Dat is wel te hopen ja. Kan je dat niet zien aan het team wat hem gekocht heeft?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat zijn idd de betere stukjes nieuws. Nu hopen dat hij nog veel hoger wordt opgetraind zodat ik er nog enkele malen een ton of wat voor kan opstrijken. Jeugd verdiensten nu (netto) 1,6 miljoen
Jawel, maar dat biedt ook geen keiharde garanties he. Al die managers die tegenwoordig stoppen. Zo heeft Drummerdude van Fok ook een toptalent van mij in de vergetelheid doen geraken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is wel te hopen ja. Kan je dat niet zien aan het team wat hem gekocht heeft?
mja zulke dingen zijn wel jammerlijk..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:29 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Jawel, maar dat biedt ook geen keiharde garanties he. Al die managers die tegenwoordig stoppen. Zo heeft Drummerdude van Fok ook een toptalent van mij in de vergetelheid doen geraken.
Daar zit wat in. Zo iets kan idd altijd gebeuren en daar zijn idd geen garanties voor. Duimen maar dan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:29 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Jawel, maar dat biedt ook geen keiharde garanties he. Al die managers die tegenwoordig stoppen. Zo heeft Drummerdude van Fok ook een toptalent van mij in de vergetelheid doen geraken.
Ik pic ook in de bekerwedstrijd, win toch wel.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:42 schreef Skylark. het volgende:
Ik PIC de bekerwedstrijd, ben toch kansloos.
Moet je tegen mij ofzo?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik pic ook in de bekerwedstrijd, win toch wel.
Minimaal goed...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:22 schreef Drassss het volgende:
Matig dat ik dit vergeten ben, maar op welk level ervaring moet een potentieel "goed" coach ook alweer zitten? Was dat Zwak of zelfs hoger?
Zie hier :quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:22 schreef Drassss het volgende:
Matig dat ik dit vergeten ben, maar op welk level ervaring moet een potentieel "goed" coach ook alweer zitten? Was dat Zwak of zelfs hoger?
zozo dan ben je wel even bezig met afzakken..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:08 schreef Gijs_ het volgende:
Seau! Mijn interim-manager heeft zijn taak goed vervuld. Ik kan nu ook beginnen met afzakken!![]()
De eerste twee seizoenen verdedigen en passen trainen, daarna ga ik denk ik over op vleugelspel denk ik. Zo creëer ik een paar leuke multiskillers. Ik probeer nu 10 miljoen over te houden, pas als ik 30-40 miljoen heb ga ik weer rustig omhoog
Ik heb ook geen haast. En ik verwacht het komende halve seizoen al een 8 miljoen binnen gehaald te hebben.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zozo dan ben je wel even bezig met afzakken..
Hoi Flap!quote:
8 Miljoen in een half seizoen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:43 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb ook geen haast. En ik verwacht het komende halve seizoen al een 8 miljoen binnen gehaald te hebben.
Ik heb nog een beste multiskiller in huis, die als ie nog een level omhoog gaat in verdedigen in een andere 'klasse' terecht komt in de TV en daarmee zo'n 5-6 miljoen op kan leveren.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
8 Miljoen in een half seizoen.
Hoe ben je dat van plan dan?
Graag gedaan en thxquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:08 schreef Gijs_ het volgende:
Seau! Mijn interim-manager heeft zijn taak goed vervuld. Ik kan nu ook beginnen met afzakken!![]()
quote:De eerste twee seizoenen verdedigen en passen trainen, daarna ga ik denk ik over op vleugelspel denk ik. Zo creëer ik een paar leuke multiskillers. Ik probeer nu 10 miljoen over te houden, pas als ik 30-40 miljoen heb ga ik weer rustig omhoog
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:35 schreef Drassss het volgende:
Dank Outpost/Real. Ik was nog in mijn beginnersmode toen ik altijd zwak pakte, want dat vond ik al super goedkuch.
" De tijd dat je elke wedstrijd motste, want waarom niet "
Hoe hoog zat die keep ook al weer?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb nog een beste multiskiller in huis, die als ie nog een level omhoog gaat in verdedigen in een andere 'klasse' terecht komt in de TV en daarmee zo'n 5-6 miljoen op kan leveren.![]()
Verder nog wat overbodige meuk en ik twijfel of ik het nodig vind een goede keeper te houden. Die ik nu heb is ook 3,4 miljoen waard.
Het is dus niet vanuit het niks in eens 8 miljoen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |