Flappie kan ik ook een keer tegen die vriend oefenen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:15 schreef Flappekz het volgende:
Maandagavond gaat mn Ghanese vriend ook mn andere topghanees kopen
Dat wil ik zelf ook welquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:11 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Flappie kan ik ook een keer tegen die vriend oefenen?
Een Ht buddie dat klinkt heel spannend zegquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat wil ik zelf ook wel![]()
Echt een vriend is het niet, we hebben nu alleen veel contact op HT. Was afgelopen seizoen weer landskampioen daar
Hij is nu vooral een buddy omdat ie zo'n tien miljoen aan mn bankrekening toevoegtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Een Ht buddie dat klinkt heel spannend zeg![]()
Hier in Brabant noemen we dat een goed werkende hoerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hij is nu vooral een buddy omdat ie zo'n tien miljoen aan mn bankrekening toevoegt
Hier in Den Haag gewoon een hoeahquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hier in Brabant noemen we dat een goed werkende hoer
Andre Ooijerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:22 schreef The_Hives het volgende:
Kijk je in je MyAt, zie je een post van Hives in het hattrick topic. Hmmz weer eendenk je dan
![]()
Maar nee hoor. Dielaat ik deze keer achterwege
weer geen kampioenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:48 schreef The_Hives het volgende:
[..]
weer geen kampioen
Pas je sig maar weer aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben van pindavlees
wat niet, te traag, te oud, te zwak....quote:
Wel veel ervaring.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:03 schreef The_Hives het volgende:
wat niet, te traag, te oud, te zwak....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
Jullie gaan het toch niet over voetbal hebben hier he?Nee, da's voor mietjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben van pindavlees
Juist, ik zie een eredivisie team ook niet zo snel al hun spelers verkopen om een paar seizoentjes zich af te laten zakken, geld verdienen en daarna weer opbouwen.quote:
Feyenoord doet goed zijn best.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Juist, ik zie een eredivisie team ook niet zo snel al hun spelers verkopen om een paar seizoentjes zich af te laten zakken, geld verdienen en daarna weer opbouwen.
om niet op te bouwenquote:
Wacht maar over 10 jaar is Haarlem back in business.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Juist, ik zie een eredivisie team ook niet zo snel al hun spelers verkopen om een paar seizoentjes zich af te laten zakken, geld verdienen en daarna weer opbouwen.
En FC Wageningen ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wacht maar over 10 jaar is Haarlem back in business.
Dat is wel beter inderdaad.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:06 schreef Drassss het volgende:
HT Nieuws
We’re having second thoughts about the way we will prevent managers from constantly firing/hiring staff to maximize the effects. There is a better way to do this which we will use instead, as it allows managers to react better on injuries. This will be the new rule:
In case you hire a staff member of a certain kind, you will not be able to fire any staff member of that kind for one week (7 days).
This rule will be valid starting Monday Aug 16.
quote:Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Terzake. De kandidaat van deze week is 17 jaar en heet Carlo de Zwarte.
Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden. Deze speler is slecht in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan.
Geven we hem een contract, baas?
quote:Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Rien Deckers en hij is 15 jaar.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Scoren. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen zwak in Passen worden voordat hij bij het eerste komt.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Mwa hij kan een kansje krijgen.quote:Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Dirck Lekkerkerker heet en 16 jaar oud is.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer matig zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen zwak in Scoren worden voordat hij bij het eerste komt.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Een speler van 15 jaar oud wordt bijna automatisch opgenomen in mijn selectie!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:16 schreef Outpost76 het volgende:
(Ook al bied zn leeftijd potentie)
Daarom zei ik dat ook. Ik heb all1 te vaak een kansloze 15 jarige gehad, vandaar dat ik het gezien zn scoutings rapport niet gedaan heb.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:19 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Een speler van 15 jaar oud wordt bijna automatisch opgenomen in mijn selectie!
Er is genoeg tijd om uit te vogelen of hij wat kan, anders wordt hij er toch wel uitgeschopt.
Vanaf wanneer ging die nou in? Deze week al of volgende week?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:37 schreef Drassss het volgende:
Ik ben erg benieuwd of ik een aantal passing levels omhoog kan krijgen. Vorige week al 2 pops gehad dus hopelijk gaat het nog sneller met de nieuwe update.
Dit is week 1 dus ik neem aan gewoon deze week. Vrijdag weten we dus meer!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom zei ik dat ook. Ik heb all1 te vaak een kansloze 15 jarige gehad, vandaar dat ik het gezien zn scoutings rapport niet gedaan heb.
[..]
Vanaf wanneer ging die nou in? Deze week al of volgende week?
Prima.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:40 schreef Outpost76 het volgende:
Daarom zei ik dat ook. Ik heb all1 te vaak een kansloze 15 jarige gehad, vandaar dat ik het gezien zn scoutings rapport niet gedaan heb.
Oeh dan hoop ik ook op wat leuke passen stijgerts!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dit is week 1 dus ik neem aan gewoon deze week. Vrijdag weten we dus meer!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:48 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Prima.
Laat jij ze voortaan voor mij liggen, dan ga ik ze zelf wel uittesten. In welke regio's scout jij?, dan verplaats ik mijn scouts even.
Ja maar of die nou in Amsterdam, Fryslân of in Den Haag was ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:01 schreef Nixx- het volgende:
oh... dan zit ik met twee regio's goed. Dan moet ik straksmaar even snel gaan scoten. Hopelijk is die 15 jarige er nog.
Dat eerst moet ik idd ook nog doen. Dat laatste is in mijn geval niet moeilijk. Zelfs met 2-5-3 moet ik van m winnen kunnen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:27 schreef Flappekz het volgende:
Zo, bekeropstelling gemaakt, met PIC. Verlies het middenveld wel iets, maar kan dit wel compenseren met mn verdediging en mn ene sterke vleugel.
Zo kan ik nog mooi een weekje passen meepikken
Ik ga spelen met mn trainies op het middenveld en in de spits. Mn 2 mids gaan in de verdediging en die gaan er na 5 minuten uit. Ofwel gewoon een tussen seizoen opstelling hier.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:32 schreef Drassss het volgende:
Ik moet ook wel kunnen winnen. Ik ram er wat wissels doorheen, zodat ik mijn trainees ook nog wat minuten geef ( als ik dik voorsta ).
Mijn mids staan er ook all1 maar even in om een vorm dip (proberen) te voorkomen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:35 schreef Nixx- het volgende:
Mijn opstelling staat al vanaf vrijdag met PIC.
Ik begin met 3-5-2 en wissel na 45 minuten naar 2-5-3.
Ik heb ook twee wissels om andere spelers wat trainingsminuten te geven zodat ik geen ernstige vorm drops om de oren krijg.
De fans van mijn tegenstander denken dat ze beter weg kunnen blijven.
Ga je t zo lastig krijgen dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:38 schreef Flappekz het volgende:
1 wissel voor evt strafschhoppen in de 119e minuut: beste spelhervatter erin, minste eruit
Je weet t nooit, aangezien ik t middenveld verliesquote:
Vaag.... Misschien een conditie verschil?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je weet t nooit, aangezien ik t middenveld verlies
Overigens, in mn jeugd had ik een slecht(zeer hoog) mid, en mn tegenstander een zwak(heel laag). En toch had ik 52% bbz ?
Zou kunnen, maar dat kun je in de jeugd natuurlijk niet zienquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vaag.... Misschien een conditie verschil?
De ratings die je ziet is een gemiddelde gezien over de gehele wedstrijd. Betekend dus dat hij met een hogere rating is gestart en met een lagere rating is geeindigd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:42 schreef Flappekz het volgende:
Je weet t nooit, aangezien ik t middenveld verlies
Overigens, in mn jeugd had ik een slecht(zeer hoog) mid, en mn tegenstander een zwak(heel laag). En toch had ik 52% bbz ?
Hij heeft idd positiewisselingen gedaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:51 schreef Nixx- het volgende:
[..]
De ratings die je ziet is een gemiddelde gezien over de gehele wedstrijd. Betekend dus dat hij met een hogere rating is gestart en met een lagere rating is geeindigd.
Redenen waarom jij een hoger middenveld kon hebben terzijl hij een hogere gemiddelde rating:
- verwarring
- middenvelder krijgt rood
- middenvelder wordt gewisseld
vast in Fryslânquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar of die nou in Amsterdam, Fryslân of in Den Haag was ik heb geen idee.
quote:Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Simon van der Hoop.
Deze speler is slecht in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Positiespel worden voordat hij bij het eerste komt.
Geven we hem een contract, baas?
Wie weet heb ik die 10k straks hard nodig.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:25 schreef Drassss het volgende:
Het is dat ik geld achter de hand moet hebben Real anders was het wel meer dan 10k geweestHet gaat om het idee natuurlijk.
Jouw team is Koekje toch?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wie weet heb ik die 10k straks hard nodig.
zelfs al overboden zie ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
Thx Gijs, Moon en Drassssssssss.
Veel jachtplezier.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zelfs al overboden zie ik
dan kan ik ook op jacht gaan
komt goed.. eerst maar eens kijken of er überhaupt iets op de markt is..quote:
ik speel wel beker, maar het zal geen mooie uitslag voor me wordenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:32 schreef FrituurVetPet het volgende:
tvp
Gaan we morgen allemaal een mooie bekerronde in?
Moet te doen zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:32 schreef FrituurVetPet het volgende:
tvp
De eerste ronde moet ik ook zien te redden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:32 schreef FrituurVetPet het volgende:
tvp
Hoe kan dat nou?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:03 schreef The_Hives het volgende:
ja idden ik ga hem niet eens winnen
Ik zou wel de meeste basisspelers in ieder geval een paar minuten laten spelen ivm conditietraining en vormupdatequote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:40 schreef vanpers het volgende:
Ik speel tegen een team wat vorige week dinsdag begonnen is en toen ook voor de enigste keer ingelogd heeft. Wordt PIC spelen dus en wat basisspelers rust geven zodat mijn tegenstander van zondag mijn opstelling niet kan voorspellen.
Hou natuurlijk wel mijn trainingslinie intact en stel ook geen strafschopnemers in.
Succes allen vanavond.
Da's altijd welkomquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Goed keeper/matig def uit de jeugd
Tja, 150k gebruikers minder dan een poosje terug....dat vinden ze niet leuk natuurlijkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:18 schreef Drassss het volgende:
Ht Nieuws
Dit is een ideale tijd voor nieuwe managers om Hattrick te gaan spelen - het is immers leuker om in te stappen aan het begin van een nieuw seizoen. Vooral met een vriend(in) die je alles over Hattrick kan vertellen.
Dit seizoen begint een campagne voor het gebruik van onze
Uitnodigingen-functie. De regels zijn simpel:
* Uitgenodigde gebruikers moeten voor 30 augustus (Hattrick's verjaardag!) inschrijven en ook nog actief zijn als seizoen 44 start in december.
* Elke manager die ten minste een zo'n nieuwe gebruiker aandraagt, maakt kans op een limited edition Hattrick T-shirt. We hebben er 100.
* Als een nieuwe gebruiker in zijn eerste seizoen al Supporter neemt, krijgt degene die hem uitnodigde ook 3 maanden Supporter. Deze bonus krijg je aan het eind van het seizoen en is niet overdraagbaar.
Ga niet spammen - je hebt maar een blijvende gebruiker nodig om kans te maken. Uiteraard mag je niet zelf een nieuw team inschrijven.
We controleren alle winnaars om te kijken of de nieuwe gebruikers en hun teams echt zijn.
And still going downquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Tja, 150k gebruikers minder dan een poosje terug....dat vinden ze niet leuk natuurlijk
Toch besloten om met 8 basis spelers te spelen, tegenstander van zondag zat vorig jaar ook bij mij in de competitie en kent deze 8 basis spelers toch wel. Begin van de competitie stap ik over van verdediging training naar middenveld en heb daarvoor wat nieuwe middenvelders aangekocht die hij nog niet kent.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou wel de meeste basisspelers in ieder geval een paar minuten laten spelen ivm conditietraining en vormupdate
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |