quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:37 schreef Outpost76 het volgende:
Mensen die een blessure hadden bij hun spelers : vergeet je dokters niet te ontslaan!
quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:34 schreef BrandX het volgende:
[07-08-2010Thijs Bronsema
15:14 Van: remcowolters
Hallo,
Normaal gesproken bel jij naar de jeugdscout, om te vragen of hij nog talent voor je jeugdteam heeft. Vandaag neemt de scout contact met jou op: de JOINT U17-scouting heeft een potentieel talent in jouw jeugdteam ontdekt!
Wie zijn wij?
De JeugdOpleiding Inventarisatie Nieuw Talent (JOINT) zoekt naar jeugdige talenten onder de 17, met als doel ze optimaal te begeleiden voor een mogelijke carrière in het NT.
We hebben gezien dat je speler momenteel al veel sterren haalt, terwijl hij nog erg jong is. Daarom zou ik graag een paar dingen van jouw speler willen weten.
Wat vraag ik van jou?
Graag zou ik van je willen weten:
1. wat er in zijn scoutingsrapport stond?
2. wat je van zijn huidige vaardigheden weet?
3. wat je momenteel traint?
4. of je huidige training volledig op hem is afgestemd?
Misschien kan ik je een goed advies geven, om hem optimaal te trainen.
Ik hoor graag van je!
Groeten,
Remco, U17 scout NT-verdedigers]lachen!
Ik zal hem maar eens gaan beantwoorden wat mijn talent voor gegevens heeft
quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:11 schreef Flappekz het volgende:
5 Miljoen geboden op mn international, en niet eens door de gast met wie ik de deal heb
Omdat dat financieel het beste is op zaterdag. Je moet altijd een week salaris mee geven en aangezien je ze op zondag (als ze in dienst blijven) hun salaris betaald ben je dus op elke andere dag in de week (als je ze ontslaat) eigenlijk een dubbel salaris kwijt ipv 1 week.quote:
Nu kan ik tenminste beginnen met 3 verdedigersquote:Vladimír Mansfeld (194329606)
26 jaar en 82 dagen, volgende verjaardag: 07-09-2010
goed in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Kiviniemen Kiisket (sinds 18-10-2008)
Total Skill Index (TSI): 26 190
Loon: 4 812 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 08-08-2010 15:08
Vraagprijs: 1 500 000 ¤
Hoogste bod: 2 067 000 ¤ door YMFC
Het bieden is geëindigd!
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: briljant
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Doe je netjes!quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:09 schreef Flappekz het volgende:
Weer eens een nieuwe aankoop:
[..]
Nu kan ik tenminste beginnen met 3 verdedigers![]()
Overigens 3 ton onder zijn vergelijking gekocht
quote:Fysiek: Geblesseerd 9 weken geblesseerd
Specialiteit: Technisch
.
Wedstrijdarchief
Geen recente wedstrijden gespeeld
Misschien heeft ie heeeeeeeel lang geleden eens een +1 gekregen, en is ie nooit meer beter geworden. Dan worden de cijfertjes achter de plus alleen maar hogerquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doe je netjes!![]()
De coach van mn beker tegenstander heeft een aardig tikje gehad zeg. Al vraag ik me af wanneer.
[..]
Ok zou idd kunnen. Zo heeft hij er nog 1 met +9.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Misschien heeft ie heeeeeeeel lang geleden eens een +1 gekregen, en is ie nooit meer beter geworden. Dan worden de cijfertjes achter de plus alleen maar hoger
Had je beter op moeten lettenquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:09 schreef MrMoon het volgende:
nog steeds ontstemd over het feit dat ik zo maar gepromoveerd ben terwijl mijn team er niet klaar voor is...
ik ben nog wel 2de geworden in een competitie waaruit alleen de nr.1 promoveert..quote:
Je had in kunnen stellen dat je niet wilde promoveren ondanks de botopruiming volgens mijquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ben nog wel 2de geworden in een competitie waaruit alleen de nr.1 promoveert..
WB! Goede vakantie gehad?quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:45 schreef Drassss het volgende:
Hallo allen, ben weer terug van mijn vakantie. Tijd om weer te spammen
5 dagen? Lijkt me zo kort om helemaal daarheen te gaanquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:06 schreef Drassss het volgende:
Prima prima. 5 dagen vertoeft in Maleisië. Wat is het daar toch stervens goedkoop zeg
Volgens mij is het een persoon die stopt met HT en dus de speler optimaal traint met 5% conditie.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:52 schreef Outpost76 het volgende:
Ok zou idd kunnen. Zo heeft hij er nog 1 met +9.
Ik snap trouwens niet waar hij mee bezig is. Hij heeft een team sinds 2003, heeft 41 spelers in dienst met allemaal rampzalig of waardeloos conditie en hij heeft een chineese U20 keep.![]()
Heeft zo zijn redenen, maar dat zal een geheim blijven hehe.quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
5 dagen? Lijkt me zo kort om helemaal daarheen te gaan
Een update van 360 minuten, vanaf 6 uur vanmorgen. Dat zou normaal gesproken idd tot 12 uur moeten zijn, maar HT kennende zou het best weer eens wat uurtjes uit kunnen lopenquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heeft zo zijn redenen, maar dat zal een geheim blijven hehe.
Ht heeft nu die lange update van 3 uur? Tot 12u ofzoiets?
Alsof je dat af laat hangen van HTquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:21 schreef Drassss het volgende:
Thx, dan weet ik dat. Ga ik even mijn jetlag eruit slapen.
Mhaw dan blijf ik niet als een debiel refreshenquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Alsof je dat af laat hangen van HT
Trusten!
ohw? dat wist ik niet eens.. waar had ik dat kunnen doen dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je had in kunnen stellen dat je niet wilde promoveren ondanks de botopruiming volgens mij
Dat zou ook kunnen maar dat verklaart niet zn 41 spelers imo. Als zn conditie dan ook bagger wordt vind ik het trouwens geen optimale training. Ook de conditie van een keep moet goed blijven voor zn beste prestatie. Zo loopt ie het risico niet meer uitgenodigd te worden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:18 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Volgens mij is het een persoon die stopt met HT en dus de speler optimaal traint met 5% conditie.
Een vriend van me gaat ook met HT stoppen. Zijn team herbergt een NT speler en ex-NT speler (moet nog verkocht worden). Op een gegeven moment is het geld op...
Als je niet wil toegeven dat je een verdacht pakketje moest bezorgen hoeft dat idd niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heeft zo zijn redenen, maar dat zal een geheim blijven hehe.
Dat weet ik ook niet precies .... GotC d'r concurrent zei dat ie zoiets had gedaan om niet te hoeven promoverenquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ohw? dat wist ik niet eens.. waar had ik dat kunnen doen dan?
dat hangt er natuurlijk vanaf wat de bondscoach wil.. ik heb het ook al meegemaakt dat mij is gevraagd om mijn conditie op 5% te zetten..quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen maar dat verklaart niet zn 41 spelers imo. Als zn conditie dan ook bagger wordt vind ik het trouwens geen optimale training. Ook de conditie van een keep moet goed blijven voor zn beste prestatie. Zo loopt ie het risico niet meer uitgenodigd te worden.
hmmz.. nog nooit van gehoord.. ik zal die mededeling dan wel gemist hebben oid..quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet precies .... GotC d'r concurrent zei dat ie zoiets had gedaan om niet te hoeven promoveren
Ok, vaag...quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat hangt er natuurlijk vanaf wat de bondscoach wil.. ik heb het ook al meegemaakt dat mij is gevraagd om mijn conditie op 5% te zetten..
Waarschijnlijk toen je op vakantie was.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz.. nog nooit van gehoord.. ik zal die mededeling dan wel gemist hebben oid..
Misschien wordt hij nu op spelhervatting getrained?quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:50 schreef Outpost76 het volgende:
Dat zou ook kunnen maar dat verklaart niet zn 41 spelers imo. Als zn conditie dan ook bagger wordt vind ik het trouwens geen optimale training. Ook de conditie van een keep moet goed blijven voor zn beste prestatie. Zo loopt ie het risico niet meer uitgenodigd te worden.
Oh, dat wist ik niet.quote:
Ik heb geen idee. Kijk zelf maar eens wat je er van vind : Luppo's (148434)quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:16 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Misschien wordt hij nu op spelhervatting getrained?
Of dat er een hoop future coaches rondlopen?
Misschien is het een omgebouwde def die niet voor het U-20 gaat spelen, maar een zeer lange termijn training van iemand is? Conditie kan hij ook in het laatste seizoen erbij krijgen?
Top!quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:21 schreef Flappekz het volgende:
HT is er weer. Ben benieuwd hoeveel bugs we gaan tegenkomen
ik heb het inmiddels in ieder geval al gevonden en aangepast.. Het staat gewoon bij je teamvoorkeuren..quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:55 schreef Outpost76 het volgende:
Waarschijnlijk toen je op vakantie was.
Ah. Het heeft slechts 8 minuten geduurd...quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
De eerste bug is dat het veel te lang duurt voordat je speler bij je team is nadat je hem gekocht hebt...
valt mee toch?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah. Het heeft slechts 8 minuten geduurd...
Maar ik was gewend dat ze er binnen 1 minuut waren.quote:
dat duurde het bij mij (bijna) nooit..quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar ik was gewend dat ze er binnen 1 minuut waren.
Ik heb nu weer een speler gekocht, eens kijken hoe lang het nu duurt.
Ik kan je slechts beperkt helpen, maar ik zal een kijken wat ik voor je kan doen. Als het maar niet afloopt zoals die keeper een paar seizoenen geleden. Larios heette 'ie geloof ikquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik ga morgen, woensdag en donderdag mijn spelers op de TL gooien ('s avonds). Allemaal voor 0. Zouden jullie wat openingsboden kunnen zetten zodat ik wat meer tijd heb om een team bij elkaar te kopen voor zondag?
De spelers die ik er dinsdag op zet, zullen niet spelen in de westrijd op woensdag, dus geen kans op blessures.
ik kan je voor 1,1 miljoen helpen..quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik ga morgen, woensdag en donderdag mijn spelers op de TL gooien ('s avonds). Allemaal voor 0. Zouden jullie wat openingsboden kunnen zetten zodat ik wat meer tijd heb om een team bij elkaar te kopen voor zondag?
De spelers die ik er dinsdag op zet, zullen niet spelen in de westrijd op woensdag, dus geen kans op blessures.
Alles komt er voor 0 op te staan, dus je kunt zo hoog gaan als je wilt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik kan je slechts beperkt helpen, maar ik zal een kijken wat ik voor je kan doen. Als het maar niet afloopt zoals die keeper een paar seizoenen geleden. Larios heette 'ie geloof ik
Dat is al prima.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik kan je voor 1,1 miljoen helpen..
22 minuten zijn nu al om. En ik heb de speler nog niet bij mijn team zitten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat duurde het bij mij (bijna) nooit..
ik ga binnenkort ook maar eens de transfermarkt op.. ik wil toch weer terug naar het trainen van verdedigers.. ik zal toch wel onderin de middenmoot bungelen.. ook als ik mn team omgooi.. dus het kan wat dat betreft geen kwaad..
Hij had zijn koffer nog niet ingepakt en hij staat nu in de file.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
22 minuten zijn nu al om. En ik heb de speler nog niet bij mijn team zitten.
Er zijn er genoeg. Alleen je eisenpakket ligt vrij hoogquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:11 schreef Drassss het volgende:
Balen dat er nog geen nieuwe CM/LM op de markt is gekomenHad er zo op gehoopt.
Extreem hoog zelfsquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg. Alleen je eisenpakket ligt vrij hoog
Ik hoop het. Het zal niet de eerste keer zijn dat transfers geannuleerd worden in verband met problemen na de seizoens downtime...quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:06 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Hij had zijn koffer nog niet ingepakt en hij staat nu in de file.
2 minuten waren genoeg om de huilies van pekel op de gillend naar hun mama te laten rennenquote:Hoogtepunten
1 maal een kaart gekregen Hieme Malda 23'
1 maal een kaart gekregen Coos Rijper 34'
Geschorst voor de volgende wedstrijd Hieme Malda 36'
1 maal een kaart gekregen Redbad Eedema 75'
0 - 1 Nolwin van Doesburg 84'
0 - 2 Timo Danhof 85'
0 - 3 Freddy Silvis 86'
1 maal een kaart gekregen Freddy Silvis 87'
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:19 schreef Drassss het volgende:
Er hingen donkere wolken boven de 1489 toeschouwers in De Kaartenbak, maar de gevreesde regen bleef uit. De coach van PRT had voor een 4-3-3-formatie gekozen. De volgende spelers verdienden volgens de trainer een basisplaats voor deze wedstrijd: Prent - Prent, Prent, Prent, Prent - Prent, Prent, Prent - Prent, Prent, Prent.
Waalibi startte in een strategische 2-5-3-opstelling. Volgens het programmaboekje mochten deze spelers het gaan proberen: de Waal - de Waal, de Waal - de Waal, de Waal, de Waal, de Waal, de Waal - de Waal, de Waal, de Waal.
Helaas met 6-0 verloren
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:19 schreef Drassss het volgende:
Er hingen donkere wolken boven de 1489 toeschouwers in De Kaartenbak, maar de gevreesde regen bleef uit. De coach van PRT had voor een 4-3-3-formatie gekozen. De volgende spelers verdienden volgens de trainer een basisplaats voor deze wedstrijd: Prent - Prent, Prent, Prent, Prent - Prent, Prent, Prent - Prent, Prent, Prent.
Waalibi startte in een strategische 2-5-3-opstelling. Volgens het programmaboekje mochten deze spelers het gaan proberen: de Waal - de Waal, de Waal - de Waal, de Waal, de Waal, de Waal, de Waal - de Waal, de Waal, de Waal.
Helaas met 6-0 verloren
Helemaal naar Limburg, die 5 grensposten kosten gewoon veel tijdquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hij is eindelijk gearriveerd. Slechts 50 minuten later...
Nu nog maar 8 spelers kopen voor zondag...
Die Italiaan deed er maar 8 minuten over, en een Nederlander 50... Hmmm...quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Helemaal naar Limburg, die 5 grensposten kosten gewoon veel tijd
Welke eisen stel je aan je spelers?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hij is eindelijk gearriveerd. Slechts 50 minuten later...
Nu nog maar 8 spelers kopen voor zondag...
Minder dan 17 jaar en 40 dagen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:35 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Welke eisen stel je aan je spelers?
Misschien kan ik wel een interessante speler op de markt gooien.
Mag het een jaartje ouder zijn met uitstekend passen, goed positiespel en goed passen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
Minder dan 17 jaar en 40 dagen.
Uitstekend verdedigen of positiespel en minimaal matig passen.
Nee, sorry. Ik wil echt allemaal 17 jarigen hebben.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:43 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Mag het een jaartje ouder zijn met uitstekend passen, goed positiespel en goed passen?
wat ga je trainen dan? en hoe ga je spelen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Minder dan 17 jaar en 40 dagen.
Uitstekend verdedigen of positiespel en minimaal matig passen.
Openingen maken en 550. Eens kijken of dat te doen is.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat ga je trainen dan? en hoe ga je spelen?
Hoe ga je dan aanvallen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
Openingen maken en 550. Eens kijken of dat te doen is.
Niet waarschijnlijk.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:16 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Hoe ga je dan aanvallen?
Via de vleugels met stacked wing?
Niet??quote:
Ik zie voor mezelf geen enkele reden om voor resultaat te gaan. Het enige wat ik wil is optimaal trainen. Mocht het niet bevallen, dan kan ik nog altijd switch.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:23 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Niet??
Waarom geen jonge (18/19) en snelle briljante vleugelspelers kopen. Die stacken om nog een redelijke vleugelaanval te creeeren.
Of anders ga je 2-5-3 spelen (aanvallers met passen brengen relatief meer op) voor maximale aanval en scoringskansen. Dan probeer je ondanks je training nog enige resultaten neer te zetten.
aha.. afzakmomentje dus..quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Openingen maken en 550. Eens kijken of dat te doen is.
Dat wil jij niet, dat wij allemaal Prentjes gaan kopenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:26 schreef Drassss het volgende:
Ga dan gewoon Prentjes kopen zou ik zeggen
dat is wel jezelf in je voet schieten natuurlijk.. want dan kan jij ze niet meer kopen..quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:26 schreef Drassss het volgende:
Ga dan gewoon Prentjes kopen zou ik zeggen
Uiteraard heb ik al genoeg toppers dat ik jaren kan doorgaan ( zet blufmode maar uit )quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat wil jij niet, dat wij allemaal Prentjes gaan kopen
Precies. Die zijn echt niet goed bij hun hoofdquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup.
[..]
Ja. Heel stom eigenlijk, je vraagt je echt af wat mensen bezielt om dat te doen.
Dan hoef je ook niet te twijfelen tussen spelersquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
Waarom zijn er zo verdomd weinig spelers op de lijst die ik wil hebben...
Weet je hoe ik me voelquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
Waarom zijn er zo verdomd weinig spelers op de lijst die ik wil hebben...
Maar ik ga geen 2,5 of 3 miljoen uitgeven voor een speler waar de TV op 900k staat...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet te twijfelen tussen spelers
Zal een goede reden voor zijn tenzij de eigenaar verwacht dat een gek die prijs wil tikken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
Maar ik ga geen 2,5 of 3 miljoen uitgeven voor een speler waar de TV op 900k staat...
7. Andi Malačič (292187224)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:41 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Zal een goede reden voor zijn tenzij de eigenaar verwacht dat een gek die prijs wil tikken.
Zijn de prijzen alweer aan het stijgen of moet ik nog even wachten?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik vind niet echt een reden om eerlijk te zijn. Maar er zullen inderdaad wel gekken zijn die er op bieden...
En hij is niet echt geschikt voor het U20.
De prijzen zijn wel al gestegen ja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:49 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Zijn de prijzen alweer aan het stijgen of moet ik nog even wachten?
Ik wil namelijk binnenkort een drie-tal spelers op de markt donderen.
mooi zo.. ik was van plan om vanavond een aantal spelers op de transferlijst te gooien..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De prijzen zijn wel al gestegen ja.
Flappie kan ik ook een keer tegen die vriend oefenen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:15 schreef Flappekz het volgende:
Maandagavond gaat mn Ghanese vriend ook mn andere topghanees kopen
Dat wil ik zelf ook welquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:11 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Flappie kan ik ook een keer tegen die vriend oefenen?
Een Ht buddie dat klinkt heel spannend zegquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat wil ik zelf ook wel![]()
Echt een vriend is het niet, we hebben nu alleen veel contact op HT. Was afgelopen seizoen weer landskampioen daar
Hij is nu vooral een buddy omdat ie zo'n tien miljoen aan mn bankrekening toevoegtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Een Ht buddie dat klinkt heel spannend zeg![]()
Hier in Brabant noemen we dat een goed werkende hoerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hij is nu vooral een buddy omdat ie zo'n tien miljoen aan mn bankrekening toevoegt
Hier in Den Haag gewoon een hoeahquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hier in Brabant noemen we dat een goed werkende hoer
Andre Ooijerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:22 schreef The_Hives het volgende:
Kijk je in je MyAt, zie je een post van Hives in het hattrick topic. Hmmz weer eendenk je dan
![]()
Maar nee hoor. Dielaat ik deze keer achterwege
weer geen kampioenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:48 schreef The_Hives het volgende:
[..]
weer geen kampioen
Pas je sig maar weer aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben van pindavlees
wat niet, te traag, te oud, te zwak....quote:
Wel veel ervaring.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:03 schreef The_Hives het volgende:
wat niet, te traag, te oud, te zwak....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
Jullie gaan het toch niet over voetbal hebben hier he?Nee, da's voor mietjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben van pindavlees
Juist, ik zie een eredivisie team ook niet zo snel al hun spelers verkopen om een paar seizoentjes zich af te laten zakken, geld verdienen en daarna weer opbouwen.quote:
Feyenoord doet goed zijn best.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Juist, ik zie een eredivisie team ook niet zo snel al hun spelers verkopen om een paar seizoentjes zich af te laten zakken, geld verdienen en daarna weer opbouwen.
om niet op te bouwenquote:
Wacht maar over 10 jaar is Haarlem back in business.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Juist, ik zie een eredivisie team ook niet zo snel al hun spelers verkopen om een paar seizoentjes zich af te laten zakken, geld verdienen en daarna weer opbouwen.
En FC Wageningen ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wacht maar over 10 jaar is Haarlem back in business.
Dat is wel beter inderdaad.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:06 schreef Drassss het volgende:
HT Nieuws
We’re having second thoughts about the way we will prevent managers from constantly firing/hiring staff to maximize the effects. There is a better way to do this which we will use instead, as it allows managers to react better on injuries. This will be the new rule:
In case you hire a staff member of a certain kind, you will not be able to fire any staff member of that kind for one week (7 days).
This rule will be valid starting Monday Aug 16.
quote:Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Terzake. De kandidaat van deze week is 17 jaar en heet Carlo de Zwarte.
Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden. Deze speler is slecht in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan.
Geven we hem een contract, baas?
quote:Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Rien Deckers en hij is 15 jaar.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Scoren. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen zwak in Passen worden voordat hij bij het eerste komt.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Mwa hij kan een kansje krijgen.quote:Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Dirck Lekkerkerker heet en 16 jaar oud is.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer matig zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen zwak in Scoren worden voordat hij bij het eerste komt.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Een speler van 15 jaar oud wordt bijna automatisch opgenomen in mijn selectie!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:16 schreef Outpost76 het volgende:
(Ook al bied zn leeftijd potentie)
Daarom zei ik dat ook. Ik heb all1 te vaak een kansloze 15 jarige gehad, vandaar dat ik het gezien zn scoutings rapport niet gedaan heb.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:19 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Een speler van 15 jaar oud wordt bijna automatisch opgenomen in mijn selectie!
Er is genoeg tijd om uit te vogelen of hij wat kan, anders wordt hij er toch wel uitgeschopt.
Vanaf wanneer ging die nou in? Deze week al of volgende week?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:37 schreef Drassss het volgende:
Ik ben erg benieuwd of ik een aantal passing levels omhoog kan krijgen. Vorige week al 2 pops gehad dus hopelijk gaat het nog sneller met de nieuwe update.
Dit is week 1 dus ik neem aan gewoon deze week. Vrijdag weten we dus meer!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom zei ik dat ook. Ik heb all1 te vaak een kansloze 15 jarige gehad, vandaar dat ik het gezien zn scoutings rapport niet gedaan heb.
[..]
Vanaf wanneer ging die nou in? Deze week al of volgende week?
Prima.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:40 schreef Outpost76 het volgende:
Daarom zei ik dat ook. Ik heb all1 te vaak een kansloze 15 jarige gehad, vandaar dat ik het gezien zn scoutings rapport niet gedaan heb.
Oeh dan hoop ik ook op wat leuke passen stijgerts!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dit is week 1 dus ik neem aan gewoon deze week. Vrijdag weten we dus meer!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:48 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Prima.
Laat jij ze voortaan voor mij liggen, dan ga ik ze zelf wel uittesten. In welke regio's scout jij?, dan verplaats ik mijn scouts even.
Ja maar of die nou in Amsterdam, Fryslân of in Den Haag was ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:01 schreef Nixx- het volgende:
oh... dan zit ik met twee regio's goed. Dan moet ik straksmaar even snel gaan scoten. Hopelijk is die 15 jarige er nog.
Dat eerst moet ik idd ook nog doen. Dat laatste is in mijn geval niet moeilijk. Zelfs met 2-5-3 moet ik van m winnen kunnen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:27 schreef Flappekz het volgende:
Zo, bekeropstelling gemaakt, met PIC. Verlies het middenveld wel iets, maar kan dit wel compenseren met mn verdediging en mn ene sterke vleugel.
Zo kan ik nog mooi een weekje passen meepikken
Ik ga spelen met mn trainies op het middenveld en in de spits. Mn 2 mids gaan in de verdediging en die gaan er na 5 minuten uit. Ofwel gewoon een tussen seizoen opstelling hier.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:32 schreef Drassss het volgende:
Ik moet ook wel kunnen winnen. Ik ram er wat wissels doorheen, zodat ik mijn trainees ook nog wat minuten geef ( als ik dik voorsta ).
Mijn mids staan er ook all1 maar even in om een vorm dip (proberen) te voorkomen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:35 schreef Nixx- het volgende:
Mijn opstelling staat al vanaf vrijdag met PIC.
Ik begin met 3-5-2 en wissel na 45 minuten naar 2-5-3.
Ik heb ook twee wissels om andere spelers wat trainingsminuten te geven zodat ik geen ernstige vorm drops om de oren krijg.
De fans van mijn tegenstander denken dat ze beter weg kunnen blijven.
Ga je t zo lastig krijgen dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:38 schreef Flappekz het volgende:
1 wissel voor evt strafschhoppen in de 119e minuut: beste spelhervatter erin, minste eruit
Je weet t nooit, aangezien ik t middenveld verliesquote:
Vaag.... Misschien een conditie verschil?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je weet t nooit, aangezien ik t middenveld verlies
Overigens, in mn jeugd had ik een slecht(zeer hoog) mid, en mn tegenstander een zwak(heel laag). En toch had ik 52% bbz ?
Zou kunnen, maar dat kun je in de jeugd natuurlijk niet zienquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vaag.... Misschien een conditie verschil?
De ratings die je ziet is een gemiddelde gezien over de gehele wedstrijd. Betekend dus dat hij met een hogere rating is gestart en met een lagere rating is geeindigd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:42 schreef Flappekz het volgende:
Je weet t nooit, aangezien ik t middenveld verlies
Overigens, in mn jeugd had ik een slecht(zeer hoog) mid, en mn tegenstander een zwak(heel laag). En toch had ik 52% bbz ?
Hij heeft idd positiewisselingen gedaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:51 schreef Nixx- het volgende:
[..]
De ratings die je ziet is een gemiddelde gezien over de gehele wedstrijd. Betekend dus dat hij met een hogere rating is gestart en met een lagere rating is geeindigd.
Redenen waarom jij een hoger middenveld kon hebben terzijl hij een hogere gemiddelde rating:
- verwarring
- middenvelder krijgt rood
- middenvelder wordt gewisseld
vast in Fryslânquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar of die nou in Amsterdam, Fryslân of in Den Haag was ik heb geen idee.
quote:Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Simon van der Hoop.
Deze speler is slecht in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Positiespel worden voordat hij bij het eerste komt.
Geven we hem een contract, baas?
Wie weet heb ik die 10k straks hard nodig.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:25 schreef Drassss het volgende:
Het is dat ik geld achter de hand moet hebben Real anders was het wel meer dan 10k geweestHet gaat om het idee natuurlijk.
Jouw team is Koekje toch?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wie weet heb ik die 10k straks hard nodig.
zelfs al overboden zie ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
Thx Gijs, Moon en Drassssssssss.
Veel jachtplezier.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zelfs al overboden zie ik
dan kan ik ook op jacht gaan
komt goed.. eerst maar eens kijken of er überhaupt iets op de markt is..quote:
ik speel wel beker, maar het zal geen mooie uitslag voor me wordenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:32 schreef FrituurVetPet het volgende:
tvp
Gaan we morgen allemaal een mooie bekerronde in?
Moet te doen zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:32 schreef FrituurVetPet het volgende:
tvp
De eerste ronde moet ik ook zien te redden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:32 schreef FrituurVetPet het volgende:
tvp
Hoe kan dat nou?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:03 schreef The_Hives het volgende:
ja idden ik ga hem niet eens winnen
Ik zou wel de meeste basisspelers in ieder geval een paar minuten laten spelen ivm conditietraining en vormupdatequote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:40 schreef vanpers het volgende:
Ik speel tegen een team wat vorige week dinsdag begonnen is en toen ook voor de enigste keer ingelogd heeft. Wordt PIC spelen dus en wat basisspelers rust geven zodat mijn tegenstander van zondag mijn opstelling niet kan voorspellen.
Hou natuurlijk wel mijn trainingslinie intact en stel ook geen strafschopnemers in.
Succes allen vanavond.
Da's altijd welkomquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Goed keeper/matig def uit de jeugd
Tja, 150k gebruikers minder dan een poosje terug....dat vinden ze niet leuk natuurlijkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:18 schreef Drassss het volgende:
Ht Nieuws
Dit is een ideale tijd voor nieuwe managers om Hattrick te gaan spelen - het is immers leuker om in te stappen aan het begin van een nieuw seizoen. Vooral met een vriend(in) die je alles over Hattrick kan vertellen.
Dit seizoen begint een campagne voor het gebruik van onze
Uitnodigingen-functie. De regels zijn simpel:
* Uitgenodigde gebruikers moeten voor 30 augustus (Hattrick's verjaardag!) inschrijven en ook nog actief zijn als seizoen 44 start in december.
* Elke manager die ten minste een zo'n nieuwe gebruiker aandraagt, maakt kans op een limited edition Hattrick T-shirt. We hebben er 100.
* Als een nieuwe gebruiker in zijn eerste seizoen al Supporter neemt, krijgt degene die hem uitnodigde ook 3 maanden Supporter. Deze bonus krijg je aan het eind van het seizoen en is niet overdraagbaar.
Ga niet spammen - je hebt maar een blijvende gebruiker nodig om kans te maken. Uiteraard mag je niet zelf een nieuw team inschrijven.
We controleren alle winnaars om te kijken of de nieuwe gebruikers en hun teams echt zijn.
And still going downquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Tja, 150k gebruikers minder dan een poosje terug....dat vinden ze niet leuk natuurlijk
Toch besloten om met 8 basis spelers te spelen, tegenstander van zondag zat vorig jaar ook bij mij in de competitie en kent deze 8 basis spelers toch wel. Begin van de competitie stap ik over van verdediging training naar middenveld en heb daarvoor wat nieuwe middenvelders aangekocht die hij nog niet kent.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou wel de meeste basisspelers in ieder geval een paar minuten laten spelen ivm conditietraining en vormupdate
Dat zijn idd de betere stukjes nieuws. Nu hopen dat hij nog veel hoger wordt opgetraind zodat ik er nog enkele malen een ton of wat voor kan opstrijken. Jeugd verdiensten nu (netto) 1,6 miljoenquote:
Dat is wel te hopen ja. Kan je dat niet zien aan het team wat hem gekocht heeft?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat zijn idd de betere stukjes nieuws. Nu hopen dat hij nog veel hoger wordt opgetraind zodat ik er nog enkele malen een ton of wat voor kan opstrijken. Jeugd verdiensten nu (netto) 1,6 miljoen
Jawel, maar dat biedt ook geen keiharde garanties he. Al die managers die tegenwoordig stoppen. Zo heeft Drummerdude van Fok ook een toptalent van mij in de vergetelheid doen geraken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is wel te hopen ja. Kan je dat niet zien aan het team wat hem gekocht heeft?
mja zulke dingen zijn wel jammerlijk..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:29 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Jawel, maar dat biedt ook geen keiharde garanties he. Al die managers die tegenwoordig stoppen. Zo heeft Drummerdude van Fok ook een toptalent van mij in de vergetelheid doen geraken.
Daar zit wat in. Zo iets kan idd altijd gebeuren en daar zijn idd geen garanties voor. Duimen maar dan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:29 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Jawel, maar dat biedt ook geen keiharde garanties he. Al die managers die tegenwoordig stoppen. Zo heeft Drummerdude van Fok ook een toptalent van mij in de vergetelheid doen geraken.
Ik pic ook in de bekerwedstrijd, win toch wel.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:42 schreef Skylark. het volgende:
Ik PIC de bekerwedstrijd, ben toch kansloos.
Moet je tegen mij ofzo?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik pic ook in de bekerwedstrijd, win toch wel.
Minimaal goed...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:22 schreef Drassss het volgende:
Matig dat ik dit vergeten ben, maar op welk level ervaring moet een potentieel "goed" coach ook alweer zitten? Was dat Zwak of zelfs hoger?
Zie hier :quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:22 schreef Drassss het volgende:
Matig dat ik dit vergeten ben, maar op welk level ervaring moet een potentieel "goed" coach ook alweer zitten? Was dat Zwak of zelfs hoger?
zozo dan ben je wel even bezig met afzakken..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:08 schreef Gijs_ het volgende:
Seau! Mijn interim-manager heeft zijn taak goed vervuld. Ik kan nu ook beginnen met afzakken!![]()
De eerste twee seizoenen verdedigen en passen trainen, daarna ga ik denk ik over op vleugelspel denk ik. Zo creëer ik een paar leuke multiskillers. Ik probeer nu 10 miljoen over te houden, pas als ik 30-40 miljoen heb ga ik weer rustig omhoog
Ik heb ook geen haast. En ik verwacht het komende halve seizoen al een 8 miljoen binnen gehaald te hebben.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zozo dan ben je wel even bezig met afzakken..
Hoi Flap!quote:
8 Miljoen in een half seizoen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:43 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb ook geen haast. En ik verwacht het komende halve seizoen al een 8 miljoen binnen gehaald te hebben.
Ik heb nog een beste multiskiller in huis, die als ie nog een level omhoog gaat in verdedigen in een andere 'klasse' terecht komt in de TV en daarmee zo'n 5-6 miljoen op kan leveren.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
8 Miljoen in een half seizoen.
Hoe ben je dat van plan dan?
Graag gedaan en thxquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:08 schreef Gijs_ het volgende:
Seau! Mijn interim-manager heeft zijn taak goed vervuld. Ik kan nu ook beginnen met afzakken!![]()
quote:De eerste twee seizoenen verdedigen en passen trainen, daarna ga ik denk ik over op vleugelspel denk ik. Zo creëer ik een paar leuke multiskillers. Ik probeer nu 10 miljoen over te houden, pas als ik 30-40 miljoen heb ga ik weer rustig omhoog
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:35 schreef Drassss het volgende:
Dank Outpost/Real. Ik was nog in mijn beginnersmode toen ik altijd zwak pakte, want dat vond ik al super goedkuch.
" De tijd dat je elke wedstrijd motste, want waarom niet "
Hoe hoog zat die keep ook al weer?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb nog een beste multiskiller in huis, die als ie nog een level omhoog gaat in verdedigen in een andere 'klasse' terecht komt in de TV en daarmee zo'n 5-6 miljoen op kan leveren.![]()
Verder nog wat overbodige meuk en ik twijfel of ik het nodig vind een goede keeper te houden. Die ik nu heb is ook 3,4 miljoen waard.
Het is dus niet vanuit het niks in eens 8 miljoen hoor
Met tien trainees die ik drie á vier seizoenen train moet ik toch wel minstens 12 miljoen kunnen pakken mag ik hopen. Verder geef ik niks uit en ik heb ook niet direct de ambitie om internationals te kopen of zoquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
30 a 40
is dat niet wat overdreven?
Briljant met formi spelhervattingquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe hoog zat die keep ook al weer?
quote:Mediaangemiddelde prijs 3 290 500 ¤
Gemiddelde prijs 3 401 250 ¤
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:06 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Met tien trainees die ik drie á vier seizoenen train moet ik toch wel minstens 12 miljoen kunnen pakken mag ik hopen. Verder geef ik niks uit en ik heb ook niet direct de ambitie om internationals te kopen of zo
Ojaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:07 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Briljant met formi spelhervatting![]()
[..]
25 jarige zijn dus ook leuk om op te trainien vanaf een laag niveau.quote:Trainingsverandering in detail
Tot het niveau 'formidabel' gaat de training veel sneller om daarna geleidelijk af te nemen tot aan 'reusachtig' (waar de trainingssnelheid gelijk zal zijn aan die van vandaag). Boven 'buitenaards' zal de training in vergelijking met vandaag geleidelijk langzamer gaan; bij 'goddelijk' zelfs veel langzamer.
Daarnaast zal de leeftijd van spelers minder belangrijk worden als het gaat om trainen. Dit betekent dat de versnelling bij oudere spelers hoger is. Bovendien betekent dit dat het niveau waarop de trainingssnelheid afneemt bij oudere spelers hoger ligt dan bij jongere spelers.
Enkele voorbeelden:
- Een speler van 17 jaar zal tot 'formidabel' 50% sneller trainen (=150% van de huidige snelheid), daarna zal deze versnelling geleidelijk afnemen.
- Een speler van 23 jaar zal tot 'formidabel' 75% sneller trainen (=175% van de huidige snelheid), daarna zal deze versnelling geleidelijk afnemen. Boven 'buitenaards' gaat de training langzamer dan nu (en hoe hoger de vaardigheid, hoe langzamer de snelheid).
- Een speler van 26 jaar zal tot 'formidabel' 85% sneller trainen (=185% van de huidige snelheid), daarna zal deze versnelling geleidelijk afnemen. Boven 'magisch' gaat de training langzamer.
- Een speler van 29 jaar zal tot 'formidabel' 95% sneller trainen (=195% van de huidige snelheid), daarna zal deze versnelling geleidelijk afnemen. Boven 'utopisch' gaat de training langzamer.
Een speler van 17 jaar zal nog steeds sneller trainen dan eentje van 18 jaar en die weer sneller dan eentje van 19 jaar, enzovoorts. Het verschil wordt komend seizoen echter kleiner.
Nou ja, als ik nu jonge 17-jarige koop voor een 4-5 ton, die zouden na een seizoen 18 zijn en op formidabel moeten zitten. Dan zijn ze rond de 1,2 miljoen waard, keer tien, dat betekent na één seizoen al minstens 6 miljoen...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Dat had ik ook niet, maar ja als je na 1x bieden al niet meer overboden word.
Normaal wel ja all1 door de trainings verandering denk ik dat je minder zult vangen voor spelers. Dus die 12 mil vraag ik me af.
Daar zat ik indd nog over te denken, om wat duurdere keepers ook 2 seizoenen in verdedigen te gaan trainenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OjaGeniale aankoop!
![]()
Die moet je proberen op te traininen in verdedigen.
Dat snap ik maar ik betwijfel of die met de nieuwe training nog wel 1,2 mil per stuk waard zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:15 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nou ja, als ik nu jonge 17-jarige koop voor een 4-5 ton, die zouden na een seizoen 18 zijn en op formidabel moeten zitten. Dan zijn ze rond de 1,2 miljoen waard, keer tien, dat betekent na één seizoen al minstens 6 miljoen...
Daar kan je denk ik veel geld mee verdienen. Ook met je huidige keep.quote:Daar zat ik indd nog over te denken, om wat duurdere keepers ook 2 seizoenen in verdedigen te gaan trainen
Edit: Na jouw toevoeging is het indd aantrekkelijk![]()
Thx maar ik heb dat niet nodig.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:18 schreef Flappekz het volgende:
Laatste herinnering voor een ieder:
VERGEET JE PIC EN PENALTYNEMERS NIET!!!!
Dat is even afwachten inderdaad. Toch verwacht ik niet dat trainen zo waardeloos zal worden dat ze over een seizoen of drie niet meer waard zijn dan twee miljoen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik maar ik betwijfel of die met de nieuwe training nog wel 1,2 mil per stuk waard zijn.
[..]
Dat is idd afwachten. Het zou zomaar kunnen dat dan all1 de multiskillers dat bedrag nog opbrengen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:29 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat is even afwachten inderdaad. Toch verwacht ik niet dat trainen zo waardeloos zal worden dat ze over een seizoen of drie niet meer waard zijn dan twee miljoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ff wat offtopic geniaals tussen door :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:33 schreef Outpost76 het volgende:
ff wat offtopic geniaals tussen door :Zelf meegemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben van pindavlees
Nee van een ander forum afgeplukt. Hoezo, niet leuk?quote:
Oh nee, zomaar....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee van een ander forum afgeplukt. Hoezo, niet leuk?
Als het echt niet leuk was, werd het ook niet gedaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:50 schreef Outpost76 het volgende:
Zow ik lees weer wat anders.....quote:
ik dacht dat je een verhaaltje over Vullie vertelde..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik dacht dat je een verhaaltje met Vullie vertelde..
Nee ik las Flap zn vraag niet goed.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik dacht dat je een verhaaltje over Vullie vertelde..
Dat je zoon nog geen fiets hoefde?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:28 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens mogen meemaken.
quote:Lester Zander (84714299)
16 jaar en 16 dagen, volgende verjaardag: 15-11-2010
Specialiteit: Technisch
Team: YMFC College
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 18-07-2010 22:36 (23 dagen geleden)
Waarschuwingen: 0
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: zwak (max. onbekend)
Positiespel: matig (max. goed)
Vleugelspel: onbekend (max. waardeloos)
Passen: onbekend (max. redelijk)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
nee, dat ie zelf een fiets aangeboden kreeg, maar nog niet hoefde..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat je zoon nog geen fiets hoefde?
dat wordt idd wel een leuk spelertje op die manier.. moet ie alleen wel voor zn 17de de max halen natuurlijk..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:31 schreef Flappekz het volgende:
Best ok, van deze gast net gehoord dat ie Technisch is:
[..]
We hebben nog ffquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat wordt idd wel een leuk spelertje op die manier.. moet ie alleen wel voor zn 17de de max halen natuurlijk..
Probleem is dat ik niet weet hoe zijn passen is: oftewel promoveren of niet? Hij krijgt nog passen training.quote:12. Yip Bergmans
16 years and 108 days
Keeper: unknown
Defending: weak (max unknown)
Playmaking: unknown (max weak)
Winger: solid (max solid)
Passing: unknown (max solid)
Scoring: unknown (max poor)
Set pieces: unknown (max poor)
Latest match: 11-08-2010 7.5* (Offensive Winger)
gewoon 1x nog laten trainen? en dan passen als eerste training.. dan weet je waarschijnlijk wel wat hij heeft.. dan zou hij 17jr en 4 dagen zijn als je em promoveert..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:56 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Probleem is dat ik niet weet hoe zijn passen is: oftewel promoveren of niet? Hij krijgt nog passen training.
Ben je dan zo zeker dat de trainer met een rapport over zijn passen komt?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
gewoon 1x nog laten trainen? en dan passen als eerste training.. dan weet je waarschijnlijk wel wat hij heeft.. dan zou hij 17jr en 4 dagen zijn als je em promoveert..
zeker ben je nooit, maar de kans is wel groter dat je wat over zijn passen te weten komt op die manier.. je kunt natuurlijk ook gewoon de gok nemen als hij 17jr en 0 dagen is..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:41 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ben je dan zo zeker dat de trainer met een rapport over zijn passen komt?
Als je passen als primaire training kiest, krijg je informatie over de huidige skill van een speler.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:41 schreef ScudRaket het volgende:
Ben je dan zo zeker dat de trainer met een rapport over zijn passen komt?
Zo heb ik weleens in een fantasieopstelling gespeeld met alleen spelers waarvan ik het huidige passen-niveau wist op een trainingslinie. En dan natuurlijk die ene waarvan ik het wilde wetenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:53 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Als je passen als primaire training kiest, krijg je informatie over de huidige skill van een speler.
Als er maar van een speler nog geen huidige skill bekend is, dan krijg je van die speler zijn skill te weten.
edit: Dat betekend dat van de rest de huidige skill wel bekend moet zijn!!
Waarom heb je gekozen voor pm en def, als ik vragen mag? Ik kies mn toppers eruit en train die zoveel mogelijk op 2 skills tegelijkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:57 schreef Nixx- het volgende:
Ik train zelf positiespel en verdedigen. Ik krijg altijd van nieuwe spelers die 45 minuten even meespelen altijd de skills te weten.
hoe doe je dat dan als je geen toppers hebt?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Waarom heb je gekozen voor pm en def, als ik vragen mag? Ik kies mn toppers eruit en train die zoveel mogelijk op 2 skills tegelijk
Deze toppers???quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:01 schreef Flappekz het volgende:
Waarom heb je gekozen voor pm en def, als ik vragen mag? Ik kies mn toppers eruit en train die zoveel mogelijk op 2 skills tegelijk
Beetje aanrommelenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:05 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hoe doe je dat dan als je geen toppers hebt?
pfff....asociaal veel toppers zeg! Ben al blij dat ik er 1 heb nu...en heb nog nooit een potentieel uitstekend jeugdspeler gehadquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:06 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Deze toppers???
De spelers:
1. Hermannus de Waal
16 jaar en 16 dagen
Verdedigen: matig (max. matig)
Positiespel: redelijk (max. uitstekend) (6.6)
Passen: matig (max. matig)
2. Christophe Hoppenbrouwer
16 jaar en 56 dagen [Krachtig]
Verdedigen: slecht (max. slecht)
Positiespel: redelijk (max. goed) (6.8)
Vleugelspel: onbekend (max. matig)
Passen: onbekend
3. Michiel Meeuwenoord
17 jaar en 43 dagen
Verdedigen: slecht (max. slecht)
Positiespel: redelijk (max. goed) (6.0/7.7)
Vleugelspel: onbekend (max. goed)
4. Jean de Maar
16 jaar en 61 dagen
Verdedigen: onbekend
Positiespel: zwak (max. goed)
11. Gerjan Isendoorn
16 jaar en 27 dagen
Verdedigen: matig (max. uitstekend)
Positiespel: slecht (max. onbekend)
Vleugelspel: zwak (max. matig)
12. Laurens Boertien
16 jaar en 35 dagen [Onvoorspelbaar]
Verdedigen: goed (max. goed) (7.3/7.9)
Positiespel: zwak (max. zwak) (uitgetraind)
13. Jerôme Sival
16 jaar en 111 dagen
Verdedigen: goed (max. goed) (7.2)
Positiespel: slecht (max. slecht) (uitgetraind)
14. Jon Smallegange
17 jaar en 39 dagen
Verdedigen: redelijk (max. uitstekend) (6.3)
Positiespel: slecht (max. slecht)
15. Tjaard Schaaf
17 jaar en 37 dagen
Verdedigen: matig (max. goed) (5.1)
quote:
aha dat wordt aanrommelen dusquote:
same here.. potentieel uitstekend daar kan ik alleen nog maar van dromen..quote:pfff....asociaal veel toppers zeg! Ben al blij dat ik er 1 heb nu...en heb nog nooit een potentieel uitstekend jeugdspeler gehad
ja, sorry.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:20 schreef Outpost76 het volgende:
* Outpost76 heeft last van een déjà vu.
en 0 - 1 achter en uitgeschakeld.. ik verwacht niet dat mn team dit nog gaat rechttrekken..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:23 schreef MrMoon het volgende:
verdikke al na 6 minuten mn spelhervatter eraf
Klopt maar aangezien je iedere week wel scout heb je dus vaak iedere week een nieuwe om uit te proberen. Zo krijgen je toppers dus niet hun ultieme training en zullen ze niet znel hun max halen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:23 schreef Nixx- het volgende:
Spelers krijgen alleen training als ze 45 minuten of meer hebben gespeeld op een trainingsplek.
Door slim te wisselen met je spelers kan je hun sterren op verschillende posities testen. In principe kan je na 5 wedstrijden zonder hem een training te geven bepalen of hij iets kan of niets kan..
Speel jij nu al beker dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en 0 - 1 achter en uitgeschakeld.. ik verwacht niet dat mn team dit nog gaat rechttrekken..
En dan op zondag zo vroeg mogelijk of juist laat, of doe je dat ook willekeurig.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:15 schreef Nixx- het volgende:
Elke dag van de week, maar meestal op zondag.
Tenzij een speler met 17+0 gaat worden gepromoveerd.
en onthou: testen, testen, testen op verschillende posities. De laatste keer dat ik iets ander heb getrained dan positiespel, verdedigen of passen... geen idee.
Mijn 3 scouts zoeken op: verdedigen, verdedigen en willekeurig.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, hij speelt voorronde. Beetje zoals Ajax, die halen het ook niet
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
je kunt ook te ver gaan he?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vrouwenteam van Ado doet het anders best redelijkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ach iig speelt Ajax nog voor rondes van de championsleague. Dat kan ado nooit zeggen.
nee daar zijn ze ook wel dusdanig realistisch dat ze niet elk jaar voor het kampioenschap willen gaan, dat kun je van Ajax niet zeggen..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ach iig speelt Ajax nog voor rondes van de championsleague. Dat kan ado nooit zeggen.
klopt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Een Gteam als Ado doet het anders best redelijk
Een club als Ajax hoort ieder jaar mee te doen voor het kampioenschap. Dat dat nou jaren lang (veul te lang imo) niet lukt is een 2e. (Op vorig seizoen na dan)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee daar zijn ze ook wel dusdanig realistisch dat ze niet elk jaar voor het kampioenschap willen gaan, dat kun je van Ajax niet zeggen..
ohw jij bent er ook al zo een..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:38 schreef Outpost76 het volgende:
Een club als Ajax hoort ieder jaar mee te doen voor het kampioenschap. Dat dat nou jaren lang (veul te lang imo) niet lukt is een 2e. (Op vorig seizoen na dan)
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zo, ik ben door. 0-4 voor op slag van rust.
quote:
Mijn toppers krijgen zeker hun ultieme training.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:28 schreef Outpost76 het volgende:
Klopt maar aangezien je iedere week wel scout heb je dus vaak iedere week een nieuwe om uit te proberen. Zo krijgen je toppers dus niet hun ultieme training en zullen ze niet znel hun max halen.
Ok maar daar mee lever je toch training in van spelers die je al wel wil trainen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:54 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Mijn toppers krijgen zeker hun ultieme training.
Ik bekijk hoeveel sterren mijn spelers krijgen op verschillende posities, daarna bepaal ik of ze voor training in aanmerking komen. Bij twijfel worden ze getest.
Als je mijn lijstje bekijkt zie je dat ik 4 middenvelders heb en 5 verdedigers.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:55 schreef Outpost76 het volgende:
Ok maar daar mee lever je toch training in van spelers die je al wel wil trainen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |