datzelfde dacht ik ook...quote:Op woensdag 29 december 2010 20:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zie het niet gebeuren dat Lucas iets te zeggen krijgt over die tent, maar hij mag wel een zak geld inbrengen.
jep, Ludo was wel zo, maar helaas met deze schrijversquote:Op woensdag 29 december 2010 20:29 schreef Frey het volgende:
Wel mooi hoe Jef over Ludo praat. Alsof het over Herman Hogendoorn gaat.
Alleen moeten ze Ludo dan ook eens zo neerzetten.
Exact. Het wordt zo haast een ONM-laatste jaren deel 2 geval.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
jep, Ludo was wel zo, maar helaas met deze schrijvers
zoiets ja..quote:Op woensdag 29 december 2010 21:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Exact. Het wordt zo haast een ONM-laatste jaren deel 2 geval.
Oh ja, daar moet wat van op YouTube staan dacht ik.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
Mooie verhaallijn waar ik plots aan denk, dat gedoe in die drukkerij van Hans Harting (Toch?) waar Stan's hand bijna in een drukker verdween. Spannend.
HOU OP!!!!!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Exact. Het wordt zo haast een ONM-laatste jaren deel 2 geval.
DOE IK NIET, WANT HET IS GEWOON ZO!!!!!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
HOU OP!!!!!
ONM was de laatste jaren nog tenenkrommender dan The Bold, en dat is al een slechte soap in mijn ogen.
Ze hebben er toch tientallen afleveringen door weten te vullen.quote:Op donderdag 30 december 2010 03:27 schreef catwaezle het volgende:
Toch wel jammer dat het voor mensen zoals ik vanaf het moment van de moord al duidelijk was dat Sil de dader zou blijken te zijn. De bedenkers hadden natuurlijk gehoopt op een shock, maar dat was helaas een enorme miskleun. Zoals gebleken in de posts was het bij sommige weldenkende mensen meteen al duidelijk. Jammer dat de schrijvers de who-done-it zo makkelijk maken.
Hij reageerde toch verdacht en geschrokken, naar de mening van CSI Jackieboy? Dat elk jochie van zestien dat zou doen, details, detailsquote:Op donderdag 30 december 2010 11:36 schreef amaranta het volgende:
Maar hoe is Jack ertoe gekomen dat Sil nu hoofdverdachte is?
Zijn uberondervragingskills ofzo?
Ik kan het totaal niet plaatsen namelijk
Of was het de manier van cirkels zetten rondom de foto's?
Ook compleet onrealistisch natuurlijk, een rechercheur die alle betrokkenen persoonlijk kent.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:24 schreef Frey het volgende:
Ik blijf erbij dat zo'n verhaallijn gewoon al zoveel malen beter is met een goede rechercheur zoals Bronkhorst. Jack is een aanfluiting.
Klopt inderdaad geen snars van, met Lorena had ie een relatie, met Charlie heeft ie een relatie gehad nota bene en een ander deel bestaat uit zijn vrienden. Normaal gesproken zetten ze dan iemand anders op de zaak.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:41 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ook compleet onrealistisch natuurlijk, een rechercheur die alle betrokkenen persoonlijk kent.
duidelijk zo.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het is niet mijn bedoeling weer allerlei discussies op te rakelen, maar dit topic is weer open:
GTST Seizoen 21 #1
Zie ook het Feedback-topic voor het definitieve mod-besluit.
nogal ja.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:17 schreef Syb.ren het volgende:
Vind de hele moordzaak een beetje irritant worden
dat draag er ook aan bij, wat een flut rechercheurquote:Op donderdag 30 december 2010 15:24 schreef Frey het volgende:
Ik blijf erbij dat zo'n verhaallijn gewoon al zoveel malen beter is met een goede rechercheur zoals Bronkhorst. Jack is een aanfluiting.
Een aantal oud ONM acteurs mogen van mij zo in GTST..quote:Op woensdag 29 december 2010 21:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
HOU OP!!!!!
ONM was de laatste jaren nog tenenkrommender dan The Bold, en dat is al een slechte soap in mijn ogen.
Maar ergens heb je denk ik een vooruitziende blik: Juliette van Ardenne, "bekend" van ZOOP en ONM, komt in GTST als ene Amber. Dus als het zo doorgaat, zit GTST binnenkort helemaal vol met de ONM-wannabe's.
De shock komt nog. Over drie jaar blijkt dat de boosaardige tweelingbroer van Rutger het heeft gedaan.quote:Op donderdag 30 december 2010 03:27 schreef catwaezle het volgende:
Toch wel jammer dat het voor mensen zoals ik vanaf het moment van de moord al duidelijk was dat Sil de dader zou blijken te zijn. De bedenkers hadden natuurlijk gehoopt op een shock, maar dat was helaas een enorme miskleun. Zoals gebleken in de posts was het bij sommige weldenkende mensen meteen al duidelijk. Jammer dat de schrijvers de who-done-it zo makkelijk maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |