Probleem is dat ik niet weet hoe zijn passen is: oftewel promoveren of niet? Hij krijgt nog passen training.quote:12. Yip Bergmans
16 years and 108 days
Keeper: unknown
Defending: weak (max unknown)
Playmaking: unknown (max weak)
Winger: solid (max solid)
Passing: unknown (max solid)
Scoring: unknown (max poor)
Set pieces: unknown (max poor)
Latest match: 11-08-2010 7.5* (Offensive Winger)
gewoon 1x nog laten trainen? en dan passen als eerste training.. dan weet je waarschijnlijk wel wat hij heeft.. dan zou hij 17jr en 4 dagen zijn als je em promoveert..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:56 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Probleem is dat ik niet weet hoe zijn passen is: oftewel promoveren of niet? Hij krijgt nog passen training.
Ben je dan zo zeker dat de trainer met een rapport over zijn passen komt?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
gewoon 1x nog laten trainen? en dan passen als eerste training.. dan weet je waarschijnlijk wel wat hij heeft.. dan zou hij 17jr en 4 dagen zijn als je em promoveert..
zeker ben je nooit, maar de kans is wel groter dat je wat over zijn passen te weten komt op die manier.. je kunt natuurlijk ook gewoon de gok nemen als hij 17jr en 0 dagen is..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:41 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ben je dan zo zeker dat de trainer met een rapport over zijn passen komt?
Als je passen als primaire training kiest, krijg je informatie over de huidige skill van een speler.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:41 schreef ScudRaket het volgende:
Ben je dan zo zeker dat de trainer met een rapport over zijn passen komt?
Zo heb ik weleens in een fantasieopstelling gespeeld met alleen spelers waarvan ik het huidige passen-niveau wist op een trainingslinie. En dan natuurlijk die ene waarvan ik het wilde wetenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:53 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Als je passen als primaire training kiest, krijg je informatie over de huidige skill van een speler.
Als er maar van een speler nog geen huidige skill bekend is, dan krijg je van die speler zijn skill te weten.
edit: Dat betekend dat van de rest de huidige skill wel bekend moet zijn!!
Waarom heb je gekozen voor pm en def, als ik vragen mag? Ik kies mn toppers eruit en train die zoveel mogelijk op 2 skills tegelijkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:57 schreef Nixx- het volgende:
Ik train zelf positiespel en verdedigen. Ik krijg altijd van nieuwe spelers die 45 minuten even meespelen altijd de skills te weten.
hoe doe je dat dan als je geen toppers hebt?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Waarom heb je gekozen voor pm en def, als ik vragen mag? Ik kies mn toppers eruit en train die zoveel mogelijk op 2 skills tegelijk
Deze toppers???quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:01 schreef Flappekz het volgende:
Waarom heb je gekozen voor pm en def, als ik vragen mag? Ik kies mn toppers eruit en train die zoveel mogelijk op 2 skills tegelijk
Beetje aanrommelenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:05 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hoe doe je dat dan als je geen toppers hebt?
pfff....asociaal veel toppers zeg! Ben al blij dat ik er 1 heb nu...en heb nog nooit een potentieel uitstekend jeugdspeler gehadquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:06 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Deze toppers???
De spelers:
1. Hermannus de Waal
16 jaar en 16 dagen
Verdedigen: matig (max. matig)
Positiespel: redelijk (max. uitstekend) (6.6)
Passen: matig (max. matig)
2. Christophe Hoppenbrouwer
16 jaar en 56 dagen [Krachtig]
Verdedigen: slecht (max. slecht)
Positiespel: redelijk (max. goed) (6.8)
Vleugelspel: onbekend (max. matig)
Passen: onbekend
3. Michiel Meeuwenoord
17 jaar en 43 dagen
Verdedigen: slecht (max. slecht)
Positiespel: redelijk (max. goed) (6.0/7.7)
Vleugelspel: onbekend (max. goed)
4. Jean de Maar
16 jaar en 61 dagen
Verdedigen: onbekend
Positiespel: zwak (max. goed)
11. Gerjan Isendoorn
16 jaar en 27 dagen
Verdedigen: matig (max. uitstekend)
Positiespel: slecht (max. onbekend)
Vleugelspel: zwak (max. matig)
Passen: onbekend (max. redelijk)
12. Laurens Boertien
16 jaar en 35 dagen [Onvoorspelbaar]
Verdedigen: goed (max. goed) (7.3/7.9)
Positiespel: zwak (max. zwak) (uitgetraind)
13. Jerôme Sival
16 jaar en 111 dagen
Verdedigen: goed (max. goed) (7.2)
Positiespel: slecht (max. slecht) (uitgetraind)
14. Jon Smallegange
17 jaar en 39 dagen
Verdedigen: redelijk (max. uitstekend) (6.3)
Positiespel: slecht (max. slecht)
15. Tjaard Schaaf
17 jaar en 37 dagen
Verdedigen: matig (max. goed) (5.1)
quote:
aha dat wordt aanrommelen dusquote:
same here.. potentieel uitstekend daar kan ik alleen nog maar van dromen..quote:pfff....asociaal veel toppers zeg! Ben al blij dat ik er 1 heb nu...en heb nog nooit een potentieel uitstekend jeugdspeler gehad
ja, sorry.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:20 schreef Outpost76 het volgende:
* Outpost76 heeft last van een déjà vu.
en 0 - 1 achter en uitgeschakeld.. ik verwacht niet dat mn team dit nog gaat rechttrekken..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:23 schreef MrMoon het volgende:
verdikke al na 6 minuten mn spelhervatter eraf
Klopt maar aangezien je iedere week wel scout heb je dus vaak iedere week een nieuwe om uit te proberen. Zo krijgen je toppers dus niet hun ultieme training en zullen ze niet znel hun max halen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:23 schreef Nixx- het volgende:
Spelers krijgen alleen training als ze 45 minuten of meer hebben gespeeld op een trainingsplek.
Door slim te wisselen met je spelers kan je hun sterren op verschillende posities testen. In principe kan je na 5 wedstrijden zonder hem een training te geven bepalen of hij iets kan of niets kan..
Speel jij nu al beker dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en 0 - 1 achter en uitgeschakeld.. ik verwacht niet dat mn team dit nog gaat rechttrekken..
En dan op zondag zo vroeg mogelijk of juist laat, of doe je dat ook willekeurig.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:15 schreef Nixx- het volgende:
Elke dag van de week, maar meestal op zondag.
Tenzij een speler met 17+0 gaat worden gepromoveerd.
en onthou: testen, testen, testen op verschillende posities. De laatste keer dat ik iets ander heb getrained dan positiespel, verdedigen of passen... geen idee.
Mijn 3 scouts zoeken op: verdedigen, verdedigen en willekeurig.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, hij speelt voorronde. Beetje zoals Ajax, die halen het ook niet
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
je kunt ook te ver gaan he?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vrouwenteam van Ado doet het anders best redelijkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ach iig speelt Ajax nog voor rondes van de championsleague. Dat kan ado nooit zeggen.
nee daar zijn ze ook wel dusdanig realistisch dat ze niet elk jaar voor het kampioenschap willen gaan, dat kun je van Ajax niet zeggen..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ach iig speelt Ajax nog voor rondes van de championsleague. Dat kan ado nooit zeggen.
klopt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Een Gteam als Ado doet het anders best redelijk
Een club als Ajax hoort ieder jaar mee te doen voor het kampioenschap. Dat dat nou jaren lang (veul te lang imo) niet lukt is een 2e. (Op vorig seizoen na dan)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee daar zijn ze ook wel dusdanig realistisch dat ze niet elk jaar voor het kampioenschap willen gaan, dat kun je van Ajax niet zeggen..
ohw jij bent er ook al zo een..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:38 schreef Outpost76 het volgende:
Een club als Ajax hoort ieder jaar mee te doen voor het kampioenschap. Dat dat nou jaren lang (veul te lang imo) niet lukt is een 2e. (Op vorig seizoen na dan)
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zo, ik ben door. 0-4 voor op slag van rust.
quote:
Mijn toppers krijgen zeker hun ultieme training.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:28 schreef Outpost76 het volgende:
Klopt maar aangezien je iedere week wel scout heb je dus vaak iedere week een nieuwe om uit te proberen. Zo krijgen je toppers dus niet hun ultieme training en zullen ze niet znel hun max halen.
Ok maar daar mee lever je toch training in van spelers die je al wel wil trainen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:54 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Mijn toppers krijgen zeker hun ultieme training.
Ik bekijk hoeveel sterren mijn spelers krijgen op verschillende posities, daarna bepaal ik of ze voor training in aanmerking komen. Bij twijfel worden ze getest.
Als je mijn lijstje bekijkt zie je dat ik 4 middenvelders heb en 5 verdedigers.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:55 schreef Outpost76 het volgende:
Ok maar daar mee lever je toch training in van spelers die je al wel wil trainen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |