datzelfde dacht ik ook...quote:Op woensdag 29 december 2010 20:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zie het niet gebeuren dat Lucas iets te zeggen krijgt over die tent, maar hij mag wel een zak geld inbrengen.
jep, Ludo was wel zo, maar helaas met deze schrijversquote:Op woensdag 29 december 2010 20:29 schreef Frey het volgende:
Wel mooi hoe Jef over Ludo praat. Alsof het over Herman Hogendoorn gaat.
Alleen moeten ze Ludo dan ook eens zo neerzetten.
Exact. Het wordt zo haast een ONM-laatste jaren deel 2 geval.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
jep, Ludo was wel zo, maar helaas met deze schrijvers
zoiets ja..quote:Op woensdag 29 december 2010 21:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Exact. Het wordt zo haast een ONM-laatste jaren deel 2 geval.
Oh ja, daar moet wat van op YouTube staan dacht ik.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
Mooie verhaallijn waar ik plots aan denk, dat gedoe in die drukkerij van Hans Harting (Toch?) waar Stan's hand bijna in een drukker verdween. Spannend.
HOU OP!!!!!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Exact. Het wordt zo haast een ONM-laatste jaren deel 2 geval.
DOE IK NIET, WANT HET IS GEWOON ZO!!!!!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
HOU OP!!!!!
ONM was de laatste jaren nog tenenkrommender dan The Bold, en dat is al een slechte soap in mijn ogen.
Ze hebben er toch tientallen afleveringen door weten te vullen.quote:Op donderdag 30 december 2010 03:27 schreef catwaezle het volgende:
Toch wel jammer dat het voor mensen zoals ik vanaf het moment van de moord al duidelijk was dat Sil de dader zou blijken te zijn. De bedenkers hadden natuurlijk gehoopt op een shock, maar dat was helaas een enorme miskleun. Zoals gebleken in de posts was het bij sommige weldenkende mensen meteen al duidelijk. Jammer dat de schrijvers de who-done-it zo makkelijk maken.
Hij reageerde toch verdacht en geschrokken, naar de mening van CSI Jackieboy? Dat elk jochie van zestien dat zou doen, details, detailsquote:Op donderdag 30 december 2010 11:36 schreef amaranta het volgende:
Maar hoe is Jack ertoe gekomen dat Sil nu hoofdverdachte is?
Zijn uberondervragingskills ofzo?
Ik kan het totaal niet plaatsen namelijk
Of was het de manier van cirkels zetten rondom de foto's?
Ook compleet onrealistisch natuurlijk, een rechercheur die alle betrokkenen persoonlijk kent.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:24 schreef Frey het volgende:
Ik blijf erbij dat zo'n verhaallijn gewoon al zoveel malen beter is met een goede rechercheur zoals Bronkhorst. Jack is een aanfluiting.
Klopt inderdaad geen snars van, met Lorena had ie een relatie, met Charlie heeft ie een relatie gehad nota bene en een ander deel bestaat uit zijn vrienden. Normaal gesproken zetten ze dan iemand anders op de zaak.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:41 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ook compleet onrealistisch natuurlijk, een rechercheur die alle betrokkenen persoonlijk kent.
duidelijk zo.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het is niet mijn bedoeling weer allerlei discussies op te rakelen, maar dit topic is weer open:
GTST Seizoen 21 #1
Zie ook het Feedback-topic voor het definitieve mod-besluit.
nogal ja.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:17 schreef Syb.ren het volgende:
Vind de hele moordzaak een beetje irritant worden
dat draag er ook aan bij, wat een flut rechercheurquote:Op donderdag 30 december 2010 15:24 schreef Frey het volgende:
Ik blijf erbij dat zo'n verhaallijn gewoon al zoveel malen beter is met een goede rechercheur zoals Bronkhorst. Jack is een aanfluiting.
Een aantal oud ONM acteurs mogen van mij zo in GTST..quote:Op woensdag 29 december 2010 21:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
HOU OP!!!!!
ONM was de laatste jaren nog tenenkrommender dan The Bold, en dat is al een slechte soap in mijn ogen.
Maar ergens heb je denk ik een vooruitziende blik: Juliette van Ardenne, "bekend" van ZOOP en ONM, komt in GTST als ene Amber. Dus als het zo doorgaat, zit GTST binnenkort helemaal vol met de ONM-wannabe's.
De shock komt nog. Over drie jaar blijkt dat de boosaardige tweelingbroer van Rutger het heeft gedaan.quote:Op donderdag 30 december 2010 03:27 schreef catwaezle het volgende:
Toch wel jammer dat het voor mensen zoals ik vanaf het moment van de moord al duidelijk was dat Sil de dader zou blijken te zijn. De bedenkers hadden natuurlijk gehoopt op een shock, maar dat was helaas een enorme miskleun. Zoals gebleken in de posts was het bij sommige weldenkende mensen meteen al duidelijk. Jammer dat de schrijvers de who-done-it zo makkelijk maken.
En Sil al 3 jaar onder hynose is.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:48 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
De shock komt nog. Over drie jaar blijkt dat de boosaardige tweelingbroer van Rutger het heeft gedaan.
Hero Muller was laatst op de perspresentatie ter ere van 20 jaar GTST, geen idee wat hij daar deed. Zou wel leuk zijn als hij een soort Herman Hogendoorn zou worden.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Een aantal oud ONM acteurs mogen van mij zo in GTST..
maar dan de goede acteurs..
Hero Muller (Cor de Zeeuw) en Pamela Teeves kunnen de cast een boost geven.
alleen vrees ik met de huidige schrijvers dat er alleen maar jong grut in de soap komt
dat had ik ook gelezen jaquote:Op donderdag 30 december 2010 18:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hero Muller was laatst op de perspresentatie ter ere van 20 jaar GTST, geen idee wat hij daar deed. Zou wel leuk zijn als hij een soort Herman Hogendoorn zou worden.
Zal moeilijk worden, aangezien 1. Ludo's vader is overleden, en 2. De schrijvers geen 'familie van' meer willen introduceren naar het schijnt.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat had ik ook gelezen ja
laten we hopen dat het iets positiefs te betekenen heeft.
misschien kan hij als "Sanders Godfather" in de serie komen, en van Ludo weer een badguy maken.
Ik zou het erg leuk vinden als hij net zoals Herman Hogendoorn zou worden.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hero Muller was laatst op de perspresentatie ter ere van 20 jaar GTST, geen idee wat hij daar deed. Zou wel leuk zijn als hij een soort Herman Hogendoorn zou worden.
Ja, zou ik ook erg leuk vinden, maar met deze schrijvers...quote:Op donderdag 30 december 2010 19:23 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Ik zou het erg leuk vinden als hij net zoals Herman Hogendoorn zou worden.
Had zo gehoopt dat we uiteindelijk van hem af zouden zijn..quote:Op donderdag 30 december 2010 11:14 schreef roos85 het volgende:
Wat is die Bing toch een irritant manneke
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Zegge, Laura was toch ooit zelf advocaat? Zijn de schrijvers dat vergeten? Ze komt zo juridisch onnozel over.
Ik baal zo van Jack en z'n voorliefde voor LorenaInbraakalarm van Sjors was wel weer tof
![]()
Dat licht ironische lachje van die man ook de hele tijd, meesterlijk gewoonquote:Op donderdag 30 december 2010 22:28 schreef Frey het volgende:
Van deze man kan Jack nog zoveel leren.
Bronkhorst
ja bizar hequote:Op vrijdag 31 december 2010 11:25 schreef Syb.ren het volgende:
Blijf het trouwens een gek idee vinden dat dit Wiet was:
[ afbeelding ]
Nog gekker is is dat Wiet in 4 jaar tijd niet ouder is geworden (ze was toendertijd 16 en nu nog), terwijl Nina rond die tijd ook een jaar of 16 was en nu al 22quote:
dat ook jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nog gekker is is dat Wiet in 4 jaar tijd niet ouder is geworden (ze was toendertijd 16 en nu nog), terwijl Nina rond die tijd ook een jaar of 16 was en nu al 22
Die twee zijn tot nu toe al twee keer gesorasdquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat ook ja
wat dacht je van Rikki die in 1 seizoen 5 jaar ouder werd, en Sil werd iets van 10 (?)jaar ouder
en dan issie te oud, dus moet ie weer wegquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die twee zijn tot nu toe al twee keer gesorasdAls Sil over een jaar uit de gevangenis komt zal hij wel een jaar of 25 zijn
Overigens schijnt het nog maar de vraag te zijn of Robin Martens ook mag blijven. Straks is het dag Robinquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
en dan issie te oud, dus moet ie weer weg
Robin vind ik dan weer wel een leuk personage, mag wel iets rebelser (a la Peter Kelderquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Overigens schijnt het nog maar de vraag te zijn of Robin Martens ook mag blijven. Straks is het dag Robinen welkom terug Amber
Met andere woorden: Rikki gaat van 16 terug naar een jaar of 13
Dit vind ik wel iets positiefs. Kijk hoe "normaal" de personages er vroeger inkwamen. De laatste tijd hebben ze steeds ergens een verloren broer of zus rondlopen.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:19 schreef PeterKelder het volgende:
De schrijvers geen 'familie van' meer willen introduceren naar het schijnt.
is wel iets positiefsquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Dit vind ik wel iets positiefs. Kijk hoe "normaal" de personages er vroeger inkwamen. De laatste tijd hebben ze steeds ergens een verloren broer of zus rondlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |