Dat is wel slim maar nog niet nodig. Pas als je flink wat geld verdient hebt aan bv kale trainies (trainies zonder bijskill) kan je aan een bijskill gaan denken. Het is nu eerst zaak dat je geld gaat verdienen aan trainies om dan verder te gaan denken aan betere trainies en evt een andere coach.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:33 schreef Skylark. het volgende:
Okay, ik zal de overige 4 zsm kopen. Goed passen en matig positiespel wordt moeilijk.
Maar is het slim om voor op de vleugels bijvoorbeeld trainees met 'redelijk vleugelspel + matig positiespel' te kopen in plaats van vice versa?
Bedankt trouwens voor al het advies
Scheelt wel 1 week training per level... misschien wel beter.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:26 schreef Outpost76 het volgende:
Op dat niveau is dat niet nodig. Zeker niet met een matig leider als coach. Die kan dolgelukkig toch niet lang vol houden. Een redelijk coach traint sneller en met slecht leiderschap is echt het beste wat hij nu doen kan.
Weinig kans dat hij de 1e ronde overleeft dus dan kan hij echt beter meteen zn coach vervangen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:37 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Scheelt wel 1 week training per level... misschien wel beter.
Tenzij hij speelt in de beker, daar rustig aan speelt en dan kan hij de wedstrijd erna met hoger TS aanvangen en misschien een winst binnenslepen tegen de nummer 7 of 8....
Ligt eraan hoeveel geld ze kosten. Koop a.u.b. wel met spec (koppen, snel, technisch, krachtig). Vermijd onvoorspelbaar. Kosten iets meer, maar brengen het geld wel degelijk op.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:36 schreef Outpost76 het volgende:
Dat is wel slim maar nog niet nodig. Pas als je flink wat geld verdient hebt aan bv kale trainies (trainies zonder bijskill) kan je aan een bijskill gaan denken. Het is nu eerst zaak dat je geld gaat verdienen aan trainies om dan verder te gaan denken aan betere trainies en evt een andere coach.
Verwacht ik ook niet, maar hij heeft wel een redelijk coach nu.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:38 schreef Outpost76 het volgende:
Weinig kans dat hij de 1e ronde overleeft dus dan kan hij echt beter meteen zn coach vervangen.
quote:02-08-2010 Twee kleine verbeteringen in de match engine
We hebben twee onderdelen van de match engine aangepast om ze beter en realistischer te maken: onderschatting en ervaring (in de Beker).
Onderschatting:
Dit gebeurt nog steeds alleen in competitiewedstrijden, maar kan niet meer optreden in de eerste drie wedstrijdronden en ook niet als je zelfvertrouwen behoorlijk of lager is. De kans op onderschatting is afhankelijk van het verschil in punten en de plek op de ranglijst tussen beide teams, je zelfvertrouwen (hoger niveau is hogere kans) en je teaminstelling (grotere kans op onderschatting bij 'speel het rustig'; geen kans bij 'wedstrijd van het seizoen').
Wanneer onderschatting optreedt, hangt de ernst ervan af van het verschil in punten, het niveau van je zelfvertrouwen, de teaminstelling en of je thuis of uit speelt (minder ernstig bij uitwedstrijden).
Afhankelijk hiervan kun je de onderschatting in de rust geheel of gedeeltelijk te boven komen: helemaal als je achter staat, 2/3 bij een gelijk spel en 1/3 als je met een doelpunt verschil leidt.
Bekerervaring:
Deze gebeurtenis was zeldzaam en trad alleen op in de latere bekerronden, maar kon dan wel een aanzienlijk effect hebben. Vanaf nu neemt de kans elke ronde toe en kan alleen optreden bij het team met de laagste teamervaring; echter alleen bij een kleine voorsprong of een gelijkspel. Als deze gebeurtenis optreedt zal het verschil tussen de teamervaringen het niveau ervan bepalen.
Heeft ie zn matige coach al vervangen dan? Ik heb m dat nergens zien zeggen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:44 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Verwacht ik ook niet, maar hij heeft wel een redelijk coach nu.
Jammer van zn verdedigen en spelhervatten maar goed ik had geen zin om verder te zoeken.quote:1. Koen Bosma (203768989)
24 jaar en 14 dagen, volgende verjaardag: 08-11-2010
Netherlands
matig in vorm, conditie uitstekend
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Murgpiraten
(sinds 10-04-2009 (11/38), 4s 4w 3d)
Total Skill Index (TSI): 28 720
Loon: 17 436 ¤/week inclusief 20% bonus
278 976 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Hoogste bod: 4 331 000 ¤ door RKDEO
Het bieden is geëindigd!
Huidige vaardigheden:
Conditie: uitstekend Keepen: wereldklasse
Positiespel: rampzalig Passen: slecht
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
Tenzij ik dan net als nu met een ander aan het bieden was. Die lampekap bleef maar bieden.....quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:48 schreef Drassss het volgende:
Jammer Outpost. Over 2 weken had ik een super keeper voor je in de aanbieding... Die zou je ook zo'n 4.3 gekost hebben.
Die van mij heeft nog Mytisch sh en is 22 jaarquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tenzij ik dan net als nu met een ander aan het bieden was. Die lampekap bleef maar bieden.....
Dan is ie echt wel meer dan 4,3 waard!quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die van mij heeft nog Mytisch sh en is 22 jaarAch volgende keer beter.
Tv zegt 2x 4,0 2x 4,3 en 2x 5,0 maar die 5m zijn van januari... Laten we het hopen over 2 weken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan is ie echt wel meer dan 4,3 waard!
Toch weer lekker wat geld ontvangen. Volgende week woensdag en donderdag ga ik alle spelers op de lijst zetten. Dan kan ik voor de eerste competitiewedstrijd alvast mijn nieuwe trainingsprogramma gaan opzetten.quote:02-08-2010
Je hebt een speler verkocht en 500 088 ¤ ontvangen.
02-08-2010
Je hebt een speler verkocht en 52 174 ¤ ontvangen.
02-08-2010
Je hebt een speler verkocht en 61 086 ¤ ontvangen.
Die 2x 5 mil zorgt er voor dat mensen meer zouden willen betalen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tv zegt 2x 4,0 2x 4,3 en 2x 5,0 maar die 5m zijn van januari... Laten we het hopen over 2 weken.
Ik had gehoopt dat iemand een goede vraag, antwoord of mededeling had neergezet en dan vindt je dit...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:51 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat iemand een goede vraag, antwoord of mededeling had neergezet en dan vindt je dit...
Ik heb wel weer een blessure, ben benieuwd hoe langquote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:48 schreef Outpost76 het volgende:
lama => Hattrick foutje.
Ik zag het volgende (ik speel uit) :
[ afbeelding ]
Aangezien ik niet al te scherp was en een aantal nieuwe spelers heb dacht ik (door het zien van het +je aan mijn zijde)..... gvd gvd gvd gvd![]()
![]()
![]()
(zo was mn post voor mn edit ook
)
Gelukkig is t hattrick zn fout (het is nl zijn speler en niet de mijne) en ben ik veilig.![]()
Historisch gezien liggen de prijzen in de eerste weken van het seizoen het hoogstquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:39 schreef ScudRaket het volgende:
Ik wil mijn team eens flink gaan verjongen. Volgens velen is nu nog niet de goede tijd om spelers te verkopen, klopt dat? Zo ja, dan zal ik halverwege het seizoen eens gaan beginnen.
Ik ga mijn spelers verkopen in het eerste competitieweekend.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:39 schreef ScudRaket het volgende:
Ik wil mijn team eens flink gaan verjongen. Volgens velen is nu nog niet de goede tijd om spelers te verkopen, klopt dat? Zo ja, dan zal ik halverwege het seizoen eens gaan beginnen.
Mijn eigen verjongingsslag (3 spelers) wil ik ook in de eerste week gaan uitvoeren omdat ik mijn spelers dan duur kan verkopen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik ga mijn spelers verkopen in het eerste competitieweekend.
Dat wel, maar mijn verkopende spelers hebben betere skills dan de spelers die ik terug ga kopen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:48 schreef Flappekz het volgende:
Het nadeel is natuurlijk wel dat je aankopen dan ook duurder zijn
Niet erg voor trainees, de rest van het geld laat ik lekker op de rekening staan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:48 schreef Flappekz het volgende:
Het nadeel is natuurlijk wel dat je aankopen dan ook duurder zijn
quote:Anton Danileyko (140694508)
Israel 29 jaar en 109 dagen, volgende verjaardag: 07-08-2010
matig in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: TJ Sokol Mladá Vo¸ice (sinds 06-05-2009)
Total Skill Index (TSI): 12 540
Loon: 2 988 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Specialiteit: Koppen
STAAT OP DE TRANSFERLIJST Bijgewerkt 04-08-2010 14:56
Herinneringen
Deadline: 04-08-2010 14:55
Vraagprijs: 750 000 ¤
Hoogste bod: 1 133 000 ¤ door YMFC
Het bieden is geëindigd!
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: uitmuntend
Vleugelspel: goed Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Minder passen had van mij ook gemogen, maar zo vind ik m ook prima. Is maar om het in VII mee te reddenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:13 schreef Nixx- het volgende:
Mooie speler, mooie skills, erg mooie specialiteit.
Ik ben ook op zoek naar zo'n speler, alleen meer verdedigen en minder passen en ietsje jonger.
Waar kun je je hatstats zien?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:56 schreef NelisZ het volgende:
Mijn eerste bekertegenstander heeft zijn team sinds 19 juli jongstleden, dat mag geen probleem gaan vormen
Vooral ook omdat hij zijn eerste/enige (competitie)wedstrijd 54 hatstats haalde
Op Alltid of als je de hattrick-plugin voor Firefox geïnstalleerd hebt...quote:
Moet je zeker in een hogere divisie dan VIII spelenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:04 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Op Alltid of als je de hattrick-plugin voor Firefox geïnstalleerd hebt...
Nee hoor, dat kan iedereen zien/installerenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Moet je zeker in een hogere divisie dan VIII spelen.
Ja, zo is ook divisie IX weer weg. Bots ook opgeruimd.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Opschoning met bots?
@ Skylark., je hebt Foxtrick (plugin voor Mozilla Firefox) nodig..
Zo snugger dat ze bij hattrick niet snappen dat dat +je verkeert staat bij hoogte punten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb wel weer een blessure, ben benieuwd hoe lang
EDIT - +1, dat mag nog net
Heb nu 24 personeelsleden, en dat is inclusief 9 doktersquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo snugger dat ze bij hattrick niet snappen dat dat +je verkeert staat bij hoogte punten.
Een +1 is idd nog te doen. All1 straks wel lastig aangezien je dan niet ff 10 dokters mag huren omdat je dan over de 30 personeels leden heen gaat.
Ik 35 inclusief 10 dokters.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb nu 24 personeelsleden, en dat is inclusief 9 dokters
Ow das lekker!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:14 schreef Flappekz het volgende:
Zo, deal gesloten met een gast uit de Ghanese eredivisie voor mn Ghana international. Vanavond listen![]()
Ook mn NT-prospect neemt ie over, wss volgende week
De international list ik voor 5, de prospect voor 4. Hij verwacht zelf meer te moeten betalen, maar dat zien we dan wel.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik 35 inclusief 10 dokters.
[..]
Ow das lekker!Hoeveel ben je overeen gekomen?
Mijn keep is voor 8mil uiteindelijk verkocht maar zoals je al zei heb ik er toch 6 ton op verloren.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De international list ik voor 5, de prospect voor 4. Hij verwacht zelf meer te moeten betalen, maar dat zien we dan wel.
Ik verlies er wel weer op, maar ach....het is maar HT-geld
En door mn degradatie onder de 2000 fans gekomen en ze verwachten veuls te veul.quote:Fans van RKDEO
Supportersclub: 1 999 leden
Stemming supporters: teleurgesteld
Seizoensverwachtingen: we gaan voor de titel
Hmzz das dus een fout van foxtrick.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo snugger dat ze bij hattrick niet snappen dat dat +je verkeert staat bij hoogte punten.
je weet dat hattrick er gewoon 5 voor je weggooit straks he?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik 35 inclusief 10 dokters.
[..]
Ow das lekker!Hoeveel ben je overeen gekomen?
Waar denk je dat we t over hadden?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
je weet dat hattrick er gewoon 5 voor je weggooit straks he?
Je mag er in het nieuwe seizoen max 30 hebben
Die van mij verwachten he-le-maal niets dit seizoenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En door mn degradatie onder de 2000 fans gekomen en ze verwachten veuls te veul.
ohwquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waar denk je dat we t over hadden?
Dat hadden ze bij mij ook vorig seizoen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
Die van mij verwachten he-le-maal niets dit seizoen
Supportersclub: 1 942 leden
Stemming supporters: in de zevende hemel
Seizoensverwachtingen: elke dag in deze divisie is een bonus
Dat dacht ik al.quote:ohwniet zover teruggelezen
Counteren en vingers kruisen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:58 schreef Kirov het volgende:
Wat dachten jullie van deze
''we zijn het niet waard om in deze divisie te spelen''
Niet teveel geld uit gaan geven aan oude spelers in de hoop dat je je handhaaft. Gewoon door gaan zoals je al van plan was en die degradatie voor lief nemen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:58 schreef Kirov het volgende:
Wat dachten jullie van deze
''we zijn het niet waard om in deze divisie te spelen''
Ik ga gegarandeerd degraderen, nu hopen dat ik in een wat sterkere VIII kom zodat ik niet weer promoveer terwijl ik kansloos ben in een hogere competitie. Nu ben ik gewoon de zwakste en maak geen enkele wedstrijd kans om te winnen
Heb al 3 nieuwe spelers aangetrokken maar veel meer rek zit er niet in mijn budget.
Nieuwe startkabels kopen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:59 schreef OmeAnne het volgende:
Kan hem aan mij liggen, maar de Hattrick startkabel is dood hoor.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:59 schreef OmeAnne het volgende:
Duurde bij mij ook ffquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah ik begreep er al geen zak van.
Het is een 17 jarige trainee, een goedkope middenvelder en een keeper dus dat valt nog meequote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet teveel geld uit gaan geven aan oude spelers in de hoop dat je je handhaaft. Gewoon door gaan zoals je al van plan was en die degradatie voor lief nemen.
Ja, het linkje werkt wel. Naar de hoofdstartkabelsite....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan ben je scherper dan moi. Bij mij doet dat linkje het trouwens gewoon.
Iemand die de OP leest.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:59 schreef OmeAnne het volgende:
Iddquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Idd
Ik wist natuurlijk al maanden dat de link niet goed was, maar het duurde ff voordat iemand anders de OP ook had gelezen
ai...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:47 schreef NelisZ het volgende:
Shit, vergeten training om te zetten van keepen naar spelhervatten
Doh!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:47 schreef NelisZ het volgende:
Shit, vergeten training om te zetten van keepen naar spelhervatten
Dat dacht ik inderdaadquote:
7 weken niet inloggen, dan wordt hij automatisch verwijdertquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:36 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Hoe kan je je account verwijderen op hattrick.org?
Ik vind het een vaag spel, heb de complete uitleg gelezen, heb een team, maar zie nergens wanneer mijn eerste wedstrijd is, kan ook alleen maar een keeperstrainer aannemen, geen aanvallerstrainen oid, en kan nergens vinden waar ik een opstelling kan makenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:38 schreef NelisZ het volgende:
[..]
7 weken niet inloggen, dan wordt hij automatisch verwijdert
Maar waarom wil je hem verwijderen dan?
Hattrick zit net in een tussenseizoen, dus heb je nog geen wedstrijden. Ik geloof dat zondag of maandag het nieuwe competitieschema bekend wordt, dan zul je dus wedstrijden zien. Je kunt ook vriendschappelijk spelen, alleen moet je die zelf regelen (bij uitdagingen) en zijn die tussen dinsdagavond en donderdag ochtend.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:40 schreef Dagobert-Duck het volgende:
[..]
Ik vind het een vaag spel, heb de complete uitleg gelezen, heb een team, maar zie nergens wanneer mijn eerste wedstrijd is, kan ook alleen maar een keeperstrainer aannemen, geen aanvallerstrainen oid, en kan nergens vinden waar ik een opstelling kan maken
Het is toch niet helemaal mijn smaak, bedankt voor de informatie!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:44 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Hattrick zit net in een tussenseizoen, dus heb je nog geen wedstrijden. Ik geloof dat zondag of maandag het nieuwe competitieschema bekend wordt, dan zul je dus wedstrijden zien. Je kunt ook vriendschappelijk spelen, alleen moet je die zelf regelen (bij uitdagingen) en zijn die tussen dinsdagavond en donderdag ochtend.
Je kan je opstelling maken voor een wedstrijd zodra deze op het schema staat, dus na komende zondag/maandag voor de competitie en zodra je een vriendschappelijke wedstrijd hebt. Je kunt dan ook standaardopstellingen maken.
Hattrick kent verder geen aanvallerstrainers ofzo. vanaf volgende week ook geen keeperstrainers meer. Alleen assistent-trainers. Deze bepalen ook niet wat je traint, maar in enige mate hoe snel je traint en ze hebben wat invloed op de vorm van je spelers.
Ik hoop dat je Hattrick met deze informatie nog een tweede kans wil geven, en dus even geduld voor je je eerste wedstrijd kunt spelen!
Je kunt toch pas weten of het je smaak is, als het ook echt hebt gespeeld?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:46 schreef Dagobert-Duck het volgende:
[..]
Het is toch niet helemaal mijn smaak, bedankt voor de informatie!
Ik houd het dan denk ik liever bij Football Manager, dus maar wachten op FM 2011.
jep..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:23 schreef Happel het volgende:
Heb mijn ganse selectie verkocht, wat gebeurd er nu met wedstrijden? Heb geen selectie en verlies dus reglementair met 5-0 toch zeker?
Gaaf hoor! Leuk om te horen dat het goed gaat!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:24 schreef Kirov het volgende:
Zeau mijn 2e pop van een verdediger van goed naar uitstekend. Één is nu 2 ton waard en de ander 3 ton. En de totale investeringskosten lagen op 40kMijn verdediging heeft 1.4 miljoen op geleverd in anderhalf seizoen
quote:07-08-2010Thijs Bronsema
15:14 Van: remcowolters
Hallo,
Normaal gesproken bel jij naar de jeugdscout, om te vragen of hij nog talent voor je jeugdteam heeft. Vandaag neemt de scout contact met jou op: de JOINT U17-scouting heeft een potentieel talent in jouw jeugdteam ontdekt!
Wie zijn wij?
De JeugdOpleiding Inventarisatie Nieuw Talent (JOINT) zoekt naar jeugdige talenten onder de 17, met als doel ze optimaal te begeleiden voor een mogelijke carrière in het NT.
We hebben gezien dat je speler momenteel al veel sterren haalt, terwijl hij nog erg jong is. Daarom zou ik graag een paar dingen van jouw speler willen weten.
Wat vraag ik van jou?
Graag zou ik van je willen weten:
1. wat er in zijn scoutingsrapport stond?
2. wat je van zijn huidige vaardigheden weet?
3. wat je momenteel traint?
4. of je huidige training volledig op hem is afgestemd?
Misschien kan ik je een goed advies geven, om hem optimaal te trainen.
Ik hoor graag van je!
Groeten,
Remco, U17 scout NT-verdedigers
waarom?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:37 schreef Outpost76 het volgende:
Mensen die een blessure hadden bij hun spelers : vergeet je dokters niet te ontslaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |