Ik hoop het. Het zal niet de eerste keer zijn dat transfers geannuleerd worden in verband met problemen na de seizoens downtime...quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:06 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Hij had zijn koffer nog niet ingepakt en hij staat nu in de file.
2 minuten waren genoeg om de huilies van pekel op de gillend naar hun mama te laten rennenquote:Hoogtepunten
1 maal een kaart gekregen Hieme Malda 23'
1 maal een kaart gekregen Coos Rijper 34'
Geschorst voor de volgende wedstrijd Hieme Malda 36'
1 maal een kaart gekregen Redbad Eedema 75'
0 - 1 Nolwin van Doesburg 84'
0 - 2 Timo Danhof 85'
0 - 3 Freddy Silvis 86'
1 maal een kaart gekregen Freddy Silvis 87'
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:19 schreef Drassss het volgende:
Er hingen donkere wolken boven de 1489 toeschouwers in De Kaartenbak, maar de gevreesde regen bleef uit. De coach van PRT had voor een 4-3-3-formatie gekozen. De volgende spelers verdienden volgens de trainer een basisplaats voor deze wedstrijd: Prent - Prent, Prent, Prent, Prent - Prent, Prent, Prent - Prent, Prent, Prent.
Waalibi startte in een strategische 2-5-3-opstelling. Volgens het programmaboekje mochten deze spelers het gaan proberen: de Waal - de Waal, de Waal - de Waal, de Waal, de Waal, de Waal, de Waal - de Waal, de Waal, de Waal.
Helaas met 6-0 verloren
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:19 schreef Drassss het volgende:
Er hingen donkere wolken boven de 1489 toeschouwers in De Kaartenbak, maar de gevreesde regen bleef uit. De coach van PRT had voor een 4-3-3-formatie gekozen. De volgende spelers verdienden volgens de trainer een basisplaats voor deze wedstrijd: Prent - Prent, Prent, Prent, Prent - Prent, Prent, Prent - Prent, Prent, Prent.
Waalibi startte in een strategische 2-5-3-opstelling. Volgens het programmaboekje mochten deze spelers het gaan proberen: de Waal - de Waal, de Waal - de Waal, de Waal, de Waal, de Waal, de Waal - de Waal, de Waal, de Waal.
Helaas met 6-0 verloren
Helemaal naar Limburg, die 5 grensposten kosten gewoon veel tijdquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hij is eindelijk gearriveerd. Slechts 50 minuten later...
Nu nog maar 8 spelers kopen voor zondag...
Die Italiaan deed er maar 8 minuten over, en een Nederlander 50... Hmmm...quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Helemaal naar Limburg, die 5 grensposten kosten gewoon veel tijd
Welke eisen stel je aan je spelers?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hij is eindelijk gearriveerd. Slechts 50 minuten later...
Nu nog maar 8 spelers kopen voor zondag...
Minder dan 17 jaar en 40 dagen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:35 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Welke eisen stel je aan je spelers?
Misschien kan ik wel een interessante speler op de markt gooien.
Mag het een jaartje ouder zijn met uitstekend passen, goed positiespel en goed passen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
Minder dan 17 jaar en 40 dagen.
Uitstekend verdedigen of positiespel en minimaal matig passen.
Nee, sorry. Ik wil echt allemaal 17 jarigen hebben.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:43 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Mag het een jaartje ouder zijn met uitstekend passen, goed positiespel en goed passen?
wat ga je trainen dan? en hoe ga je spelen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Minder dan 17 jaar en 40 dagen.
Uitstekend verdedigen of positiespel en minimaal matig passen.
Openingen maken en 550. Eens kijken of dat te doen is.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat ga je trainen dan? en hoe ga je spelen?
Hoe ga je dan aanvallen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
Openingen maken en 550. Eens kijken of dat te doen is.
Niet waarschijnlijk.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:16 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Hoe ga je dan aanvallen?
Via de vleugels met stacked wing?
Niet??quote:
Ik zie voor mezelf geen enkele reden om voor resultaat te gaan. Het enige wat ik wil is optimaal trainen. Mocht het niet bevallen, dan kan ik nog altijd switch.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:23 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Niet??
Waarom geen jonge (18/19) en snelle briljante vleugelspelers kopen. Die stacken om nog een redelijke vleugelaanval te creeeren.
Of anders ga je 2-5-3 spelen (aanvallers met passen brengen relatief meer op) voor maximale aanval en scoringskansen. Dan probeer je ondanks je training nog enige resultaten neer te zetten.
aha.. afzakmomentje dus..quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Openingen maken en 550. Eens kijken of dat te doen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |