Dat is wel beter inderdaad.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:06 schreef Drassss het volgende:
HT Nieuws
We’re having second thoughts about the way we will prevent managers from constantly firing/hiring staff to maximize the effects. There is a better way to do this which we will use instead, as it allows managers to react better on injuries. This will be the new rule:
In case you hire a staff member of a certain kind, you will not be able to fire any staff member of that kind for one week (7 days).
This rule will be valid starting Monday Aug 16.
quote:Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Terzake. De kandidaat van deze week is 17 jaar en heet Carlo de Zwarte.
Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden. Deze speler is slecht in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan.
Geven we hem een contract, baas?
quote:Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Rien Deckers en hij is 15 jaar.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Scoren. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen zwak in Passen worden voordat hij bij het eerste komt.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Mwa hij kan een kansje krijgen.quote:Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Dirck Lekkerkerker heet en 16 jaar oud is.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer matig zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen zwak in Scoren worden voordat hij bij het eerste komt.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Een speler van 15 jaar oud wordt bijna automatisch opgenomen in mijn selectie!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:16 schreef Outpost76 het volgende:
(Ook al bied zn leeftijd potentie)
Daarom zei ik dat ook. Ik heb all1 te vaak een kansloze 15 jarige gehad, vandaar dat ik het gezien zn scoutings rapport niet gedaan heb.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:19 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Een speler van 15 jaar oud wordt bijna automatisch opgenomen in mijn selectie!
Er is genoeg tijd om uit te vogelen of hij wat kan, anders wordt hij er toch wel uitgeschopt.
Vanaf wanneer ging die nou in? Deze week al of volgende week?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:37 schreef Drassss het volgende:
Ik ben erg benieuwd of ik een aantal passing levels omhoog kan krijgen. Vorige week al 2 pops gehad dus hopelijk gaat het nog sneller met de nieuwe update.
Dit is week 1 dus ik neem aan gewoon deze week. Vrijdag weten we dus meer!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom zei ik dat ook. Ik heb all1 te vaak een kansloze 15 jarige gehad, vandaar dat ik het gezien zn scoutings rapport niet gedaan heb.
[..]
Vanaf wanneer ging die nou in? Deze week al of volgende week?
Prima.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:40 schreef Outpost76 het volgende:
Daarom zei ik dat ook. Ik heb all1 te vaak een kansloze 15 jarige gehad, vandaar dat ik het gezien zn scoutings rapport niet gedaan heb.
Oeh dan hoop ik ook op wat leuke passen stijgerts!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dit is week 1 dus ik neem aan gewoon deze week. Vrijdag weten we dus meer!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:48 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Prima.
Laat jij ze voortaan voor mij liggen, dan ga ik ze zelf wel uittesten. In welke regio's scout jij?, dan verplaats ik mijn scouts even.
Ja maar of die nou in Amsterdam, Fryslân of in Den Haag was ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:01 schreef Nixx- het volgende:
oh... dan zit ik met twee regio's goed. Dan moet ik straksmaar even snel gaan scoten. Hopelijk is die 15 jarige er nog.
Dat eerst moet ik idd ook nog doen. Dat laatste is in mijn geval niet moeilijk. Zelfs met 2-5-3 moet ik van m winnen kunnen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:27 schreef Flappekz het volgende:
Zo, bekeropstelling gemaakt, met PIC. Verlies het middenveld wel iets, maar kan dit wel compenseren met mn verdediging en mn ene sterke vleugel.
Zo kan ik nog mooi een weekje passen meepikken
Ik ga spelen met mn trainies op het middenveld en in de spits. Mn 2 mids gaan in de verdediging en die gaan er na 5 minuten uit. Ofwel gewoon een tussen seizoen opstelling hier.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:32 schreef Drassss het volgende:
Ik moet ook wel kunnen winnen. Ik ram er wat wissels doorheen, zodat ik mijn trainees ook nog wat minuten geef ( als ik dik voorsta ).
Mijn mids staan er ook all1 maar even in om een vorm dip (proberen) te voorkomen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:35 schreef Nixx- het volgende:
Mijn opstelling staat al vanaf vrijdag met PIC.
Ik begin met 3-5-2 en wissel na 45 minuten naar 2-5-3.
Ik heb ook twee wissels om andere spelers wat trainingsminuten te geven zodat ik geen ernstige vorm drops om de oren krijg.
De fans van mijn tegenstander denken dat ze beter weg kunnen blijven.
Ga je t zo lastig krijgen dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:38 schreef Flappekz het volgende:
1 wissel voor evt strafschhoppen in de 119e minuut: beste spelhervatter erin, minste eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |