quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, hij speelt voorronde. Beetje zoals Ajax, die halen het ook niet
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
je kunt ook te ver gaan he?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vrouwenteam van Ado doet het anders best redelijkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ach iig speelt Ajax nog voor rondes van de championsleague. Dat kan ado nooit zeggen.
nee daar zijn ze ook wel dusdanig realistisch dat ze niet elk jaar voor het kampioenschap willen gaan, dat kun je van Ajax niet zeggen..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ach iig speelt Ajax nog voor rondes van de championsleague. Dat kan ado nooit zeggen.
klopt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Een Gteam als Ado doet het anders best redelijk
Een club als Ajax hoort ieder jaar mee te doen voor het kampioenschap. Dat dat nou jaren lang (veul te lang imo) niet lukt is een 2e. (Op vorig seizoen na dan)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee daar zijn ze ook wel dusdanig realistisch dat ze niet elk jaar voor het kampioenschap willen gaan, dat kun je van Ajax niet zeggen..
ohw jij bent er ook al zo een..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:38 schreef Outpost76 het volgende:
Een club als Ajax hoort ieder jaar mee te doen voor het kampioenschap. Dat dat nou jaren lang (veul te lang imo) niet lukt is een 2e. (Op vorig seizoen na dan)
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zo, ik ben door. 0-4 voor op slag van rust.
quote:
Mijn toppers krijgen zeker hun ultieme training.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:28 schreef Outpost76 het volgende:
Klopt maar aangezien je iedere week wel scout heb je dus vaak iedere week een nieuwe om uit te proberen. Zo krijgen je toppers dus niet hun ultieme training en zullen ze niet znel hun max halen.
Ok maar daar mee lever je toch training in van spelers die je al wel wil trainen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:54 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Mijn toppers krijgen zeker hun ultieme training.
Ik bekijk hoeveel sterren mijn spelers krijgen op verschillende posities, daarna bepaal ik of ze voor training in aanmerking komen. Bij twijfel worden ze getest.
Als je mijn lijstje bekijkt zie je dat ik 4 middenvelders heb en 5 verdedigers.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:55 schreef Outpost76 het volgende:
Ok maar daar mee lever je toch training in van spelers die je al wel wil trainen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |