Ik 35 inclusief 10 dokters.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb nu 24 personeelsleden, en dat is inclusief 9 dokters
Ow das lekker!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:14 schreef Flappekz het volgende:
Zo, deal gesloten met een gast uit de Ghanese eredivisie voor mn Ghana international. Vanavond listen![]()
Ook mn NT-prospect neemt ie over, wss volgende week
De international list ik voor 5, de prospect voor 4. Hij verwacht zelf meer te moeten betalen, maar dat zien we dan wel.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik 35 inclusief 10 dokters.
[..]
Ow das lekker!Hoeveel ben je overeen gekomen?
Mijn keep is voor 8mil uiteindelijk verkocht maar zoals je al zei heb ik er toch 6 ton op verloren.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De international list ik voor 5, de prospect voor 4. Hij verwacht zelf meer te moeten betalen, maar dat zien we dan wel.
Ik verlies er wel weer op, maar ach....het is maar HT-geld
En door mn degradatie onder de 2000 fans gekomen en ze verwachten veuls te veul.quote:Fans van RKDEO
Supportersclub: 1 999 leden
Stemming supporters: teleurgesteld
Seizoensverwachtingen: we gaan voor de titel
Hmzz das dus een fout van foxtrick.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo snugger dat ze bij hattrick niet snappen dat dat +je verkeert staat bij hoogte punten.
je weet dat hattrick er gewoon 5 voor je weggooit straks he?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik 35 inclusief 10 dokters.
[..]
Ow das lekker!Hoeveel ben je overeen gekomen?
Waar denk je dat we t over hadden?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
je weet dat hattrick er gewoon 5 voor je weggooit straks he?
Je mag er in het nieuwe seizoen max 30 hebben
Die van mij verwachten he-le-maal niets dit seizoenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En door mn degradatie onder de 2000 fans gekomen en ze verwachten veuls te veul.
ohwquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waar denk je dat we t over hadden?
Dat hadden ze bij mij ook vorig seizoen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
Die van mij verwachten he-le-maal niets dit seizoen
Supportersclub: 1 942 leden
Stemming supporters: in de zevende hemel
Seizoensverwachtingen: elke dag in deze divisie is een bonus
Dat dacht ik al.quote:ohwniet zover teruggelezen
Counteren en vingers kruisen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:58 schreef Kirov het volgende:
Wat dachten jullie van deze
''we zijn het niet waard om in deze divisie te spelen''
Niet teveel geld uit gaan geven aan oude spelers in de hoop dat je je handhaaft. Gewoon door gaan zoals je al van plan was en die degradatie voor lief nemen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:58 schreef Kirov het volgende:
Wat dachten jullie van deze
''we zijn het niet waard om in deze divisie te spelen''
Ik ga gegarandeerd degraderen, nu hopen dat ik in een wat sterkere VIII kom zodat ik niet weer promoveer terwijl ik kansloos ben in een hogere competitie. Nu ben ik gewoon de zwakste en maak geen enkele wedstrijd kans om te winnen
Heb al 3 nieuwe spelers aangetrokken maar veel meer rek zit er niet in mijn budget.
Nieuwe startkabels kopen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:59 schreef OmeAnne het volgende:
Kan hem aan mij liggen, maar de Hattrick startkabel is dood hoor.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:59 schreef OmeAnne het volgende:
Duurde bij mij ook ffquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah ik begreep er al geen zak van.
Het is een 17 jarige trainee, een goedkope middenvelder en een keeper dus dat valt nog meequote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet teveel geld uit gaan geven aan oude spelers in de hoop dat je je handhaaft. Gewoon door gaan zoals je al van plan was en die degradatie voor lief nemen.
Ja, het linkje werkt wel. Naar de hoofdstartkabelsite....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan ben je scherper dan moi. Bij mij doet dat linkje het trouwens gewoon.
Iemand die de OP leest.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:59 schreef OmeAnne het volgende:
Iddquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Idd
Ik wist natuurlijk al maanden dat de link niet goed was, maar het duurde ff voordat iemand anders de OP ook had gelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |