeft: het is meer een huisvader dan een echte badguy zoals in zijn eerste seizoenen.

Ik heb het idee dat, gezien het feit dat

1. Erik de Vogel een vast contract heeft en ze hem dus niet zomaar kunnen ontslaan (gezien dat veel geld gaat kosten),
en 2. De verhaallijnen voor Ludo zo langzamerhand wel op zijn,

ze er op alle mogelijke manieren er familieleden aan de haren bijslepen om Ludo nog een beetje rol te geven. Ik noem even een opsomming:

- Maxime
- Amy
- Janine
- Lucas
- Dex
- Noud

Bovenstaande karakters zorgen ervoor dat Ludo nog enigszins een rol heeft, want veel heeft hij niet te doen anders. Vandaar dus ook dat Maxime er opeens was.
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:03:33 #55
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_90540407
Ik denk dat dit wel enkele valide punten zijn. Ludo kan dan wel nog functioneren dankzij de genoemde medespelers, maar zij verzwakken zijn personage net zo hard. Als er nog een zakenwereld was, met concurrenten en keiharde zakenmensen dan had Ludo ook op dat vlak een rol. Als er nog andere schurken waren om mee te concurreren had Ludo ook daar nog een rol. Nu resteert er weinig meer voor hem.

Daarom zou een personage als Hogendoorn ook nu niet meer functioneren. Herman was sterk in zijn interactie met Frits, Rien en Martine (stuk voor stuk geen lievertjes). Zo'n personage zou nu weinig uit kunnen halen.
"U hoort nog van me!"
pi_90540444
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:59 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ludo is inderdaad afgezwakt, net als Roos85 aangeeft: het is meer een huisvader dan een echte badguy zoals in zijn eerste seizoenen.

Ik heb het idee dat, gezien het feit dat

1. Erik de Vogel een vast contract heeft en ze hem dus niet zomaar kunnen ontslaan (gezien dat veel geld gaat kosten),
en 2. De verhaallijnen voor Ludo zo langzamerhand wel op zijn,

ze er op alle mogelijke manieren er familieleden aan de haren bijslepen om Ludo nog een beetje rol te geven. Ik noem even een opsomming:

- Maxime
- Amy
- Janine
- Lucas
- Dex
- Noud

Bovenstaande karakters zorgen ervoor dat Ludo nog enigszins een rol heeft, want veel heeft hij niet te doen anders. Vandaar dus ook dat Maxime er opeens was.
denk dat het wel aan de schrijvers te wijten is dat de verhaallijnen omtrent Ludo ver op zijn, met zijn zakenkant hadden ze heel wat kunnen doen.
een kantoor a la AA&A maar dan SS&S (met natuurlijk Nick en Stefano) had een leuke invulling kunnen zijn.
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:05:26 #57
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_90540490
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:04 schreef roos85 het volgende:
denk dat het wel aan de schrijvers te wijten is dat de verhaallijnen omtrent Ludo ver op zijn
Dat is het precies.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_90540525
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:03 schreef Hogendoorn het volgende:
Ik denk dat dit wel enkele valide punten zijn. Ludo kan dan wel nog functioneren dankzij de genoemde medespelers, maar zij verzwakken zijn personage net zo hard. Als er nog een zakenwereld was, met concurrenten en keiharde zakenmensen dan had Ludo ook op dat vlak een rol. Als er nog andere schurken waren om mee te concurreren had Ludo ook daar nog een rol. Nu resteert er weinig meer voor hem.

Daarom zou een personage als Hogendoorn ook nu niet meer functioneren. Herman was sterk in zijn interactie met Frits, Rien en Martine (stuk voor stuk geen lievertjes). Zo'n personage zou nu weinig uit kunnen halen.
Haha, stel je voor: Herman in een scène met iemand als Noud! _O-

Maar inderdaad, Ludo heeft geen gelijkwaardige 'tegenstander'. Als Maxime niet zo soft was geweest, had het nog wat kunnen worden, een soort oorlog tussen twee familieleden. Nu is het niets meer dan wat steken onder water geven.
pi_90540660
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:04 schreef roos85 het volgende:

[..]

denk dat het wel aan de schrijvers te wijten is dat de verhaallijnen omtrent Ludo ver op zijn, met zijn zakenkant hadden ze heel wat kunnen doen.
een kantoor a la AA&A maar dan SS&S (met natuurlijk Nick en Stefano) had een leuke invulling kunnen zijn.
Inderdaad, en daar heb je de angel: de schrijvers.

Of liever gezegd: de inspiratieloze schrijvers
pi_90540672
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:03 schreef Hogendoorn het volgende:

Dit is zeker waar, de huidige schrijvers beweren dat het om de jongeren gaat. Prima maar wil je het geheel een beetje geloofwaardig houden dan zul je de bijbehorende ouders ook een beetje hun eigen geloofwaardige verhaallijnen moeten gunnen. Een voorbeeld toen Robert en Laura er weer ingeschreven werden om Arnie, besloten de makers tot het creeëren van AA&F. Hieruit kwamen tal van verhaallijnen tevoorschijn voor zowel ouderen en jongeren, wat ook weer mooie interacties tussen het opleverden, maar ook slechteriken in de zin van oplichters hadden iets te doen.
Een heer met stijl
pi_90540695
Jack had natuurlijk ook ingezet kunnen worden in een Sanders vs. Van Houten strijd, helaas helpen deze schrijvers zo'n beetje elk boeiend personage om zeep.

de keuze voor de nu jonge garde vind ik echt niet tof, daar wordt ook al zo weinig mee gedaan.
een verhaallijn op school was dan wel weer leuk geweest.
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:12:25 #62
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_90540782
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:10 schreef roos85 het volgende:
Jack had natuurlijk ook ingezet kunnen worden in een Sanders vs. Van Houten strijd, helaas helpen deze schrijvers zo'n beetje elk boeiend personage om zeep.
Lol, zeep :P

Maar dat niet alleen, ze helpen ook iedere oude perfecte verhaallijn om zeep. Arnie & Dennis, de moord op van Houten... What's next? Daniël die weer terug de serie in komt met een doosje sigaren?

Dit is de perfecte afsluiter voor een geweldig karakter. Tranen in mijn ogen toen ik dit voor het eerst zag op YouTube. Moet je niet mee knoeien. Ik zie Daniël dolgraag nog een keer terugkomen, net zoals Suzanne, Martine Hafkamp (Ook zoiets) of zelfs Helen Helmink, maar ik vind niet dat ze daarmee moeten klooien.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_90540832
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dit is zeker waar, de huidige schrijvers beweren dat het om de jongeren gaat. Prima maar wil je het geheel een beetje geloofwaardig houden dan zul je de bijbehorende ouders ook een beetje hun eigen geloofwaardige verhaallijnen gunnen. Een voorbeeld toen Robert en Laura er weer ingeschreven werden om Arnie, besloten de makers tot het creeëren van AA&F. Hieruit kwamen tal van verhaallijnen tevoorschijn voor zowel ouderen en jongeren, wat ook weer mooie interacties tussen het opleverden, maar ook slechteriken in de zin van oplichters hadden iets te doen.
De balans tussen jong en oud is inderdaad ver te zoeken op het moment.

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:10 schreef roos85 het volgende:

de keuze voor de nu jonge garde vind ik echt niet tof, daar wordt ook al zo weinig mee gedaan.
een verhaallijn op school was dan wel weer leuk geweest.
Ze hebben Jack tot nu toe twee keer op een goede manier geïntroduceerd: in 2005 bij zijn entree, en in 2008 bij zijn rentree na zijn flexwet-periode. En na beide introducties gingen de schrijvers niet verder met het uitwerken van de goede (r)entree, maar besloten ze een andere koers te varen, wat in mijn ogen ontzettend dom is geweest.
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:16:28 #64
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_90540936
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:12 schreef ArnieAlberts het volgende:

Dit is de perfecte afsluiter voor een geweldig karakter. Tranen in mijn ogen toen ik dit voor het eerst zag op YouTube.
Zo simpel en toch ook zo pakkend. En weer een voorbeeld van wat muziek voor een scene kan betekenen. _O_
pi_90540942
quote:

[..]

leuke woordspeling he :P

quote:
Maar dat niet alleen, ze helpen ook iedere oude perfecte verhaallijn om zeep. Arnie & Dennis, de moord op van Houten... What's next? Daniël die weer terug de serie in komt met een doosje sigaren?
dat ook ja.
De Arnie is Dennis wending sloeg werkelijk nergens op, zeker niet nadat er verschillende DNA tests in de familie hebben plaatsgevoden :')

Daniël mag van mij wel weer in de serie, vond ik een leuk personage.
Zeker toen met Onno P. Wassenaar
pi_90540981
De gtst wereld is ook een stuk kleiner geworden, eigenlijk zijn het alleen nog maar huiskamerscene's. En de horeca (de Rozeboom e.d.) horen daar ook bij, dat zijn gewoon veredelde woningen geworden, vroeger waren de personages daar gewoon echt te gast.

De zakenwereld, prostitutie, twijfelachtige genootschappen, concurrerende bedrijven en dergelijke zorgden toen voor spetterende verhaallijnen en ook voor de jongeren waar het zogenaamd om gaat :')

Over jongeren gesproken, dit waren ook vooral 20-plussers, die heb je gelukkig nog steeds. Maar na enige tijd kwamen er ook 14-15 jarigen tussen, niks mis mee als het niet alleen daarom zou gaan draaien.
Een heer met stijl
pi_90541053
quote:

[..]

Dit is de perfecte afsluiter voor een geweldig karakter. Tranen in mijn ogen toen ik dit voor het eerst zag op YouTube. Moet je niet mee knoeien. Ik zie Daniël dolgraag nog een keer terugkomen, net zoals Suzanne, Martine Hafkamp (Ook zoiets) of zelfs Helen Helmink, maar ik vind niet dat ze daarmee moeten klooien.
En daar gaat het volkomen mis: kijk maar naar de tijdelijke terugkeer van Isabella een half jaar geleden. In plaats van de 'gekke' Isabella, maakten ze van haar een suf tutje wat maar geen keuzes wist te maken over Amy.

Ik zie ook graag dat mensen als Daniël, Suzanne, Martine of Helen terugkomen, liever vandaag dan morgen. Alleen zitten er achter de schermen 4 mensen te klooien met verhaallijnen en personages, waardoor ik er dus geen vertrouwen in heb, mocht 1 van deze vier terugkomen.
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:18:51 #68
328189 ArnieAlberts
pi_90541054
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:16 schreef roos85 het volgende:
Daniël mag van mij wel weer in de serie, vond ik een leuk personage.
Zeker toen met Onno P. Wassenaar
Van mij ook, maar dat is het nou juist; Daniël heeft anno 2010 dan werkelijk geen fuck te doen in de hele serie. :P Het draait allemaal om de jongeren, hangt hij er net zoveel bij als dat Ludo nu doet. Plus dan zal hij een walgelijk slechte rentree maken, dat verwacht ik gewoon van de schrijvers van nu.
pi_90541085
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:18 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Van mij ook, maar dat is het nou juist; Daniël heeft anno 2010 dan werkelijk geen fuck te doen in de hele serie. :P Het draait allemaal om de jongeren, hangt hij er net zoveel bij als dat Ludo nu doet. Plus dan zal hij een walgelijk slechte rentree maken, dat verwacht ik gewoon van de schrijvers van nu.
Nou ja Daniël had dan toentertijd wel een functie als maatschappelijk werker met jongeren ;)
Een heer met stijl
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:19:56 #70
328189 ArnieAlberts
pi_90541091
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:18 schreef PeterKelder het volgende:
Ik zie ook graag dat mensen als Daniël, Suzanne, Martine of Helen terugkomen, liever vandaag dan morgen. Alleen zitten er achter de schermen 4 mensen te klooien met verhaallijnen en personages, waardoor ik er dus geen vertrouwen in heb, mocht 1 van deze vier terugkomen.
Exact wat ik dus denk wat gaat gebeuren.
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:20:11 #71
328189 ArnieAlberts
pi_90541103
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Nou ja Daniël had dan wel een functie als maatschappelijk werker met jongeren ;)
Er is geen JOC meer. ;)
pi_90541112
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:18 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Van mij ook, maar dat is het nou juist; Daniël heeft anno 2010 dan werkelijk geen fuck te doen in de hele serie.
Gelukkig denkt Wim Zomer er ook zo over, vandaar dat hij rond seizoen 19 een comeback heeft afgeslagen.
pi_90541132
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:20 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Gelukkig denkt Wim Zomer er ook zo over, vandaar dat hij rond seizoen 19 een comeback heeft afgeslagen.
en dat is ergens ook weer jammer
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:21:38 #74
328189 ArnieAlberts
pi_90541159
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:20 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Klopt, heb ik ook ooit gelezen in een artikel. Hij zei toen, weet ik nog goed; "Ik ben destijds een doosje sigaren gaan halen. Maar verwacht niet dat ik ooit nog terugkom met mijn sigaren."
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:22:12 #75
328189 ArnieAlberts
pi_90541182
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:20 schreef roos85 het volgende:

[..]

Ergens wel. Maar als je bedenkt dat GTST zo verandert is... Dan moet je ze toch wel ergens gelijk geven. Kijk alleen al naar de introtune, het lijkt nu meer een sitcom dan een soap.
pi_90541190
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:21 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Klopt, heb ik ook ooit gelezen in een artikel. Hij zei toen, weet ik nog goed; "Ik ben destijds een doosje sigaren gaan halen. Maar verwacht niet dat ik ooit nog terugkom met mijn sigaren."
_O-

dat zou op zich dan weer komisch zijn
pi_90541202
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:20 schreef roos85 het volgende:

[..]

Ja, maar je zag al tegen het einde van zijn GTST-loopbaan dat zowel hijzelf als de schrijvers/producers geen idee meer hadden voor hoe het verder moest met Daniël. In dat opzicht ben ik blij dat Wim Zomer destijds GTST de rug heeft toegekeerd.
pi_90541209
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:20 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Er is geen JOC meer. ;)
Ook geen Daniël, maar mochten er nieuwe schrijver komen die hem weer willen dan kan dat ook in het leven geroepen worden. Het JOC is seizoen 3 van het scherm verdwenen en daarna steeds minder genoemd, maar het bestaat nog wel ergens. Net als reclamebureau Stenders met Janet van Zuylen aan het hoofd nog ergens bestaat ;)
Een heer met stijl
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:22:42 #79
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_90541212
De verwisseling van Arnie en Dennis is het meest walgelijke wat ze ooit verzonnen hebben. :r
Gelukkig heb ik daar bij het kijken van de eerste seizoenen totaal niks van gemerkt. Arnie blijft gewoon de echte zoon van Laura en Robert. :)

Ik zag ook altijd graag personages terugkeren, maar nu niet meer. Vooral de terugkeer van Linda was een ramp. Deze schrijvers maken er totaal andere karakters van. Het enige wat soms nog hetzelfde is, is de acteur.
pi_90541243
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:22 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Ergens wel. Maar als je bedenkt dat GTST zo verandert is... Dan moet je ze toch wel ergens gelijk geven. Kijk alleen al naar de introtune, het lijkt nu meer een sitcom dan een soap.
ik kan hem zeker geen ongelijk geven..

die introtune :') de foto's vind ik wel leuk zo, maar dat gejank wat voor gezang moet doorgaan..
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:23:36 #81
328189 ArnieAlberts
pi_90541256
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:22 schreef Frey het volgende:
Het enige wat soms nog hetzelfde is, is de acteur.
En dat is ook maar met een beetje geluk :')
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:23:51 #82
328189 ArnieAlberts
pi_90541266
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:23 schreef roos85 het volgende:

[..]

ik kan hem zeker geen ongelijk geven..

die introtune :') de foto's vind ik wel leuk zo, maar dat gejank wat voor gezang moet doorgaan..
Oh, is dat gezang?
pi_90541286
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:23 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Oh, is dat gezang?
daarom noemde ik het ook gejank ;)
pi_90541295
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:22 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ja, maar je zag al tegen het einde van zijn GTST-loopbaan dat zowel hijzelf als de schrijvers/producers geen idee meer hadden voor hoe het verder moest met Daniël. In dat opzicht ben ik blij dat Wim Zomer destijds GTST de rug heeft toegekeerd.
Klopt de afbraak begon na die lijn met Onno P. Wassenaar die van het dak viel. Daarna was het personage nog maar een schaduw van zijn oude zelf.
Een heer met stijl
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:25:00 #85
328189 ArnieAlberts
pi_90541324
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:24 schreef roos85 het volgende:

[..]

daarom noemde ik het ook gejank ;)
Ik noem het 24 fietsen die door de ruiten van Flash worden gegooid door ene P. Kelder. :P
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:25:57 #86
328189 ArnieAlberts
pi_90541373
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Klopt de afbraak begon na die lijn met Onno P. Wassenaar die van het dak viel. Daarna was het personage nog maar een schaduw van zijn oude zelf.
Moet ik je gelijk in geven. De climax van de rol Daniël was toch wel de 1500e aflevering, toen zelfs Ludo in moest worden gezet om hem te halen. Mooie dubbele aflevering, maar toch.
pi_90541377
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Sowieso sloeg die verhaallijn totaal nergens op, het werd ook van kwaad tot erger. En dat alleen om Wim Zomer een paar maanden vrij te geven voor zijn wintercircus ;(
pi_90541395
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:25 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Ik noem het 24 fietsen die door de ruiten van Flash worden gegooid door ene P. Kelder. :P
Een heer met stijl
pi_90541416
quote:
De verwisseling van Arnie en Dennis is het meest walgelijke wat ze ooit verzonnen hebben. :r
Gelukkig heb ik daar bij het kijken van de eerste seizoenen totaal niks van gemerkt. Arnie blijft gewoon de echte zoon van Laura en Robert. :)
dat is inderdaad het meest walgelijkste wat ze gedaan hebben,
Arnie is en blijft de zoon van Robert en Laura.

quote:
Ik zag ook altijd graag personages terugkeren, maar nu niet meer. Vooral de terugkeer van Linda was een ramp. Deze schrijvers maken er totaal andere karakters van. Het enige wat soms nog hetzelfde is, is de acteur.
ja dat is ook zo, Linda en Isabella werden volledig vergald door de huidige schrijvers
pi_90541430
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:25 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Wie? :P
pi_90541705
quote:

Weet je wat de precieze reden was voor de babywisseling was? Ze hadden een zoon nodig voor Robert en Laura, maar omdat Reinout Oerlemans geen zin had om terug te keren als Arnie, hebben ze dit maar bedacht.
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:34:17 #92
328189 ArnieAlberts
pi_90541742
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:27 schreef PeterKelder het volgende:
Wie? :P
Ach Peet, je moet wat aan je driftbuien werken hoor :P

Het is toch wel zonde. Van álle karakters die ooit de serie verlieten hoopte ik het meest van al nog op een comeback van Peter. Bijvoorbeeld samen met Suzanne, om een verhaallijn te kweken. Rik en Anita-stijl, maar dan net iets anders. ...Lekker duidelijk, joh :')

Jammer dat zoiets er nooit meer van gaat komen. :{
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:35:25 #93
328189 ArnieAlberts
pi_90541799
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:33 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Weet je wat de precieze reden was voor de babywisseling was? Ze hadden een zoon nodig voor Robert en Laura, maar omdat Reinout Oerlemans geen zin had om terug te keren als Arnie, hebben ze dit maar bedacht.
Meen je dat? Gadverdamme, dat is pas echt zwaar triest. Laat dan heel die lijn zitten, denk ik dan.

Echt schandalig vind ik dat mensen als Martin van Steijn (Mickey) dus gewoon hoofdschrijver zijn en dan dus met deze zooi aankomen.
pi_90541818
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:34 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Ach Peet, je moet wat aan je driftbuien werken hoor :P

Het is toch wel zonde. Van álle karakters die ooit de serie verlieten hoopte ik het meest van al nog op een comeback van Peter. Bijvoorbeeld samen met Suzanne, om een verhaallijn te kweken. Rik en Anita-stijl, maar dan net iets anders. ...Lekker duidelijk, joh :')

Jammer dat zoiets er nooit meer van gaat komen. :{
Het enige wat ze zouden kunnen doen is Guusje Balk introduceren. Maar dat laat ik liever niet over aan de huidige schrijvers...
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:37:13 #95
328189 ArnieAlberts
pi_90541877
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:35 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Het enige wat ze zouden kunnen doen is Guusje Balk introduceren. Maar dat laat ik liever niet over aan de huidige schrijvers...
Heb ik óok aan gedacht. God nee, asjeblieft, God nee.

EDIT: Hoe oud gaan ze hem maken dan? _O-
pi_90541917
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:37 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Heb ik óok aan gedacht. God nee, asjeblieft, God nee.
Man, ik had zelfs een hele verhaallijn bedacht, waarin Peter en Martijn Huygens via via familie zijn van elkaar.
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:38:51 #97
328189 ArnieAlberts
pi_90541943
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:38 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Man, ik had zelfs een hele verhaallijn bedacht, waarin Peter en Martijn Huygens via via familie zijn van elkaar.
Huygens hè :D :D :D Heb ik OOK aan gedacht _O- Gaat lekker, jongens :P

Nee maar serieus, je kan tegenwoordig de cast een script uit een aflevering Seinfeld op laten voeren, de kijkers hebben het niet eens door, zo erg is de serie intussen veranderd man.
pi_90542027
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:38 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Huygens hè :D :D :D Heb ik OOK aan gedacht _O- Gaat lekker, jongens :P
Nee, maar serieus: Sanders voor een groot deel exit en lekker veel Huygens-leden erin:

- Martijn
- Irene
- Dex
- Ronja
- Guusje Balk
- Alexandra Huygens (+ 2 kinderen)
- Peter Kelder (reccuring)
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:41:49 #99
328189 ArnieAlberts
pi_90542094
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:40 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Nee, maar serieus: Sanders voor een groot deel exit en lekker veel Huygens-leden erin:

- Martijn
- Irene
- Dex
- Ronja
- Guusje Balk
- Alexandra Huygens (+ 2 kinderen)
- Peter Kelder (reccuring)
Dat gaat dus niet meer werken.
pi_90542195
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:41 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Dat gaat dus niet meer werken.
Nee, simpelweg omdat er 4 idioten aan het schrijversroer zitten die geen flauw benul hebben van het verleden en de connecties die het met zich meebrengt. En wat je daarnet al zei: van Martin van Steijn snap ik het al helemáál niet. Je zou verwachten dat hij misschien een beetje hersens in zijn hoofd zou hebben, maar die hoop heb ik al opgegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')